Ja dat stond niet in de OP. Wel jammer. Lastigquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gezien de 4 verdiepingen boven mijn appartement verwacht ik niet dat ik een dragende muur mag gaan aanpassen
Het is geen eis.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:30 schreef Troel het volgende:
maar Pax: wat me niet helemaal duidelijk was, wilde je nou wel of geen raam in de slaapkamer. Want ergens halverwege leek het dat je dat wel wilde?
Ik heb dit idee in het echt wel eens gezien. Toch vond ik het hok erg donker.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef saaw het volgende:
Ik zou het zo doen als bovenstaande paint, maar dan de muren niet helemaal optrekken en vanaf 1.10m oid glas tot het plafondniet zo massief en wat daglicht in je slaapkamer.
En het huis is zo donker dat er weinig licht bij zal komen zelfs al doen we dat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:29 schreef saaw het volgende:
Ik zou het zo doen als bovenstaande paint, maar dan de muren niet helemaal optrekken en vanaf 1.10m oid glas tot het plafondniet zo massief en wat daglicht in je slaapkamer.
[edit] Misschien met de deur aan de 'bovenkant' zodat je de eettafel haaks tegen de rechter zijmuur kunt zetten.
Denken in problemen ipv oplossingen. Je kunt ook een andere eettafel kopen natuurlijk. Want wat is nou belangrijker?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En het huis is zo donker dat er weinig licht bij zal komen zelfs al doen we dat.
De eettafel zo zal dan niet passen. maar dat kan anders opgelost worden
Dan zou je nog in het bed van de kinderen kunnen gaan liggen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:38 schreef Troel het volgende:
Mjah, maar als je met migraine in bed ligt, wil je toch eigenlijk liever gewoon een kamer die donker is in plaats van dat je de lichtflitsen van de televisie in je kamer ziet
Hebben die allebei een eenpersoonsbed of slapen ze nog in een peuterbedquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zou je nog in het bed van de kinderen kunnen gaan liggen.
Ze gaan toch verhuizen dan zou je de oudste meteen een 1 p bed kunnen geven als dat de oplossing is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Hebben die allebei een eenpersoonsbed of slapen ze nog in een peuterbed
Die zit bij de parkeergarage, is te klein voor een bed en daar is geen verwarming.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:41 schreef Kreator het volgende:
Heb je geen berging trouwens? Hoe groot is die?
2,50 min een beetje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij kun je daar nooit meer een bed in kwijt.
Even kijken wat kan. Ik wilde de balkondeur ook toegankelijk houden, maar als dat geen probleem is kan de muur ook aan de andere kant van het kozijn en dan moet het kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:47 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij kun je daar nooit meer een bed in kwijt.
Die ban puala.
Oh en die 2 ukken in een stapelbed dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:48 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik vind de Teckna optie ook de meest fijne tot nu toe eigenlijk![]()
![]()
Tico het is dan alsnog 2 meter breed beide kamersdaar moet prima een bed van 220 in passen
Volgens mij zijn de kamers bij een splitsing in het midden 2.50 breed.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:48 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik vind de Teckna optie ook de meest fijne tot nu toe eigenlijk![]()
![]()
Tico het is dan alsnog 2 meter breed beide kamersdaar moet prima een bed van 220 in passen
We zouden er sowieso in de zomer natuurlijk een hele fijne extra ruimte bij hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:51 schreef Ticootje het volgende:
Zou je het terras nog op een manier kunnen betrekken bij de dan nieuwe woonkamer? Als een soort loft? ( het dat zo?)
en jekan vrij gemakkelijk de keuken wat groter maken door evt de muur ietsje naar achteren te zetten en de slaapkamers wat kleiner te maken, kan op zoch prima.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:46 schreef Leandra het volgende:
Hij is niet gekoppeld![]()
Pvoess en Paxlie, erg leuk, gefeliciteerd
Persoonlijk denk ik dat deze oplossing van Teckna de simpelste en goedkoopste oplossing is, daarbij heb je dan en een ruime woonkeuken, en een redelijke woonkamer waar je ook geen eettafel meer in kwijt hoeft.
[ afbeelding ]
Je zou er dan eventueel voor kunnen kiezen ramen aan de bovenkant van de muur naar de keuken te doen, zodat er indirect toch nog wat daglicht in de keuken komt.
Ik zat nog met het plaatje dat de slaapkamer werd gesplitst. Zoals ik het dan zie moet je inderdaad een schuifwand gebruiken ander kan je deur niet meer openslaan als je er een 2p bed neerzet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de kamers bij een splitsing in het midden 2.50 breed.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Overigens heeft optie teckna nog wel een nadeeltje. Er zit geen muur tussen de ramen om een wand kwijt te kunnen.
Dat kan prima lijkt me, de ene kamer het grote raam, de andere kamer de 3 kleinere ramen.quote:
Valt heel erg mee, hij ligt nu ook 9 meter van het raam verwijdert.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:55 schreef Ticootje het volgende:
De keuken wordt wel een heel donker hok denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |