SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 24-04-2013 17:12:16 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
hihaho
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik kom dan ook!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
![]()
JA!quote:Op woensdag 24 april 2013 15:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je nou je lag al gefixed?Oh, ik probeerde iig met een eigen javascript dingetje maar dat werkt niet omdat clientside. Ik vind php altijd zo'n kut script-taal.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb dat mensen zien doen hoor
Volgensmij was dat met een php script ergens op een webserver, die toont twitter berichten op één lijn als plaintext. Dit kon dan worden uitgelezen door xsplit ofzo.![]()
![]()
WIE KAN ER VANDAAG UHC DOEN?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kan wel wat proberen in php als je wil, heb toch tijd teveelquote:Op woensdag 24 april 2013 17:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oh, ik probeerde iig met een eigen javascript dingetje maar dat werkt niet omdat clientside. Ik vind php altijd zo'n kut script-taal.![]()
![]()
Wat?quote:
MEI?!quote:Op woensdag 24 april 2013 17:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kom je lekker optijd mee
Volgende datum was toch ergens in mei geprikt?
oh is maar een weekje
lijkt verdomde veel op tyler, the creatorquote:Op woensdag 24 april 2013 16:43 schreef MineraalWater het volgende:
Kijk hier is mijn skype plaatje mooi he?
[ afbeelding ]![]()
Graag!quote:Op woensdag 24 april 2013 17:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan wel wat proberen in php als je wil, heb toch tijd teveel![]()
Is ie ook ghehegquote:Op woensdag 24 april 2013 17:50 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
lijkt verdomde veel op tyler, the creator![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef SosuaCafe het volgende:
GAM / [Minecraft #174] FOK! UHC oorlogje spelen
Wie het eerst komt.......![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:29 schreef SosuaCafe het volgende:
GAM / [Minecraft #174] FOK! UHC oorlogje spelen
Wie het eerst komt.......![]()
Audio zuigt echt paarden piemels bij Xsplit. 35 euro per jaar ook de personal versie met goede audio codec.![]()
![]()
neequote:Op woensdag 24 april 2013 18:53 schreef -Datdus- het volgende:
Lagged de stream? Volgens mij niet... www.twitch.tv/thedatdusOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
zou ze doen, allemaalquote:Op woensdag 24 april 2013 17:55 schreef -Datdus- het volgende:
Ook dit.Allemaal verschillende modellen.
[ afbeelding ]
aaguuuh
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wie vond het grappig om 100x hetzelfde plaatje te posten???
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ja maar jij hebt aziaten fetishquote:Op woensdag 24 april 2013 18:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zou ze doen, allemaal
[ afbeelding ]
aaguuuh
Nog mensen hier die dat nieuwe star trek spelletje hebben gespeeld?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
twintig en 1/3e is een man.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie vond het grappig om 100x hetzelfde plaatje te posten???Fear is the grease of society.![]()
Zie jij mij een ban hebben dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Ah de pool was alweer gewonnenTevens hallo etc.
![]()
Ja, en een twee maanden voorwaarlijk. Dat maakt het wel interessant om datums te prikken voor de volgende pool natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zie jij mij een ban hebben dan?![]()
![]()
Kom morgen even gezellig Dronten bezoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Kom morgen even gezellig Dronten bezoeken.Zou toch even de tijd nemen om te bewonderen hoe Lelystad had moeten worden. Mooi, ruim, schoon, blank en rijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zijn ze nog maar 3 dollarOok niet veel van over meer.
goed opgelet wel
mijn LTC zijn van 1,20 naar 3 dollar gegaan nu en ik heb er vrij veel van gekocht.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
sommige eps wel; goede vechtscenes maar bijv. de laatste ep was niks aan. kekke chicks welquote:Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Oh, dacht dat het de bitcoins warenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]goed opgelet wel
mijn LTC zijn van 1,20 naar 3 dollar gegaan nu en ik heb er vrij veel van gekocht.![]()
![]()
Die zijn van 200 naar 100 en van 100 naar 142 nu gegaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het de bitcoins waren
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Bitcoins wil ik ook nog wel maar daar ben je nu wel te laat mee ofniet?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Zo rijk dat ze pas een half jaar een treinverbinding hebbenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou toch even de tijd nemen om te bewonderen hoe Lelystad had moeten worden. Mooi, ruim, schoon, blank en rijk.![]()
![]()
leuke voorbeeld foto voor fotoshop cursus. netjes gedaan, maar best obvious. alles net te glad.Fear is the grease of society.![]()
Lelijk wel dat extra piercing gat nog bij dr navel.Verder wel knappe meid, maar zou toch afwijzen. blank/aziaat mix kinderen zijn gewoon lelijk.
![]()
rasistquote:Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Lelijk wel dat extra piercing gat nog bij dr navel.Verder wel knappe meid, maar zou toch afwijzen. blank/aziaat mix kinderen zijn gewoon lelijk.
heb hem ook. nog niet aangeraakt alleenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
Age of Empires 2 HD motherfuckers
gooi die ook maar in de OP bij het lijstje games![]()
Potje spelen komend weekend? of morgen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:06 schreef shaderon het volgende:
[..]
heb hem ook. nog niet aangeraakt alleen![]()
morgen is bestquote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Potje spelen komend weekend? of morgen?![]()
Verkiezingen op de VU, partijen die popcorn en suikerspinnen uitdelen om stemmen te winnen.Alles om de CVtjes op te krikken.
![]()
![]()
Dus Rutte en Samson waren niet de enige die zoethoudertjes uitdeelden?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef Timwonnacott het volgende:
Verkiezingen op de VU, partijen die popcorn en suikerspinnen uitdelen om stemmen te winnen.Alles om de CVtjes op te krikken.
![]()
Nee serieus, de feniciërs zaten al in Ierland maar 1800 jaar later zouden de vikingen die fucking duizenden kilometers dichterbij zitten ineens niet daarheen kunnen navigeren?![]()
Ik stem alleen op Nederlandse kandidaten. Is er maar 1, dus die heeft mazzel.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef Timwonnacott het volgende:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
En die vikingen het klooster in lopen, Jezus aan het kruis zien en meteen "Ha, is that your god? Why is he dead? Why isn't het alive like our gods Odin, Thor, bla bla?"
Terwijl dat uit het kruis niet af te leiden was![]()
![]()
![]()
![]()
Doorgaans was de overlevingskans van een kruisiging erg klein hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En die vikingen het klooster in lopen, Jezus aan het kruis zien en meteen "Ha, is that your god? Why is he dead? Why isn't het alive like our gods Odin, Thor, bla bla?"
![]()
Maar show zal verder idd geen hoogstaand stukje cultuur zijn nee.
![]()
TVPOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er wel meer dan 1 toch ? Als ik zo naar de namen kijk iig.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik stem alleen op Nederlandse kandidaten. Is er maar 1, dus die heeft mazzel.![]()
Bij FEWEB is het een dramaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zijn er wel meer dan 1 toch ? Als ik zo naar de namen kijk iig.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oh nee, voor de gewone facultaire studenten raad heb ik niet eens gekeken. Doelde op de universitaire raad waar je tussen die groene en rooie partij moet kiezen. Ziet ze van mijlen ver wel staan op de campus. Voor de raad van FALW zullen het wel nederlanders zijn. Ze eigenlijk vrij weinig buitenlanders daar. Al 5 jaar lang geen enkel college met een neger gevolgdquote:![]()
![]()
Als je series zo gaat bekijken blijven er weinig series over om naar te kijken.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
GoT is een serie die ik ook niet echt begrijp, terwijl echt de halve klas er helemaal gek van isquote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Als je series zo gaat bekijken blijven er weinig series over om naar te kijken.
en dan heb je nog dat ene joch wat Doctor Who-fetishist is![]()
GoT serie zit ook niet supergoed in elkaar, maar de boeken zelf zijn wel tof omdat de hoofdpersonen ook dood kunnen gaan. Zoals in boek 1 die je voor een groot deel vanuit Ned ziet om hem vervolgens op het eind dood te zien gaan. Bij elk gevecht kan je hoofdpersoon wel doodgaan dus dat is wel tof. Bij HP wist je toch wel dat die elk gevecht met voldemort wel overleefdequote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
GoT is een serie die ik ook niet echt begrijp, terwijl echt de halve klas er helemaal gek van is
en dan heb je nog dat ene joch wat Doctor Who-fetishist is![]()
Verder kijkt de serie wel lekker weg.![]()
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef -Datdus- het volgende:
Shader aan, heb je een link nog naar dat pvp filmpje?![]()
Misschien een leuk idee:
We zetten bv. Skyblock (kan ook met een andere survivalmap) ergens op een servertje en zetten de betrouwbare mensen op de whitelist en gaan 'samen' skyblock spelen.
Nu staat samen tussen aanhalingstekens omdat je niet perse er op het zelfde moment hoeft te zijn. Als jij om 3 uur 's nachts eraan wil werken kan dat.
Zo kunnen we 'samen' survivalen en schiet het ook nog lekker op
(Of is dit een kutidee?)
Ik kan evt. Kijken of ik een servertje kan regelen (aangezien Shaderon zei dat er niet veel ram meer over is @ fok!craft)![]()
Ik heb hier nog een oude pc staan. een servertje zou wel moeten lukken denk ik?quote:Op donderdag 25 april 2013 02:01 schreef d4v1d het volgende:
Misschien een leuk idee:
We zetten bv. Skyblock (kan ook met een andere survivalmap) ergens op een servertje en zetten de betrouwbare mensen op de whitelist en gaan 'samen' skyblock spelen.
Nu staat samen tussen aanhalingstekens omdat je niet perse er op het zelfde moment hoeft te zijn. Als jij om 3 uur 's nachts eraan wil werken kan dat.
(Of is dit een kutidee?)
Ik kan evt. Kijken of ik een servertje kan regelen (aangezien Shaderon zei dat er niet veel ram meer over is @ fok!craft)![]()
Ligt aan je internet snelheid. Ik haal hier 120Mbit/s op mijn homeserver.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een oude pc staan. een servertje zou wel moeten lukken denk ik?![]()
jesus is onze god toch niet? de zoon van.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fear is the grease of society.![]()
Ik kan wel servertje hosten?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jawel, is een onderdeel van.quote:Op donderdag 25 april 2013 06:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
jesus is onze god toch niet? de zoon van.![]()
skyblock heb ik een paar keer gespeeld op een private servertje, ging goed totdat de packrat van de groep uit de map flikkerde met al onze shit![]()
Mwoah, stoor mij gewoon een beetje aan bepaalde dingen die er redelijk duidelijk ingezet zijn om een leuk showtje te maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Doorgaans was de overlevingskans van een kruisiging erg klein hoorMaar show zal verder idd geen hoogstaand stukje cultuur zijn nee.
![]()
Remy unban me eens
mogguh
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
mod ondersteuning en samenwerking zouden ze toch doen?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef d4v1d het volgende:
Lolwat.. Bukkit heeft nog steeds geen recommended build voor 1.5.x
righttttt...![]()
Minecraft sterft af vanuit mojang.geen leuke nieuwe features meer.
Snap niet dat voor zo'n simpel spel als MC een API maken meer dan een jaar duurt
Physics engine van een game als BF3 is meer code dan heel MC bij elkaar, kom op
Bukkit (als je dat bedoeld...) wordt gemaakt door vrijwilligers, lijkt mij dat de meeste een baan hebben en daarnaast werken ze aan Bukkit als ze tijd hebben.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Snap niet dat voor zo'n simpel spel als MC een API maken meer dan een jaar duurt
Physics engine van een game als BF3 is meer code dan heel MC bij elkaar, kom op![]()
Nee dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bukkit (als je dat bedoeld...) wordt gemaakt door vrijwilligers, lijkt mij dat de meeste een baan hebben en daarnaast werken ze aan Bukkit als ze tijd hebben.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja idd. Dan kunnen we makkelijk mods naast elkaar laten draaien, en als het goed is ook met multiworld meerdere worlds met verschillende mods.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja true bedoelde die Mojang aan het bouwen is.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht zovan, bukkit is ook een api.
Idee is dat ze daarna kunnen stoppen met het verder ontwikkelen van MC en dat de community het overneemt. Geloof ook dat ze praktisch heel MC opnieuw hebben moeten opbouwen wat misschien de rede is dat het zo lang duurt.
Maar goed mojang had ook al lang kunnen zeggen, we zijn er klaar mee, daar moet ik ze wel credits voor geven.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Inmiddels heb ik een server draaiende, kan iemand even kijken of het werkt? skyblock.d4v1d.nl is het adresquote:Op donderdag 25 april 2013 02:01 schreef d4v1d het volgende:
Misschien een leuk idee:
(Of is dit een kutidee?)
Ik kan evt. Kijken of ik een servertje kan regelen (aangezien Shaderon zei dat er niet veel ram meer over is @ fok!craft)
(Dynmap op http://skyblock.d4v1d.nl:4210/)
Is een heel basic ding, enige plugin die draait is dynmap. Voor de rest is het puur vanila.![]()
kan iig niet op de dynmapquotealertquote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een server draaiende, kan iemand even kijken of het werkt? skyblock.d4v1d.nl is het adres
(Dynmap op http://skyblock.d4v1d.nl:4210/)
Is een heel basic ding, enige plugin die draait is dynmap. Voor de rest is het puur vanila.![]()
Nope dat werkt niet, Ik kan wel gewoon erop zonder de poortquote:Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar met 4210 werkt het dus niet?
Tyfes ziggo router![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nope dat werkt niet, Ik kan wel gewoon erop zonder de poort
Zie jij dan toevallig wat ik fout doe?Heb hem precies hetzelfde als port 80 ingesteld..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 12:14:50 ]![]()
Zit volgensmij gewoon goed hoor. Tenzij er al een programma op 4210 loopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij dan toevallig wat ik fout doe?Heb hem precies hetzelfde als port 80 ingesteld..
![]()
Dan zou ik een error krijgen "Can't bind to.."quote:Op donderdag 25 april 2013 12:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zit volgensmij gewoon goed hoor. Tenzij er al een programma op 4210 loopt.![]()
Oke.. Jij zit waarschijnlijk achter een firewall?quote:..
PORT STATE SERVICE
4210/tcp open unknown
25565/tcp open minecraft
Krijg ik.. staat dus gewoon open :")![]()
Ja zit op werk ghehe, Wist niet dat hij dat tegen zou houden.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oke.. Jij zit waarschijnlijk achter een firewall?..
PORT STATE SERVICE
4210/tcp open unknown
25565/tcp open minecraft
Krijg ik.. staat dus gewoon open :")![]()
Doe maar aanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:22 schreef d4v1d het volgende:
Speler locaties tonen @ dynmap?
Staat nu uit![]()
Omdat het heel onhandig is om een .txt bestand te gaan bij houden met de challenges als je met meerdere mensen speelt heb ik dit geniale idee bedacht, als een challenge is gedaan de lever omzetten
Ja, ik heb het even in creative gemaakt. je moet zelf nog levers maken en uiteindelijk ook signs.. Maar je hebt niet echt redstone ore in skyblock
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 12:27:07 ]![]()
Random hoofdletter.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wat is er mis met challenges?![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef MineraalWater het volgende:
lel een medewerker heeft hier KLB op z'n nummerbord staat hier buiten het raam![]()
![]()
Mensen zonder technische kennis die dan gaan klagen dat iets niet werkt..9 van de 10 keer ligt het probleem bij hunzelf
!
![]()
Reboot = Fixed (meestal) en dan ben je opeens een koning.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef d4v1d het volgende:
Mensen zonder technische kennis die dan gaan klagen dat iets niet werkt..9 van de 10 keer ligt het probleem bij hunzelf
!
![]()
Hoi, hoe pas je in de config van creeperheal aan dat je wel TNT en firespread kan doen? Ik wil alleen geen last hebben van creepers etc..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat maak jequote:Op donderdag 25 april 2013 14:40 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi, hoe pas je in de config van creeperheal aan dat je wel TNT en firespread kan doen? Ik wil alleen geen last hebben van creepers etc..![]()
![]()
oh niks bijzondersquote:Is al gelukt btwquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
btw, skyblock servertje draait. Jouw mcnaam was toch gewoon zelfde als FOK! ? Dan zet ik je op de whitelist als je wil.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oh niks bijzonders
[..]
Is al gelukt btw![]()
heb maar even alle topichoofdjes op de whitelist gegooid.
Als je ook wil helpen op skyblock kan je joinen op skyblock.d4v1d.nl, standaard poort.
Dynmap staat op skyblock.d4v1d.nl:4210![]()
Jep, thanksquote:Op donderdag 25 april 2013 14:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
btw, skyblock servertje draait. Jouw mcnaam was toch gewoon zelfde als FOK! ? Dan zet ik je op de whitelist als je wil.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bardo alsin die dikzak van youtube?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber is een soort van bruin-gele Bardo![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jajja jij kent die allemaal he, beetje tweeten naar die nederlandse gasten![]()
![]()
So what? Bardo vind ik niks aan. DusDavid maakt nog wel vette content,(en nee, ik ben niet zo'n doorsnee 12 jarige kijker van hem die fucking irritant zijn..)quote:
Sowieso moet ik nog van heleboel youtube channels eens unsubscriben, ik kijk maar 1/4de van mijn subscribers ofzoMeeste stamt nog van een paar jaar geleden.
![]()
Dat vind ik altijd zo sneu aan banjotown etc, al die 12 jarige kindjes
Zeg niet dat het verkeerd is.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
So what? Bardo vind ik niks aan. DusDavid maakt nog wel vette content,(en nee, ik ben niet zo'n doorsnee 12 jarige kijker van hem die fucking irritant zijn..)
Sowieso moet ik nog van heleboel youtube channels eens unsubscriben, ik kijk maar 1/4de van mijn subscribers ofzoMeeste stamt nog van een paar jaar geleden.
Dus jij gaat naar die youtube gathering ?![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeg niet dat het verkeerd is.
Dus jij gaat naar die youtube gathering ?![]()
Neequote:Op donderdag 25 april 2013 15:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeg niet dat het verkeerd is.
Dus jij gaat naar die youtube gathering ?Ik ben autistisch en er lijkt me sowieso niks aan.
![]()
![]()
Want dan loop je daar tussen al die 12 jarige kindjes dus![]()
"MAG IK IN THE KINGDOM!?" Kingdom is een heel vet idee, maar al die 12 jarige kindjes zijn fucking irritant![]()
![]()
![]()
Maar stained glass is dan weer te veel gevraagd..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Da's toch die dude met die reviews?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:17 schreef MineraalWater het volgende:
Ey maar die renato ofzo he die kerel is wel geniaal![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lekker kijken hoe iemand een mcdonalds burger reviewt en dan zelf hogner krijgen![]()
![]()
quote:Vet toch!
?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:25 schreef d4v1d het volgende:
gvd, 190 abonnementen @ YT is alsnog teveel![]()
Ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:31 schreef MineraalWater het volgende:
Oh weejo david woon jij in UTREGGGGGGGGGGG?
Goedemorgen![]()
![]()
oh lelquote:Op donderdag 25 april 2013 15:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat ik op 190 mensen geabonneerd ben.![]()
Neequote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
Dus david, (haha goeie wordgarp) ben je al aangenomen als Worldeditor of niet?Ik verveel me nogsteeds de tering hier thuis.
![]()
wat een hommoquote:Op donderdag 25 april 2013 17:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
NeeIk verveel me nogsteeds de tering hier thuis.
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoi bobber flodder
inderdaad, godverdomme ik wil gekleurd glasquote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Maar stained glass is dan weer te veel gevraagd..![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoi bobber flodder²
![]()
zul je zien dat ze straks elk item in elke kleur makenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
inderdaad, godverdomme ik wil gekleurd glas![]()
![]()
Idd :\quote:Op donderdag 25 april 2013 17:30 schreef shaderon het volgende:
[..]
zul je zien dat ze straks elk item in elke kleur makenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
david, ik viel blijkbaar opeens van een heel veilig plekje (kuch tom kuch)
aka al mn stuff kwijt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
behalve glasquote:Op donderdag 25 april 2013 17:30 schreef shaderon het volgende:
[..]
zul je zien dat ze straks elk item in elke kleur maken![]()
![]()
Hij kan je niet doodmaken of eraf meppen, pvp is uit enzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:50 schreef bobbernaut het volgende:
aka al mn stuff kwijt.![]()
meh skyblock, draaide mender dacht ik een tijdje, was leuk tot je perongeluk van een block viel en alles kwijt was![]()
Ik heb er geen probleem mee als bv. iemand valt met een water bucket deze even 'gecheat' wordtquote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef shaderon het volgende:
meh skyblock, draaide mender dacht ik een tijdje, was leuk tot je perongeluk van een block viel en alles kwijt was![]()
Dan heeft ie sws een water bucket gebruikt. ik stond echt op een veilige plek..quote:Op donderdag 25 april 2013 17:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij kan je niet doodmaken of eraf meppen, pvp is uit enzo.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie zegt dat ik het was?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dan heeft ie sws een water bucket gebruikt. ik stond echt op een veilige plek..Wie moet ik nou geloven?quote:2013-04-25 17:48:42 [INFO] <bobbernaut> TOM SWS IJ
2013-04-25 17:48:44 [INFO] <bobbernaut> JIJ
2013-04-25 17:48:45 [INFO] <TomVNL> hoe dan
2013-04-25 17:48:47 [INFO] <TomVNL> ik heb niets
2013-04-25 17:48:51 [INFO] <bobbernaut> ja hoe danIk wil hier geen politieman gaan spelen.
![]()
Ok portal is uit, weer een goede daad verricht.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja die heb jij aangevallen hontquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
idk, idc, maar ik weet wel dat we veel kwijt zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Wie moet ik nou geloven?Ik wil hier geen politieman gaan spelen.
#2It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik wel!quote:Op donderdag 25 april 2013 18:08 schreef d4v1d het volgende:
Ik kan wel keepinventory aanzetten. Als iedereen het daarmee eens is.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
samequote:Op donderdag 25 april 2013 17:50 schreef bobbernaut het volgende:
aka al mn stuff kwijt.
Meestal als ik geld kwijt ben of spullen kwijt ben heeft flodder er iets mee te maken..
Kan niet zeggen of dat nu ook op gaat in dit geval.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
folder de dief van je portemonneequote:Op donderdag 25 april 2013 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
Meestal als ik geld kwijt ben of spullen kwijt ben heeft flodder er iets mee te maken..
Kan niet zeggen of dat nu ook op gaat in dit geval.Fear is the grease of society.![]()
Some say.. he loves broniesquote:Op donderdag 25 april 2013 18:31 schreef vogelkooi het volgende:
je lijkt wel op een user uit dronten die is ook lui![]()
hoiquote:Op donderdag 25 april 2013 18:21 schreef d4v1d het volgende:
datdus, laat jezelf even horen.. Ik ben te lui om een post van je te zoeken en op DM te drukken.![]()
die woordvoerster is een lesbooo eb heeft een tweelingzus die heteroooo is.Fear is the grease of society.![]()
Zuster joyquote:Op donderdag 25 april 2013 18:41 schreef vogelkooi het volgende:
die woordvoerster is een lesbooo eb heeft een tweelingzus die heteroooo is.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
je verzint het niet, dan niet raar opkijken om uitgemaakt te worden voor Niets persoonlijk hoor maar als je een dergelijke functie bekleed ...![]()
![]()
ip van fokcraft pl0xOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
pff, onze school gaat nu ook rekening houden met het gevaar dat er een gek op elk moment iedereen neer kan knallen. 't wordt steeds gekker![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef shaderon het volgende:
pff, onze school gaat nu ook rekening houden met het gevaar dat er een gek op elk moment iedereen neer kan knallen. 't wordt steeds gekker![]()
![]()
grrrr, zit er weer één beneden alle bandbreedte op te zuigen..Word echt tijd dat ik op mezelf ga met fiberglas internet.
![]()
![]()
kun je er in de router geen limiet opzetten in jouw voordeel?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef -Datdus- het volgende:
grrrr, zit er weer één beneden alle bandbreedte op te zuigen..Word echt tijd dat ik op mezelf ga met fiberglas internet.
![]()
of je kickt m van de routerquote:Op donderdag 25 april 2013 19:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
kun je er in de router geen limiet opzetten in jouw voordeel?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ook vaak last van met z'n torrentsquote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
![]()
Get Lucky?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef MineraalWater het volgende:
Gvd dat nieuwe nummer van daft punk is echt goedOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: