quote:
Wat maakt het uit wat ze aan heeft?quote:topic/1959938/12/25#125661659]dinsdag 23 april 2013 22:37[/url] schreef Disana het volgende:[/b]
[..]
Het maakt haar plat.
Wat maakt het uit wat ze aan heeft?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:38 schreef trovey het volgende:
topic/1959938/12/25#125661659]dinsdag 23 april 2013 22:37[/url] schreef Disana het volgende:[/b]
[..]
Het maakt haar plat.
Kleren maken de man.quote:
Volgens mij stond er iets op de afvoer, expresquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:40 schreef trovey het volgende:
Is er ook niet sprake van verstopping als er zo'n zwembad aanwezig is?
Jij begon er over.quote:
hebben ze voor de test net gemaaktquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:40 schreef trovey het volgende:
Is er ook niet sprake van verstopping als er zo'n zwembad aanwezig is?
Dat maakt de situatie een stuk beter.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Volgens mij stond er iets op de afvoer, expres.
Omdat het totaal niets met het onderwerp te maken heeft wat ze aan heeft, en nu hou ik er over op.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Dus ik snap je commentaar erop niet.
Ik wilde net zeggen, volgens mij is niemand individueel eigenaar van dat dak.quote:
Ik zou niet anders willen dan kopenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef trovey het volgende:
Fijn hè, een koopwoning in een appartementencomplex.
Ik niet, onderhoud lekker laten doen door de verhuurder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zou niet anders willen dan kopen
Ik vind het tot nu een topuitzendingquote:
Die huizen zijn volledig met water volgezogen lijkt het wel.quote:
Nee, vast.quote:
Buurman was vergeten douche uit te zetten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef Cassius het volgende:
Wat is dat met die douchelekkage? Dat heb ik even gemist geloof ik?
Slecht onderhoud, komt door het kleine beschikbare gedrag voor onderhoudquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Die huizen zijn volledig met water volgezogen lijkt het wel.
Waar was dat? Nooit geweest!quote:
Een buurman (hier niet aanwezig) heeft zijn douche een keer aan laten staan en dat heeft waarschijnlijk alles in gang gezet of iets in die richting. Alleen de buurman doet niet mee aan het verhaal dus ze kunnen het niet op die buurman (die niet aanwezig is dus) verhalen.quote:
Gewoon proberen hè.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:52 schreef alors het volgende:
Kinderachtig zeg, dat wantrouwende van die VVE, 'wij zijn er nooit geweest dus wie weet was het al zo'n troep en sliepen kinderen vrijwillig in de woonkamer'
Eng stel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:52 schreef alors het volgende:
Kinderachtig zeg, dat wantrouwende van die VVE, 'wij zijn er nooit geweest dus wie weet was het al zo'n troep en sliepen kinderen vrijwillig in de woonkamer'
Maar was is er dan mis aan het aan laten staan van de douche? Als ik de mijne de hele dag aan laat staan, gebeurd er ook niks. Ja, een hoge rekening aan water. Of was zn put verstopt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Een buurman (hier niet aanwezig) heeft zijn douche een keer aan laten staan en dat heeft waarschijnlijk alles in gang gezet of iets in die richting. Alleen de buurman doet niet mee aan het verhaal dus ze kunnen het niet op die buurman (die niet aanwezig is dus) verhalen.
echterquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beginsel is: eenieder draagt zijn eigen schade.
Weer eens wat anders inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:52 schreef Roolio het volgende:
Wel eens verfrissend, een uitzending met alleen maar mensen die zich normaal uit kunnen drukken.
Zoiets is het wel geweest ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar was is er dan mis aan het aan laten staan van de douche? Als ik de mijne de hele dag aan laat staan, gebeurd er ook niks. Ja, een hoge rekening aan water. Of was zn put verstopt?
Water was afgesloten dus deed het niet en toen niet dicht gezet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef alors het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe je in godsnaam je douche vergeet uit te zetten, maar goed
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef alors het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe je in godsnaam je douche vergeet uit te zetten, maar goed
Je zal maar haast hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef alors het volgende:
Inderdaad, erg knap.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef alors het volgende:
Ook dom.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef ddx het volgende:
[..]
Water was afgesloten dus deed het niet en toen niet dicht gezet.
Het water was afgesloten...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef alors het volgende:
De douche deed het niet omdat de hoofdkraan uit stond en toen maar aan laten staan... kwam in eerste instantie dus geen water uti, maar ja, de hoofdkraan ging weer uit en toen kwam het water weer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef alors het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef alors het volgende:
als de afvoer verstopt zit..quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maar hoe kan die douche nou zo'n overstroming veroorzaken?
Dan zou ik nog altijd de douche niet open laten staan.quote:
Een te kleine afvoer voor de hoeveelheid water (file vorming in de afvoer zeg maar).quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als er maar water genoeg is dan komt het vanzelf bij je buren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Geen buurt bbq dit jaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef Pietepietje het volgende:
Nu kunnen die van de VVE niet op vakantie
En die gaan dat dus echt niet doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
Verzekering van de buurman moet dus de rest ophoesten.
Is me inderdaad niet helemaal duidelijk of die nog in het pand zit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:55 schreef trovey het volgende:
Die douchende buurman is ineens spoorloos na deze uitspraak.
Nee, je moet het altijd eerst bij je eigen verzekering claimen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
Verzekering van de buurman moet dus de rest ophoesten.
Dus een vervolg is in de maak.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En die gaan dat dus echt niet doen.
Maar dat was, zoals de deskundige zei, toch alleen de druppel die de emmer deed overlopen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Best logisch toch? De grootste schuldige is die douchende buurman.
En die gaat dan naar de verzekering van die buurman.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, je moet het altijd eerst bij je eigen verzekering claimen.
Och, ook genoeg mensen die de gaskraan ook nooit dichtdoen na het koken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan zou ik nog altijd de douche niet open laten staan.
Zoiets.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
En die gaat dan naar de verzekering van die buurman.
Jij draait iedere keer je gaskraan dicht na de piepers te hebben gekookt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Och, ook genoeg mensen die de gaskraan ook nooit dichtdoen na het koken.Zou ik maar link vinden, één lekje en boem!....of je vergeet even de knoppen op je gasplaat/fornuis dicht te draaien.
Ja, ik hou niet van gasontploffingen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij draait iedere keer je gaskraan dicht na de piepers te hebben gekookt?
Gaskraan dicht na het koken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Och, ook genoeg mensen die de gaskraan ook nooit dichtdoen na het koken.Zou ik maar link vinden, één lekje en boem!....of je vergeet even de knoppen op je gasplaat/fornuis dicht te draaien.
Of je koopt een normaal gasfornuis?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet van gasontploffingen.
Gaskraan zit naast de kookplaat, die heeft verder niets te maken met de rest, alleen met het koken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:00 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Gaskraan dicht na het koken?
En je CV stookt op lucht ofzo?
Dat gaat mij nog niet ver genoeg. Ik laat me na iedere maaltijd afsluiten door mijn gasleverancier.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij draait iedere keer je gaskraan dicht na de piepers te hebben gekookt?
Lees even verder.quote:
Lees jij ook even verder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat gaat mij nog niet ver genoeg. Ik laat me na iedere maaltijd afsluiten door mijn gasleverancier.
Dat zijn tenminste acties. Ik doe hetzelfde voor het water na het douchen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat gaat mij nog niet ver genoeg. Ik laat me na iedere maaltijd afsluiten door mijn gasleverancier.
Maar dat kraantje kan ook lekken hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Gaskraan zit naast de kookplaat, die heeft verder niets te maken met de rest, alleen met het koken.
In ieder geval minder dat als je hem vol open laat staan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Maar dat kraantje kan ook lekken hoor.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Anders krijg je misschien last van lekkend internet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kan niet meer. Ik ga slapen. Dus internet gaat uit
Precies. Zo is dat hele WikiLeaks gebeuren ontstaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:05 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Anders krijg je misschien last van lekkend internet.
Oei ik zet mijn internet nooit uit. Zou er veel informatie gelekt zijn van mij?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Precies. Zo is dat hele WikiLeaks gebeuren ontstaan.
En komen er op 1 dag een paar man langs en is het gelijk duidelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Da's ook wat. Huur je -tig mensen in om uit te vinden waar die lekkage vandaan komt, klunzen ze allemaal.
Precies, viel me ook op. Er zit bouwtechnisch blijkbaar het een en ander grondig mis, wie gaat daar wat aan doen? En vooral: wie gaat dat betalen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:53 schreef artm het volgende:
De schades zijn nu uitgewerkt, qua aansprakelijkheid, maar ik heb niets gehoord over een oplossing voor het daadwerkelijke probleem: het spons-effect verziekt door de buurman.
Ik draai 'm ook altijd dicht, in elk geval 's nachts. Ik heb wel eens lekkage gehad via mijn gasstel en sindsdien vertrouw ik liever op één centrale kraan dan op al die afzonderlijke buisjes in het fornuis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zet mijn internet wel altijd uit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef darkshadow16 het volgende:
Oei ik zet mijn internet nooit uit. Zou er veel informatie gelekt zijn van mij?
Daar kan je hier nooit bij komen, dat ding zit helemaal achter een gigantische oven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Why de neuk doe je je gaskraan dichtquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad heel vreemdquote:Op woensdag 24 april 2013 11:01 schreef marzman het volgende:
20 procent, vaag dat die buurman er opeens bij werd gehaald die helemaal geen partij was. Dat gaat de verzekering van die buurman echt niet zo maar ophoesten, bovendien heeft die buurman helemaal niks kunnen vertellen (verhaal van het douchen zijn nu puur de woorden van de bovenbuurman).
De uitspraak van de Rijdende Rechter is dan ook alleen bindend voor de partijen die aan het programma hebben meegewerkt. De uitspraak van de RR ging alleen over wat de VVE moest betalen. Het gedeelte wat de buurman van de douche nog moet lappen moeten ze zelf maar op hem zien te verhalen.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:01 schreef marzman het volgende:
20 procent, vaag dat die buurman er opeens bij werd gehaald die helemaal geen partij was. Dat gaat de verzekering van die buurman echt niet zo maar ophoesten, bovendien heeft die buurman helemaal niks kunnen vertellen (verhaal van het douchen zijn nu puur de woorden van de bovenbuurman).
Niet zo gek toch? De rechter heeft de buurman niet veroordeeld tot het betalen, maar heeft gezegd dat als die mensen met schade meer dan 20% willen, dan moeten ze waarschijnlijk bij de buurman zijn. Als het verhaal van de bovenbuurman niet zou kloppen, zouden de VVE en die buurvrouw daar wel iets van gezegd hebben. Immers gaf hij aan dat het hele complex onder water stond.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:01 schreef marzman het volgende:
Horen die niet al op zichzelf te wonen?quote:
alsof iedereen van 20 meteen op zichzelf woontquote:Op woensdag 24 april 2013 22:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Horen die niet al op zichzelf te wonen?
In mijn tijd (opa vertelt) gingen de meeste kinderen het huis uit zodra ze gingen studeren, dus als ze 18/19 waren. Vandaar mijn verbazing.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof iedereen van 20 meteen op zichzelf woont
In deze tijd waar studeren een stuk duurder is en je studie toch in dezelfde stad of in de buurt is blijf je lekker thuis wonenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
In mijn tijd (opa vertelt) gingen de meeste kinderen het huis uit zodra ze gingen studeren, dus als ze 18/19 waren. Vandaar mijn verbazing.
Leeftijd maakt niet uit. Ze wonen thuis dus je zorgt voor ze. Als ze er zo mee zat dat ze op de bank moesten slapen had ze op zijn minst de kinderen af en toe af kunnen lossen. "Ze zijn het nu wel beu ja". Ja gek he?quote:
Ze kunnen zelf ook hun poten uitsteken en er iets aan proberen te doen. In jouw verhaal klinkt het of ze 6 zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit. Ze wonen thuis dus je zorgt voor ze. Als ze er zo mee zat dat ze op de bank moesten slapen had ze op zijn minst de kinderen af en toe af kunnen lossen. "Ze zijn het nu wel beu ja". Ja gek he?
Absoluut, dat is ook zo. Toch krijg ik er een nare bijsmaak van. Ze vindt het allemaal zo ontzettend verschrikkelijk, maar blijkbaar toch niet zo ontzettend verschrikkelijk dat ze die last niet alleen op haar kinderen terecht laat komen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze kunnen zelf ook hun poten uitsteken en er iets aan proberen te doen. In jouw verhaal klinkt het of ze 6 zijn.
In zo'n situatie wel. Toen ik 20 was gingen mijn ouders verbouwen, binnen een week was ik uit huis (uit de rotzooi :p ). Dan ga je toch niet een jaar op de bank slapen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsof iedereen van 20 meteen op zichzelf woont
Je doet zo'n kraan natuurlijk niet dicht wegens het eventuele lekken van de kraan zelf, maar om de gevolgen van dat het ergens in je gasfornuis lekt zo klein mogelijk te houden.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Why de neuk doe je je gaskraan dichtals dat ding lekt, dan heb je soberso een probleem dat je hele keuken in de fik vliegt vanwege lekkend gas
Als het gaat lekken bij je gasfornuis kun je snel die kraan dichtdraaien als backup. Als je altijd die kraan dicht draait merk je dat niet. Als het dan gaat lekken bij die kraan wat doe je dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je doet zo'n kraan natuurlijk niet dicht wegens het eventuele lekken van de kraan zelf, maar om de gevolgen van dat het ergens in je gasfornuis lekt zo klein mogelijk te houden.
Je staat natuurlijk niet altijd naast het fornuis als het daarin gaat lekken, vandaar juist dat uit voorzorg dichtdraaien.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:30 schreef marzman het volgende:
[..]
Als het gaat lekken bij je gasfornuis kun je snel die kraan dichtdraaien als backup. Als je altijd die kraan dicht draait merk je dat niet. Als het dan gaat lekken bij die kraan wat doe je dan?
Tja, daar zit wat in. Dan is het de vraag wat qua risico's de slimste keuze is. Waarschijnlijk hangt dat ook af van de leeftijd en betrouwbaarheid van je gasfornuis of gasstel. Voor mij is de keuze makkelijk, want ik heb een erg oud gasstel en beperk überhaupt liever de risico's tot slechts die kraan dan tot al die buisjes die naar de verschillende gaspitjes lopen.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:37 schreef marzman het volgende:
Niet helemaal, als je er vanaf blijft heb je minder kans op lekken. Net als dat je met een fiets waarmee je niet rijdt minder kans hebt een lekke band te krijgen.
In het nieuwste introfilmpje zijn de eerste beelden van die man in zijn auto die vindt dat hij niet serieus genomen wordt. Dat was een zaak waarbij hij met zijn auto tijdens een storm tegen een omgevallen boom was gereden en de schade vergoed wilde hebben van de gemeente.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:58 schreef jhalbesma het volgende:
Iets anders: weet iemand de aflevering van de eerste beelden van het introductiefilmpje? Het is wel het nieuwste introfilmpje geloof ik en er wordt gezegd: zijn we nu alleen maar aan het pesten dan?
Danku
Dat is een behoorlijke oude uitzending die ging over erfdienstbaarheid.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:58 schreef jhalbesma het volgende:
Iets anders: weet iemand de aflevering van de eerste beelden van het introductiefilmpje? Het is wel het nieuwste introfilmpje geloof ik en er wordt gezegd: zijn we nu alleen maar aan het pesten dan?
Danku
quote:Dinsdag in De Rijdende Rechter
Wie draait er op voor de kosten van het kapotte motorblok?
Mark koopt voor een leuke prijs een BMW via Marktplaats. Na een paar maanden gaat er iets mis en zijn motorblok begeeft het. Hij gaat op zoek naar de garage van de vorige eigenaar, en hij komt terecht bij autobedrijf Gerrit Jonkers. Volgens Mark is de garage nalatig geweest toen ze de auto een beurt gaven.
Mark wil dat Jonkers de rekening betaalt van de reparaties, maar is het wel de schuld van autobedrijf Gerrit Jonkers?
Dinsdag 7 mei om 22.20 uur op Nederland 1.
Dat denk ik niet. De nieuwe eigenaar neemt voor zover ik weet de garanties over. Als hij hard kan maken dat ze een fout hebben gemaakt kan hij dit best winnen. Al denk ik dat dat lastig zal worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef marzman het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk, de garage van de vorige eigenaar is helemaal geen partij in de deal die hij met die auto gesloten heeft.
Hoezo, er ligt toch een overeenkomst tussen koper en verkoper, daar heeft een eventuele derde partij niets mee te maken lijkt me?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. De nieuwe eigenaar neemt voor zover ik weet de garanties over. Als hij hard kan maken dat ze een fout hebben gemaakt kan hij dit best winnen. Al denk ik dat dat lastig zal worden.
quote:
Als ik mijn auto die nog onder garantie zit doorverkoop aan een ander, neemt die ander ook de garantie over.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoezo, er ligt toch een overeenkomst tussen koper en verkoper, daar heeft een eventuele derde partij niets mee te maken lijkt me?
Het gaat toch niet om garantie, maar om een reparatie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als ik mijn auto die nog onder garantie zit doorverkoop aan een ander, neemt die ander ook de garantie over.
Maakt toch niets uit. Daar mag je ook rechten aan ontlenenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om garantie, maar om een reparatie?
Nope. En herrie in de keuken is ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze zaak klinkt niet heel spectaculair.
Ja maar dat bepaal jij toch niet alleen ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als ik mijn auto die nog onder garantie zit doorverkoop aan een ander, neemt die ander ook de garantie over.
Waar slaat dit op? Nee dat bepaal ik niet neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar dat bepaal jij toch niet alleen ?
Wilde net zeggen. Zo kansloos.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef Palomar het volgende:
lijkt me vrij kansloos om gewoon maar een van de garages uit het onderhoudsboekje aan te klagen
Je kan jouw zin op 2 manieren interpreteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Nee dat bepaal ik niet nee
100% Team Garage.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef vuvuzela het volgende:
Voor beide partijen valt wel wat te zeggen
Lijken wel Belgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Chai het volgende:
Wat praten die kereltjes van de garage raar. Waar kwam die vandaan?
Waardenburgquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Chai het volgende:
Wat praten die kereltjes van de garage raar. Waar kwam die vandaan?
Nee, is geen controlepunt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Als de vorige eigenaar nou had geklaagd bij de garage was het een ander verhaal geweest.
Dat dingetje in haar neus maakt haar in één keer heel cheap.quote:
Juist niet, ouwe fart.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat dingetje in haar neus maakt haar in één keer heel cheap.
Mja, beetje zonde inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ze je auto verkloten kun je toch klagen bij de garage?quote:
Ik zou er aan likken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
quote:
Is toch door bladeren gekomen, hoor je zelf gewoon in de gaten te houden als eigenaar, net zoals oliepeil koelvloeistof etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze je auto verkloten kun je toch klagen bij de garage?
Oh wat ze net zeggen, dat technische snap ik niet zo
^ ditquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef tralalala het volgende:
Maar die gozer had toch zelf onder de motorkap moeten kijken bij aankoop.
Daar letten wij mannen niet op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind allee de rode lipstick niet zo passen bij het blousje van Jetske.
Ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef Pietepietje het volgende:
Dus het gaat hem er gewoon om een dikke BMW te hebben
Mark schijnt ook doping te hebben gebruikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |