95 PM's inmiddels jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:10 schreef Rave_NL het volgende:
Iemand anders ook last van die inboxspam?
LMB?quote:
Wat is dat blok aan het eind van de pijp dan? Dat heb ik nooit eerder gezien.quote:
Proest!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:24 schreef Rave_NL het volgende:
Loopt die kraai nou op een torpedo in te pikken?
hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:24 schreef Rave_NL het volgende:
Loopt die kraai nou op een torpedo in te pikken?
Daar zit de mats inquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is dat blok aan het eind van de pijp dan? Dat heb ik nooit eerder gezien.
Ah, de blackbox. Ik dacht dat die altijd in een tas zat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar zit de mats in
Nee, dat is voor de simulator.
Kan in een tas zitten, maar is ook "montabel".quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de blackbox. Ik dacht dat die altijd in een tas zat.
Is een THT, tracking head trainer. Op dat kastje kun je de wapenhandelingen aflezen na een actie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is dat blok aan het eind van de pijp dan? Dat heb ik nooit eerder gezien.
En de info kan op de simulator gebruikt wordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is een THT, tracking head trainer. Op dat kastje kun je de wapenhandelingen aflezen na een actie.
Ik zie het na inzoomen, zit mobiel. Het is de STPT.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de info kan op de simulator gebruikt worden
Het blijft een mooi wapen die Stingerquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie het na inzoomen, zit mobiel. Het is de STPT.
Yup.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het blijft een mooi wapen die Stinger![]()
De Lua, heeft die nog stingers?
Zeker mooie dingen! Heb er eenmaal in mogen zitten, meerdere malen gezien op de GT, ook een monster geluid dat er vanaf komtquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef jitzzzze het volgende:
Kom er nu pas achter, maar er stond een M3 GTS![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |