heb hem ook. nog niet aangeraakt alleenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:04 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
Age of Empires 2 HD motherfuckers
gooi die ook maar in de OP bij het lijstje games
Potje spelen komend weekend? of morgen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:06 schreef shaderon het volgende:
[..]
heb hem ook. nog niet aangeraakt alleen
morgen is bestquote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Potje spelen komend weekend? of morgen?
Dus Rutte en Samson waren niet de enige die zoethoudertjes uitdeelden?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef Timwonnacott het volgende:
Verkiezingen op de VU, partijen die popcorn en suikerspinnen uitdelen om stemmen te winnen.Alles om de CVtjes op te krikken.
Ik stem alleen op Nederlandse kandidaten. Is er maar 1, dus die heeft mazzel.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef Timwonnacott het volgende:
Verkiezingen op de VU, partijen die popcorn en suikerspinnen uitdelen om stemmen te winnen.Alles om de CVtjes op te krikken.
Doorgaans was de overlevingskans van een kruisiging erg klein hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En die vikingen het klooster in lopen, Jezus aan het kruis zien en meteen "Ha, is that your god? Why is he dead? Why isn't het alive like our gods Odin, Thor, bla bla?"
Terwijl dat uit het kruis niet af te leiden was![]()
![]()
Zijn er wel meer dan 1 toch ? Als ik zo naar de namen kijk iig.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik stem alleen op Nederlandse kandidaten. Is er maar 1, dus die heeft mazzel.
Bij FEWEB is het een dramaquote:Op woensdag 24 april 2013 22:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zijn er wel meer dan 1 toch ? Als ik zo naar de namen kijk iig.
Oh nee, voor de gewone facultaire studenten raad heb ik niet eens gekeken. Doelde op de universitaire raad waar je tussen die groene en rooie partij moet kiezen. Ziet ze van mijlen ver wel staan op de campus. Voor de raad van FALW zullen het wel nederlanders zijn. Ze eigenlijk vrij weinig buitenlanders daar. Al 5 jaar lang geen enkel college met een neger gevolgdquote:
Als je series zo gaat bekijken blijven er weinig series over om naar te kijken.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En die vikingen het klooster in lopen, Jezus aan het kruis zien en meteen "Ha, is that your god? Why is he dead? Why isn't het alive like our gods Odin, Thor, bla bla?"
Terwijl dat uit het kruis niet af te leiden was![]()
![]()
GoT is een serie die ik ook niet echt begrijp, terwijl echt de halve klas er helemaal gek van isquote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Als je series zo gaat bekijken blijven er weinig series over om naar te kijken.
GoT serie zit ook niet supergoed in elkaar, maar de boeken zelf zijn wel tof omdat de hoofdpersonen ook dood kunnen gaan. Zoals in boek 1 die je voor een groot deel vanuit Ned ziet om hem vervolgens op het eind dood te zien gaan. Bij elk gevecht kan je hoofdpersoon wel doodgaan dus dat is wel tof. Bij HP wist je toch wel dat die elk gevecht met voldemort wel overleefdequote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
GoT is een serie die ik ook niet echt begrijp, terwijl echt de halve klas er helemaal gek van is
en dan heb je nog dat ene joch wat Doctor Who-fetishist is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |