Zelfde hier, als ik een miljoen moet schuiven voelt dat wat vreemd in T-shirt en spijkerbroek.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zat op een dealingroom, niet echt relax. Maar zelf ga ik altijd wel netjes hoor. Overhemd enzo. Ander voel ik me ook niet geheel prettig.
Oh, vaag verhaal.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want ze zijn in dienst, het zijn geen zzp'ers of anders ingehuurden. Voor de consultants zelf maakt het geen bal uit qua inkomen.
Nee hoezo? Je wordt door het bedrijf uitgezonden en anders zit je op de bank zoals dat heet. Als je te lang op de bank zit dan loop je wel de kans dat je ontslagen wordt.quote:
SPOILER: dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoezo? Je wordt door het bedrijf uitgezonden en anders zit je op de bank zoals dat heet. Als je te lang op de bank zit dan loop je wel de kans dat je ontslagen wordt.Dan wel inderdaad.SPOILER: dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoezo? Je wordt door het bedrijf uitgezonden en anders zit je op de bank zoals dat heet. Als je te lang op de bank zit dan loop je wel de kans dat je ontslagen wordt.Klinkt als detachering.SPOILER: dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ach op zich is het wel prettig, ik ga ook over m'n eigen uren, vind 't wel handig.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is het ook.
En tegenwoordig krijgen we alle emails in het Engels EN het Frans
Je houdt je aan de uren van de klant. Ik heb een tijdje bij KLM gezeten, daar werkte ik ook de uren die daar gebruikelijk waren. En dat waren toevallig ook de uren die ik nu werk, dus dat kwam wel mooi uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach op zich is het wel prettig, ik ga ook over m'n eigen uren, vind 't wel handig.
Ach ik word naar lokale regio's gestuurd vanuit hoofdkantoor/district, en daar moeten ze dik voor betalen, dus an sich vinden ze 't niet erg dat als je niks te doen hebt je gewoon je biezen pakt.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Je houdt je aan de uren van de klant. Ik heb een tijdje bij KLM gezeten, daar werkte ik ook de uren die daar gebruikelijk waren. En dat waren toevallig ook de uren die ik nu werk, dus dat kwam wel mooi uit.
Ach het betaalt goed.quote:
Ik hecht niet zo een waarde aan veel verdienen, ik heb het dan liever naar mijn zin en niet zoveel stress.quote:
Ja dat ken ik. Ik slaap ook altijd heel slecht omdat ik lig te piekeren over van alles en nog wat. En 100x wakker worden 's nachts.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
En niet alleen door werk, maar ook omdat je gewoonweg wakker ligt van bepaalde dingen.
Ik ben gelukkig redelijk stressbestendig, ze vragen vaker hoe ik in hemelsnaam zo koel kan rondlopen de hele dag dan dat ze zich zorgen maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hecht niet zo een waarde aan veel verdienen, ik heb het dan liever naar mijn zin en niet zoveel stress.
Ja sommige weken zijn net alsof je weer in je eindexamen jaar zit.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat ken ik. Ik slaap ook altijd heel slecht omdat ik lig te piekeren over van alles en nog wat. En 100x wakker worden 's nachts.
Afgelopen weken waren echt niet leuk, qua werk sowieso niet en nog wat andere dingen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja sommige weken zijn net alsof je weer in je eindexamen jaar zit.
Maar maakt 't ook wel weer interessant, wat anders dan de sleur.
Same here, volgende week maar 3 dagen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Afgelopen weken waren echt niet leuk, qua werk sowieso niet en nog wat andere dingen.
Gelukkig volgende week een extra dagje vrij
Ik had maandag ook wel vrij willen nemen, maar dat ga ik maar niet vragenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Same here, volgende week maar 3 dagen.
Normaliter werk ik er ook maar 4, dus dat scheelt.
Ik zat te twijfelen of ik woensdag ook vrij zou nemen, i.v.m. de ogenschijnlijke kater van hier naar Tokio, maar toch maar niet gedaan. Heb nog niet 1 vakantiedag opgenomen in een jaar tijd, ben er te krenterig voor.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had maandag ook wel vrij willen nemen, maar dat ga ik maar niet vragen
Ronaldo.quote:
Ik neem ook haast nooit een vrije dag. met Pasen en zo heb je toch al vrij en vrije dagen die op mijn parttime dag vallen (vrijdag) mag ik later inhalen, ik heb nu nog zat dagen over.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik woensdag ook vrij zou nemen, i.v.m. de ogenschijnlijke kater van hier naar Tokio, maar toch maar niet gedaan. Heb nog niet 1 vakantiedag opgenomen in een jaar tijd, ben er te krenterig voor.
Ja ik weet ook niet wat ik er mee moet doen, laten uitbetalen is ook al zo'n zonde i.v.m. de hoge belasting erop. Maar vakantie heb ik ook geen plannen voor, lekker handig weer.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik neem ook haast nooit een vrije dag. met Pasen en zo heb je toch al vrij en vrije dagen die op mijn parttime dag vallen (vrijdag) mag ik later inhalen, ik heb nu nog zat dagen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |