TBob!quote:Op donderdag 25 april 2013 16:49 schreef UIO_AMS het volgende:
13 is uit MASK, maar de naam ontschiet me nu nog even.
Yep. 5 is de pink submarine uit Operation Petticoat dacht ik.quote:
Kijk een dezer dagen eens naar The Terminator en leg ons daarna nog eens uit hoe die robot een organisch wezen uit een film uit dit millenium isquote:
oh ja foutje.Ik was in de war met Aliens, maar dan nog.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:58 schreef nutoj het volgende:
[..]
Kijk een dezer dagen eens naar The Terminator en leg ons daarna nog eens uit hoe die robot een organisch wezen uit een film uit dit millenium is
10 Komt uit Batteries not included.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
En 10 is uit Cocoon, maar geen idee of die nog een andere naam heeft.
Het is ook niet Kitt, maar Karr. De evil Kitt zeg maar. Kitt was nooit tweekleurig.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
oh ja foutje.Ik was in de war met Aliens, maar dan nog.
O ja, dat was het. Haal ik vaker door elkaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Komt uit Batteries not included.
Zou goed kunnen. Ik keek die bagger nooit.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is ook niet Kitt, maar Karr. De evil Kitt zeg maar. Kitt was nooit tweekleurig.
Eens. Weet jij nog hoe die truck heette met de evil Michael Knight?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het is ook niet Kitt, maar Karr. De evil Kitt zeg maar. Kitt was nooit tweekleurig.
Jep. Goliath. Die evil Michael Knight heette Garthe Knight. Ik keek dat echt vaak vroeger.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eens. Weet jij nog hoe die truck heette met de evil Michael Knight?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |