Ach het uitzicht is mooi, de kantoren lekker luxe, maar daar is alles wel mee gezegd inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Paar jaar gedaan, zo bijzonder is het niet. Tochthol.
Bij ons word je gewoon naar huis gestuurd als je er niet top uitziet.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:07 schreef Tem het volgende:
Rare homo ben je toch. Ik zat daar gewoon met iemand met een wolvenshirt en haar tot z'n reet.
Maar goed dat is een andere tak. Ik begeef me onder de wat onaangepaste nerds, dan is uiterlijk wat minder belangrijk en zit je toch op alle hotspots.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij ons word je gewoon naar huis gestuurd als je er niet top uitziet.
Ik heb al bergen moeten verzetten om een stoppelbaardje te mogen hebben.
Ik kan me er kapot aan ergeren als iemand er niet netjes uitziet, ik vind het bij de werkvloer horen en straalt een bepaalde houding uit, daar hou ik wel van ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben je ook wel een type dat het fijn vindt in een mooi pak te lopen. Dat scheelt.
Bij het bedrijf waar ik nu werk mocht je toen ik daar net begon geen spijkerbroek aan... die regel is gelukkig afgeschaft.
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Met sommige dingen zijn ze nu we voor de zoveelste keer zijn overgenomen ook streng, als je je uren niet invult kun je de week erop niet inloggen en krijg je een aantekening, bij drie keer moet je op het matje komen.
Daar zou ik me dus kapot bij ergeren, maar goed ieder z'n ding, het zal wel wat relaxter zijn dan mijn werkomgeving denk ik zo. En dan heb ik 't puur over de omgeving, het werk zelf zal wel weer andere stressvolle kanten kennen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar goed dat is een andere tak. Ik begeef me onder de wat onaangepaste nerds, dan is uiterlijk wat minder belangrijk en zit je toch op alle hotspots.
Al moet ik zeggen dat ik sommigen ook een beetje te ver gaan
Netjes kan ook met een spijkerbroek. Er lopen niet echt mensen als een slons bij.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan me er kapot aan ergeren als iemand er niet netjes uitziet, ik vind het bij de werkvloer horen en straalt een bepaalde houding uit, daar hou ik wel van ja.
Vast.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Netjes kan ook met een spijkerbroek. Er lopen niet echt mensen als een slons bij.
Ik heb een paar jaar geleden bij een start-up software bedrijf gewerkt... als je die had gezien, ik denk dat je gillend was weggerend.
Ik zat op een dealingroom, niet echt relax. Maar zelf ga ik altijd wel netjes hoor. Overhemd enzo. Ander voel ik me ook niet geheel prettig.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zou ik me dus kapot bij ergeren, maar goed ieder z'n ding, het zal wel wat relaxter zijn dan mijn werkomgeving denk ik zo.
Canadezen. Zal daar wel heel normaal zijn. Ik vind het ook idioot, zeker voor kantoorpersoneel, het is niet dat ze aan ons verdienen, voor consultants is het nog iets anders, maar dan nog.quote:
Consultants voeren de uren wel in ander missen ze hun inkomen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Canadezen. Zal daar wel heel normaal zijn. Ik vind het ook idioot, zeker voor kantoorpersoneel, het is niet dat ze aan ons verdienen, voor consultants is het nog iets anders, maar dan nog.
Nee want ze zijn in dienst, het zijn geen zzp'ers of anders ingehuurden. Voor de consultants zelf maakt het geen bal uit qua inkomen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Consultants voeren de uren wel in ander missen ze hun inkomen.
Precies, en als 't kan er wat bijplempen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Consultants voeren de uren wel in ander missen ze hun inkomen.
Amateurs.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want ze zijn in dienst, het zijn geen zzp'ers of anders ingehuurden. Voor de consultants zelf maakt het geen bal uit qua inkomen.
Zelfde hier, als ik een miljoen moet schuiven voelt dat wat vreemd in T-shirt en spijkerbroek.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zat op een dealingroom, niet echt relax. Maar zelf ga ik altijd wel netjes hoor. Overhemd enzo. Ander voel ik me ook niet geheel prettig.
Oh, vaag verhaal.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want ze zijn in dienst, het zijn geen zzp'ers of anders ingehuurden. Voor de consultants zelf maakt het geen bal uit qua inkomen.
Nee hoezo? Je wordt door het bedrijf uitgezonden en anders zit je op de bank zoals dat heet. Als je te lang op de bank zit dan loop je wel de kans dat je ontslagen wordt.quote:
SPOILER: dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |