Ja dat stond niet in de OP. Wel jammer. Lastigquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gezien de 4 verdiepingen boven mijn appartement verwacht ik niet dat ik een dragende muur mag gaan aanpassen
Het is geen eis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:30 schreef Troel het volgende:
maar Pax: wat me niet helemaal duidelijk was, wilde je nou wel of geen raam in de slaapkamer. Want ergens halverwege leek het dat je dat wel wilde?
Ik heb dit idee in het echt wel eens gezien. Toch vond ik het hok erg donker.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef saaw het volgende:
Ik zou het zo doen als bovenstaande paint, maar dan de muren niet helemaal optrekken en vanaf 1.10m oid glas tot het plafondniet zo massief en wat daglicht in je slaapkamer.
En het huis is zo donker dat er weinig licht bij zal komen zelfs al doen we dat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef saaw het volgende:
Ik zou het zo doen als bovenstaande paint, maar dan de muren niet helemaal optrekken en vanaf 1.10m oid glas tot het plafondniet zo massief en wat daglicht in je slaapkamer.
[edit] Misschien met de deur aan de 'bovenkant' zodat je de eettafel haaks tegen de rechter zijmuur kunt zetten.
Denken in problemen ipv oplossingen. Je kunt ook een andere eettafel kopen natuurlijk. Want wat is nou belangrijker?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En het huis is zo donker dat er weinig licht bij zal komen zelfs al doen we dat.
De eettafel zo zal dan niet passen. maar dat kan anders opgelost worden
Dan zou je nog in het bed van de kinderen kunnen gaan liggen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:38 schreef Troel het volgende:
Mjah, maar als je met migraine in bed ligt, wil je toch eigenlijk liever gewoon een kamer die donker is in plaats van dat je de lichtflitsen van de televisie in je kamer ziet
Hebben die allebei een eenpersoonsbed of slapen ze nog in een peuterbedquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zou je nog in het bed van de kinderen kunnen gaan liggen.
Ze gaan toch verhuizen dan zou je de oudste meteen een 1 p bed kunnen geven als dat de oplossing is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Hebben die allebei een eenpersoonsbed of slapen ze nog in een peuterbed
Die zit bij de parkeergarage, is te klein voor een bed en daar is geen verwarming.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:41 schreef Kreator het volgende:
Heb je geen berging trouwens? Hoe groot is die?
2,50 min een beetje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij kun je daar nooit meer een bed in kwijt.
Even kijken wat kan. Ik wilde de balkondeur ook toegankelijk houden, maar als dat geen probleem is kan de muur ook aan de andere kant van het kozijn en dan moet het kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij kun je daar nooit meer een bed in kwijt.
Die ban puala.
Oh en die 2 ukken in een stapelbed dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:48 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik vind de Teckna optie ook de meest fijne tot nu toe eigenlijk![]()
![]()
Tico het is dan alsnog 2 meter breed beide kamersdaar moet prima een bed van 220 in passen
Volgens mij zijn de kamers bij een splitsing in het midden 2.50 breed.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:48 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik vind de Teckna optie ook de meest fijne tot nu toe eigenlijk![]()
![]()
Tico het is dan alsnog 2 meter breed beide kamersdaar moet prima een bed van 220 in passen
We zouden er sowieso in de zomer natuurlijk een hele fijne extra ruimte bij hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:51 schreef Ticootje het volgende:
Zou je het terras nog op een manier kunnen betrekken bij de dan nieuwe woonkamer? Als een soort loft? ( het dat zo?)
en jekan vrij gemakkelijk de keuken wat groter maken door evt de muur ietsje naar achteren te zetten en de slaapkamers wat kleiner te maken, kan op zoch prima.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:46 schreef Leandra het volgende:
Hij is niet gekoppeld![]()
Pvoess en Paxlie, erg leuk, gefeliciteerd
Persoonlijk denk ik dat deze oplossing van Teckna de simpelste en goedkoopste oplossing is, daarbij heb je dan en een ruime woonkeuken, en een redelijke woonkamer waar je ook geen eettafel meer in kwijt hoeft.
[ afbeelding ]
Je zou er dan eventueel voor kunnen kiezen ramen aan de bovenkant van de muur naar de keuken te doen, zodat er indirect toch nog wat daglicht in de keuken komt.
Ik zat nog met het plaatje dat de slaapkamer werd gesplitst. Zoals ik het dan zie moet je inderdaad een schuifwand gebruiken ander kan je deur niet meer openslaan als je er een 2p bed neerzet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de kamers bij een splitsing in het midden 2.50 breed.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Overigens heeft optie teckna nog wel een nadeeltje. Er zit geen muur tussen de ramen om een wand kwijt te kunnen.
Dat kan prima lijkt me, de ene kamer het grote raam, de andere kamer de 3 kleinere ramen.quote:
Valt heel erg mee, hij ligt nu ook 9 meter van het raam verwijdert.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:55 schreef Ticootje het volgende:
De keuken wordt wel een heel donker hok denk ik.
ja, dat lijkt mij ook. Ik dacht eerst dat dat ding naast de berging een raam was...quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:55 schreef Ticootje het volgende:
De keuken wordt wel een heel donker hok denk ik.
Maar nu is die keuken open. Je gaat m afsluiten dus komt er helemaal geen natuurlijk licht meer bij. Is je keuken nu ook heel donker dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, hij ligt nu ook 9 meter van het raam verwijdert.
nou ja, nu is het natuurlijk wel zo dat het nooit aardedonker is ovdag, als je straks de deur dicht doet, zie je geen hand voor ogen meerquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Valt heel erg mee, hij ligt nu ook 9 meter van het raam verwijdert.
Dan moet er bij Paxlie en Pvoesss eigenlijk "FOK!" komen staanquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan de muren natuurlijk evt. ook van glasblokken maken. Of iig een deel ervan. Dan zie je geen details, dus wel privacy, maar er wordt wel licht doorgelaten.
Desnoods alleen de bovenste meter ofzoiets?
Of zo? (Uit in het funda topic.)
[ afbeelding ]
Welke optie heb je het over? En voor wie de hoogslaper?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:08 schreef VacaLoca het volgende:
Gezien de ruimte vrij klein zal worden zou ik iig gaan voor een hoogslaper, zodat ze daaronder nog hun eigen ruimte hebben.
schuifdeurenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:08 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou dat in ieder ander huis idd ook wel nodig vinden.
En op papier ook wel maar je bereikt er weinig mee.
Ik denk dat je op de teckna manier meer hebt aan nog een deur aan de voorkant.
En dan de 2 deuren opzeten
fixedquote:
Geen specifieke optie, maar in het geval van 1 extra slaapkamer dus. Die wss. rond de 6m2 zal worden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Welke optie heb je het over? En voor wie de hoogslaper?
Dat soort blokken komen mijn huis echt nooit inquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:13 schreef Leandra het volgende:
Wordt een beetje en prijzig muurtje, maar hiermee zie ik wel mogelijkheden voor een vrolijk en lichtdoorlatend muurtje
Ah excuus, lastige van instromen als er al een deel vol is en die info niet in de OP staat...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:15 schreef Pvoesss het volgende:
Uhhh ik volg je niet Vacaloca
Nog even in dit topic ook voor de duidelijkheid.
Wij als in Pax en ik gaan in de kleine kamer/berghok/whatever
Als je het maar uit je hoofd laatquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou het zo doenGelukkig voor hem is Paxlie de baas
Balkondeur met glas in lood dan maar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:47 schreef Pvoesss het volgende:
Als je bij ikea kaarsen haalt met appelgeur voor ons kan je nooit meer iets verkeerd doen![]()
Shit man nu wil ik een gekleurd glas
Huh? Waar haal je die zwangerschap vandaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef Keshet het volgende:
Oh, ben je zwanger? Gefeliciteerd!Wat leuk!
Ik vind de optie van Teckna ook de beste.
Maar dan kun je de toegang van de achterste slaapkamer via de badkamer maken, of was dat ook geen optie? Eventueel twee toegangsdeuren, zodat je, als de badkamer bezet is, je alsnog via de andere kamer kunt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:20 schreef Pvoesss het volgende:
We willen niet dat ze door onze kamer moeten of andersom
Ik denk dat er wel meer zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:17 schreef Keshet het volgende:
Niet? Oeps!
Ik dacht dat dat de reden was van het samenwonen, leek me de meest logische verklaring voor het met je kinderen binnen een paar maanden samen gaan wonen met je nieuwe liefde.
Ik moet eerst lezen en dan posten dus.
Ik vind onze redenen iig een stuk logischer en gezonder dan alleen om die reden samen te gaan wonenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:17 schreef Keshet het volgende:
Niet? Oeps!
Ik dacht dat dat de reden was van het samenwonen, leek me de meest logische verklaring voor het met je kinderen binnen een paar maanden samen gaan wonen met je nieuwe liefde.
Ik moet eerst lezen en dan posten dus.
Als je een vide prima vind, zou ik daar voor gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat vind ik ook wel gewoon het meest handig ook het meest leefbaar denk ik.![]()
Al vind ik een klein hokje of een vide dus ook echt wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |