... en dan alsnog falen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef minthy het volgende:
Tja, niemand wil de fipo in een Gordon-topic. Dan bijt ik de spits maar af
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat was dat nummer nou om 18.21 kan het niet vinden mey mobiel
KA!!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat was dat nummer nou om 18.21 kan het niet vinden mey mobiel
Cool zou het voorstellen als een bezoekje op mijn toekomstige eerste date.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In den haag heb je De Muizentoren he
Zo heb ik vanavond de Minthinitoren in Groningen gezienquote:Op donderdag 25 april 2013 20:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In den haag heb je De Muizentoren he
Mooie boltorens zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo heb ik vanavond de Minthinitoren in Groningen gezien
Jah... Tuurlijk... Je doelt gewoon op mijn gevelquote:Op donderdag 25 april 2013 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op de riante gevel van die toren![]()
Ze vinden je lekkaahhhhhquote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een uitnodiging gehad voor het Oranjebal van een van de studentenvereniging gekregen. Het is persoonlijk geadresseerd, maar ik zou niet weten wrm ik ben uitgenodigd.
yeah rightquote:
Ze vinden je tof!!quote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een uitnodiging gehad voor het Oranjebal van een van de studentenvereniging gekregen. Het is persoonlijk geadresseerd, maar ik zou niet weten wrm ik ben uitgenodigd.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat je verder zo'n skattie bent...
Ik kan wel goed feesten jaquote:
Lente hangt in de lucht dit datquote:Op donderdag 25 april 2013 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
yeah right![]()
Is ook niet echt een vriend(in) van mij daar lid ofzo...
Ach ik wacht wel af, mss staat er binnenkort een leuke jongen voor de deur!
Sleep een huisgenoot mee uit zijn/haar comfortzone, maak er een feestje vanquote:Op donderdag 25 april 2013 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan wel goed feesten ja
Maar ik ken daar niemand...
Maar ik ben een beetje door al mijn leuke series heen. Of heb jij nog suggesties?quote:
Homeland misschien? Ik hoorde dat dat een mooie serie moest zijn. Ik wil hem ook nog een keer kijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje door al mijn leuke series heen. Of heb jij nog suggesties?
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Gordon @ TT ?!?![]()
Ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje door al mijn leuke series heen. Of heb jij nog suggesties?
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Homeland misschien? Ik hoorde dat dat een mooie serie moest zijn. Ik wil hem ook nog een keer kijken.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja.
Fringe: ooit wat van gezien, vind ik niet leuk.
Supernatural: zie boven.
Lost: ken ik niet
Arrow: kijk ik al op tv.
Smallville: ken ik niet.
Alias: ken ik ook niet.
Ooit eerste aflevering gezien, kon me niet echt boeien.quote:
Zou het een kans geven. Als ik een week van de aardbodem verdwijn dan ben ik verslaafd aan Lost kijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ik keek Lost al voordat uberhaupt iemand het kende.
Niet zo janken om een hype. Het is een beestachtig goeie serie. Als je Person Of Interest tof vind dan Lost zekers.
We zullen het merken.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou het een kans geven. Als ik een week van de aardbodem verdwijn dan ben ik verslaafd aan Lost kijken.
3 seizoenen van circa 22 afleveringnequote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Christina Hendricksquote:
Op 3FM?????quote:
Was dat maar waar...quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik zat net trouwens bij een pizzeria op een terras, bestelde een HJ.. Hadden ze er nog maar eentje koud![]()
.
Toen maar een Jupiler gedaan
Het bier niet koud hebben staanquote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik zat net trouwens bij een pizzeria op een terras, bestelde een HJ.. Hadden ze er nog maar eentje koud![]()
.
Ik wou al zeggen, faith in radio restored...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was dat maar waar...
Nee op MuisFM
HJquote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
.
Idd, het waren ook nog flesjes dus.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het bier niet koud hebben staan
Ga dan naar een echt terras sufferdquote:Op donderdag 25 april 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, het waren ook nog flesjes dus.
Ben ik mee gestopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Nou ik ga nu even de nieuwste supernatural aflevering kijken
Daag
Oh en muis The Following is ook top
Wauw dat is echt heel zonde. Die acteur die Joe Carroll speelt acteert echt de pannen van het dak. Zenuwslopend verhaal.quote:
Jupiler was tapquote:Op donderdag 25 april 2013 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga dan naar een echt terras sufferd
Tapbier >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> flesbier
quote:
Hoiquote:
Vent.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef minthy het volgende:
![]()
Even wat spulletjes van Ikea eigenhandig in elkaar gehatseflatst, ik kan dat
Ik moet nog een bed kopen met m'n ex, had ik beloofdquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef minthy het volgende:
![]()
EN dan gelijk even inneuke... wijden?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet nog een bed kopen met m'n ex, had ik beloofd
En terecht!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet nog een bed kopen met m'n ex, had ik beloofd
Als ik het kan, kan iedereen hetquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef minthy het volgende:
![]()
Hertog Jan op tap... dat is eigenlijk het beste wat er is gewoonquote:
Deze baas weetquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Ik neem mijn statement dat je een sufferd bent terug
Mijn excuses![]()
Maar zo te lezen hoef ik hem niet in elkaar te zettenquote:
En als ik het kan kan al helemáál iedereen het!!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik het kan, kan iedereen het
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Christina Hendricks(moetdie serie ook maar eens tjekken idd)
"Zo L., veel plezier ermee!"quote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar zo te lezen hoef ik hem niet in elkaar te zetten
Mooi, kan ik weer veilig naar huis erna
Elke sukkel kan de gebruiksaanwijzing bekijken en het in elkaar zeten... Daar is Ikea voor gemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar zo te lezen hoef ik hem niet in elkaar te zetten
Mooi, kan ik weer veilig naar huis erna
Mjah, maar op tap vind ik er meer lekker.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hertog Jan op tap... dat is eigenlijk het beste wat er is gewoon
Fixedquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen eigenwijze mutsen krijgen het niet inelkaar.
En ervoor zorgen dat je schroevendraaiers hebt, ook handigquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke sukkel kan de gebruiksaanwijzing bekijken en het in elkaar zeten... Daar is Ikea voor gemaakt.
Alleen eigenwijze mannen krijgen het niet inelkaar.
Maar die zitten in het setje die je kunt kopen bij Ikea... Iedereen zou op z'n minst die oranje doos in huis moeten hebben als andere gereedschap ontbreekt.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
En ervoor zorgen dat je schroevendraaiers hebt, ook handig
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
"Zo L., veel plezier ermee!"
*gas geeft*
In mijn kroegje, genaamd De Zwarte Ruiter, hebben ze La Chouffe op de tapquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, maar op tap vind ik er meer lekker.
En sowieso niks mis met Belgische bieren a la Jupiler of Stella Artois.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |