? Je bent man, ik weet jullie mannen denken langzamer dan vrouwen. Ik weet het is moeilijk om te denken. Een koe ???????? Okquote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef Dven het volgende:
Waarom hebben vrouwen een hersencel meer dan een koe?!? hihi
Ik fantaseer nu al over je korte en pittige kapselquote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
? Je bent man, ik weet jullie mannen denken langzamer dan vrouwen. Ik weet het is moeilijk om te denken. Een koe ???????? Ok
Nee. Vertel eens erover.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Het is een feit, vrouwen zijn slimmer, het is wetenschappelijk bewezen. Kennen jullie de stelling ook achter elke sterke man staat een sterke vrouw.
Ik heb geen man nodig om het leuk te hebben. Ik neem liever een kat,quote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Nattekat het volgende:
ONZ / Mannen zijn het zwakkere geslacht ???
Onlangs gedumpt?
=> ONZ?
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:15 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Ik heb geen man nodig om het leuk te hebben. Ik neem liever een kat,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat ik naar vrouwlijke wezens luister.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:17 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
??? Hou je niet van je moeder, heb je dan niets van je moeder geleerd ??????
je gebruikt je hersens misschien efficiënterquote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Het is een feit, vrouwen zijn slimmer, het is wetenschappelijk bewezen. Kennen jullie de stelling ook achter elke sterke man staat een sterke vrouw.
vies meisjequote:Op donderdag 25 april 2013 21:15 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Ik heb geen man nodig om het leuk te hebben. Ik neem liever een kat,
WOW duidelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denken dat ik naar vrouwlijke wezens luister.
WOW raar ben jij zegquote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
TS heeft last van penisnijd.
Geeft niet hoor meissie, post maar even een foto en je hebt direct 20 hijgende FOK!kers in je DM.
Ik concludeer uit deze tekst volgens jouw redenatie dat mannen dus slimmer zijn dan mannen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:05 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Sommige mannen beweren het al jaren: vrouwen zouden kleinere hersenen hebben dan mannen. Zij hebben gelijk, alleen uit onderzoek blijkt dat het absoluut niet wil zeggen dat vrouwen dommer zijn.
Vrouwelijke hersenen zijn acht procent kleiner dan mannelijke hersenen. Onderzoek van de Universiteit van Californië wijst echter uit dat vrouwen hun hersenen efficiënter gebruiken. Een vrouwelijk brein gebruikt minder energie en hersencellen om dezelfde - of misschien zelfs betere - resultaten als mannen te behalen.
Mannen hebben dan wel meer hersencellen die essentieel zijn voor het redeneren, vrouwen hebben meer verbindingen tussen die van hen. Hierdoor kunnen ze sneller denken, meldt de Daily Mail.
Bron http:www.powned.tv
Vrouwen zijn dus slimmer dan mannen. En dat is een FEIT
?????? Ik ben een Italiaanse, holandsche dames gaan mischien met dieren naar bed, niet Italia. Ik hou van dieren bastaquote:
Dat zei jouw moeder ook toen zij jou uit poepte.quote:
Hou je ook van een paardenhoofd in je bed?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:22 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
?????? Ik ben een Italiaanse, holandsche dames gaan mischien met dieren naar bed, niet Italia. Ik hou van dieren basta
Wie heeft Albert Einstein ter wereld gebracht EEN VROUW. Wie heeft Edison ter wereld gebracht EEN VROUWquote:Op donderdag 25 april 2013 21:22 schreef Adames het volgende:
Waar is je lijst met succesvolle vrouwen in de wetenschap?
Dus vrouwen zijn slimmer dan mannen omdat vrouwen kinderen kunnen baren?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Wie heeft Albert Einstein ter wereld gebracht EEN VROUW. Wie heeft Edison ter wereld gebracht EEN VROUW
nee de man, die zorgde voor het slimme Y chromosoomquote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Wie heeft Albert Einstein ter wereld gebracht EEN VROUW. Wie heeft Edison ter wereld gebracht EEN VROUW
Vrouwen worden niet als gelijke behandeld door mannen ,dat maakt mij furius. Terwijl wij vrouwen veel meer kunnen dan mannen. En dat is een feit, ik doe ook aan vrouwenrechten wereldwijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef pervertedhermit het volgende:
Maar goed je hebt gelijk. En nu? Ga je dit op elk groot forum posten ofzo.
Wat ben je, een man of een vrouwquote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef pervertedhermit het volgende:
Maar goed je hebt gelijk. En nu? Ga je dit op elk groot forum posten ofzo.
ik mis alleen de feiten hierquote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Vrouwen worden niet als gelijke behandeld door mannen ,dat maakt mij furius. Terwijl wij vrouwen veel meer kunnen dan mannen. En dat is een feit, ik doe ook aan vrouwenrechten wereldwijd.
...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Vrouwen worden niet als gelijke behandeld door mannen ,dat maakt mij furius. Terwijl wij vrouwen veel meer kunnen dan mannen. En dat is een feit, ik doe ook aan vrouwenrechten wereldwijd.
Maar ehh, zoek je nog een rebound?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Hoe weet je dat een man iets verstandigs gaat zeggen?
Antwoord: Als zijn zin begint met: "Mijn vrouw heeft gezegd.
Wat ben jij vrouwlijk zeg, dat je als man huiltquote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
...
Ik moet altijd een beetje huilen van ''feministen'' zoals jij.
Praat Niederlandsquote:Op donderdag 25 april 2013 21:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar ehh, zoek je nog een rebound?
Dat moet veranderen, als vrouwen de macht overnemen zal de wereld er veel mooier uitzien. Geen oorlog, etcquote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef DeRakker. het volgende:
Wat heb je aan slimheid? geld verdienen.
Wie verdient er over het algemeen het meest?
Wie heeft er over het algemeen de meest hoge posities?
WHO RUN THE WORLD?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef DeRakker. het volgende:
Wat heb je aan slimheid? geld verdienen.
Wie verdient er over het algemeen het meest?
Wie heeft er over het algemeen de meest hoge posities?
Mannen kunnen niet regeren kijk Hitler, Busch, Kadaffi, Berlusconi,Mussulini. moet ik nog door gaan mannenquote:
Heil Angelaquote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet regeren kijk Hitler, Busch, Kadaffi, Berlusconi,Mussulini. moet ik nog door gaan mannen
Wie is hier nou de slimste?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dat moet veranderen, als vrouwen de macht overnemen zal de wereld er veel mooier uitzien. Geen oorlog, etc
Mijn vrouw heeft gezegd dat dit het slechtste FOK!-topic van het jaar is.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Hoe weet je dat een man iets verstandigs gaat zeggen?
Antwoord: Als zijn zin begint met: "Mijn vrouw heeft gezegd.
Maakt niet uit, is af en toe lekker om serieus op een troll in te gaan en als virtuele boksbal te gebruiken.quote:
Gedeelde smart...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
...
Ik moet altijd een beetje huilen van ''feministen'' zoals jij.
Dan is uw vrouw niet echt snugger, tochquote:Op donderdag 25 april 2013 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft gezegd dat dit het slechtste FOK!-topic van het jaar is.
En ik ben het met mijn vrouw eens.
Bedankt voor uw compliment dank u.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:10 schreef VanHattem het volgende:
TS is helemaal psychisch.
Even serieus, ook al zou de onterechte conclusie die getrokken wordt op basis van het onderzoek kloppen, dan geldt dat sowieso niet voor instabiele nageboortes zoals TS.
Volgens mij ben je best zielig, je hele leven al ondergewaardeerd en aan de kant gezet enzo..quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:51 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Bedankt voor uw compliment dank u.
Waarom is dit niet serieus dan, omdat mannen in een kwaad daglicht worden gesteld, kom op zeg zeikerd. Holbewonerquote:Op vrijdag 26 april 2013 02:08 schreef Zwoerd het volgende:
Maar hoezo blijft dit open dan? Ik dacht dat W&T nog wel een serieus forum was
Zou je denken, heb je het over jezelfquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:02 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Volgens mij ben je best zielig, je hele leven al ondergewaardeerd en aan de kant gezet enzo..
Het opkomen voor vrouwenrechten dat is zielig, zou je moeder leuk vinden. Zeikerd, ga lekker ergens anders zeikenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:02 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Volgens mij ben je best zielig, je hele leven al ondergewaardeerd en aan de kant gezet enzo..
Nee niet echt, dit is geen "Wat je zegt ben jezelf met je kop door de helft (...)"- geval. Ik heb het over jou en over jou alleen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:03 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Zou je denken, heb je het over jezelf
Waar haal je vrouwenrechten ineens vandaan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:05 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Het opkomen voor vrouwenrechten dat is zielig, zou je moeder leuk vinden. Zeikerd, ga lekker ergens anders zeiken
Duidelijk toch, krijg je het warm je hoeft niet te stotteren hoor. Kan je niet tegen dames die voor zichzelf opkomen. Niet in paniek raken ik bijt niet hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:05 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Nee niet echt, dit is geen "Wat je zegt ben jezelf met je kop door de helft (...)"- geval. Ik heb het over jou en over jou alleen.
Nee uw hebt niks te vrouwen, waarom onderbouw je mijn feiten niet dat vrouwen slimmer zijn dan mannenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:05 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Nee niet echt, dit is geen "Wat je zegt ben jezelf met je kop door de helft (...)"- geval. Ik heb het over jou en over jou alleen.
[..]
Waar haal je vrouwenrechten ineens vandaan?
Overigens heb ik niets tegen vrouwen, integendeel:![]()
Jij daarentegen:![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je jij daartegen wat raakskal je allemaal uit, probeer rustig zinnen te maken. Ik weet het is moeilijk als man. Kan je het niet bijbenen pffffff merda bambinoquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:08 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Nee uw hebt niks te vrouwen, waarom onderbouw je mijn feiten niet dat vrouwen slimmer zijn dan mannen
Warm?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:07 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Duidelijk toch, krijg je het warm je hoeft niet te stotteren hoor. Kan je niet tegen dames die voor zichzelf opkomen.
Je bent een grote BAMBINOquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:02 schreef VanHattem het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:08 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Nee uw hebt niks te vrouwen, waarom onderbouw je mijn feiten niet dat vrouwen slimmer zijn dan mannen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:09 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Hoe bedoel je jij daartegen wat raakskal je allemaal uit, probeer rustig zinnen te maken. Ik weet het is moeilijk als man. Kan je het niet bijbenen pffffff merda bambino
Ik weet niet wat je bent, maar je bent niet echt helemaal 100 procent. Rarequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:10 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Warm?
Stotteren?
Ik niet tegen dames kunnen die voor zichzelf opkomen?
Waar haal je dit vandaan?![]()
Zeg jijquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:12 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bent, maar je bent niet echt helemaal 100 procent. Rare
?? rare vraag. Ik denk dat jij schizofrene bent,alles goed verder schatquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:13 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Zeg jij
Hoe is het met je schizofrene tweelingzus?
Wat schuif je dit weer op mij af? Jij reageert op je eigen posts.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:18 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
?? rare vraag. Ik denk dat jij schizofrene bent,alles goed verder schat
Hahahaha tarreltje ahahahahhahahah wat betekent dat nou weer ahahahquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:21 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Wat schuif je dit weer op mij af? Jij reageert op je eigen posts.
Tarreltje van me
M'n glimmende keuteltje in de rozenstruik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Hahahaha tarreltje ahahahahhahahah wat betekent dat nou weer ahahah
Jakkes, wat ben jij vies zeg, heb het opgezocht http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/doen-tegen-tarrels-99963/ Lees het ook , mijn eetlust is helemaal weg nu bedankt. Gatverdammequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef VanHattem het volgende:
[..]
M'n glimmende keuteltje in de rozenstruik.
Ik verwacht trouwens wel dat je je afspraak nakomt. Eens zien wie hier de grootste mond heeft.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Jakkes, wat ben jij vies zeg, heb het opgezocht http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/doen-tegen-tarrels-99963/ Lees het ook , mijn eetlust is helemaal weg nu bedankt. Gatverdamme
Prada'squote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef VanHattem het volgende:
[..]
Drolletje van me
En reageer inhoudelijk aub. Of is de moed je in de prada's gezonken?
Ik zie geen bericht hoor ?????quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:32 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Prada'sdaar hou ik van ja . Aub zo je begint het te leren, hoe je een dame moet behandelen
Wow Tokkie gehalte bedankt zeg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:40 schreef VanHattem het volgende:
Als jij prada's draagt veranderd het dat kortharige tokkiegehalte van je wel iets.
En ik weet heel goed hoe ik dames moet behandelen, maar toch bedankt.
Ik heb een neusring, aangenaam.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:45 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Wow Tokkie gehalte bedankt zeg.
Weet je wie ook door een vrouw ter wereld gebracht is? Hitler!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
De mensen die een obsessie hebben met groepsgemiddelden zijn ook meestal degenen die het gemiddelde van hun eigen groep flink naar beneden halen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:10 schreef VanHattem het volgende:
TS is helemaal psychisch.
Even serieus, ook al zou de onterechte conclusie die getrokken wordt op basis van het onderzoek kloppen, dan geldt dat sowieso niet voor instabiele nageboortes zoals TS.
Waar lees je dat? Ik lees alleen dat vrouwen efficiënter zijn met hun gemiddeld genomen kleinere hersenen... Efficiëntie is niet per definitie slimmer... Het is hooguit een hypothese...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:05 schreef AeliaDaAmora het volgende:
Sommige mannen beweren het al jaren: vrouwen zouden kleinere hersenen hebben dan mannen. Zij hebben gelijk, alleen uit onderzoek blijkt dat het absoluut niet wil zeggen dat vrouwen dommer zijn.
Vrouwelijke hersenen zijn acht procent kleiner dan mannelijke hersenen. Onderzoek van de Universiteit van Californië wijst echter uit dat vrouwen hun hersenen efficiënter gebruiken. Een vrouwelijk brein gebruikt minder energie en hersencellen om dezelfde - of misschien zelfs betere - resultaten als mannen te behalen.
Mannen hebben dan wel meer hersencellen die essentieel zijn voor het redeneren, vrouwen hebben meer verbindingen tussen die van hen. Hierdoor kunnen ze sneller denken, meldt de Daily Mail.
Bron http:www.powned.tv
Vrouwen zijn dus slimmer dan mannen. En dat is een FEIT
quote:A meta-analysis is presented of 57 studies of sex differences in general population samples on the Standard and Advanced Progressive Matrices (SPM and APM, respectively). Results showed that there is no difference among children aged 6–14 years, but that males obtain higher means from the age of 15 through to old age. Among adults, the male advantage is 0.33d equivalent to 5 IQ points. These results disconfirm the frequent assertion than there are no sex differences on the progressive matrices and support a developmental theory that a male advantage appears from the age of 15 years. A meta-analysis of 15 studies of child samples on the Colored Progressive Matrices showed that among children aged 5–11 years boys have an advantage of 0.21d equivalent to 3.2 IQ points.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |