Reboot = Fixed (meestal) en dan ben je opeens een koning.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef d4v1d het volgende:
Mensen zonder technische kennis die dan gaan klagen dat iets niet werkt..9 van de 10 keer ligt het probleem bij hunzelf
!
Wat maak jequote:Op donderdag 25 april 2013 14:40 schreef bobbernaut het volgende:
Hoi, hoe pas je in de config van creeperheal aan dat je wel TNT en firespread kan doen? Ik wil alleen geen last hebben van creepers etc..
oh niks bijzondersquote:
Is al gelukt btwquote:
btw, skyblock servertje draait. Jouw mcnaam was toch gewoon zelfde als FOK! ? Dan zet ik je op de whitelist als je wil.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oh niks bijzonders
[..]
Is al gelukt btw
Jep, thanksquote:Op donderdag 25 april 2013 14:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
btw, skyblock servertje draait. Jouw mcnaam was toch gewoon zelfde als FOK! ? Dan zet ik je op de whitelist als je wil.
Bardo alsin die dikzak van youtube?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber is een soort van bruin-gele Bardo
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |