quote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef -Datdus- het volgende:
Shader aan, heb je een link nog naar dat pvp filmpje?
Ik heb hier nog een oude pc staan. een servertje zou wel moeten lukken denk ik?quote:Op donderdag 25 april 2013 02:01 schreef d4v1d het volgende:
Misschien een leuk idee:
We zetten bv. Skyblock (kan ook met een andere survivalmap) ergens op een servertje en zetten de betrouwbare mensen op de whitelist en gaan 'samen' skyblock spelen.
Nu staat samen tussen aanhalingstekens omdat je niet perse er op het zelfde moment hoeft te zijn. Als jij om 3 uur 's nachts eraan wil werken kan dat.
Zo kunnen we 'samen' survivalen en schiet het ook nog lekker op
(Of is dit een kutidee?)
Ik kan evt. Kijken of ik een servertje kan regelen (aangezien Shaderon zei dat er niet veel ram meer over is @ fok!craft)
Ligt aan je internet snelheid. Ik haal hier 120Mbit/s op mijn homeserver.quote:Op donderdag 25 april 2013 02:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een oude pc staan. een servertje zou wel moeten lukken denk ik?
jesus is onze god toch niet? de zoon van.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En die vikingen het klooster in lopen, Jezus aan het kruis zien en meteen "Ha, is that your god? Why is he dead? Why isn't het alive like our gods Odin, Thor, bla bla?"
Terwijl dat uit het kruis niet af te leiden was![]()
![]()
Jawel, is een onderdeel van.quote:Op donderdag 25 april 2013 06:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
jesus is onze god toch niet? de zoon van.
Mwoah, stoor mij gewoon een beetje aan bepaalde dingen die er redelijk duidelijk ingezet zijn om een leuk showtje te maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Doorgaans was de overlevingskans van een kruisiging erg klein hoorMaar show zal verder idd geen hoogstaand stukje cultuur zijn nee.
mod ondersteuning en samenwerking zouden ze toch doen?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef d4v1d het volgende:
Lolwat.. Bukkit heeft nog steeds geen recommended build voor 1.5.x
Bukkit (als je dat bedoeld...) wordt gemaakt door vrijwilligers, lijkt mij dat de meeste een baan hebben en daarnaast werken ze aan Bukkit als ze tijd hebben.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Snap niet dat voor zo'n simpel spel als MC een API maken meer dan een jaar duurt
Physics engine van een game als BF3 is meer code dan heel MC bij elkaar, kom op
Nee dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bukkit (als je dat bedoeld...) wordt gemaakt door vrijwilligers, lijkt mij dat de meeste een baan hebben en daarnaast werken ze aan Bukkit als ze tijd hebben.
Ja true bedoelde die Mojang aan het bouwen is.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht zovan, bukkit is ook een api.
Inmiddels heb ik een server draaiende, kan iemand even kijken of het werkt? skyblock.d4v1d.nl is het adresquote:Op donderdag 25 april 2013 02:01 schreef d4v1d het volgende:
Misschien een leuk idee:
We zetten bv. Skyblock (kan ook met een andere survivalmap) ergens op een servertje en zetten de betrouwbare mensen op de whitelist en gaan 'samen' skyblock spelen.
Nu staat samen tussen aanhalingstekens omdat je niet perse er op het zelfde moment hoeft te zijn. Als jij om 3 uur 's nachts eraan wil werken kan dat.
Zo kunnen we 'samen' survivalen en schiet het ook nog lekker op
(Of is dit een kutidee?)
Ik kan evt. Kijken of ik een servertje kan regelen (aangezien Shaderon zei dat er niet veel ram meer over is @ fok!craft)
quotealertquote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een server draaiende, kan iemand even kijken of het werkt? skyblock.d4v1d.nl is het adres
(Dynmap op http://skyblock.d4v1d.nl:4210/)
Is een heel basic ding, enige plugin die draait is dynmap. Voor de rest is het puur vanila.
Nope dat werkt niet, Ik kan wel gewoon erop zonder de poortquote:Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar met 4210 werkt het dus niet?
Tyfes ziggo router
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nope dat werkt niet, Ik kan wel gewoon erop zonder de poort
Zit volgensmij gewoon goed hoor. Tenzij er al een programma op 4210 loopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie jij dan toevallig wat ik fout doe?Heb hem precies hetzelfde als port 80 ingesteld..
Dan zou ik een error krijgen "Can't bind to.."quote:Op donderdag 25 april 2013 12:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zit volgensmij gewoon goed hoor. Tenzij er al een programma op 4210 loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |