abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125635735
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:47 schreef stoeltafel het volgende:
Duidelijk. Even checken. Heb nu twee dagen getraind.

Gisteren rug en benen en vandaag borst en triceps. Beide dagen 10 oefeningen, niks mee toch?
Hoe lang sta je in de sportschool met 4*20 op 10 oefeningen?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125635743
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:53 schreef Varkensbiefstuk het volgende:

[..]

Is wel veel, vind het zelf fijner om minder oefeningen te doen en daar maximaal te kunnen gaan.
Welke oefeningen doe je?
Rug en benen op 1 dag? Dan doe je dus 2 grootste spiergroepen op een dag..
Misschien sowieso even je hele schema posten. En wat is je doel?
Oefeningen moet ik even opzoeken maar het waren voornamelijk apparaten. Heb nog geen schema gemaakt. Doel is wat strakker in me vel. Heb aardig wat jaren getraind maar dat is al een tijdje geleden. Basisschema is goed voor me. Zag al een leuk schema uit de OP.

Qua oefeningen heb ik er 4 gedaan per groep en 1 extra dat was voor me buik en vandaag als laatste extra oefening gesquat. Heb namelijk beetje last van onderrug en had gisteren mijn benen wel wat harder kunnen trainen. Schema komt er dus uit. Wel relax dat dit topic zo leerzaam is, erg handig :)
pi_125635754
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:57 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Hoe lang sta je in de sportschool met 4*20 op 10 oefeningen?
Uurtje vandaag, wil ook niet langer. Liever korter en krachtig. Gisteren deed ik trouwen 4 x 20 en vandaag was het 4 x 15 wat ook prima ging.
pi_125635947
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:57 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Uurtje vandaag, wil ook niet langer. Liever korter en krachtig. Gisteren deed ik trouwen 4 x 20 en vandaag was het 4 x 15 wat ook prima ging.
4*20 is niet wat je noemt de beaming van krachtig :')

Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125636027
Hoi ik heb een vraag en ik zou het erg waarderen als jullie me kunnen helpen.

Ik ben sinds 3 maanden (begin Februari) aan het fitnessen. Ik probeer altijd 3 keer per week te gaan en meestal lukt dit ook wel. Daarnaast voetbal ik 1 á 2 keer per week. Nu is mijn doel van fitnessen om sterker en vooral zwaarder te worden, maar dan wel door spieren en geen toename in vetpercentage. Na 3 maanden een beetje aangeklooid te hebben, wil ik het nu graag wat serieuzer aan gaan pakken.

Tot nu toe zie ik wel dat ik sterker wordt, de oefeningen die ik doe kan ik allemaal een stuk zwaarder doen dan in het begin (dit kan misschien ook gewenning zijn?). Daarnaast heb ik drie keer zoveel honger, en eet ik ook een stuk meer. Ook zie ik zelf, net als de mensen om me heen wel wat veranderingen aan mijn lichaam (Dikkere armen, iets breder aan het worden). Echter is er nog (vrijwel) geen gewicht bij gekomen.

Ik heb een schema laten maken bij de sportschool, maar daar heb ik vrij weinig vertrouwen in, en na wat gepraat met Drommeldaris kwam ik al tot de conclusie dat dit dan ook geen goed schema is. Zouden jullie mij kunnen en willen helpen met het maken van een schema en hebben jullie tips?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125636113
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:12:15 #82
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125636253
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:57 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Hoe ging je laatste beweging van je laatste set? Speels gemak, of ?
Confidence through competence
pi_125636297
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:05 schreef Silentalarm het volgende:
Hoi ik heb een vraag en ik zou het erg waarderen als jullie me kunnen helpen.

Ik ben sinds 3 maanden (begin Februari) aan het fitnessen. Ik probeer altijd 3 keer per week te gaan en meestal lukt dit ook wel. Daarnaast voetbal ik 1 á 2 keer per week. Nu is mijn doel van fitnessen om sterker en vooral zwaarder te worden, maar dan wel door spieren en geen toename in vetpercentage. Na 3 maanden een beetje aangeklooid te hebben, wil ik het nu graag wat serieuzer aan gaan pakken.

Tot nu toe zie ik wel dat ik sterker wordt, de oefeningen die ik doe kan ik allemaal een stuk zwaarder doen dan in het begin (dit kan misschien ook gewenning zijn?). Daarnaast heb ik drie keer zoveel honger, en eet ik ook een stuk meer. Ook zie ik zelf, net als de mensen om me heen wel wat veranderingen aan mijn lichaam (Dikkere armen, iets breder aan het worden). Echter is er nog (vrijwel) geen gewicht bij gekomen.

Ik heb een schema laten maken bij de sportschool, maar daar heb ik vrij weinig vertrouwen in, en na wat gepraat met Drommeldaris kwam ik al tot de conclusie dat dit dan ook geen goed schema is. Zouden jullie mij kunnen en willen helpen met het maken van een schema en hebben jullie tips?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin met multijoint movements/compounds.
Squat, Deadlift, benchpress, rows, pullups, presses, lunges.

Vraag iemand in de sportschool die deze oefeningen doet of je mee kan trainen met hem
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_125636313
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2013 11:44 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ja doei, ik hoef geen gyno in mn borsten zoals Panzer :r
Ik heb een jaar lang ongeveer 2 - 2.5L volle melk per dag gedronken en geen last gehad van gyno of wat dan ook.

Zal bij Panzer wel combinatie zijn met puberteit, of idd geen goede nakuur.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:15:48 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125636384
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Succes. Wat had jij nou precies (vakterm)?

[..]

Gelijk de schouder naar de klote. :D Woensdag weer. ^O^

[..]

Als je het optimale wilt dan kun je het beste een blend kopen of na de training zelf een whey en caseïne shake apart drinken.
Vakterm geen idee. Probleem is dat vanaf mijn middenrug naar boven de boel helemaal vast zit. Bewegingsvrijheid is niet zoals het moet zijn. Dan lig ik daar op die bank en gaat ie de boel losmaken door te drukken op verschillende punten enzo. Zodra hij bij m´n ruggenwervel in de buurt komt verkamp ik gelijk als een soort schrikreactie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:15:52 #86
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125636389
gyno van melk drinken :') maximum broscience
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:17:42 #87
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125636452
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Vakterm geen idee. Probleem is dat vanaf mijn middenrug naar boven de boel helemaal vast zit. Bewegingsvrijheid is niet zoals het moet zijn. Dan lig ik daar op die bank en gaat ie de boel losmaken door te drukken op verschillende punten enzo. Zodra hij bij m´n ruggenwervel in de buurt komt verkamp ik gelijk als een soort schrikreactie.
Doen ze het met een soort spatel? Soort deep tissue massage tot je huid bijna aan gort is? of dat je bijna ligt te janken...
Ik had/heb precies het zelfde dat m'n bovenrugspieren helemaal vast zitten. Tussen schouderbladen e.d.
pi_125636486
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef seto het volgende:
gyno van melk drinken :') maximum broscience
Inderdaad, is gewoon puberteit of AAS geweest.
pi_125636638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:13 schreef 1517 het volgende:

[..]

Begin met multijoint movements/compounds.
Squat, Deadlift, benchpress, rows, pullups, presses, lunges.

Vraag iemand in de sportschool die deze oefeningen doet of je mee kan trainen met hem
Dankje!
Ik had er even bij moeten vermelden dat ik met mijn benen pas over een aantal weken wil beginnen ivm voetbal en blessuregevoeligheid. En wat voor presses bedoel je?
pi_125636807
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:22 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Dankje!
Ik had er even bij moeten vermelden dat ik met mijn benen pas over een aantal weken wil beginnen ivm voetbal en blessuregevoeligheid. En wat voor presses bedoel je?
Overhead Press, of eventueel Push Press.
pi_125636854
quote:

[..]

Dankje!
Als je je benen op de goede manier traint, raak je juist minder gevoelig voor blessures.
Geen smoesjes!
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:31:13 #92
157922 fathank
pi_125636927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:17 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Doen ze het met een spatel? Soort deep tisue massage tot je huid bijna aan gort is? of dat je bijna ligt te janken...
Ik had/heb precies het zelfde dat m'n bovenrugspieren helemaal vast zitten. Tussen schouderbladen e.d.
Nee niet met een spatel, gewoon met de handen voorlopig nog.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:31:44 #93
157922 fathank
pi_125636941
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad, is gewoon puberteit of AAS geweest.
Lekker dbol kuurtje gepakt :P
pi_125636976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:29 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als je je benen op de goede manier traint, raak je juist minder gevoelig voor blessures.
Geen smoesjes!
Het gaat erom, dat het (volgens mij) niet handig is om met spierpijn te gaan voetballen. En aangezien ik sowieso op zondag en donderdag een wedstrijd speel en daarnaast ook nog train zo nu en dan, is het bijna onmogelijk om mijn benen te trainen en te zorgen dat ik geen spierpijn heb wanneer ik voetbal.

Daarnaast is het voetbalseizoen over 4 weken afgelopen en wil ik daarna juist ook mijn benen gaan trainen. Die 4 weken meer of minder trainen zullen ook niet veel uitmaken, en zo kan ik mijn spieren rustig op trainen zodat ik volgend seizoen topfit begin :).
pi_125637004
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Overhead Press, of eventueel Push Press.
Oke, en moet ik al deze oefeningen tijdens 1 sessie doen, of verspreiden over verschillende sessies?
pi_125637052
Starting Strength. Google dat.

Via de bekende kanalen kun je er ook een e-book en DVD van vinden.
pi_125637103
quote:

[..]

Dankje!
Wat bedoel je precies met blessuregevoeligheid?
pi_125637107
quote:
Fucking geil. :9~ :9~

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik heb een jaar lang ongeveer 2 - 2.5L volle melk per dag gedronken en geen last gehad van gyno of wat dan ook.

Zal bij Panzer wel combinatie zijn met puberteit, of idd geen goede nakuur.
Denken dat Panzer natty is. :')

quote:

[..]

Ah, zo, oké. Hopelijk heb je er snel minder last van.
If not now, then when.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:37:02 #99
366465 Virtud
y paciencia
pi_125637111
quote:

[..]

Ik heb zo'n soort gelijk iets met mijn rug, ik heb alleen sinds een tijdje zo'n foam roller aangeschaft en gebruik dat ding nu zo'n beetje iedere dag om m'n voornamelijk m'n rug even aan te pakken. Werkt bij mij heel goed, zal natuurlijk niet opwegen tegen handen maar scheelt wel weer bezoekjes.
pi_125637177
quote:
Wft. Hoeveel kg is dat 97,5?
Edit: 103 volgens de comments op youtube.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')