Als je het maar uit je hoofd laatquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou het zo doenGelukkig voor hem is Paxlie de baas
Balkondeur met glas in lood dan maar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:47 schreef Pvoesss het volgende:
Als je bij ikea kaarsen haalt met appelgeur voor ons kan je nooit meer iets verkeerd doen![]()
Shit man nu wil ik een gekleurd glas
Huh? Waar haal je die zwangerschap vandaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef Keshet het volgende:
Oh, ben je zwanger? Gefeliciteerd!Wat leuk!
Ik vind de optie van Teckna ook de beste.
Maar dan kun je de toegang van de achterste slaapkamer via de badkamer maken, of was dat ook geen optie? Eventueel twee toegangsdeuren, zodat je, als de badkamer bezet is, je alsnog via de andere kamer kunt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:20 schreef Pvoesss het volgende:
We willen niet dat ze door onze kamer moeten of andersom
Ik denk dat er wel meer zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:17 schreef Keshet het volgende:
Niet? Oeps!
Ik dacht dat dat de reden was van het samenwonen, leek me de meest logische verklaring voor het met je kinderen binnen een paar maanden samen gaan wonen met je nieuwe liefde.
Ik moet eerst lezen en dan posten dus.
Ik vind onze redenen iig een stuk logischer en gezonder dan alleen om die reden samen te gaan wonenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:17 schreef Keshet het volgende:
Niet? Oeps!
Ik dacht dat dat de reden was van het samenwonen, leek me de meest logische verklaring voor het met je kinderen binnen een paar maanden samen gaan wonen met je nieuwe liefde.
Ik moet eerst lezen en dan posten dus.
Als je een vide prima vind, zou ik daar voor gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:43 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat vind ik ook wel gewoon het meest handig ook het meest leefbaar denk ik.![]()
Al vind ik een klein hokje of een vide dus ook echt wel prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |