... en dan alsnog falen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef minthy het volgende:
Tja, niemand wil de fipo in een Gordon-topic. Dan bijt ik de spits maar af
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat was dat nummer nou om 18.21 kan het niet vinden mey mobiel
KA!!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat was dat nummer nou om 18.21 kan het niet vinden mey mobiel
Cool zou het voorstellen als een bezoekje op mijn toekomstige eerste date.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In den haag heb je De Muizentoren he
Zo heb ik vanavond de Minthinitoren in Groningen gezienquote:Op donderdag 25 april 2013 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In den haag heb je De Muizentoren he
Mooie boltorens zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo heb ik vanavond de Minthinitoren in Groningen gezien
Jah... Tuurlijk... Je doelt gewoon op mijn gevelquote:Op donderdag 25 april 2013 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op de riante gevel van die toren![]()
Ze vinden je lekkaahhhhhquote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een uitnodiging gehad voor het Oranjebal van een van de studentenvereniging gekregen. Het is persoonlijk geadresseerd, maar ik zou niet weten wrm ik ben uitgenodigd.
yeah rightquote:
Ze vinden je tof!!quote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een uitnodiging gehad voor het Oranjebal van een van de studentenvereniging gekregen. Het is persoonlijk geadresseerd, maar ik zou niet weten wrm ik ben uitgenodigd.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat je verder zo'n skattie bent...
Ik kan wel goed feesten jaquote:
Lente hangt in de lucht dit datquote:Op donderdag 25 april 2013 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
yeah right![]()
Is ook niet echt een vriend(in) van mij daar lid ofzo...
Ach ik wacht wel af, mss staat er binnenkort een leuke jongen voor de deur!
Sleep een huisgenoot mee uit zijn/haar comfortzone, maak er een feestje vanquote:Op donderdag 25 april 2013 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan wel goed feesten ja
Maar ik ken daar niemand...
Maar ik ben een beetje door al mijn leuke series heen. Of heb jij nog suggesties?quote:
Homeland misschien? Ik hoorde dat dat een mooie serie moest zijn. Ik wil hem ook nog een keer kijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje door al mijn leuke series heen. Of heb jij nog suggesties?
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Gordon @ TT ?!?![]()
Ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje door al mijn leuke series heen. Of heb jij nog suggesties?
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Homeland misschien? Ik hoorde dat dat een mooie serie moest zijn. Ik wil hem ook nog een keer kijken.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja.
Fringe: ooit wat van gezien, vind ik niet leuk.
Supernatural: zie boven.
Lost: ken ik niet
Arrow: kijk ik al op tv.
Smallville: ken ik niet.
Alias: ken ik ook niet.
Ooit eerste aflevering gezien, kon me niet echt boeien.quote:
Zou het een kans geven. Als ik een week van de aardbodem verdwijn dan ben ik verslaafd aan Lost kijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ik keek Lost al voordat uberhaupt iemand het kende.
Niet zo janken om een hype. Het is een beestachtig goeie serie. Als je Person Of Interest tof vind dan Lost zekers.
We zullen het merken.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou het een kans geven. Als ik een week van de aardbodem verdwijn dan ben ik verslaafd aan Lost kijken.
3 seizoenen van circa 22 afleveringnequote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Christina Hendricksquote:
Op 3FM?????quote:
Was dat maar waar...quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik zat net trouwens bij een pizzeria op een terras, bestelde een HJ.. Hadden ze er nog maar eentje koud![]()
.
Toen maar een Jupiler gedaan
Het bier niet koud hebben staanquote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik zat net trouwens bij een pizzeria op een terras, bestelde een HJ.. Hadden ze er nog maar eentje koud![]()
.
Ik wou al zeggen, faith in radio restored...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was dat maar waar...
Nee op MuisFM
HJquote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
.
Idd, het waren ook nog flesjes dus.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het bier niet koud hebben staan
Ga dan naar een echt terras sufferdquote:Op donderdag 25 april 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, het waren ook nog flesjes dus.
Ben ik mee gestopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik ga nu even de nieuwste supernatural aflevering kijken
Daag
Oh en muis The Following is ook top
Wauw dat is echt heel zonde. Die acteur die Joe Carroll speelt acteert echt de pannen van het dak. Zenuwslopend verhaal.quote:
Jupiler was tapquote:Op donderdag 25 april 2013 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga dan naar een echt terras sufferd
Tapbier >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> flesbier
quote:
Hoiquote:
Vent.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef minthy het volgende:
![]()
Even wat spulletjes van Ikea eigenhandig in elkaar gehatseflatst, ik kan dat
Ik moet nog een bed kopen met m'n ex, had ik beloofdquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef minthy het volgende:
![]()
EN dan gelijk even inneuke... wijden?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet nog een bed kopen met m'n ex, had ik beloofd
En terecht!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet nog een bed kopen met m'n ex, had ik beloofd
Als ik het kan, kan iedereen hetquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef minthy het volgende:
![]()
Hertog Jan op tap... dat is eigenlijk het beste wat er is gewoonquote:
Deze baas weetquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ik neem mijn statement dat je een sufferd bent terug
Mijn excuses![]()
Maar zo te lezen hoef ik hem niet in elkaar te zettenquote:
En als ik het kan kan al helemáál iedereen het!!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik het kan, kan iedereen het
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Christina Hendricks(moetdie serie ook maar eens tjekken idd)
"Zo L., veel plezier ermee!"quote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar zo te lezen hoef ik hem niet in elkaar te zetten
Mooi, kan ik weer veilig naar huis erna
Elke sukkel kan de gebruiksaanwijzing bekijken en het in elkaar zeten... Daar is Ikea voor gemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar zo te lezen hoef ik hem niet in elkaar te zetten
Mooi, kan ik weer veilig naar huis erna
Mjah, maar op tap vind ik er meer lekker.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hertog Jan op tap... dat is eigenlijk het beste wat er is gewoon
Fixedquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen eigenwijze mutsen krijgen het niet inelkaar.
En ervoor zorgen dat je schroevendraaiers hebt, ook handigquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke sukkel kan de gebruiksaanwijzing bekijken en het in elkaar zeten... Daar is Ikea voor gemaakt.
Alleen eigenwijze mannen krijgen het niet inelkaar.
Maar die zitten in het setje die je kunt kopen bij Ikea... Iedereen zou op z'n minst die oranje doos in huis moeten hebben als andere gereedschap ontbreekt.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
En ervoor zorgen dat je schroevendraaiers hebt, ook handig
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
"Zo L., veel plezier ermee!"
*gas geeft*
In mijn kroegje, genaamd De Zwarte Ruiter, hebben ze La Chouffe op de tapquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, maar op tap vind ik er meer lekker.
En sowieso niks mis met Belgische bieren a la Jupiler of Stella Artois.
quote:
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die zitten in het setje die je kunt kopen bij Ikea... Iedereen zou op z'n minst die oranje doos in huis moeten hebben als andere gereedschap ontbreekt.
Of als lesbische vrouwquote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had laatst een jongen hier op de gang die mij om gereedschap ging vragen![]()
Toen wist ik dat ik geslaagd was als zelfstandige vrouw.
quote:
Wolf ookquote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Ik prefereer boomstammen boven poezen.
Fixedquote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Ik prefereer twijgjes boven poezen.
Thanks, dan mag ik tenminste ook meedoenquote:
Top!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks, dan mag ik tenminste ook meedoen
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Top!
Je moet zaken ook niet groter maken dan ze zijn, of uit hun verband rukken
Potje geur opsturen or it didn't happen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heerlijk die woordgrappen
Man man man, ik ruik me een partij lekker vandaag, het is dat ik een vent ben, anders zou ik verliefd op mezelf worden
Bitch is a little bit backquote:Op donderdag 25 april 2013 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heerlijk die woordgrappen
Man man man, ik ruik me een partij lekker vandaag, het is dat ik een vent ben, anders zou ik verliefd op mezelf worden
Ik ben bang dat ik 2 potjes verwisselquote:Op donderdag 25 april 2013 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Potje geur opsturen or it didn't happen.
Vagisilquote:Op donderdag 25 april 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Bitch is a little bit back![]()
En Narcissus? Ben jij het?!
Je moet echt kleiner denken. En Fokkers niet geloven met hun 30cm, gooi dat ajb uit je systeem!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Trouwens boomstammen komen in verschillend formaten...
Gadverredamme!!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vagisil
Nu ruiken m'n handen continu alsof ik iemand heb zitten vingeren in een steegje
Tja, zoals Sheryl Crow al zingt: de eerste kut is de diepste!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet echt kleiner denken. En Fokkers niet geloven met hun 30cm, gooi dat ajb uit je systeem!
Dat kan de gemiddelde vrouw niet eens kwijt zonder jodelsessie
Is gewoon een merk voor een kutreinigingsmiddelquote:Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Gadverredamme!!
Durf ik te Googelen op dat woord?
Ik verwacht ook niets meer dan eenjarige boompje van de gemiddelde man.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet echt kleiner denken. En Fokkers niet geloven met hun 30cm, gooi dat ajb uit je systeem!
Dat kan de gemiddelde vrouw niet eens kwijt zonder jodelsessie
Sowiesoquote:
Bonsaiboompjequote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niets meer dan eenjarige boompje van de gemiddelde man.
Ze liegt, want ze jodelt niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, zoals Sheryl Crow al zingt: de eerste kut is de diepste!
Yuck!!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is gewoon een merk voor een kutreinigingsmiddel
Ouwe squirter van mequote:Op donderdag 25 april 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze liegt, want ze jodelt niet.
[..]
Yuck!!![]()
Dat heb je ook niet nodig, de vagijn reinigt zichzelf
En dan nog een slagje kleinerquote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niets meer dan eenjarige boompje van de gemiddelde man.
Ik zal mijn sig veranderen in Bonsaiboomknuffelaar in spé.quote:
Het viel me op op de weerkaart dat het altijd zo nat is daar in het oostenquote:
Dat wordt veroorzaakt door al dat gezeik van die westerlingenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het viel me op op de weerkaart dat het altijd zo nat is daar in het oosten
Ja maar dat jullie die vislucht hierheen sturen vinden we minder tof!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt veroorzaakt door al dat gezeik van die westerlingen
Pics.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso
Ik heb een bordje in m'n keuken hangen met 5 redenen waarom bier beter is dan vrouwen
Dat komt hier ook niet vandaan, maar van jullie eigen viswijvenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar dat jullie die vislucht hierheen sturen vinden we minder tof!
DOe mij maar de oude snipquote:
Ik ben liever arm dan dat ik ooit zo'n biljet moet gaan uitgeven.quote:
Nog een keer?quote:
heeft hij dat zelf zo aangeleverd?quote:
Ctrl+C Ctrl+V faal actiequote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog een keer?
Maar wat een kleine baasjes op die leeftijd
Ga je een edit doen.
Maar tot nu toe is het liedje en clip leukquote:
Toby Keith is een held als het gaat om zelfspotquote:Op donderdag 25 april 2013 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar tot nu toe is het liedje en clip leuk
Vaak wacht ik te lang, dan wandelt het weg. Dan kan ik m'n servies nog nét onderscheppen bij de voordeurquote:Op donderdag 25 april 2013 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom zou je afwas bij de voordeur hebben staan?
Dat is toch onpraktisch.
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaak wacht ik te lang, dan wandelt het weg. Dan kan ik m'n servies nog nét onderscheppen bij de voordeur
Hou op, ik kom nu overal van alles tegen aan huishoudelijke klussen. M'n leven heeft jarenlang bestaan uit werk/school/anderen helpen/pogingen tot slapen. Chaos hier, nooit in de gaten gehad...quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op, ik kom nu overal van alles tegen aan huishoudelijke klussen. M'n leven heeft jarenlang bestaan uit werk/school/anderen helpen/pogingen tot slapen. Chaos hier, nooit in de gaten gehad...
je moet het ook in de vaatwasser zettenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaak wacht ik te lang, dan wandelt het weg. Dan kan ik m'n servies nog nét onderscheppen bij de voordeur
Zo, dat zijn geen comfortabele stoelenquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:36 schreef themauster het volgende:
Lekker gezond dat koningsontbijt![]()
[ afbeelding ]
Nou vertel danquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
Gister cassiere van de hoogvliet laten lachen om echt de domste grap ever
Ik rekende af en er stond een meisje achter me wat de sportplaatjes wou hebben. Dus ik vraag die aan de cassiere en geef ze aan het meisje achter me.quote:
Serieusquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef henkde_j het volgende:
Had ik al gezegd dat ik gisteren een enorme bitchfight had in de stiltecoupé met een luid bellende Thaise ladyboy?![]()
*GET OUT MA FACE, BITCH!
*WHATS WONG WITH YOU DUTCH PEOPLE
*I PAY TAXES
*FOOK YOU
Ze ging helemaal los op het moment dat ik haar koffer maar voor haar oppakte. Ik probeerde nog wel zo galant te zijnquote:
Lolwatquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef henkde_j het volgende:
Had ik al gezegd dat ik gisteren een enorme bitchfight had in de stiltecoupé met een luid bellende Thaise ladyboy?![]()
*GET OUT MA FACE, BITCH!
*I PAY TAXES
*FOOK YOU
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze ging helemaal los op het moment dat ik haar koffer maar voor haar oppakte. Ik probeerde nog wel zo galant te zijn![]()
Toen kon ik mijn lachen niet meer inhouden en hing ze uiteindelijk boos op en heeft ze de rest van de reis kwaad op het bankje naast mij gezeten. Toen de conducteur langs kwam en ik het even melde deed ze poeslief en deed ze ineens zielig omdat ze alleen Engels kon.![]()
Toen ze uitstapte eindigde het met een stare contest die ik verloor omdat ik in de lach schoot.
Vervolgens reed de trein door en stond ze op het perron met twee opgestoken middelvingers. Hele coupé lachen
[..]
Ze ging helemaal los op het moment dat ik haar koffer maar voor haar oppakte. Ik probeerde nog wel zo galant te zijn![]()
Toen kon ik mijn lachen niet meer inhouden en hing ze uiteindelijk boos op en heeft ze de rest van de reis kwaad op het bankje naast mij gezeten. Toen de conducteur langs kwam en ik het even melde deed ze poeslief en deed ze ineens zielig omdat ze alleen Engels kon.![]()
Toen ze uitstapte eindigde het met een stare contest die ik verloor omdat ik in de lach schoot.
Vervolgens reed de trein door en stond ze op het perron met twee opgestoken middelvingers. Hele coupé lachen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:14 schreef henkde_j het volgende:
*GET OUT MA FACE, BITCH!
*I PAY TAXES
*FOOK YOU
[..]
Ja maar die zijn ook niet grappigquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:32 schreef henkde_j het volgende:
Dat er een paar stations later een voetbalelftal ladderzatte boeren in de stiltecoupé ging zitten waar ik vervolgens niets over durfde te zeggen laten we maar even buiten beschouwing
quote:
Sportdagenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik blij dat ik niet meer op school zit. De hele dag sporten...
Vreselijk vond ik ze. Ik kreeg altijd op mijn donder van mijn klasgenootjes, omdat ik ontzettend slecht ben ik balsporten. Dat dan weer komt omdat ik geen diepte zie en door mijn ogen nou niet niet de geweldigste hand-oog coordinatie heb betreft snel bewegende voorwerpen.quote:
Dat brengt mij op ideeenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
Snel ff Domien unfollowen, anders staat m'n hele timeline weer vol
Niet handig deze post...quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:16 schreef SilentChaos het volgende:
Snel ff Domien unfollowen, anders staat m'n hele timeline weer vol
Wantquote:
I'm the hottest bitch in this place!quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
you're the hottest bitch in this place!!!
Volgens mij ben ik op dit moment de enige vrouw hier.Dus...quote:
Ik ben ook de enige echte man in dit topic, hoor je mij toch ook niet over opscheppenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik op dit moment de enige vrouw hier.Dus...
Zegquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige echte man in dit topic, hoor je mij toch ook niet over opscheppen![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg
Muis heeft wel prachtige voetjes trouwens
Voetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeg
Muis heeft wel prachtige voetjes trouwens
Wolfmotherquote:
Je grapjas aangetrokken vandaag?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:11 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig de laatste keer Claudia deze week.
Nee, ze gaan verder onder de naam van de zangerquote:
Nee z'n lolbroekquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je grapjas aangetrokken vandaag?
Ik ben een bitchquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige echte man in dit topic, hoor je mij toch ook niet over opscheppen![]()
Ik vind de roze sokken van Bush Sr eigenlijk grappigerquote:
Deze plaat vind ik wel geinig van zequote:
Wat is daarquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze plaat vind ik wel geinig van ze
Nou, dat hele bij elkaar gezochte zogenaamde "rock" bandjes idee vind ik echt te verachtelijk voor woordenquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef themauster het volgende:
Iemand die hier ook een PM heeft ontvangen over wat Danny verdiend?
Jupquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef themauster het volgende:
Check!quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef themauster het volgende:
De jaloezie druipt er van afquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef themauster het volgende:
En zo sla je de plank mis mensenquote:
Dan is ze dus nu een MILFquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat een van de lekkerste vrouwen die ik ken moeder is geworden
Leuk voor haar, maar ik vind het zonde![]()
![]()
ik kom nog liever onder een trein dan dat ik in dat filmpje zou meedoen! godsamme.quote:
Ik ben meteen niet meer geïnteresseerdquote:
Hoezo als het zo is dat mensen in hun vrije tijd meehelpen zonder vergoeding omdat 'ze geen rooie cent hebben bij Fok' en dan vervolgens andere personen wél een flinke bijdrage krijgen kan ik me voorstellen dat dat ergens wringt.quote:
Had je maar niet moeten zeggen dat je the hottest bitch in this place wasquote:
Was het maar zulke spam...quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten zeggen dat je the hottest bitch in this place was
Zat ik ook op te wachten jaquote:
En die ga jij ook live zien?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Tony Joe White in Paradiso 20 september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |