Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft
SPOILER: FOK!CRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________ User plaatjes door Plex
[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 24-04-2013 17:12:16 ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende: Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Volgensmij was dat met een php script ergens op een webserver, die toont twitter berichten op één lijn als plaintext. Dit kon dan worden uitgelezen door xsplit ofzo.
Oh, ik probeerde iig met een eigen javascript dingetje maar dat werkt niet omdat clientside. Ik vind php altijd zo'n kut script-taal.
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Wie vond het grappig om 100x hetzelfde plaatje te posten???
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren! RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Bitcoins wil ik ook nog wel maar daar ben je nu wel te laat mee ofniet?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren! RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Op woensdag 24 april 2013 21:02 schreef Timwonnacott het volgende: Lelijk wel dat extra piercing gat nog bij dr navel. Verder wel knappe meid, maar zou toch afwijzen. blank/aziaat mix kinderen zijn gewoon lelijk.
rasist
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef Timwonnacott het volgende: Verkiezingen op de VU, partijen die popcorn en suikerspinnen uitdelen om stemmen te winnen. Alles om de CVtjes op te krikken.
Dus Rutte en Samson waren niet de enige die zoethoudertjes uitdeelden?
Nee serieus, de feniciërs zaten al in Ierland maar 1800 jaar later zouden de vikingen die fucking duizenden kilometers dichterbij zitten ineens niet daarheen kunnen navigeren?
Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef Timwonnacott het volgende: Verkiezingen op de VU, partijen die popcorn en suikerspinnen uitdelen om stemmen te winnen. Alles om de CVtjes op te krikken.
Ik stem alleen op Nederlandse kandidaten. Is er maar 1, dus die heeft mazzel.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
En die vikingen het klooster in lopen, Jezus aan het kruis zien en meteen "Ha, is that your god? Why is he dead? Why isn't het alive like our gods Odin, Thor, bla bla?"
Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: En die vikingen het klooster in lopen, Jezus aan het kruis zien en meteen "Ha, is that your god? Why is he dead? Why isn't het alive like our gods Odin, Thor, bla bla?"
Terwijl dat uit het kruis niet af te leiden was
Doorgaans was de overlevingskans van een kruisiging erg klein hoor Maar show zal verder idd geen hoogstaand stukje cultuur zijn nee.
Oh nee, voor de gewone facultaire studenten raad heb ik niet eens gekeken. Doelde op de universitaire raad waar je tussen die groene en rooie partij moet kiezen. Ziet ze van mijlen ver wel staan op de campus. Voor de raad van FALW zullen het wel nederlanders zijn. Ze eigenlijk vrij weinig buitenlanders daar. Al 5 jaar lang geen enkel college met een neger gevolgd
Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende: En die vikingen het klooster in lopen, Jezus aan het kruis zien en meteen "Ha, is that your god? Why is he dead? Why isn't het alive like our gods Odin, Thor, bla bla?"
Terwijl dat uit het kruis niet af te leiden was
Als je series zo gaat bekijken blijven er weinig series over om naar te kijken.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
GoT is een serie die ik ook niet echt begrijp, terwijl echt de halve klas er helemaal gek van is
en dan heb je nog dat ene joch wat Doctor Who-fetishist is
GoT serie zit ook niet supergoed in elkaar, maar de boeken zelf zijn wel tof omdat de hoofdpersonen ook dood kunnen gaan. Zoals in boek 1 die je voor een groot deel vanuit Ned ziet om hem vervolgens op het eind dood te zien gaan. Bij elk gevecht kan je hoofdpersoon wel doodgaan dus dat is wel tof. Bij HP wist je toch wel dat die elk gevecht met voldemort wel overleefde