Haha gast. heeft niks met doping te maken. Ben ook puur tegen op doping en alles wat er mee te maken heeft. Net of ik het dan hier op het forum zou verkondigen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
Als je dan gaat kuren doe het dan meteen goed.
Je bent al net zo'n manipulatieve maniak als Lance A. Straks als de verdenkingen zich opstapelen (omdat je "ineens" de marmotte in 5,50 rijdt en top-20 eindigt) dan zeg je:quote:
Dit zijn niet malse aantijgingenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je bent al net zo'n manipulatieve maniak als Lance A. of Joram van der S. Straks als de verdenkingen zich opstapelen (omdat je "ineens" de marmotte in 5,50 rijdt en top-20 eindigt) dan zeg je:
"Ja maar als ik echt zou gebruiken, dan zou ik er toch niet breeduit over vertellen zoals ik op d.d. 24 april op het fokforum deed? Zou ik echt zo naïef zijn? Dat geloof jij toch niet"
Kunnen ze idd beter allemaal ook in de auto stappen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef MCH het volgende:
Ben in Londen, hier hebben ze duidelijk 'last' van het Bradley Wiggins effect want enorm veel mensen die met hun racefiets onderweg zijn. Lekker met al die uitlaatgassen.
Als je kaas eraffietst krijg je je appelgebakje op de eerstvolgende meet van mij. Materiaalpech of valpartijen/blessure's tellen niet mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef Patroon het volgende:
Ik ga trainen, heb ik tenminsten een goed excuus als ik je er af fiets tijdens de Marmotte
Doelde op Grip.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je kaas eraffietst krijg je je appelgebakje op de eerstvolgende meet van mij. Materiaalpech of valpartijen/blessure's tellen niet mee.
Het staat zelfs open en bloot in z'n username!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:28 schreef kaasplankje het volgende:
http://onlineanabolenkopen.nl/
Patroon zit vast hier, en die cafca vertrouw ik ook niet.
Shit, ik ben erbij!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het staat zelfs open en bloot in z'n username!
CafCA
Caffeïne, Creatine, Anabolen.
Kom maar op met die namen!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Shit, ik ben erbij!
Kan ik dispensatie krijgen als ik een paar grotere jongens erbij lap?
Die andere wielrenners zitten op school of zijn aan het werk.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef tes.je het volgende:
Wat een perfect fietsweer! Zojuist een mooi rondje gemaakt van 65 kilometer.
Verrassend hoe weinig andere wielrenners ik tegen kwam, maar een stuk of 3.
Mijn baas heeft liever dat ik overdag werk, als de andere collega's ook allemaal hun plicht aan het doen zijnquote:Op woensdag 24 april 2013 14:04 schreef tes.je het volgende:
Wat een perfect fietsweer! Zojuist een mooi rondje gemaakt van 65 kilometer.
Verrassend hoe weinig andere wielrenners ik tegen kwam, maar een stuk of 3.
Mwah, uurtje of 2 fietsen tussen de middag kan toch wel? Ik zou hier 's ochtends om 7 uur kunnen beginnen, van 12 tot 4 fietsen en dan van 3 tot 7 werken.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mijn baas heeft liever dat ik overdag werk, als de andere collega's ook allemaal hun plicht aan het doen zijn![]()
M'n volgende baan zou daarin best nog wat flexibeler mogen zijn. Ik kan tenslotte prima aanvragen van vertegenwoordigers 's avonds uitwerken die ze overdag insturen. Alleen dat telefonisch contact wordt een beetje lastig als ik op de fiets zit.
Das best een idee. Op zich is er wel veel flexibiliteit bij ons hoor. Maar vertegenwoordigers verwachten natuurlijk dat ik de hele dag van 8 tot 5 (en liefst tot 22 uur 's avonds omdat ze dan hun offertes thuis zitten uit te werken) voor ze klaarsta om ze te helpen weer een mooie deal te sluiten.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, uurtje of 2 fietsen tussen de middag kan toch wel? Ik zou hier 's ochtends om 7 uur kunnen beginnen, van 12 tot 4 fietsen en dan van 3 tot 7 werken.
Ik ga het wel een keer proberen. En anders een rondje hardlopenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Das best een idee. Op zich is er wel veel flexibiliteit bij ons hoor. Maar vertegenwoordigers verwachten natuurlijk dat ik de hele dag van 8 tot 5 (en liefst tot 22 uur 's avonds omdat ze dan hun offertes thuis zitten uit te werken) voor ze klaarsta om ze te helpen weer een mooie deal te sluiten.
En daarom wil ik dus een tweede fiets. Eentje op mn werk, en eentje thuis in de schuur!
jaja, dat is ook allemaal geen probleem, en ik ben doordeweeks zo'n echte avondfietser. Maar als het zulk lekker weer is als nu, dan zou ik de hele dag wel op de fiets willen zitten. En niet alleen in het weekend.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:46 schreef cafca het volgende:
Op tijd eten, om 18:30 op de fiets, tot 21:00 is het wel licht tegenwoordig.
Hm, dat zou best een oplossing kunnen zijn voor mijn ruimteprobleem thuis....quote:Op woensdag 24 april 2013 14:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
En daarom wil ik dus een tweede fiets. Eentje op mn werk, en eentje thuis in de schuur!
Heb je de oude van oksel overgenomen?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef Maxbet het volgende:
Zo, ben ook net terug, alleen heeft strava op mijn nieuwe telefoon wat kuren gehad onderweg. Toen ik net afstapte stond er 156KM op met een gemiddelde van 98KM/h..
Gaat erom dat die klitteband van je goedkope handschoenen de rest van je was kapot maakt.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik gooi ook alles in de wasmachine. Ik heb alleen klittenband op goedkope handschoentjes dus die gaan gewoon mee, als ze verrot zijn koop ik wel weer nieuwe.
Ik was ze gelukkig bijna nooitquote:Op woensdag 24 april 2013 17:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gaat erom dat die klitteband van je goedkope handschoenen de rest van je was kapot maakt.![]()
Ben er bang voorquote:Op woensdag 24 april 2013 16:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb je de oude van oksel overgenomen?
alles kan in de wasmachine.. alleen wassen zonder wasverzachter.. slecht voor elastiekquote:Op woensdag 24 april 2013 17:12 schreef mincemeat het volgende:
Welkom bij Mincemeat's beginners vragen.
Vraag 1: Moet je armstukken en handschoentjes gewoon in de was gooien of moet je ze in een teiltje leggen.
Vraag 2: Als je een tikkend geluid hoort bij je ketting dan neem ik aan dat het komt omdat je nog niet volledig heb geschakeld. Klopt dit? En zo ja hoe los je dat dan precies op.(misschien niet heel duidelijk)
Ga mee koersen dan, veel leuker dan domme bloktraining met een piepende HF meter. Heb je een basislidmaatschap?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef Gripper het volgende:
Bah, specifieke trainingen zijn veel minder leuk dan gewoon een stukje toeren in de zon. Brugsprintjes op de grote plaat gedaan, vanuit stilstand proberen om bovenop de lekbrug op de 40 p.u te zitten.
5x was de max. Auw...
https://www.strava.com/activities/50475280
Wasverzachter is toch niet slecht voor de elastomeer? Te heet wassen wel. Wasverzachter zorgt ervoor dat er een laagje over de vezels komt, waardoor ze minder ruw aanvoelen. Het beperkt ook de ademende eigenschappen van je kleding een beetje. Daarom geen wasverzachter in de sportwas.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:15 schreef the_critic het volgende:
[..]
alles kan in de wasmachine.. alleen wassen zonder wasverzachter.. slecht voor elastiek
Piepjes staan uitquote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga mee koersen dan, veel leuker dan domme bloktraining met een piepende HF meter. Heb je een basislidmaatschap?
Das alles? en die sensor?quote:
Niet nodig voor clubkoers, enkel basislidmaatschap a 36 euro.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Das alles? en die sensor?
Sportkeuring nodig? Heb ik pas nog gedaan, dus dat komt mooi van pas.
quote:Het gebruik van transponders is al gemeengoed bij de wedstrijden die door de KNWU worden georganiseerd. Ook onze wedstrijden worden verreden onder de reglementen van de KNWU, vandaar dat gebruik van MyLaps transponders verplicht is. Door het gebruik van deze transponders zijn de uitslagen van de wedstrijden ook op de website te bekijken.
Voor deelnemers welke voor het eerst wedstrijden willen gaan rijden, geldt een uitzondering. Zij kunnen maximaal 2 wedstrijden rijden zonder transponder, daarna is er een mogelijkheid om er een te huren. Huren via onze vereniging kost ¤ 5,00 per wedstrijd.
Ik denk dat men daar bij ons in de praktijk ook wel zo mee om gaat.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:55 schreef Erik92 het volgende:
Bij ons kan je wel zonder meerijden, maar je wordt niet opgenomen in de uitslag.
ik dacht dat het te maken had met elastiek... weet iig dat het zonder moet. De reden, zal ik eens googlenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wasverzachter is toch niet slecht voor de elastomeer? Te heet wassen wel. Wasverzachter zorgt ervoor dat er een laagje over de vezels komt, waardoor ze minder ruw aanvoelen. Het beperkt ook de ademende eigenschappen van je kleding een beetje. Daarom geen wasverzachter in de sportwas.
Ik zou uit principe geen rit rijden die de naam van een pakhaas draagt. Bijna net zo erg als nu nog in een Radio Shack shirt willen rondrijden.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef eentwee het volgende:
Gaat er nog iemand de Philippe Gilbert rijden zondag?
Super gay. Die chip hoort een hulpmiddel te zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:55 schreef Erik92 het volgende:
Bij ons kan je wel zonder meerijden, maar je wordt niet opgenomen in de uitslag.
Ja lijkt me leuk, kijken binnenkort wel even maar de komende 2/3 weken wordt voor mij voorlopig niks.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
Hey Marco, kom je nog eens op dinsdag aanwaaien of wil je voortaan gewoon op normaal tempo rijden?
We doen meestal zoiets: http://app.strava.com/activities/50308829 al gaat dat in de zomer wel wat verder richting 60/70/80. Vertrek 7 uur en je ken wel zien waarvandaan. Er rijden meestal wel wat jongens mee die nog wat langzamer zijn dan die ene maat van mij was die er bij Assendelft al af was maar dat maken we goed met plaatsnaamsprintjes enzulks.
Dat is klote! zo n uitje staat of valt natuurlijk met een beetje prettig weer!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:18 schreef Oksel het volgende:
Gvdgvdgvd. Zou volgende gaan fietsen bij de Mont Ventoux, maar het is gewoon ronduit KUTWEER in heel Europa.
Ik moet er gewoon even aan wennen dat ik ze in Londen de stoep af zie knallen en hun dure Specialized fiets parkeren ze in de lucht aan een lantaarnpaal, terwijl de soigneeridders hier zich druk maken over de kleur van hun sokken of handschoentjes die niet mee de was in mogen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kunnen ze idd beter allemaal ook in de auto stappen.
Wie zegt dat ik niet de stoep af knal of mijn fiets hoog in een hek of paal parkeer dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:57 schreef MCH het volgende:
Ik moet er gewoon even aan wennen dat ik ze in Londen de stoep af zie knallen en hun dure Specialized fiets parkeren ze in de lucht aan een lantaarnpaal, terwijl de soigneeridders hier zich druk maken over de kleur van hun sokken of handschoentjes die niet mee de was in mogen.
maar je hebt je vakantie al geboekt en bijna is het zover... kun je niet beter gewoon ff arts bellen en even checken ipv te proberen? redelijk grote gok, zo vlak voor je vakantie.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb stabndaard zo'n blauw gel ding in de vriezer...kwaad zal het niet kunnen denk ik ook, en de doc zei dat ik mag doorsporten. Ze kunnen ook de vloeistof drainen, maar dan heb je kans op infectie, en moet je een tijd rust houden enzo, geen zin in!
Ik inmiddels op 81,0. Half jaartje terug nog op 96,0quote:Op donderdag 25 april 2013 10:48 schreef Oksel het volgende:
87,8 vanochtend.
Was 3 maanden geleden nog 92,7.
Dat heeft ze ook wel gegegeven, doe een kussentje om je knie als je op de camping rondkruiptquote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef the_critic het volgende:
iets.. om je lichaam iets te prikkelen om je herstel te bespoedigen?
Crashdieet? Da's veel te veel man. Ik doe het door spieropbouw en weinig carbs.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:59 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ik inmiddels op 81,0. Half jaartje terug nog op 96,0![]()
![]()
veel koelen dan (langer dan 20min), en je been veel omhoogquote:Op donderdag 25 april 2013 12:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook wel gegegeven, doe een kussentje om je knie als je op de camping rondkruipt![]()
Qua medicijnen is met een naald het vocht weghalen het enige alternatief, dit gaat meestal vanzelf over..in maximaal zes maanden.
Valt mee toch? 2,5 kg per maand. Jij zit zelf momenteel net iets onder de 2 kg per maand.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:04 schreef Oksel het volgende:
[..]
Crashdieet? Da's veel te veel man. Ik doe het door spieropbouw en weinig carbs.
Koelen kan bij vocht nooit kwaad. Maar dan wel gewoon een half uur koelen en niet 10 minuutjes. En daarna voorzichtig en rustig bij bewegen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nog altijd een stuk dikker dan je vriendin![]()
Evn serieusze vraag nu, heeft het met een ontstoken slijmbeurs in je knie zin om 's avonds met een ijspak te gaan zitten? Ben net van de huisarts terug, en ze zei dat er inderdaad vocht in de knie zit, en dat het dus waarschijnlijk dat is. Gaat meestal vanzelf over, mag doorsporten, alleen niet teveel op je knieen zitten. Diclofenac ofzo heeft geen zin omdat het al zo'n tijd aan de gang is.
Maar 11 mei vertrek ik naar de Bourgonje voor een week fietsen en kamperen. In een tunneltent. Niet op je knieen, gaat niet zo goed lukken. Dus ik vroeg me af of ik met koelen de komende weken nog wat kan bereiken??? vergeten bij de HA te vragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |