TBob!quote:Op donderdag 25 april 2013 16:49 schreef UIO_AMS het volgende:
13 is uit MASK, maar de naam ontschiet me nu nog even.
Yep. 5 is de pink submarine uit Operation Petticoat dacht ik.quote:
Kijk een dezer dagen eens naar The Terminator en leg ons daarna nog eens uit hoe die robot een organisch wezen uit een film uit dit millenium isquote:
oh ja foutje.Ik was in de war met Aliens, maar dan nog.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:58 schreef nutoj het volgende:
[..]
Kijk een dezer dagen eens naar The Terminator en leg ons daarna nog eens uit hoe die robot een organisch wezen uit een film uit dit millenium is
10 Komt uit Batteries not included.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
En 10 is uit Cocoon, maar geen idee of die nog een andere naam heeft.
Het is ook niet Kitt, maar Karr. De evil Kitt zeg maar. Kitt was nooit tweekleurig.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
oh ja foutje.Ik was in de war met Aliens, maar dan nog.
O ja, dat was het. Haal ik vaker door elkaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Komt uit Batteries not included.
Zou goed kunnen. Ik keek die bagger nooit.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is ook niet Kitt, maar Karr. De evil Kitt zeg maar. Kitt was nooit tweekleurig.
Eens. Weet jij nog hoe die truck heette met de evil Michael Knight?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het is ook niet Kitt, maar Karr. De evil Kitt zeg maar. Kitt was nooit tweekleurig.
Jep. Goliath. Die evil Michael Knight heette Garthe Knight. Ik keek dat echt vaak vroeger.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eens. Weet jij nog hoe die truck heette met de evil Michael Knight?
Was ook al benoemd. Heb het toegevoegd.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je vergeet 15 nog. Die komt me ook bekend voor...
Hier nog zo één. De stoerste truck was trouwens uit The Highwayman. Maar van die serie zijn volgens mij maar 5 of 6 afleveringen gemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Jep. Goliath. Die evil Michael Knight heette Garthe Knight. Ik keek dat echt vaak vroeger.
Dat ken ik dan weer niet. Wat een apparaat! Ik ga eens kijken of die afleveringen nog ergens te downloaden zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hier no zo één. De stoerste truck was trouwens uit The Highwayman. Maar van die serie zijn volgens mij maar 5 of 6 afleveringen gemaakt..
Klopt. Die zegt me ook echt helemaal niets.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:20 schreef nutoj het volgende:
volgens mij is alleen 12 nog een mysterie
Met de acteur die Flash Gordon speelde in de hoofdrol.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat ken ik dan weer niet. Wat een apparaat! Ik ga eens kijken of die afleveringen nog ergens te downloaden zijn.
[ afbeelding ]
Thnx. Ook net iets andere reaguurders dan de vorige edities, leuk.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Leuk topic trouwens, n00biedoobiedoo!
Het doet me een beetje denken aan de kleine robots uit The Red Dwarf, maar dat is van veel later.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
12 is idd nog als enige open. Leek me ook wel de lastigste. Volgens mij door de AVRO uitgezonden, zo'n beetje dezelfde tijd als Airwolf.
is 't idd niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan de kleine robots uit The Red Dwarf, maar dat is van veel later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Telt dat? Ik kende hem ook niet.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Wrong.... 4x per week op stap. Met Stufi en stage geld... geweldige periode. (Deetman)quote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zaten hier heel weinig mensen in de kroeg in de 80s denk ik, tong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |