SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Ze hebben wel wàt invloed vermoedelijk. Het is niet leuk als je week-in-week-uit redelijk tot goed speelt en ze maar over je blijven zeiken. Al is het bij VI wel duidelijk, ongetwijfeld ook bij Mathijssen, dat hij daar sowieso geen goed kan doen omdat meneer Derksen dat niet kan gebruiken in zijn hetze tegen Van Geel.quote:Op maandag 22 april 2013 18:55 schreef jakees het volgende:
[..]
Op nu.nl ook. Ongelooflijk. Mathijsen speelt al 10 wedstrijden op rij echt prima. Vorige week maakt hij (en BMI en de Vrij) een inschattingsfout. Gelijk worden de messen geslepen. Je kunt wel zeggen niet serieus nemen maar dit soort acties creëren echt onrust. Ben van mening dat die programma's echt invloed hebben.
Die Wes...twitter:Feyenoord twitterde op maandag 22-04-2013 om 19:09:0337' Doelpunt Jong Feyenoord/Excelsior! Verhoek schiet van dichtbij binnen: 2-1. reageer retweet
Zelfde als met Manolev toen, ze moeten gewoon een pispaaltje hebben. Reden dat ik al jaren ben afgehaakt bij VI (eigenlijk na 1 aflevering al), SV is ook niet alles maar gaat tenminste nog een beetje over voetbalquote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben wel wàt invloed vermoedelijk. Het is niet leuk als je week-in-week-uit redelijk tot goed speelt en ze maar over je blijven zeiken. Al is het bij VI wel duidelijk, ongetwijfeld ook bij Mathijssen, dat hij daar sowieso geen goed kan doen omdat meneer Derksen dat niet kan gebruiken in zijn hetze tegen Van Geel.
Je moet voor de gein eens kijken hoeveel lange ballen van Mathijsen aankomen en ook gevaarlijk zijn, steekpasses die lukken, niet 1 duel verliezen, je man wordt gewisseld. Wat moet je dan nog meer doen dan? Ik kan me er echt kwaad over maken. Kinderachtig dat je dan een 6 geeft.quote:Op maandag 22 april 2013 19:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zelfde als met Manolev toen, ze moeten gewoon een pispaaltje hebben. Reden dat ik al jaren ben afgehaakt bij VI (eigenlijk na 1 aflevering al), SV is ook niet alles maar gaat tenminste nog een beetje over voetbal
Jullie leuk meevoetballen, wij een onbedreigde 2-0, iedereen tevredenquote:Op maandag 22 april 2013 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Vandaag kaarten besteld voor uitvak. Hopen dat we niet te dik afgaan en lekker mee kunnen ballen.
Precies. Gun julie de 2de plek wel en wij spelen toch nergens meer om.quote:Op maandag 22 april 2013 20:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jullie leuk meevoetballen, wij een onbedreigde 2-0, iedereen tevreden
Rustig jongen, het is de VI maar. Ben het verder wel met je eens, Mathijsen is mischien wel de beste en sowieso de meest constante verdediger van Feyenoord dit seizoen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:41 schreef jakees het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens kijken hoeveel lange ballen van Mathijsen aankomen en ook gevaarlijk zijn, steekpasses die lukken, niet 1 duel verliezen, je man wordt gewisseld. Wat moet je dan nog meer doen dan? Ik kan me er echt kwaad over maken. Kinderachtig dat je dan een 6 geeft.
Moet je heel niet doen, is niet goed voor je. Gewoon negeren, denk niet dat Joris er ook maar één nacht minder van slaaptquote:Op maandag 22 april 2013 19:41 schreef jakees het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens kijken hoeveel lange ballen van Mathijsen aankomen en ook gevaarlijk zijn, steekpasses die lukken, niet 1 duel verliezen, je man wordt gewisseld. Wat moet je dan nog meer doen dan? Ik kan me er echt kwaad over maken. Kinderachtig dat je dan een 6 geeft.
Inderdaad.Had ik niet verwacht. De eerste 5/6/7 wedstrijden speelde hij echt kut met peren. Heeft zich goed herpakt. Buiten dat altijd correct geweest in z'n uitlatingen toen hij die shitload van de media over zich heen kreeg.quote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rustig jongen, het is de VI maar. Ben het verder wel met je eens, Mathijsen is mischien wel de beste en sowieso de meest constante verdediger van Feyenoord dit seizoen.
Wat een wijsheid op dit forum ineens. Harstlag is weer gezakt, hulde!quote:Op maandag 22 april 2013 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Moet je heel niet doen, is niet goed voor je. Gewoon negeren, denk niet dat Joris er ook maar één nacht minder van slaapt
Sarcasm much?quote:Op maandag 22 april 2013 21:11 schreef jakees het volgende:
[..]
Wat een wijsheid op dit forum ineens. Harstlag is weer gezakt, hulde!
Geen sarcasme was serieus.quote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sarcasm much?
Als Lurling trouwens zaterdag de winnende maakt, dan kunnen volgens mij langzaamaan de hartmonitoren en ambulances weer paraat komen te staan... Maar dat is als en as is verbrande turf
Ook dan verloren we van Heerenveen. Lag echt niet alleen aan Pelle. Net als Zwolle uit.quote:Op maandag 22 april 2013 21:44 schreef chrisr het volgende:
Ik keek net nog eens naar die goal van Pelle tegen ajax waarna hij die gele kaart pakt. Wat als hij nou gewoon z'n shirt had aangehouden en er tegen Hveen bij was geweest![]()
En ja, ook hier as is verbrande turf
Afbouwen? HIj is in de kracht van zijn leven manquote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef jakees het volgende:
Van Persie mag ook volgend jaar wel komen afbouwen. Wat een goal zeg.
Weet ik, we mochten toch dromen insturen voor Nederland?quote:Op maandag 22 april 2013 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Afbouwen? HIj is in de kracht van zijn leven manmaar hij mag wel terug komen
Ik vind hem juist wisselvallig. De laatste wedstrijden laat hij wel zien waarom ze hem gehaald hebben. Hopelijk kan hij deze vorm vasthouden.quote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rustig jongen, het is de VI maar. Ben het verder wel met je eens, Mathijsen is mischien wel de beste en sowieso de meest constante verdediger van Feyenoord dit seizoen.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:57 schreef satecl het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uffe_melodietje.html
John de Wolf.. WAT EEN BAAS!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door De_Pel op 22-04-2013 23:16:13 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Mag van mij over 4 jaar ook nog komen afbouwenquote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef jakees het volgende:
Van Persie mag ook volgend jaar wel komen afbouwen. Wat een goal zeg.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:57 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wisselvallig. De laatste wedstrijden laat hij wel zien waarom ze hem gehaald hebben. Hopelijk kan hij deze vorm vasthouden.
Spuit 13quote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef DonRaja het volgende:
Die Van Persie, is dat niks voor ons? Ik bedoel, als breedteaankoop voor Pelle?
quote:“Het gemis van één speler kunnen we opvangen. Ontbreken er twee, dan hebben we een groot probleem. Vooral als je dan in een stadion als de Kuip voetbalt. Ik denk toch dat er spelers onder de indruk waren van dit bijzondere stadion, waarin een bepaalde sfeer hangt. De scheidsrechter was dat volgens mij ook”.
Is wel een goede voor in de kleedkamer denk ik.quote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef DonRaja het volgende:
Die Van Persie, is dat niks voor ons? Ik bedoel, als breedteaankoop voor Pelle?
Geeft echt een signaal af. (Btw die zou er echt 62 inschieten in 1 seizoen.)quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel een goede voor in de kleedkamer denk ik.
Moet hij wel de ballen krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geeft echt een signaal af. (Btw die zou er echt 62 inschieten in 1 seizoen.)
26 jaar, nu pas aan het scoren geraakt en met een lang contract. Ik denk dat we geen serieuze boden hoeven te verwachten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 02:37 schreef Cara het volgende:
Het seizoen alweer bijna ten einde. God, wat gaat dat een feest worden met elke dag een transfergerucht over 1 van je 10 gewilde spelers. Vraag me af of een club ergens een bod op Pelle gaat proberen.
Theo leek niet echt van de uitslag ondersteboven te zijn.quote:
1-op-1 is hij niet te verslaan.quote:Op maandag 22 april 2013 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Moet je heel niet doen, is niet goed voor je. Gewoon negeren, denk niet dat Joris er ook maar één nacht minder van slaapt
Bijna 28 al.quote:Op dinsdag 23 april 2013 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
26 jaar, nu pas aan het scoren geraakt en met een lang contract. Ik denk dat we geen serieuze boden hoeven te verwachten.
Hij begon stroef, maar de laatste maanden is er weinig wisselvalligs aan en is het een stabiele factor achterin.quote:Op maandag 22 april 2013 22:57 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wisselvallig. De laatste wedstrijden laat hij wel zien waarom ze hem gehaald hebben. Hopelijk kan hij deze vorm vasthouden.
Diepe bal op pelle die legt ze terug en van Persie schiet alles blind erin.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet hij wel de ballen krijgen natuurlijk.
Diep op VP en hij maakt ze wel af met een volley zoals gisterquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Diepe bal op pelle die legt ze terug en van Persie schiet alles blind erin.
Dat was wel een vrij bizar mooie goal jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Diep op VP en hij maakt ze wel af met een volley zoals gister
Götze met Vilhena vergelijken ..quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat was wel een vrij bizar mooie goal ja
ook nog semi-off topic:
Götze voor 37 mln van Dortmund naar Bayern.... (gelimiteerde transfersom)
*mompelt iets over cashen met eigen talenten, mogelijkheden Vilhena...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Götze met Vilhena vergelijken ..Sorry, zal ik nooit meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Pelle mag deze zomer niet eens verkocht worden, aangezien we hem per 1 juli kopen. Binnen 6 maanden na een transfer mag een speler niet nog een transfer maken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
26 jaar, nu pas aan het scoren geraakt en met een lang contract. Ik denk dat we geen serieuze boden hoeven te verwachten.
Volgens mij wel hoor, zolang hij geen officiële wedstrijden heeft gespeeld dat seizoen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pelle mag deze zomer niet eens verkocht worden, aangezien we hem per 1 juli kopen. Binnen 6 maanden na een transfer mag een speler niet nog een transfer maken.
Ik kan me herrinneren dat ajax Slory van Feyenoord wou kopen, voordat hij nog een wedstrijd bij Feyenoord gespeeld had. Dus volgens mij kan het wel hoor....quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pelle mag deze zomer niet eens verkocht worden, aangezien we hem per 1 juli kopen. Binnen 6 maanden na een transfer mag een speler niet nog een transfer maken.
Oke, en dan nog. Niemand gaat hem kopen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, zolang hij geen officiële wedstrijden heeft gespeeld dat seizoen.
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oke, en dan nog. Niemand gaat hem kopen.
Moet Vilhena eerst eens wat beter spelen want hij speelt de laatste paar weken echt als een dweil.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat was wel een vrij bizar mooie goal ja
ook nog semi-off topic:
Götze voor 37 mln van Dortmund naar Bayern.... (gelimiteerde transfersom)
*mompelt iets over cashen met eigen talenten, mogelijkheden Vilhena...
Zondag was hij wel oke.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet Vilhena eerst eens wat beter spelen want hij speelt de laatste paar weken echt als een dweil.
Vind hem er vaak ontzettend laks bij lopen. Bij die ene goal van RKC was hij ook nergens te bekennen.quote:
Jawel, hij stapte verkeerd in waardoor die gozer zo voorbij hem kon lopen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind hem er vaak ontzettend laks bij lopen. Bij die ene goal van RKC was hij ook nergens te bekennen.
Was er niet een verdrag tussen beide clubs?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:47 schreef Lunice het volgende:
Volgens het Feyenoord Netwerk haalt Ajax nou ook spelers bij Feyenoord uit de jeugd.
Edit : Zijn pas 13/14 jaar lees ik. Zolang Idrissi en Slabbekoorn maar blijven.![]()
Gentlemen's agreement, maar dat was ook met psv toch? Stelt iig niks voorquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Was er niet een verdrag tussen beide clubs?
Linkje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:47 schreef Lunice het volgende:
Volgens het Feyenoord Netwerk haalt Ajax nou ook spelers bij Feyenoord uit de jeugd.
Edit : Zijn pas 13/14 jaar lees ik. Zolang Idrissi en Slabbekoorn maar blijven.![]()
Nee. Brands en Overmars hebben beiden na de transfer Bazoer gezegd dat er helemaal geen sprake van een agreement is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gentlemen's agreement, maar dat was ook met psv toch? Stelt iig niks voor
http://feyenoord.netwerk.(...)544-57.php#post31763quote:
Ajax is een toplcub, Feyenoord niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:17 schreef PIETR het volgende:
Waarom zou je naar Ajax overstappen? Feyenoord heeft al jaren de beste jeugdopleiding.
Feyenoord is de grootste, Ajax de succesvolste. Buiten dat is alles aan Feyenoord mooier. Het stadion, het fanatisme en de loyaliteit van de supporters, het thuisshirt, het motto, het clublied .. En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is een toplcub, Feyenoord niet.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Feyenoord is de grootste, Ajax de succesvolste. Buiten dat is alles aan Feyenoord mooier. Het stadion, het fanatisme en de loyaliteit van de supporters, het thuisshirt, het motto, het clublied .. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Anders ga je gewoon weg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hey, zal ik het anders even anders zeggen. Donder gewoon op uit het Feyenoordtopic als je niet normaal kan doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Iedereen denkt het maar jij zegt het gewoon!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Hey, zal ik het anders even anders zeggen. Donder gewoon op uit het Feyenoordtopic als je niet normaal kan doen.
Dan zeg jij het nog netjesquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Hey, zal ik het anders even anders zeggen. Donder gewoon op uit het Feyenoordtopic als je niet normaal kan doen.
Coolsingel loopt al vol.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 20:11:45#Feyenoord C1 is kampioen geworden. Het elftal van trainer Roy Makaay won vanavond met 3-1 van Sparta Rotterdam. reageer retweet
NOg niets zeker. Slechts 1 user bericht het. Niets is officieel tot het op een officiele site wordt gemeld.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:47 schreef Lunice het volgende:
Zouden zij nog beter zijn dan Isoufi en Achahbar?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:47 schreef Lunice het volgende:
Je kan de ontwikkeling van een voetballer niet schetsen. Leonardo was een waanzinnig talent maar kijk waar hij nu speelt. Zelfde voor Boutahar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zouden zij nog beter zijn dan Isoufi en Achahbar?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:20 schreef De_Pel het volgende:
Nou hou ik eigenlijk helemaal niet zo van geweld ofzo.
Maar die shreyas zou best eens een paar van de stompen op z'n neus mogen krijgen waar hij al tijden naar solliciteert.
Krijg verkoudheid, debiel.quote:
Deja vuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coolsingel loopt al vol.
Oh. Met zoveel diarree aan Joodse onzin heb ik heel wat posts overgeslagen. Excuses.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Deja vuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coolsingel loopt al vol.
Speelt die niet met de A's mee?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:28 schreef PIETR het volgende:
Ongeslagen. Toch knap. Speelt één neger in van 2 bij 2. Aardig spelertje.
quote:
Zeker niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heeft Appie eigenlijk al iets in het openbaar gezegd over die nieuwe Kuip? Want garant staan voor een lening van 165 miljoen is op zijn zachtst gezegd geen kattepis.
twitter:RedDeKuip twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 21:06:36En nu we toch bezig zijn met vragen stellen... Waarom heeft de gemeente 750.000 euro geleend aan stadion NV voor HNS plannen? reageer retweet
En dan de EC op je dak krijgen omdat de voorwaarden te gunstig zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker niet.
Al schijnt de gemeente al 750K te hebben geleend als ik Red De Kuip mag geloven, dus die 165 miljoen moet ook geen probleem zijn.twitter:RedDeKuip twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 21:06:36En nu we toch bezig zijn met vragen stellen... Waarom heeft de gemeente 750.000 euro geleend aan stadion NV voor HNS plannen? reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lamprou en Vormer altijd op Twitter.
twitter:
twitter:koss33 twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 22:27:54@grazianopelle19 hou jou mond man mogol reageer retweet
Royal Sadnessquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:twitter:koss33 twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 22:27:54@grazianopelle19 hou jou mond man mogol reageer retweet
Ingewikkelde kabel hebben jullie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:twitter:koss33 twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 22:27:54@grazianopelle19 hou jou mond man mogol reageer retweet
Wij hebben geen kabel. Wij hebben een Griek.quote:
Door hem?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij hebben geen kabel. Wij hebben een Griek.
Door hem moet iedereen salaris inleveren.
bizar te zien dat zo'n wereldster werd gedegradeerd tot klein kindquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Messi toch maar niet halen, beetje overschatte speler
Prima backup voor Immers.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Messi toch maar niet halen, beetje overschatte speler
Mooie club dat Dortmund.quote:'Ongeloofwaardige' Götze traint onder politiebescherming
De overgang van Mario Götze naar Bayern München is nog geen dag rond of de gevolgen zijn al extreem. De huidige middenvelder van rivaal Borussia Dortmund was in de aanloop naar de Champions League-halve finale tegen Real Madrid (woensdag) genoodzaakt in de West-Duitse stad te trainen onder politiebegeleiding.
Uit angst voor rellen met fans waren de mannen in het blauw met twee wagens aanwezig bij de niet voor publiek toegankelijke training. Volgens Bild waren er zelfs twee agenten die de twintigjarige aanvallende middenvelder persoonlijk bewaakten.
Dat was niet zonder reden. Op Twitter was Götze het lijdend voorwerp van verschillende scheldpartijen, nadat bekend werd dat Bayern de clausule van 37 miljoen euro aan de nummer twee van de Bundesliga zou overmaken.
Icoon en oud Bayern-speler Lothar Matthäus begrijpt de Dortmund-supporters wel. 'De fans voelen zich verraden. Zijn recente uitlatingen over dat hij nog in Dortmund wilde blijven maken hem nu ongeloofwaardig.'
Hitzfeld
De transfer verleidde ook Ottmar Hitzfeld, voormalig trainer van BVB én Bayern, tot een reactie. 'Vooral de timing van het nieuws heeft me verrast. Het was geen geheim dat Götze ooit naar Beieren zou verhuizen - het is een logische stap in zijn loopbaan. Maar waarom heeft Bayern hem niet twee jaar geleden vastgelegd, toen het al duidelijk was dat hij een van Duitslands grootste talenten was?'
'En hij is nog lang niet uitgeleerd', weet Hitzfeld ook op de website van de Bundesliga. 'Hij heeft de techniek en de kunde om overal in de voorste linie te spelen', iets wat de huidige Bayern-spelers niet ten goede zal komen volgens Hitzfeld. De komst van Götze is bijvoorbeeld slecht nieuws voor Arjen Robben, die bij een volledig fitte selectie al niet altijd op een basisplaats hoeft te rekenen (dit seizoen).
Net als eerder Dortmund-directeur Hans-Joachim Watzke zijn gedachten ventileerde, is het halen van Götze volgens Hitzfeld een onderdeel van een belangrijke strategie van Bayern. 'Ze willen hun eigen hand versterken en tegelijk die van de concurrent verzwakken. Dortmund is de grootste bedreiging van Bayern in de Bundesliga en nu ook in de Champions League.'
In je hok.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Die afstanden bij Immers, goeie foto hoor.
Ze durven niet eens in de buurt te komen uit angst uitgespeeld te wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij immers zijn die afstanden veel groter man.
Ik sta er nog steeds van versteld dat er hier zoveel zeiksnorren komen posten.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:19 schreef Ramboetan het volgende:
Ik sta er nog steeds versteld van dat er feyenoorders zijn die blij zijn met Immers in hun elftal.
Ook al de 5e keer dat jij hier komt huilen.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is al 5 keer hier gepost Aldo.
haha jaquote:Op woensdag 24 april 2013 02:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ook al de 5e keer dat jij hier komt huilen.
Wat een angst weerquote:Feyenoord thuis 1 op 1 Club Card verplichting!
23-04-13Op zondag 5 mei speelt ADO Den Haag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Feyenoord. De wedstrijd tegen Feyenoord is een wedstrijd met een hoog risicogehalte. Daarom geldt voor deze wedstrijd een 1 op 1 Club Card verplichting. Mocht u nog geen Club Card in bezit hebben dan kunt u tot en met aanstaande vrijdag 26 april deze aanvragen.Voor de wedstrijd geldt dus een 1 op 1 Club Card verplichting. Dit betekent dat elke Club Cardhouder, maar 1 kaart kan kopen voor dit duel. Seizoen Club Cardhouders kunnen voor dit duel helaas geen extra kaart(en) kopen.Club Card aanvragen kan tot en met vrijdag 26 april Als u niet in het bezit bent van een actieve Club Card van ADO Den Haag, dan kunt u tot en met vrijdag 26 april nog een Club Card aanvragen bij de afdeling Ticketing in het Kyocera Stadion. Vraagt u na 26 april uw Club Card aan, dan zult u de Club Card niet meer op tijd ontvangen voor de wedstrijd tegen Feyenoord en helaas geen kaart meer kunnen kopen.Klik hier voor meer informatie over het aanschaffen van de ADO Den Haag Club CardKaart kopen U kunt als actieve Club Cardhouder via E-ticketing snel en gemakkelijk online een kaart bestellen! U bestelt en betaalt de kaart online en ontvangt hem direct per e-mail.Klik hier om direct uw kaart online te bestellenLet op: Geef uw Club Card niet aan een ander! De vraag van supporters van Feyenoord naar kaarten buiten het uitvak zal voor deze wedstrijd groot zijn waarbij u benaderd kan worden om uw (Seizoen) Club Card beschikbaar te stellen voor een bezoek aan deze wedstrijd.Op basis van de Standaardvoorwaarden van de KNVB en de huisregels van ADO Den Haag is het de (Seizoen) Club Cardhouder verboden toegangskaarten aan derden te verkopen, dan wel aan toeschouwers van de tegenpartij te verstrekken. Uiteraard valt een overtreding van de persoonsgebondenheid van de (Seizoen) Club Card hier ook onder. Wij willen graag met klem benadrukken dat op deze overtredingen een stadionverbod van 18 maanden staat en bij doormelding aan de KNVB, afhankelijk van leeftijd, een geldboete van minimaal ¤450,-
Waar andersquote:Op woensdag 24 april 2013 07:48 schreef elCholo het volgende:
Ebicilio tekent deze week bij fc twente.
Bron: AD
Waarin dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 08:15 schreef tammepiet het volgende:
Logisch Twente heeft de laatste 10 jaar sportief veel meer gepresteerd.
Mooi zo. Laat hem lekker daar floppen.quote:Op woensdag 24 april 2013 07:48 schreef elCholo het volgende:
Ebicilio tekent deze week bij fc twente.
Bron: AD
Twente had geluk met het kampioenschap, plezier met preudhomme. en mc claren zet de provincieclub op zijn plek.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:50 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Waarin dan?
[ afbeelding ]
Uefa > Kampioenschap. Voor de rest Feyenoord vaker boven Twente gestaan. Ook dit jaar weer, dus als we zo kortzichtig op de korte termijn gaan bekijken. Dan heeft Feyenoord inmiddels ook alweer 2 jaar meer gepresteerd dan Twente.
quote:Vitesse doet Kelvin Leerdam nieuw aanbod
Kelvin Leerdam heeft met zijn zaakwaarnemers nu eindelijk voor het eerst sinds de mislukte overgang in januari met Vitesse gesproken over de ontstane situatie. Dat bevestigen zijn zaakwaarnemers in De Telegraaf. De club uit Arnhem zou het totale eisenpakket van Leerdam en zijn zaakwaarnemers te gortig vinden. Hij heeft nu een nieuw voorstel van de club uit Arnhem in beraad.
Ik wacht op het nieuws 'Twente rond met Leerdam'quote:
Sexy Lexie neemt hun plaats in.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:32 schreef elCholo het volgende:
Waar zijn die lekkere chicks uit de op?
Dit dus, dat soort verraders moet je niet terugwillen in De Kuipquote:Op woensdag 24 april 2013 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi zo. Laat hem lekker daar floppen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben Aldo niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 24-04-2013 om 11:22:02#Pellè in VI over het mogelijke vertrek van ploeggenoten: ,,Ik weet geeneens zeker of ik hier volgend jaar zelf nog wel speel." reageer retweet
Niet echt positieve praat van de Pel. Die jongen moet blij zijn dat hij het zo goed heeft gedaan dit seizoen.twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 24-04-2013 om 11:16:49#Pellè: ,,Voor mij telt alleen de 1e plaats. De strijd om de 2e plaats verscheurt me enigszins. Het is een strijd tussen hart en verstand." reageer retweet
Pelle voor 8 mil verkopen en dan Guidetti halen.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 24-04-2013 om 11:22:02#Pellè in VI over het mogelijke vertrek van ploeggenoten: ,,Ik weet geeneens zeker of ik hier volgend jaar zelf nog wel speel." reageer retweet
Niet echt positieve praat van de Pel. Die jongen moet blij zijn dat hij het zo goed heeft gedaan dit seizoen.twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 24-04-2013 om 11:16:49#Pellè: ,,Voor mij telt alleen de 1e plaats. De strijd om de 2e plaats verscheurt me enigszins. Het is een strijd tussen hart en verstand." reageer retweet
zal wel weer verkeerd gequote zijn, het is VIquote:Op woensdag 24 april 2013 11:30 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Denk het eigenlijk ook ja. Zo goed is het Engels van Pelle niet en ze zullen het interview wel in het Engels hebben afgenomen.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef Cara het volgende:
[..]
zal wel weer verkeerd gequote zijn, het is VI
quote:"Ik weet geeneens zeker of ik hier volgend jaar nog wel speel", ging Pellè verder met zijn verhaal. "Ik ga er natuurlijk wel van uit en ik wil het ook heel graag, maar wat als morgen een club op de stoep staat die mij zo graag wil hebben dat ze daarvoor een flink bedrag op tafel leggen waartegen Feyenoord geen nee kan zeggen? Voor hetzelfde geld blijft iedereen en word ik verkocht."
Boo-hooquote:Op woensdag 24 april 2013 11:46 schreef RvLaak het volgende:
Het lijkt de laatste paar weken/maanden wel of VI een hetze voert tegen Feyenoord. Zo veel mogelijk onrust veroorzaken
Die man heeft een half jaar geleden een contract getekend, is de spil in het Feyenoord aanvalsspel en is dientengevolge niet goedkoop. Nog belangrijker is dat dit het eerste seizoen is waarin hij het laat zien. Ik kan wel begrijpen dat er nog geen enkele club concrete interesse heeft. Dat zal pas in de winterstop komen als hij zo blijft voetballen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Pelle wel een type voor de Engelse competitie. Verbaast me dat er nog geen club aan hem wordt gelinkt..
quote:Het seizoen is voor Feyenoord met nog drie speelronden voor de boeg al helemaal geslaagd. Technisch directeur Martin van Geel kondigt in Voetbal International aan dat de club binnen enkele maanden zal zijn verlost van haar negatief eigen vermogen.
‘We zijn er binnen twee jaar in geslaagd een negatief eigen vermogen van 35 miljoen euro terug te brengen naar tien miljoen en onze schuld van 43 miljoen naar tien miljoen. Dat is voor een groot deel te danken aan de vrienden van Feyenoord. Daarnaast hebben we 21 miljoen verkocht en slechts twee miljoen geherinvesteerd. Vorig seizoen hadden we een winst van 6,5 miljoen en ook dit jaar gaan we winst maken. Op de manier zijn wij in versneld tempo gezond aan het worden. Zodanig dat we aan het eind van dit seizoen niemand hoeven te verkopen.´
‘We zijn content. Onze doelstelling was rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal en dat gaan we halen. Dat maakt ons seizoen geslaagd. Vorige zomer zijn we de complete as kwijtgeraakt en er waren geen financiële mogelijkheden om ons elftal te versterken. Toch hebben we onze doelen voor dit seizoen zwaar weggelegd. Als je dan slaagt in je streven kun je alleen maar heel erg tevreden zijn. Maar we willen niks laten liggen, dus als we tweede kunnen worden, zullen we daar alles aan doen.’ Aldus Van Geel tegenover Martijn Krabbendam van Voetbal International.
quote:Pijnlijke 'slip of the tongue' door Martin van Geel. Feyenoord hield ons altijd voor dat de totale schuld 43 miljoen euro was. Ze hadden echter nog een negatief eigen vermogen van 35 miljoen ook. Bij elkaar had Feyenoord dus 78 miljoen euro schuld opgebouwd onder de bezielende leiding van Onno Jacobs, Eric Gudde en de huidige Raad van Commissarissen.
On the bright side: Inmiddels is dit wel teruggebracht naar 21 miljoen euro dankzij het verkopen van de club (30 miljoen) en een aantal lucratieve transfers (19 miljoen). Saneren is echter niet echt succesvol verlopen. Feyenoord heeft dus in 3 jaar 8 miljoen weten te besparen wat vooral terug te voeren is in de salarissen van Makaay, Gio, Hofland en De Cler.
Andermaal blijkt dus maar weer eens dat de supporters helemaal gelijk hadden toen ze stelden dat de club failliet was ruim voor de bekendmaking van de VvF. Maar ach... een kniesoor die daar om zeurt. Gelukkig spelen we volgens Pellé in een oud gaar sfeerloos pauperstadion en doen we er veel beter aan om in een ArenA / Gelredome achtige ambiance te spelen. Goed voor de club en concerten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |