Haha gast. heeft niks met doping te maken. Ben ook puur tegen op doping en alles wat er mee te maken heeft. Net of ik het dan hier op het forum zou verkondigen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
Als je dan gaat kuren doe het dan meteen goed.
Je bent al net zo'n manipulatieve maniak als Lance A. Straks als de verdenkingen zich opstapelen (omdat je "ineens" de marmotte in 5,50 rijdt en top-20 eindigt) dan zeg je:quote:
Dit zijn niet malse aantijgingenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je bent al net zo'n manipulatieve maniak als Lance A. of Joram van der S. Straks als de verdenkingen zich opstapelen (omdat je "ineens" de marmotte in 5,50 rijdt en top-20 eindigt) dan zeg je:
"Ja maar als ik echt zou gebruiken, dan zou ik er toch niet breeduit over vertellen zoals ik op d.d. 24 april op het fokforum deed? Zou ik echt zo naïef zijn? Dat geloof jij toch niet"
Kunnen ze idd beter allemaal ook in de auto stappen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef MCH het volgende:
Ben in Londen, hier hebben ze duidelijk 'last' van het Bradley Wiggins effect want enorm veel mensen die met hun racefiets onderweg zijn. Lekker met al die uitlaatgassen.
Als je kaas eraffietst krijg je je appelgebakje op de eerstvolgende meet van mij. Materiaalpech of valpartijen/blessure's tellen niet mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef Patroon het volgende:
Ik ga trainen, heb ik tenminsten een goed excuus als ik je er af fiets tijdens de Marmotte
Doelde op Grip.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je kaas eraffietst krijg je je appelgebakje op de eerstvolgende meet van mij. Materiaalpech of valpartijen/blessure's tellen niet mee.
Het staat zelfs open en bloot in z'n username!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:28 schreef kaasplankje het volgende:
http://onlineanabolenkopen.nl/
Patroon zit vast hier, en die cafca vertrouw ik ook niet.
Shit, ik ben erbij!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het staat zelfs open en bloot in z'n username!
CafCA
Caffeïne, Creatine, Anabolen.
Kom maar op met die namen!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Shit, ik ben erbij!
Kan ik dispensatie krijgen als ik een paar grotere jongens erbij lap?
Die andere wielrenners zitten op school of zijn aan het werk.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef tes.je het volgende:
Wat een perfect fietsweer! Zojuist een mooi rondje gemaakt van 65 kilometer.
Verrassend hoe weinig andere wielrenners ik tegen kwam, maar een stuk of 3.
Mijn baas heeft liever dat ik overdag werk, als de andere collega's ook allemaal hun plicht aan het doen zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef tes.je het volgende:
Wat een perfect fietsweer! Zojuist een mooi rondje gemaakt van 65 kilometer.
Verrassend hoe weinig andere wielrenners ik tegen kwam, maar een stuk of 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |