Haha gast. heeft niks met doping te maken. Ben ook puur tegen op doping en alles wat er mee te maken heeft. Net of ik het dan hier op het forum zou verkondigen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
Als je dan gaat kuren doe het dan meteen goed.
Je bent al net zo'n manipulatieve maniak als Lance A. Straks als de verdenkingen zich opstapelen (omdat je "ineens" de marmotte in 5,50 rijdt en top-20 eindigt) dan zeg je:quote:
Dit zijn niet malse aantijgingenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je bent al net zo'n manipulatieve maniak als Lance A. of Joram van der S. Straks als de verdenkingen zich opstapelen (omdat je "ineens" de marmotte in 5,50 rijdt en top-20 eindigt) dan zeg je:
"Ja maar als ik echt zou gebruiken, dan zou ik er toch niet breeduit over vertellen zoals ik op d.d. 24 april op het fokforum deed? Zou ik echt zo naïef zijn? Dat geloof jij toch niet"
Kunnen ze idd beter allemaal ook in de auto stappen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef MCH het volgende:
Ben in Londen, hier hebben ze duidelijk 'last' van het Bradley Wiggins effect want enorm veel mensen die met hun racefiets onderweg zijn. Lekker met al die uitlaatgassen.
Als je kaas eraffietst krijg je je appelgebakje op de eerstvolgende meet van mij. Materiaalpech of valpartijen/blessure's tellen niet mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef Patroon het volgende:
Ik ga trainen, heb ik tenminsten een goed excuus als ik je er af fiets tijdens de Marmotte
Doelde op Grip.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je kaas eraffietst krijg je je appelgebakje op de eerstvolgende meet van mij. Materiaalpech of valpartijen/blessure's tellen niet mee.
Het staat zelfs open en bloot in z'n username!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:28 schreef kaasplankje het volgende:
http://onlineanabolenkopen.nl/
Patroon zit vast hier, en die cafca vertrouw ik ook niet.
Shit, ik ben erbij!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het staat zelfs open en bloot in z'n username!
CafCA
Caffeïne, Creatine, Anabolen.
Kom maar op met die namen!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Shit, ik ben erbij!
Kan ik dispensatie krijgen als ik een paar grotere jongens erbij lap?
Die andere wielrenners zitten op school of zijn aan het werk.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef tes.je het volgende:
Wat een perfect fietsweer! Zojuist een mooi rondje gemaakt van 65 kilometer.
Verrassend hoe weinig andere wielrenners ik tegen kwam, maar een stuk of 3.
Mijn baas heeft liever dat ik overdag werk, als de andere collega's ook allemaal hun plicht aan het doen zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef tes.je het volgende:
Wat een perfect fietsweer! Zojuist een mooi rondje gemaakt van 65 kilometer.
Verrassend hoe weinig andere wielrenners ik tegen kwam, maar een stuk of 3.
Mwah, uurtje of 2 fietsen tussen de middag kan toch wel? Ik zou hier 's ochtends om 7 uur kunnen beginnen, van 12 tot 4 fietsen en dan van 3 tot 7 werken.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mijn baas heeft liever dat ik overdag werk, als de andere collega's ook allemaal hun plicht aan het doen zijn![]()
M'n volgende baan zou daarin best nog wat flexibeler mogen zijn. Ik kan tenslotte prima aanvragen van vertegenwoordigers 's avonds uitwerken die ze overdag insturen. Alleen dat telefonisch contact wordt een beetje lastig als ik op de fiets zit.
Das best een idee. Op zich is er wel veel flexibiliteit bij ons hoor. Maar vertegenwoordigers verwachten natuurlijk dat ik de hele dag van 8 tot 5 (en liefst tot 22 uur 's avonds omdat ze dan hun offertes thuis zitten uit te werken) voor ze klaarsta om ze te helpen weer een mooie deal te sluiten.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, uurtje of 2 fietsen tussen de middag kan toch wel? Ik zou hier 's ochtends om 7 uur kunnen beginnen, van 12 tot 4 fietsen en dan van 3 tot 7 werken.
Ik ga het wel een keer proberen. En anders een rondje hardlopenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Das best een idee. Op zich is er wel veel flexibiliteit bij ons hoor. Maar vertegenwoordigers verwachten natuurlijk dat ik de hele dag van 8 tot 5 (en liefst tot 22 uur 's avonds omdat ze dan hun offertes thuis zitten uit te werken) voor ze klaarsta om ze te helpen weer een mooie deal te sluiten.
En daarom wil ik dus een tweede fiets. Eentje op mn werk, en eentje thuis in de schuur!
jaja, dat is ook allemaal geen probleem, en ik ben doordeweeks zo'n echte avondfietser. Maar als het zulk lekker weer is als nu, dan zou ik de hele dag wel op de fiets willen zitten. En niet alleen in het weekend.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:46 schreef cafca het volgende:
Op tijd eten, om 18:30 op de fiets, tot 21:00 is het wel licht tegenwoordig.
Hm, dat zou best een oplossing kunnen zijn voor mijn ruimteprobleem thuis....quote:Op woensdag 24 april 2013 14:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
En daarom wil ik dus een tweede fiets. Eentje op mn werk, en eentje thuis in de schuur!
Heb je de oude van oksel overgenomen?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef Maxbet het volgende:
Zo, ben ook net terug, alleen heeft strava op mijn nieuwe telefoon wat kuren gehad onderweg. Toen ik net afstapte stond er 156KM op met een gemiddelde van 98KM/h..
Gaat erom dat die klitteband van je goedkope handschoenen de rest van je was kapot maakt.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik gooi ook alles in de wasmachine. Ik heb alleen klittenband op goedkope handschoentjes dus die gaan gewoon mee, als ze verrot zijn koop ik wel weer nieuwe.
Ik was ze gelukkig bijna nooitquote:Op woensdag 24 april 2013 17:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gaat erom dat die klitteband van je goedkope handschoenen de rest van je was kapot maakt.![]()
Ben er bang voorquote:Op woensdag 24 april 2013 16:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb je de oude van oksel overgenomen?
alles kan in de wasmachine.. alleen wassen zonder wasverzachter.. slecht voor elastiekquote:Op woensdag 24 april 2013 17:12 schreef mincemeat het volgende:
Welkom bij Mincemeat's beginners vragen.
Vraag 1: Moet je armstukken en handschoentjes gewoon in de was gooien of moet je ze in een teiltje leggen.
Vraag 2: Als je een tikkend geluid hoort bij je ketting dan neem ik aan dat het komt omdat je nog niet volledig heb geschakeld. Klopt dit? En zo ja hoe los je dat dan precies op.(misschien niet heel duidelijk)
Ga mee koersen dan, veel leuker dan domme bloktraining met een piepende HF meter. Heb je een basislidmaatschap?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef Gripper het volgende:
Bah, specifieke trainingen zijn veel minder leuk dan gewoon een stukje toeren in de zon. Brugsprintjes op de grote plaat gedaan, vanuit stilstand proberen om bovenop de lekbrug op de 40 p.u te zitten.
5x was de max. Auw...
https://www.strava.com/activities/50475280
Wasverzachter is toch niet slecht voor de elastomeer? Te heet wassen wel. Wasverzachter zorgt ervoor dat er een laagje over de vezels komt, waardoor ze minder ruw aanvoelen. Het beperkt ook de ademende eigenschappen van je kleding een beetje. Daarom geen wasverzachter in de sportwas.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:15 schreef the_critic het volgende:
[..]
alles kan in de wasmachine.. alleen wassen zonder wasverzachter.. slecht voor elastiek
Piepjes staan uitquote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga mee koersen dan, veel leuker dan domme bloktraining met een piepende HF meter. Heb je een basislidmaatschap?
Das alles? en die sensor?quote:
Niet nodig voor clubkoers, enkel basislidmaatschap a 36 euro.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Das alles? en die sensor?
Sportkeuring nodig? Heb ik pas nog gedaan, dus dat komt mooi van pas.
quote:Het gebruik van transponders is al gemeengoed bij de wedstrijden die door de KNWU worden georganiseerd. Ook onze wedstrijden worden verreden onder de reglementen van de KNWU, vandaar dat gebruik van MyLaps transponders verplicht is. Door het gebruik van deze transponders zijn de uitslagen van de wedstrijden ook op de website te bekijken.
Voor deelnemers welke voor het eerst wedstrijden willen gaan rijden, geldt een uitzondering. Zij kunnen maximaal 2 wedstrijden rijden zonder transponder, daarna is er een mogelijkheid om er een te huren. Huren via onze vereniging kost ¤ 5,00 per wedstrijd.
Ik denk dat men daar bij ons in de praktijk ook wel zo mee om gaat.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:55 schreef Erik92 het volgende:
Bij ons kan je wel zonder meerijden, maar je wordt niet opgenomen in de uitslag.
ik dacht dat het te maken had met elastiek... weet iig dat het zonder moet. De reden, zal ik eens googlenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wasverzachter is toch niet slecht voor de elastomeer? Te heet wassen wel. Wasverzachter zorgt ervoor dat er een laagje over de vezels komt, waardoor ze minder ruw aanvoelen. Het beperkt ook de ademende eigenschappen van je kleding een beetje. Daarom geen wasverzachter in de sportwas.
Ik zou uit principe geen rit rijden die de naam van een pakhaas draagt. Bijna net zo erg als nu nog in een Radio Shack shirt willen rondrijden.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef eentwee het volgende:
Gaat er nog iemand de Philippe Gilbert rijden zondag?
Super gay. Die chip hoort een hulpmiddel te zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:55 schreef Erik92 het volgende:
Bij ons kan je wel zonder meerijden, maar je wordt niet opgenomen in de uitslag.
Ja lijkt me leuk, kijken binnenkort wel even maar de komende 2/3 weken wordt voor mij voorlopig niks.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
Hey Marco, kom je nog eens op dinsdag aanwaaien of wil je voortaan gewoon op normaal tempo rijden?
We doen meestal zoiets: http://app.strava.com/activities/50308829 al gaat dat in de zomer wel wat verder richting 60/70/80. Vertrek 7 uur en je ken wel zien waarvandaan. Er rijden meestal wel wat jongens mee die nog wat langzamer zijn dan die ene maat van mij was die er bij Assendelft al af was maar dat maken we goed met plaatsnaamsprintjes enzulks.
Dat is klote! zo n uitje staat of valt natuurlijk met een beetje prettig weer!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:18 schreef Oksel het volgende:
Gvdgvdgvd. Zou volgende gaan fietsen bij de Mont Ventoux, maar het is gewoon ronduit KUTWEER in heel Europa.
Ik moet er gewoon even aan wennen dat ik ze in Londen de stoep af zie knallen en hun dure Specialized fiets parkeren ze in de lucht aan een lantaarnpaal, terwijl de soigneeridders hier zich druk maken over de kleur van hun sokken of handschoentjes die niet mee de was in mogen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kunnen ze idd beter allemaal ook in de auto stappen.
Wie zegt dat ik niet de stoep af knal of mijn fiets hoog in een hek of paal parkeer dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:57 schreef MCH het volgende:
Ik moet er gewoon even aan wennen dat ik ze in Londen de stoep af zie knallen en hun dure Specialized fiets parkeren ze in de lucht aan een lantaarnpaal, terwijl de soigneeridders hier zich druk maken over de kleur van hun sokken of handschoentjes die niet mee de was in mogen.
maar je hebt je vakantie al geboekt en bijna is het zover... kun je niet beter gewoon ff arts bellen en even checken ipv te proberen? redelijk grote gok, zo vlak voor je vakantie.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb stabndaard zo'n blauw gel ding in de vriezer...kwaad zal het niet kunnen denk ik ook, en de doc zei dat ik mag doorsporten. Ze kunnen ook de vloeistof drainen, maar dan heb je kans op infectie, en moet je een tijd rust houden enzo, geen zin in!
Ik inmiddels op 81,0. Half jaartje terug nog op 96,0quote:Op donderdag 25 april 2013 10:48 schreef Oksel het volgende:
87,8 vanochtend.
Was 3 maanden geleden nog 92,7.
Dat heeft ze ook wel gegegeven, doe een kussentje om je knie als je op de camping rondkruiptquote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef the_critic het volgende:
iets.. om je lichaam iets te prikkelen om je herstel te bespoedigen?
Crashdieet? Da's veel te veel man. Ik doe het door spieropbouw en weinig carbs.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ik inmiddels op 81,0. Half jaartje terug nog op 96,0![]()
![]()
veel koelen dan (langer dan 20min), en je been veel omhoogquote:Op donderdag 25 april 2013 12:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook wel gegegeven, doe een kussentje om je knie als je op de camping rondkruipt![]()
Qua medicijnen is met een naald het vocht weghalen het enige alternatief, dit gaat meestal vanzelf over..in maximaal zes maanden.
Valt mee toch? 2,5 kg per maand. Jij zit zelf momenteel net iets onder de 2 kg per maand.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:04 schreef Oksel het volgende:
[..]
Crashdieet? Da's veel te veel man. Ik doe het door spieropbouw en weinig carbs.
Koelen kan bij vocht nooit kwaad. Maar dan wel gewoon een half uur koelen en niet 10 minuutjes. En daarna voorzichtig en rustig bij bewegen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nog altijd een stuk dikker dan je vriendin![]()
Evn serieusze vraag nu, heeft het met een ontstoken slijmbeurs in je knie zin om 's avonds met een ijspak te gaan zitten? Ben net van de huisarts terug, en ze zei dat er inderdaad vocht in de knie zit, en dat het dus waarschijnlijk dat is. Gaat meestal vanzelf over, mag doorsporten, alleen niet teveel op je knieen zitten. Diclofenac ofzo heeft geen zin omdat het al zo'n tijd aan de gang is.
Maar 11 mei vertrek ik naar de Bourgonje voor een week fietsen en kamperen. In een tunneltent. Niet op je knieen, gaat niet zo goed lukken. Dus ik vroeg me af of ik met koelen de komende weken nog wat kan bereiken??? vergeten bij de HA te vragen...
Ohja.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:24 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Valt mee toch? 2,5 kg per maand. Jij zit zelf momenteel net iets onder de 2 kg per maand.
Voor mij is het gewoon een kwestie van minder snoepen en meer sporten geweest.
Cortisonenspuit erin hoppaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nog altijd een stuk dikker dan je vriendin![]()
Evn serieusze vraag nu, heeft het met een ontstoken slijmbeurs in je knie zin om 's avonds met een ijspak te gaan zitten? Ben net van de huisarts terug, en ze zei dat er inderdaad vocht in de knie zit, en dat het dus waarschijnlijk dat is. Gaat meestal vanzelf over, mag doorsporten, alleen niet teveel op je knieen zitten. Diclofenac ofzo heeft geen zin omdat het al zo'n tijd aan de gang is.
Maar 11 mei vertrek ik naar de Bourgonje voor een week fietsen en kamperen. In een tunneltent. Niet op je knieen, gaat niet zo goed lukken. Dus ik vroeg me af of ik met koelen de komende weken nog wat kan bereiken??? vergeten bij de HA te vragen...
Ja, of ff twee vingers in je mond en over de sensoren wrijven.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan het in de gebruiksaanwijzing even niet vinden, maar moet ik de 2 elektroden van de "STS chest belt" inderdaad wat vochtig maken met gewoon water?
jep je dat klopt, op de droge huid werkt een hartslagmeter niet goed, maar maak je hem niet nat dan gaat door zweten de band ook vanzelf beter werken, en is alleen het eerste deel van de meting misschien niet helemaal goedquote:Op donderdag 25 april 2013 13:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan het in de gebruiksaanwijzing even niet vinden, maar moet ik de 2 elektroden van de "STS chest belt" inderdaad wat vochtig maken met gewoon water?
Werd niet aangeboden....quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, of ff twee vingers in je mond en over de sensoren wrijven.
Meestal doe ik 'm (ik heb een riem van garmin) gewoon 'droog' om... Ik zweet vrij snel, dus na 100 meter doet ie 't wel![]()
Als je wilt dat je hartslag vanaf het begin al goed weergegeven wordt is dat wel handig ja. Tenzij je zo lenig bent dat je aan je eigen tepels kunt likken, dan is het ook goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:39 schreef heywoodu het volgende:
barometrische hoogte meter werkt op luchtdruk verandering, doe moet je dus meestal aan het begin van de rit eiken met een plaats waar van je de hoogte weet, doe je dat niet is ook geen ramp zie je wel de hoogte verschillen maar klopt de aangegeven hoogte nietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Gisteren de sensoren gemonteerd, zit alleen nog even te kloten met de hoogtemeter (starthoogte, actuele hoogte, luchtdruk enzo, dat is me nog niet echt duidelijk), maar goed, dat is niet enorm belangrijk gelijk al.
Zo maar eens voor het eerst een ritje maken om hem te testen
hij moet niet op je tepels scheetquote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je wilt dat je hartslag vanaf het begin al goed weergegeven wordt is dat wel handig ja. Tenzij je zo lenig bent dat je aan je eigen tepels kunt likken, dan is het ook goed.
Na een tijdje fietsen ga je zweten, en wordt die geleiding vanzelf beter.
Nou als je op vakantie gaat zou ik het toch doen. Anders zit je tijdens je vakantie te rotzooien.quote:
Ik wist dat dit ging komenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:49 schreef dop het volgende:
[..]
hij moet niet op je tepels scheet![]()
, stukje er onder
[ afbeelding ]
Precies. Zakelijk was ie altijd een beetje afstandelijk, maar nu kwam ie helemaal los.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Tommeke het volgende:
@Grip: Grappig om te zien dat je dan meteen een klik hebt met iemand.
Ik had vanochtend Mollema in de winkel. Aardige vent
Na de winter zat ik op 67,5. Vanochtend zei de weegschaal 65,3 en spieromvang op bovenbenen neemt zichtbaar toe. Doordat ik droger wordt tekenen spieren zich ook meer af. Ik eet veel, maar wel gezond. Vet perc zo'n 10%quote:Op donderdag 25 april 2013 12:04 schreef Oksel het volgende:
[..]
Crashdieet? Da's veel te veel man. Ik doe het door spieropbouw en weinig carbs.
Ik wilde al zeggen, 56,3!! Maar je hebt het al aangepast. 75,6 vanochtend, nagenoeg op streefgewicht dus. En er zal misschien nog wat meer afgaan, dan kom ik zelfs onder de 75 uit...quote:Op donderdag 25 april 2013 14:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Na de winter zat ik op 67,5. Vanochtend zei de weegschaal 65,3 en spieromvang op bovenbenen neemt zichtbaar toe. Doordat ik droger wordt tekenen spieren zich ook meer af. Ik eet veel, maar wel gezond.
Haha nee. Als ik nou mee had gedaan en voor 'm was geëindigd was het uiteraard een ander verhaalquote:Op donderdag 25 april 2013 14:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Precies. Zakelijk was ie altijd een beetje afstandelijk, maar nu kwam ie helemaal los.![]()
Heb je Bauke nog gecomplimenteerd met z'n prima werk in la doyenne?
Vanaf nu gaat ie je elke avond op whatsapp (met het hoogtepunt tussen 20.30 en 23.30 ongeveer) lastigvallen met allerlei vragen over wat het beste voedingspatroon, kledingpatroon, slaappatroon of scheerpatroon is. Oh ja, en hij stuurt je foto's van zn gladde bruine benen onder de douche, met zoveel bovenbeen in beeld dat zn eikel echt maar 3 mm buiten beeld kan hangen... dat is wel een beetje eng.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:52 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb trouwens m'n nummer aan Patroon gegeven. Is dat verstandig?
Goed zo, als je dan later je memoires schrijft kun je altijd nog refereren naar het feit dat je in 2013 de jou aangeboden prestatie verhogende middelen hebt afgeslagen!quote:Op donderdag 25 april 2013 14:59 schreef Tommeke het volgende:
Hij belde me gister wel of ik bietensap moest hebben. Heb maar nee gezegd...
Het is jouw fantasie die er gelijk die frikandel bij gaat denken, sommige mensen kunnen benen zien zonder gelijk door te slaanquote:Op donderdag 25 april 2013 14:57 schreef Gripper het volgende:
met zoveel bovenbeen in beeld dat zn eikel echt maar 3 mm buiten beeld kan hangen... dat is wel een beetje eng.
Schatjes, niet allee verklappenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat ie je elke avond op whatsapp (met het hoogtepunt tussen 20.30 en 23.30 ongeveer) lastigvallen met allerlei vragen over wat het beste voedingspatroon, kledingpatroon, slaappatroon of scheerpatroon is. Oh ja, en hij stuurt je foto's van zn gladde bruine benen onder de douche, met zoveel bovenbeen in beeld dat zn eikel echt maar 3 mm buiten beeld kan hangen... dat is wel een beetje eng.
Als ik ons hele whatsapp log hier zou neerzetten, zou iedereen een uur in een deuk liggen over zoveel verwijfd gezeik over zulke simpele fietsvragen. Wij zijn best erg hoorquote:
To much information...quote:ook
quote:
Whatsapp me eens een foto, dan kan ik die plastificeren en aan de glazen wand in mn douche hangen. Al die lekkere gladde poten van al die mooie jongensquote:
Kun je veel kanten mee op...quote:
nee das niet dom dat kloptquote:Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Nog iets wat me opviel trouwens, ik begon op 1 meter hoogte, maar toen ik weer thuis kwam stond ie op 10 meter hoogte en hij gaat nog langzaam een beetje omhoog.
Heeft dat misschien te maken met veranderende luchtdruk ivm het weer, of is dat een domme suggestie?
Bedankt.quote:
Als wielrenner kun je die recepten toch zeker wel gewoon bij de assistente krijgen gezien het wijd en zijt gebruik onder de prods?quote:
Dit product wordt verzonden vanuit het buitenland...... Dan weet je dus zeker dat je een Chinese neppert koop. Veel plezier.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:32 schreef dop het volgende:
kwam deze tegen http://www.baiky.nl/home.html
iemand ervaring mee ?
zal ongetwijfeld imitatie spul zijn maar mooie prijsjes voor een setje fietskleding
Dit. Shirtje zou je nog kunnen overwegen, maar die broekjes hebben meestal een zeem van veredeld karton.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dit product wordt verzonden vanuit het buitenland...... Dan weet je dus zeker dat je een Chinese neppert koop. Veel plezier.
Vrijdag kom ik terug van zes maanden Azie, ik ging weg als een soort Freddeh en ik kom terug als Oksel. Nu nog zien vast te houden he.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:48 schreef Oksel het volgende:
87,8 vanochtend.
Dat was lopend zeker?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:21 schreef Gripper het volgende:
Ook wel mooie verhalen trouwens, die jongen bij die klant vanochtend: hij heeft de marmotte al 2x eerder gereden, in 2 opeenvolgende jaren. Eerste keer 7,5 uur en tweede keer 8.15. Zeker geen kinderachtige fietser dus, dit is nog uit de tijd dat er geen half uur neutrale afdaling bij in zat, en nog over het oude parcours.
De 2e keer was ie beter getraind, beter voorbereid en lichter. Klapte 4 km onder de top van de alpe helemaal in elkaar, en heeft een uur over die laatste 4 km gedaan
Ach, een ding weet je nu, er is in ieder geval een lichamelijke reactie op die behandeling. En ga er maar van uit dat die fysio weet wat hij of zij doet. Dat moet je bij zo'n chiropractiker altijd nog maar afwachten. Sterkte!quote:Op donderdag 25 april 2013 18:28 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Dit. Shirtje zou je nog kunnen overwegen, maar die broekjes hebben meestal een zeem van veredeld karton.
Net eerste behandeling gehad bij de fysio, hele poot is stijf nu. Hopelijk helpt het, ik mag in ieder geval wel gewoon fietsen van hem zolang het maar rustig aan is
Geen idee wat de export mogelijkheden van die Sigma zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om de hartslaggegevens van de rit op Strava te krijgen met de BC 2209 en het Sigma Data Center?
Nog iets wat me opviel trouwens, ik begon op 1 meter hoogte, maar toen ik weer thuis kwam stond ie op 10 meter hoogte en hij gaat nog langzaam een beetje omhoog.
Heeft dat misschien te maken met veranderende luchtdruk ivm het weer, of is dat een domme suggestie?
Dat was dan zeker op een drie maaltijden, 7/11 flessen water en wat vers fruit per dag budget van 150 Baht of zoiets? Maar zoals je ziet, is het een fantastische manier om wat kilo's kwijt te raken. Helaas geen tijd meer voor dat soort uitspattingen tegenwoordig, dus doe ik het maar met 2 x drie weken per jaar in die richting.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrijdag kom ik terug van zes maanden Azie, ik ging weg als een soort Freddeh en ik kom terug als Oksel. Nu nog zien vast te houden he.
Dat is wel het leuke van zo'n fietscomputer, ik dacht dat ik de 1000 kcal niet zou halen, dus heb er even een extra stukje aan vastgeplakt om er zeker van te zijn dat ik het wel zou halenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef Wombcat het volgende:
Mooi rondje, mooie afstand ook.
Ik doe niet aan afronden, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Volgende keer gewoon een extra rondje om je huis fietsen
Dat doe ik ook wel eens, maar soms gaat het dan toch nog fout. Gisteren een extra rondje om toch op de 100 km te komen. Sta ik bij mijn voordeur, staat 'ie precies op 100 km. Dusquote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel het leuke van zo'n fietscomputer, ik dacht dat ik de 1000 kcal niet zou halen, dus heb er even een extra stukje aan vastgeplakt om er zeker van te zijn dat ik het wel zou halen
Volgende keer voor zekerheid en dus 101km gaan danquote:Op donderdag 25 april 2013 20:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens, maar soms gaat het dan toch nog fout. Gisteren een extra rondje om toch op de 100 km te komen. Sta ik bij mijn voordeur, staat 'ie precies op 100 km. Dus. Nadat ik het heb geüpload zie ik dat er een piekje naar 60 km/u zit op het vlakke, daar dus ff een storinkje gehad, dus dat corrigeren. Staat 'ie toch weer op 99,9 km
Naja, was toch maar van plan om 80 te fietsen gisteren, maar omdat het lekker ging wat verder gegaan.
Helaas, die doet het niet, kan het CSV-bestand niet laden ofzoquote:Op donderdag 25 april 2013 20:27 schreef forty-two het volgende:
[..]
Geen idee wat de export mogelijkheden van die Sigma zijn.
Het is mogelijk om op Strava tcx, fit en gpx bestanden te uploaden.
op strava.com > knop rechts boven > upload activity > from file
Als je geen tcx, fit of gpx bestanden uit je Sigma kunt exporteren probeer dan eens de converter die je op deze pagina vindt;
http://www.ergograph.com/
Ik had al twee extra rondjes door de wijk gereden, dus ik vond het wel best. Zo belangrijk is die 100+ nu ook weer niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende keer voor zekerheid en dus 101km gaan dan
Goed bezigquote:Op donderdag 25 april 2013 10:48 schreef Oksel het volgende:
87,8 vanochtend.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb er wel 5 tussen de 200,2 en 201,6, allemaal waren met een extra lusje om zeker te weten dat ik over die 200 ging komen.
80 zou wel echt HEUL mooi zijn. Maar 85 is een goed begin. Wil ook geen sprietje zijn, liever wat zwaarder met wat spier dan zo'n mager Kaasje.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:01 schreef forty-two het volgende:
[..]
Goed bezigwat is je streefgewicht eigenlijk?
Ik ben nu ongeveer 84~85 kg (afhankelijk van hoeveel water ik drink. Ik hoop dit jaar naar de 78 te gaan.
Ik ben nu sowieso beter bezig dan vorig jaar, zit nu ~3 kg lager dan vorig jaar rond deze tijd.
Hehe, tof.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Wombcat het volgende:
Kunnen jullie trouwens het begrip T?
T is het aantal tochten van T of meer kilometer. Dus als je 50 keer 50 of meer kilometer hebt gefietst, is je T 50.
Mijn T is 142, dus 142 tochten van 142 of meer kilometer. Ik wilde 'm dit jaar naar 142 brengen, dat is dus al gelukt. Naar 143 is misschien mogelijk, dan moet ik nog 7 tochten van 143 of meer kilometer maken. Naar 144 heb ik er al 10 van meer dan 144 km nodig, het wordt steeds moeilijker om 'm verder omhoog te brengen.
Wil ik 'm b.v. naar de 150 brengen, dan heb ik al iets van 35 tochten boven de 150 km nodig.
Hoeveel moet je nog?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hehe, tof.
Mijn streven is T300.
Je moet de lat hoog leggen.
Nog 4556 tochten van 300+quote:
Welke fietscomputer gebruik je, waardoor je de calorieën en power enzo erin hebt?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Oksel het volgende:
http://app.strava.com/activities/50660513
Matige benen, en halverwege een vlieg in m'n oog waar ik de rest van de rit last van had.
Voelde me wel soigee, bruine poten, glad, witte sokjes..
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nog 4556 tochten van 300+
Maar hoe bereken je dat in godsnaam? Ga er niet van uit dat je in Excel zit te kutten.
Doet Strava voor je, cal's en Watt berekent hij adhv je gewicht. Die staat bij mij op 150kg.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke fietscomputer gebruik je, waardoor je de calorieën en power enzo erin hebt?
Ik heb een trainingsdatabase, waar ik gemakkelijk mijn tochten ook op afstand kan sorteren. Dan hoef ik alleen maar naar beneden te scrollen totdat het recordnummer gelijk is aan de afstand.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nog 4556 tochten van 300+
Maar hoe bereken je dat in godsnaam? Ga er niet van uit dat je in Excel zit te kutten.
Klopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar even voor de duidelijkheid, met tochten van 28, 88 en 35km is mijn T 3 dus?
Fanatiekeling.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb een trainingsdatabase, waar ik gemakkelijk mijn tochten ook op afstand kan sorteren. Dan hoef ik alleen maar naar beneden te scrollen totdat het recordnummer gelijk is aan de afstand.
Oh dat doet ie bij mij nietquote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Doet Strava voor je, cal's en Watt berekent hij adhv je gewicht. Die staat bij mij op 150kg.
Tmi waarschijnlijk... eergisteren de stoute schoenen aangetrokken en een tondeuse over m'n pootjes gehaaldquote:Op donderdag 25 april 2013 16:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Whatsapp me eens een foto, dan kan ik die plastificeren en aan de glazen wand in mn douche hangen. Al die lekkere gladde poten van al die mooie jongens![]()
Die taaie spillebeentjes van Kaas en die olieworstel poten van Critic wil ik ook wel in m'n rukboekje om de verzameling compleet te krijgen.
Dat snapte ikquote:
Ben ik mee begonnen toen ik 2 maanden fietste. Al mijn tochten vanaf 15 augustus 1992 zitten er in. In juni 1992 heb ik mijn eerste racefiets gekochtquote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Fanatiekeling.
Hou het anders ook voor mij bij!
Dat is al dik 20 jaar elke 2-3 dagen een tochtquote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben ik mee begonnen toen ik 2 maanden fietste. Al mijn tochten vanaf 15 augustus 1992 zitten er in. In juni 1992 heb ik mijn eerste racefiets gekocht
Sindsdien in totaal ruim 3000 trainingen (daarvan ook wat hardlopen en op de hometrainer).
Je kunt het trouwens ook makkelijk in Excel bijhouden, maar dat mag je fijn zelf doen
Nee, dat is meer iets voor jou.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:15 schreef Oksel het volgende:
Als je je aftrekt, zet je dat er dan ook in?
Hé, zo had ik dat nog niet eens bekeken.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is al dik 20 jaar elke 2-3 dagen een tocht
Who's next?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Kaas gefeliciteerd!!! jij bent de eerste fokker die de strava challenge heeft gehaald.
Met 80kg ben je nog steeds geen sprietje geloof ikquote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef Oksel het volgende:
[..]
80 zou wel echt HEUL mooi zijn. Maar 85 is een goed begin. Wil ook geen sprietje zijn, liever wat zwaarder met wat spier dan zo'n mager Kaasje.
Ik maak de komende dagen ook nog een eindspurtje om hem te halen *underdog*quote:Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef forty-two het volgende:
[..]
Who's next?
Ik, Patroon of Grip...
Interesseert mij niks. Met dagelijks 2x 16km kom ik er ook welquote:Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef forty-two het volgende:
[..]
Who's next?
Ik, Patroon of Grip...
Dan mag je nog een paar van die ritjes maken zoals vandaag, succesquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik maak de komende dagen ook nog een eindspurtje om hem te halen *underdog*
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Interesseert mij niks. Met dagelijks 2x 16km kom ik er ook wel
Interessante theorie, waar het gros natuurlijk nooit boven de T100 zal uitkomen, want al fiets je nog twintig jaar met 5 x per jaar een 200 km tocht en de voor de rest b.v. in extremis 52 x 3 x per week 100 km, dan maak je wel veel km's maar geen enkele progressie boven de T100. Dus zal jouw T142 wel ergens heel hoog in zo'n lijst staan.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Wombcat het volgende:
Kunnen jullie trouwens het begrip T?
T is het aantal tochten van T of meer kilometer. Dus als je 50 keer 50 of meer kilometer hebt gefietst, is je T 50.
Mijn T is 142, dus 142 tochten van 142 of meer kilometer. Ik wilde 'm dit jaar naar 142 brengen, dat is dus al gelukt. Naar 143 is misschien mogelijk, dan moet ik nog 7 tochten van 143 of meer kilometer maken. Naar 144 heb ik er al 10 van meer dan 144 km nodig, het wordt steeds moeilijker om 'm verder omhoog te brengen.
Wil ik 'm b.v. naar de 150 brengen, dan heb ik al iets van 35 tochten boven de 150 km nodig.
Copy/Paste ?????????quote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand een idee hoe ik snel alle afstanden van strava naar excel krijg?
Heb je denk zelf gedaan, moet je weer ff op topic volgen onderin klikken.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef MarcoD het volgende:
Kano! op een of andere manier verschijnt dit topic niet (automatisch) in mijn actieve topics? Is er ergens wat fout gegaan? Of heb ik dat gewoon zelf gedaan?
In principe is dat 2x15, want het zijn twee afzonderlijke fietstochten. Tenzij je zonder te werken weer terugfietstquote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
En voor je T he, ik doe tegenwoordig mijn ritjes naar het werk van/naar in 1 keer. Dus dan heb ik 30 km ipv 2x 15, of moet ik voor de T 2x15 invullen?
Eerst Training bovenin de pagina aanklikken. Vervolgens My Activities. Je ziet dan al je activiteiten op een rijtje staan. Je kan deze vervolgens sorteren, kopiëren of wat dan ookquote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
Denk dat mijn T op 30 ligt ofzo.
Iemand een idee hoe ik snel alle afstanden van strava naar excel krijg?
Hoe hoger hoe stoerder.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:30 schreef muzas het volgende:
Mijn T voor dit jaar is makkelijk. 23 ritjes, welke allemaal langer dan 23km![]()
Maar wat heb je aan het getal? Behalve dat het een leuke opzoek-oefening is?
Een soort "wie heeft de grootste leuter"-dingetje denk ik?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:30 schreef muzas het volgende:
Mijn T voor dit jaar is makkelijk. 23 ritjes, welke allemaal langer dan 23km![]()
Maar wat heb je aan het getal? Behalve dat het een leuke opzoek-oefening is?
1 op 1 door naar Excel werkt niet. Ik wacht wel ff tot ik niets te doen hebquote:Op donderdag 25 april 2013 22:26 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Eerst Training bovenin de pagina aanklikken. Vervolgens My Activities. Je ziet dan al je activiteiten op een rijtje staan. Je kan deze vervolgens sorteren, kopiëren of wat dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat en het is een wat andere manier om je prestatie uit te drukken. Als je heel veel korte tochten maakt, b.v. elke dag woonwerk met enkele reisafstand van 15 km, en daarnaast een tocht van 80 km in het weekend, maak je wel veel kilometers, maar ook nooit lange tochten.quote:
Thailand is voor klompenvolk, heb ik dus bewust overgeslagen. Maar gewoon drie maaltijden en wat vers fruit inderdaad, eigenlijk zoals je hier ook zou moeten dieten.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat was dan zeker op een drie maaltijden, 7/11 flessen water en wat vers fruit per dag budget van 150 Baht of zoiets? Maar zoals je ziet, is het een fantastische manier om wat kilo's kwijt te raken. Helaas geen tijd meer voor dat soort uitspattingen tegenwoordig, dus doe ik het maar met 2 x drie weken per jaar in die richting.
Thailand is echt meer dan de strip tussen Chiang Mai, Bangkok met een side kick naar Kanchanaburi en Pattaya hoor. Maar goed ieder zijn keuze, je bent er niet geweest dus weet je ook niet wat je gemist hebt. Prima toch.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Thailand is voor klompenvolk, heb ik dus bewust overgeslagen. Maar gewoon drie maaltijden en wat vers fruit inderdaad, eigenlijk zoals je hier ook zou moeten dieten.
Ja, ik ben wel eens in Thailand geweest maar ik heb het totaalplaatje eens bekeken en voor de Filipijnen ipv Thailand gekozen en dat is heel goed bevallen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Thailand is echt meer dan de strip tussen Chiang Mai, Bangkok met een side kick naar Kanchanaburi en Pattaya hoor. Maar goed ieder zijn keuze, je bent er niet geweest dus weet je ook niet wat je gemist hebt. Prima toch.
Ben idd wel benieuwd naar zijn T. Met al die lange tochten...quote:Op donderdag 25 april 2013 23:45 schreef Maxbet het volgende:
Inb4 ultra_ivo heeft een T van tegen de 300
Die prijs is natuurlijk wel dan inclusief een stel bladen. Als die bladen hetzelfde zijn stel je die FM voor om de bladen om te zetten en kijk dan eens wat je dan moet bijbetalen. Maar dat die Gossamer in NL niet meer leverbaar is.... ik weet het niet. In de catalogus van FSA staan ze nog steeds maar mogelijk gaat het gros naar eerste afmontage. Overigens heb je voor 150 euro bijbetaling wel carbon cranks. Maar daar zat je niet echt op te wachten neem ik aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:56 schreef keesfietst het volgende:
Oké, heb even advies nodig. Fietsenmaker is er eindelijk achter dat mijn crankset niet meer nieuw uit de fabriek geleverd wordt (FSA Gossamer) en er geen bestaande crankset van het merk is van dezelfde prijsklasse. Vanuit FSA bieden ze me nu een duurdere crankset (FSA Team Issue) aan waarbij ik het prijsverschil zelf moet bijbetalen.
De Gossamer nieuwprijs is 180 euro, de nieuwprijs van de Team Issue 380. De fietsenmaker stelde voor als coulance dat ik 150 euro zelf moet bijbetalen.
Ik vind het zelf nogal veel geld voor iets dat onder een garantieclaim valt, voor dat bedrag koop je nieuw een complete 105 crankset. Daarnaast hoor ik dit pas na 6 (!!) weken, na herhaaldelijk zelf te moeten bellen om een update te krijgen.
De vraag is: mag ik blij zijn met dit voorstel of is het logischer om af te dingen. Denk niet dat er qua garantie een andere optie is, maar als ik een alternatief laat bedenken ben ik weer 3 weken verder.
Thanks voor de adviezen alvast.
Ik heb een behoorlijk aantal jaar niks genoteerd dus te weinig gegevens om de T te berekenen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:45 schreef Maxbet het volgende:
Inb4 ultra_ivo heeft een T van tegen de 300
Ho-ly shit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 04:24 schreef ultra_ivo het volgende:
Het ritgemiddelde van de afgelopen jaren heb ik dan weer wel op voorraad:
2008: 145,8km
2012 144,3km
2009: 139,0km
2011: 132,8km
2010 120,3km
Ja dan kunnen we werkelijk zien welke progress je maakt met dat crashdieet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:06 schreef Oksel het volgende:
Maar moet dat nu? Lekker allemaal naaktfoto's van onszelf in dit topic posten..
Pff wat heb je daar nou aan.. Gossamers kun je overal op internet vinden. Zelfs de allerduurste SLK Light komt voorbij voor 200¤. Wat ik zou voorstellen: jij koopt een crankset op internet voor max. 180¤ en hij betaalt en monteert 'm. Dat kost hem meer dan de inkoop v.d. Gossamer maar dat is dan voor het wachten. Desnoods maak je er 150¤ van, kun je nog steeds een carbon crankstel voor kopen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:56 schreef keesfietst het volgende:
Oké, heb even advies nodig. Fietsenmaker is er eindelijk achter dat mijn crankset niet meer nieuw uit de fabriek geleverd wordt (FSA Gossamer) en er geen bestaande crankset van het merk is van dezelfde prijsklasse. Vanuit FSA bieden ze me nu een duurdere crankset (FSA Team Issue) aan waarbij ik het prijsverschil zelf moet bijbetalen.
De Gossamer nieuwprijs is 180 euro, de nieuwprijs van de Team Issue 380. De fietsenmaker stelde voor als coulance dat ik 150 euro zelf moet bijbetalen.
Ik vind het zelf nogal veel geld voor iets dat onder een garantieclaim valt, voor dat bedrag koop je nieuw een complete 105 crankset. Daarnaast hoor ik dit pas na 6 (!!) weken, na herhaaldelijk zelf te moeten bellen om een update te krijgen.
De vraag is: mag ik blij zijn met dit voorstel of is het logischer om af te dingen. Denk niet dat er qua garantie een andere optie is, maar als ik een alternatief laat bedenken ben ik weer 3 weken verder.
'Eel straf!quote:Op vrijdag 26 april 2013 04:24 schreef ultra_ivo het volgende:
Het ritgemiddelde van de afgelopen jaren heb ik dan weer wel op voorraad:
2008: 145,8km
2012 144,3km
2009: 139,0km
2011: 132,8km
2010 120,3km
Balen, dan had er nog veel meer in gezetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:37 schreef Tommeke het volgende:
Raar dat die Gosammer niet meer verkrijgbaar zou zijn. Lijkt me nou net zo'n massaproduct.
Zie net de officiële uitslag van die tijdrit van gister. M'n chick reed bijna 37 gemiddeld terwijl ze dit jaar nog weinig gefietst heeft en niet gericht traint ofzo.
Nou in dit geval als je op vakantie gaat. Ik had voordat ik naar Lanzarote ook een slijmbeurs onsteking bij mijn zitbot, vanalles geprobeerd. Nou zegt de huisarts ik geef je cortisonen. Dat deed pijn zeg precies in die slijmbeurs. Dus ik netjes een dispensatie aangevraagd, kreeg ik een brief terug dat het geen doping is omdat het in mijn slijmbeurs gezet is.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet sta je in de volgende TT
En, reed je harder dan anders op Lanzarote?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:31 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou in dit geval als je op vakantie gaat. Ik had voordat ik naar Lanzarote ook een slijmbeurs onsteking bij mijn zitbot, vanalles geprobeerd. Nou zegt de huisarts ik geef je cortisonen. Dat deed pijn zeg precies in die slijmbeurs. Dus ik netjes een dispensatie aangevraagd, kreeg ik een brief terug dat het geen doping is omdat het in mijn slijmbeurs gezet is.
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:44 schreef kaasplankje het volgende:
Speciaal voor GripperAlleen voor Gripper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haters gonna hate.
Nee niet echt, daarom valt het in je slijmbeurs niet onder doping denk ikquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En, reed je harder dan anders op Lanzarote?
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:44 schreef kaasplankje het volgende:
Speciaal voor GripperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.held!
Meteen uitgeprint
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Och Oksel, we weten allemaal dat je zelf eigenlijk staat te popelen om pics van je gespierde gladde beentjes te postenquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:06 schreef Oksel het volgende:
Kleine pootjes. Wel droog. Netjes. Maar moet dat nu? Lekker allemaal naaktfoto's van onszelf in dit topic posten..
Ik zeg toch dat ik niet mag klagenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:28 schreef kanovinnie het volgende:
Aha, de klassieke "Het ligt aan het materiaal" smoes
Gefeliciteerd trouwens, doe het je niet na. Heb er de spullen niet voor
Ik wil bij deze iedereen gerust stellen dat ik aan die trend niet mee zal doen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:06 schreef Oksel het volgende:
Kleine pootjes. Wel droog. Netjes. Maar moet dat nu? Lekker allemaal naaktfoto's van onszelf in dit topic posten..
En jouw vrouw dan? Een mevrouwkaasplankje?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik wil bij deze iedereen gerust stellen dat ik aan die trend niet mee zal doen.![]()
![]()
![]()
Maar als we nu eens een kalendertje voor volgend jaar samenstellen van de aanhang? Dus jouw meisje, mrs Patroon, Blickchick, GripChick, Puala en wie ik verder vergeet en te kort doe? Zou het zo langzamerhand wat uit de klauwen lopende gay plaatjes gehalte hier wat verbloemen.
Wie weet krijgen we CiclingGirl ook wel in een leuke pose gepraat, je weet het nooit....
Ok ik post wel een pic van m'n pens, en over een jaar weer. Dan moet ie dus kleiner zijn....quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind dat hier veel meer pics gepost moeten worden door users en van users. Motiveer jezelf en post een plaat.
Dit is het wielrennentopic en niet het wielrennersvrouwtjesfaptopic.
Mooie manier om te zeggen dat je (half)naakte vrouwen wilt zien, je gooit het gewoon op een overschot aan gayness voor je tere oogjes. Een man die z'n blote benen laat zien (of erover praat) is iets anders dan 2 daadwerkelijk batsende kerels...quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik wil bij deze iedereen gerust stellen dat ik aan die trend niet mee zal doen.![]()
![]()
![]()
Maar als we nu eens een kalendertje voor volgend jaar samenstellen van de aanhang? Dus jouw meisje, mrs Patroon, Blickchick, GripChick, Puala en wie ik verder vergeet en te kort doe? Zou het zo langzamerhand wat uit de klauwen lopende gay plaatjes gehalte hier wat verbloemen.
Wie weet krijgen we CiclingGirl ook wel in een leuke pose gepraat, je weet het nooit....
Ik heb zo mijn momenten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooie manier om te zeggen dat je (half)naakte vrouwen wilt zien, je gooit het gewoon op een overschot aan gayness voor je tere oogjes.
Mijn schoonfamilie is grotendeels uit de Kaukasus/Krim hoek van Rusland. Daar wordt ook veel gezoend tussen mannen zonder dat iemand er wat achter zoekt. Doe ik zobbnder problemen aan mee. Dus het is niet dat ik zo wereldvreemd ben...quote:p.s. misschien moet je dan ook maar niet in Frankrijk gaan fietsen, want daar kussen mannen elkaar ter begroeting.
kan niet wachten om jou een keer te mogen begroetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:34 schreef SuperWeber het volgende:
Jullie zijn al net zulke hommo's als die wieltjesplakker...
Zeker niet. Alleen bij beste vrienden en familie trouwens. Tijdje geleden wilde een of andere vage kennis me ook op de wang zoenen, terwijl ik m alleen maar een hand gaf, en toen hield ik nogal lomp mn arm gestrekt. Was ie helemaal gepikeerd overquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef kanovinnie het volgende:
Niets mis met een kus op de wang bij mannen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ok ik post wel een pic van m'n pens, en over een jaar weer. Dan moet ie dus kleiner zijn....
ik zoen niet altijd bij begroetingen, alleen zo af en toe als er mensen als superweber bijzitten die dan denken; wtf zag in dat goed, wat gebeurd hier????quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zeker niet. Alleen bij beste vrienden en familie trouwens. Tijdje geleden wilde een of andere vage kennis me ook op de wang zoenen, terwijl ik m alleen maar een hand gaf, en toen hield ik nogal lomp mn arm gestrekt. Was ie helemaal gepikeerd over![]()
Ik: "sorry, zoenen bewaar ik alleen voor m'n beste vrienden." "oh, dus daar hoor ik niet bij?"
Juist net onder de borst dus met de sensor in het midden.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:49 schreef dop het volgende:
[..]
hij moet niet op je tepels scheet![]()
, stukje er onder
[ afbeelding ]
Zo'n jongen die niet wil zoenen moet je even over z'n wang aaien en de binnenkant van z'n handpalm kietelen, wordt ie helemaal gekquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik zoen niet altijd bij begroetingen, alleen zo af en toe als er mensen als superweber bijzitten die dan denken; wtf zag in dat goed, wat gebeurd hier????
quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:26 schreef SuperWeber het volgende:
Afgelopen woensdag 9e geworden op het clubkampioenschap Run Bike Run. Niet slecht voor iemand die pas 1 jaar serieus met triathlon bezig is. Ik word er op dit moment op de fiets alleen nog afgereden door mensen met dikke Cervélo's en andere TT machines, dus daar mag ik niet echt over klagen. De nr. 8 was een vieze hommo en zat flink in mijn wiel te plakken met z'n aero fiets, anders dan was ik dus gewoon 8e geweest...
Bij het lopen is er nog wel ruimte voor verbetering, maar ook dat gaat de goede kant op...
Zwemmen moeilijk? Vertel?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:55 schreef peleetje het volgende:
[..]![]()
Ik ben sinds een paar maanden zwaar aan het trainen voor ironman. Leuk om te doen.
Alleen het zwemmen is verdomde moeilijk. Hoe ervaar jij dat?
Kan niet wachten tot ik superweber meet. Daarna een zachte tik op zijn bips, zodat hij twijfelt of ik nou tegen hem aan stoote met mijn been of dat ik hem betaste, dan even een wulpse blik toewerpenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zo'n jongen die niet wil zoenen moet je even over z'n wang aaien en de binnenkant van z'n handpalm kietelen, wordt ie helemaal gek
Gelukkig stond ik al niet in het 1e rijtje hahahahaahquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind het top dat je het zo gedaan heb hoor. Ik kan totaal niet hardlopen en zwemmen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet mag klagen
Ik heb dus eik het materiaal ook niet, maar het blijft wel gaaf om te doen. Als je na het fietsen weer gaat lopen, loop je er voor je gevoel echt als een mongool bij... Als je dan na 500m hersteld bent en dus weer gas kan geven geeft dat wel een kick!
Waarom niet? Juist wel!quote:
Dat is vooral onz en klb volgens mijquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:09 schreef muzas het volgende:
Fok!kers hebben toch geen vriendinnen?Want komen nooit buiten enzo...
Ik heb jouw vriendin anders mogen aanschouwen!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:09 schreef muzas het volgende:
Ja,ik ging een keer naar buiten...quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb jouw vriendin anders mogen aanschouwen!
Nou de techniek vind ik vrij lastig. Je armen in een bepaalde hoek zetten om zoveel mogelijk kracht uit je slagen te halen. En het inademen onder je oksel en uit in het water is ook best lastig.quote:
Ik ben bezig voor een halve, een hele gaat iets teveel training inzitten. Tenslotte heb ik ook nog een gezinsleven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:55 schreef peleetje het volgende:
[..]![]()
Ik ben sinds een paar maanden zwaar aan het trainen voor ironman. Leuk om te doen.
Alleen het zwemmen is verdomde moeilijk. Hoe ervaar jij dat?
Dan zul je toch eerst meer moeten gaan fietsen, anders is mijn kont niet eens binnen jouw handbereikquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik superweber meet. Daarna een zachte tik op zijn bips, zodat hij twijfelt of ik nou tegen hem aan stoote met mijn been of dat ik hem betaste, dan even een wulpse blik toewerpen
Thnx, in beide gevallen is het blijven trainen en we boeken vanzelf vooruitgangquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik vind het top dat je het zo gedaan heb hoor. Ik kan totaal niet hardlopen en zwemmen.
Hmm ok. Heb je begeleiding? Dan heb je iemand vanaf de kant die toe kan kijken hoe je het doet en evt. feedback kan geven. Maar vaak is het inderdaad trainen trainen en nog meer trainen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:18 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nou de techniek vind ik vrij lastig. Je armen in een bepaalde hoek zetten om zoveel mogelijk kracht uit je slagen te halen. En het inademen onder je oksel en uit in het water is ook best lastig.
En je balanspunt vinden als je zwemt zodat je door het water snijdt... (ik heb hele lange benen en een vrij kort bovenlijf en heb de neiging een beetje te schuin op het water te liggen.)
Hardlopen en fietsen gaaat me makkelijker af.
Ja hoor, maar de mijne vindt fok maar niks. beetje bijdehand zitten doen op zo'n internetforum... heeft ze helemaal geen zin in. Ze heeft ook niet zoveel met wielrennen (maar fietste wel mooi op dr MTB ff de galibier op!)quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:09 schreef muzas het volgende:
Jazeker. Heb eerst ook op het droge (op een bankje) moeten 'zwemmen' om de techniek een beetje te leren. Maar idd... het is een kwestie van trainen, trainen, trainen. En dat bijna iedere dag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm ok. Heb je begeleiding? Dan heb je iemand vanaf de kant die toe kan kijken hoe je het doet en evt. feedback kan geven. Maar vaak is het inderdaad trainen trainen en nog meer trainen.
Dan komt het wel goed. Maar respect hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:29 schreef peleetje het volgende:
[..]
Jazeker. Heb eerst ook op het droge (op een bankje) moeten 'zwemmen' om de techniek een beetje te leren. Maar idd... het is een kwestie van trainen, trainen, trainen. En dat bijna iedere dag.
Ik heb wat bieten uit de klei getrokken bij mijn oom dus maak je geen zorgen jochiequote:Op vrijdag 26 april 2013 11:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan zul je toch eerst meer moeten gaan fietsen, anders is mijn kont niet eens binnen jouw handbereik
heel duidelijk hun probleem ik zou gewoon een crackstel eisen tegen 0 betaling , grappen makers. echt onzin dat je het verschil moet bjlappenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:56 schreef keesfietst het volgende:
Haha... ja gelukkig is dit het enige wat ik doe. Heb geen echte baan dus alle tijd. :-)quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan komt het wel goed. Maar respect hoorElke dag.
Dit ook ja, hun geven garantie dus moeten ze het ook oplossen. En als dat betekend dat er een betere/duurdere in moet omdat hij niet meer leverbaar is, helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:34 schreef dop het volgende:
[..]
heel duidelijk hun probleem ik zou gewoon een crackstel eisen tegen 0 betaling , grappen makers. echt onzin dat je het verschil moet bjlappen
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:35 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha... ja gelukkig is dit het enige wat ik doe. Heb geen echte baan dus alle tijd. :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |