quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
aantal posts: 105890 (gemiddeld 70 per dag)
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:51 schreef Zeroku het volgende:
!
Voor wie hem nog 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 of 8 keer wil zien.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
aantal posts: 105890 (gemiddeld 70 per dag)
Ik vind het al de moeite waard om naar de kop van Jorah te kijken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Heb de scene gisteren gelijk na de aftiteling nog tweemaal bekeken
![]()
Ge-wel-dig![]()
Verder erg sterke aflevering, geen moment verveeld eigenlijkScenes met Jamie/Brienne waren top, de afslachtscene was cool (maar ietwat onduidelijk en snel) en de scene met Margeary/Sansa was erg mooi
![]()
TOP aflevering
En dat wtf-hoofd van Missandei!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het al de moeite waard om naar de kop van Jorah te kijken.Hoe subtiel hij reageert op wat er gebeurt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dat wtf-hoofd van Missandei!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is ook steengoed, nog mooier is het als ze terugkijkt naar die Good Master. Echt zo'n kop van "Oooeh, nu gaat hij ervan langs krijgen".quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dat wtf-hoofd van Missandei!![]()
[ afbeelding ]
het is een leger, lijkt mij dat de tl;dr samenvattinggen gewoon naar achter doorgegeven wordenquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:46 schreef Schalks. het volgende:
Wat ik me nou af zat te vragen: hoe horen die Unsullied achteraan wat Dany allemaal aan het roepen is?
Eddquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:49 schreef Khaleesi het volgende:
"We're like the sons he never had"
"Never knew Bannen could smell so good"
Twee goede garpjens van deze man:
[ afbeelding ]
Vrouwen hequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik verbaas me trouwens aflevering na aflevering over hoe ontzettend dóm en naief Sansa is![]()
Je hoeft maar een scheet haar richting uit te laten, en ze gaat erin mee. Of het nu Joffrey (begin S1) is, Littlefinger of nu de Tyrells, ze slikt het allemaal als zoete koek zonder ook maar een beetje gezond verstand
Ja maar ze is iedereen praktisch kwijt nu he dus als ze maar een beetje vriendelijkheid ontvangt dan snap ik dat ze daar in mee gaatquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik verbaas me trouwens aflevering na aflevering over hoe ontzettend dóm en naief Sansa is![]()
Je hoeft maar een scheet haar richting uit te laten, en ze gaat erin mee. Of het nu Joffrey (begin S1) is, Littlefinger of nu de Tyrells, ze slikt het allemaal als zoete koek zonder ook maar een beetje gezond verstand
Dat is waar, maar ook zonder dat was het een naieve doos. Het is echt een Tully, geen Stark.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ze is iedereen praktisch kwijt nu he dus als ze maar een beetje vriendelijkheid ontvangt dan snap ik dat ze daar in mee gaat
Je zou toch denken dat ze na keer op keer genaaid te worden toch wel enig gezond verstand leertquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ze is iedereen praktisch kwijt nu he dus als ze maar een beetje vriendelijkheid ontvangt dan snap ik dat ze daar in mee gaat
Ja het is geen rots in de branding, maar een klein bootje wat hulpeloos op de grote golven ronddobbertquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook zonder dat was het een naieve doos. Het is echt een Tully, geen Stark.
Wat moet ze dan doen, er is niemand anders daar die om haar geeft en nergens waar ze naar toe kan want ze zit praktisch gevangenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze na keer op keer genaaid te worden toch wel enig gezond verstand leert
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef Funzel het volgende:
Het is inderdaad maar goed dat ze in Westeros geen auto's hebben.
Nouja, kan me best voorstellen dat elk alternatief op gijzelaar bij Jeoffrey zijn verwelkomd wordt. Dat in combinatie met haar totale onmacht om zelf iets te beginnen (gezien ze van alle kanten in de gaten wordt gehouden) doet mij haar naïviteit in deze toch wel vergeven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook zonder dat was het een naieve doos. Het is echt een Tully, geen Stark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |