quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
aantal posts: 105890 (gemiddeld 70 per dag)
quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:51 schreef Zeroku het volgende:
!
Voor wie hem nog 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 of 8 keer wil zien.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
aantal posts: 105890 (gemiddeld 70 per dag)
Ik vind het al de moeite waard om naar de kop van Jorah te kijken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Heb de scene gisteren gelijk na de aftiteling nog tweemaal bekeken
![]()
Ge-wel-dig![]()
Verder erg sterke aflevering, geen moment verveeld eigenlijkScenes met Jamie/Brienne waren top, de afslachtscene was cool (maar ietwat onduidelijk en snel) en de scene met Margeary/Sansa was erg mooi
![]()
TOP aflevering
En dat wtf-hoofd van Missandei!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vind het al de moeite waard om naar de kop van Jorah te kijken.Hoe subtiel hij reageert op wat er gebeurt.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dat wtf-hoofd van Missandei!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is ook steengoed, nog mooier is het als ze terugkijkt naar die Good Master. Echt zo'n kop van "Oooeh, nu gaat hij ervan langs krijgen".quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dat wtf-hoofd van Missandei!![]()
[ afbeelding ]
het is een leger, lijkt mij dat de tl;dr samenvattinggen gewoon naar achter doorgegeven wordenquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:46 schreef Schalks. het volgende:
Wat ik me nou af zat te vragen: hoe horen die Unsullied achteraan wat Dany allemaal aan het roepen is?
Eddquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:49 schreef Khaleesi het volgende:
"We're like the sons he never had"
"Never knew Bannen could smell so good"
Twee goede garpjens van deze man:
[ afbeelding ]
Vrouwen hequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik verbaas me trouwens aflevering na aflevering over hoe ontzettend dóm en naief Sansa is![]()
Je hoeft maar een scheet haar richting uit te laten, en ze gaat erin mee. Of het nu Joffrey (begin S1) is, Littlefinger of nu de Tyrells, ze slikt het allemaal als zoete koek zonder ook maar een beetje gezond verstand
Ja maar ze is iedereen praktisch kwijt nu he dus als ze maar een beetje vriendelijkheid ontvangt dan snap ik dat ze daar in mee gaatquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik verbaas me trouwens aflevering na aflevering over hoe ontzettend dóm en naief Sansa is![]()
Je hoeft maar een scheet haar richting uit te laten, en ze gaat erin mee. Of het nu Joffrey (begin S1) is, Littlefinger of nu de Tyrells, ze slikt het allemaal als zoete koek zonder ook maar een beetje gezond verstand
Dat is waar, maar ook zonder dat was het een naieve doos. Het is echt een Tully, geen Stark.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ze is iedereen praktisch kwijt nu he dus als ze maar een beetje vriendelijkheid ontvangt dan snap ik dat ze daar in mee gaat
Je zou toch denken dat ze na keer op keer genaaid te worden toch wel enig gezond verstand leertquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ze is iedereen praktisch kwijt nu he dus als ze maar een beetje vriendelijkheid ontvangt dan snap ik dat ze daar in mee gaat
Ja het is geen rots in de branding, maar een klein bootje wat hulpeloos op de grote golven ronddobbertquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook zonder dat was het een naieve doos. Het is echt een Tully, geen Stark.
Wat moet ze dan doen, er is niemand anders daar die om haar geeft en nergens waar ze naar toe kan want ze zit praktisch gevangenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze na keer op keer genaaid te worden toch wel enig gezond verstand leert
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef Funzel het volgende:
Het is inderdaad maar goed dat ze in Westeros geen auto's hebben.
Nouja, kan me best voorstellen dat elk alternatief op gijzelaar bij Jeoffrey zijn verwelkomd wordt. Dat in combinatie met haar totale onmacht om zelf iets te beginnen (gezien ze van alle kanten in de gaten wordt gehouden) doet mij haar naïviteit in deze toch wel vergeven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ook zonder dat was het een naieve doos. Het is echt een Tully, geen Stark.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:44 schreef Funzel het volgende:
Het is inderdaad maar goed dat ze in Westeros geen auto's hebben.
vrouwen willen graai genaaid wordenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze na keer op keer genaaid te worden toch wel enig gezond verstand leert
toen hijquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:12 schreef Funzel het volgende:
Heel wat posts terug maar toch.
[..]
EddGrootste baas uit de hele boekenreeks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet hoe Final cut pro en motion 5 werken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zijn er nog meer mensen die het leger van Daenerys hebben geteld? Het zouden er toch maar 8000 zijn?
Ja, maar dat klopt toch wel ongeveer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zijn er nog meer mensen die het leger van Daenerys hebben geteld? Het zouden er toch maar 8000 zijn?
[nerd-modus] Het zijn er veel te weinig... mannetje of 40 per blokje, 2 keer 12 blokjes achter elkaar en dat 3 keer. En nog een keer 7 blokjes achter de Dothraki. Dat is zo'n (40*2*12*3)+(7*40) = 3160. Dan zou meer dan de helft nog in de stad moeten zitten! [/nerd-modus]quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Allemachtig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef Timm-E het volgende:
[..]
[nerd-modus] Het zijn er veel te weinig... mannetje of 40 per blokje, 2 keer 12 blokjes achter elkaar en dat 3 keer. En nog een keer 7 blokjes achter de Dothraki. Dat is zo'n (40*2*12*3)+(7*40) = 3160. Dan zou meer dan de helft nog in de stad moeten zitten! [/nerd-modus]
Volgens mij waren er 8000 die klaar waren met hun training, maar kreeg ze ook alle Unsullied-in-opleiding mee. Zodat ze vers bloed had om de gevallen Unsullied mee te vervangen. Ik vraag me trouwens af of er nog Unsullied van andere Good Masters mee zijn, aangezien ze opriep om alle meesters te vermoorden en alle kettingen van slaven te breken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
EN IK ZAG KUNSTSTOFVEZELS IN DE KLEDING VAN JOFFREY, JA DAT KAN NATUURLIJK NIET HE DIE BESTAAN NOG HEUL NIET IN WESTEROS ENZO.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:28 schreef DO2 het volgende:
[..]
Allemachtig.
You people take this stuff way too serious.
Je ziet dan ook niet dat de laatste de stad verlaten heeft.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef Timm-E het volgende:
[..]
[nerd-modus] Het zijn er veel te weinig... mannetje of 40 per blokje, 2 keer 12 blokjes achter elkaar en dat 3 keer. En nog een keer 7 blokjes achter de Dothraki. Dat is zo'n (40*2*12*3)+(7*40) = 3160. Dan zou meer dan de helft nog in de stad moeten zitten! [/nerd-modus]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
EN IK ZAG KUNSTSTOFVEZELS IN DE KLEDING VAN JOFFREY, JA DAT KAN NATUURLIJK NIET HE DIE BESTAAN NOG HEUL NIET IN WESTEROS ENZO.
Wat een onzin. Je vecht toch niet met je penis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je ziet dan ook niet dat de laatste de stad verlaten heeft.
En misschien zijn ze wel groot geschapen en tellen ze eigenlijk voor 2.
Waarom noemt met het anders een paars gepunte lans?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:35 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je vecht toch niet met je penis.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:33 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je ziet dan ook niet dat de laatste de stad verlaten heeft.
En misschien zijn ze wel groot geschapen en tellen ze eigenlijk voor 2.
Wat lul ik ook dom, die hebben ze helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:35 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je vecht toch niet met je penis.
Oh ja.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:36 schreef Schalks. het volgende:
[..]
[..]
Wat lul ik ook dom, die hebben ze helemaal niet meer.
Leuker als er geen tekst bij stond. Of hooguit Winter is coming.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:00 schreef Slayage het volgende:
merchandise
http://www.goeiemode.nl/producten/shirt-logo-stark_16895.html
Die worden uitgezogen als een wespensteek. En aan Varys' postuur te zien lukt hem dat niet zelf.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoe pissen die eunuchs eigenlijk.. Door een rietje ofzo?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
toen hijJa haha dat was enorm baas jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |