SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldie Bonus
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex![]()
Nooit gedacht dat Sting in deze SC een naamtopic zou krijgen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Is dan ook niet positiefquote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef TJV het volgende:
Nooit gedacht dat Sting in deze SC een naamtopic zou krijgen.![]()
Ik zie het al, jij komt er wel.quote:Op maandag 22 april 2013 15:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee want in een dubbelzinnige context kan dat een vagina zijn![]()
Sting hangt hem er graag bij bobber in. dokter bibber is niks vergeleken met dat geglibber. rustig aan! je hebt niet voor niks die baanFear is the grease of society.![]()
Een cavia is dubbelzinnig voor een soort van vagina van een dik wijf die half geschoren is maar waar op de schaamlippen dan stoppels te zien zijn zoals bij lugubere mannetjes op de bovenlip![]()
Je weet neem ik aan dat V&A niet voor Vagina&Aars staat he?quote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht ik bedoel natuurlijk V&A![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Je weet neem ik aan dat V&A niet voor Vagina&Aars staat he?![]()
![]()
STING heb je wel autisme dan? Anders mag je hier eigenlijk helemaal niet posten.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
> modquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Curlbrah het volgende:
STING heb je wel autisme dan? Anders mag je hier eigenlijk helemaal niet posten.
> van FOK
> op GAM
vraagt nog of hij autisme heeft![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Curlbrah het volgende:
STING heb je wel autisme dan? Anders mag je hier eigenlijk helemaal niet posten.Tsk, alsof de psychiaters en psychologen die personen met autisme behandelen ook autist zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
> mod
> van FOK
> op GAM
vraagt nog of hij autisme heeft![]()
![]()
kuch kuch lorrelies kuch kuchquote:Op maandag 22 april 2013 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Tsk, alsof de psychiaters en psychologen die personen met autisme behandelen ook autist zijn.![]()
Nee, maar de bewakers in het gesticht zijn vaak ook niet pluis.quote:Op maandag 22 april 2013 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Tsk, alsof de psychiaters en psychologen die personen met autisme behandelen ook autist zijn.![]()
![]()
ib4banquote:Op maandag 22 april 2013 16:07 schreef shaderon het volgende:
FOK! moderator: onbetaalde beroeps autistFear is the grease of society.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 16:07 schreef MineraalWater het volgende:
Weetje wie pas niet pluis zijn. Amerikanenno shit.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
lijkt jou ook wel wat hequote:Op maandag 22 april 2013 16:07 schreef shaderon het volgende:
FOK! moderator: onbetaalde beroeps autistChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ja echt man, Bijv gister op TTT, Innocent1 werd gekilled door innocent2, Gaan ze 4 rondes over praten. Gaat innocent 1 innocent 2 opeens killen, Zegt hij: Ja dat ging ook "perrongelijk"quote:
Heb hem wel geslayed toen gehehe want inno2 was NL![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
zijn russen ook, misschien zijn het daarom wel zulke grote landen geworden.. omdat het volk een kudde schapen isquote:Op maandag 22 april 2013 16:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja echt man, Bijv gister op TTT, Innocent1 werd gekilled door innocent2, Gaan ze 4 rondes over praten. Gaat innocent 1 innocent 2 opeens killen, Zegt hij: Ja dat ging ook "perrongelijk"
Heb hem wel geslayed toen gehehe want inno2 was NLChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Laatst nog met wat paintballers gesproken die in militaire tenues spelen en elkaar met rangen aanspreken. Hoe zien jullie die reenactment-vogels nou?quote:Op maandag 22 april 2013 16:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zijn russen ook, misschien zijn het daarom wel zulke grote landen geworden.. omdat het volk een kudde schapen is![]()
MC SC als een gesloten inrichting beschouwen gaat me ook weer wat verquote:Op maandag 22 april 2013 16:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, maar de bewakers in het gesticht zijn vaak ook niet pluis.![]()
![]()
STING.... betaal jij ook je belaSTING? hahahahaquote:Op maandag 22 april 2013 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
MC SC als een gesloten inrichting beschouwen gaat me ook weer wat ver![]()
Iemand een private tracker nodig? (is invite only)Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Zolang je maar niet over m'n STrING begint.quote:Op maandag 22 april 2013 16:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
STING.... betaal jij ook je belaSTING? hahahaha![]()
![]()
Ja, ja hier!quote:Op maandag 22 april 2013 16:43 schreef Curlbrah het volgende:
Iemand een private tracker nodig? (is invite only)
Mijn huidige tracker is morsdood aan het gaan![]()
![]()
http://www.iptorrents.com/torrents/ maak ff een account aanChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
edit: wacht moet een email hebbenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
AlDie wil wel een private trekker he?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Pitch valt wel erg op
ik dm je eens een mashup van mij
Moet een eigenlijk nog een keer over doen, niet echt zuiver
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Mafketels.quote:Op maandag 22 april 2013 18:03 schreef Timwonnacott het volgende:
LIF / welke winkel in ede schiet bij baby oorbellen ?
![]()
![]()
![]()
![]()
YoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
LoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
''Sinds de lancering van het lied is er sprake van een golf van reacties, veelal positief."
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ast-koningslied.html
Komt de PR man uit noord korea?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Psst piek?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ROCCAT.Playlist, a playlist by roccat.fm on Spotify.
zitten wel dikke nummers tussen.. - dream theater
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
ja man speeleilandquote:Op maandag 22 april 2013 19:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.speeleiland.nl/minigolf-multiplayer.htm![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 19:09 schreef Ame_thyst het volgende:
''Sinds de lancering van het lied is er sprake van een golf van reacties, veelal positief."
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ast-koningslied.html
Komt de PR man uit noord korea?![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
kan je aanpassen bij imgur. Je kan er ook .png achter zettenquote:Op maandag 22 april 2013 19:56 schreef bobbernaut het volgende:
http://i.imgur.com/jvI7shW.jpg
Wtf, het is een jpg, maar het is ook een gif?!![]()
ohh..quote:Op maandag 22 april 2013 19:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
kan je aanpassen bij imgur. Je kan er ook .png achter zettenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom is reddit zwart.. fucking cispa..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Echt irritant iddquote:Op maandag 22 april 2013 20:02 schreef bobbernaut het volgende:
Waarom is reddit zwart.. fucking cispa..![]()
Je kan het ook niet uitzetten ofzo..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
PIEK LEES JE DM EENSOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
TEACH ME MASTERquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Aan de rechterkant staat use subreddit style aangevinkt. Dat uitzetten.![]()
![]()
quote:Dit!quote:
edit, ik bedoel zo van "ik heb precies hetzelfde"
quote:Ik heb geen RES, maakt dat iets uit?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarom heb je geen RES?quote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen RES, maakt dat iets uit?![]()
![]()
Weet niet eens wat het echt is, iets van Reddit Enhancement Suit ofzo, mja boeit mij niet veelquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
goede internet verbinding enzoquote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.twitch.tv/cyanideepic/c/2179688
Hoe krijgt die daap zo'n goeie kwaliteit.![]()
Ik hoorde dit liedje en ik dacht. Dit is de muziek die bobber tof vind.quote:Op maandag 22 april 2013 20:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Weet niet eens wat het echt is, iets van Reddit Enhancement Suit ofzo, mja boeit mij niet veel
![]()
Te hoog Nicki Minaj gehalte.quote:Op maandag 22 april 2013 20:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik hoorde dit liedje en ik dacht. Dit is de muziek die bobber tof vind.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het zal er wel aan liggen dat alles software trials zijn.
Deze is echt
is die shizzle niet te piraten?quote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het zal er wel aan liggen dat alles software trials zijn.![]()
jahmaar anders kon ik de drums niet loopen geloof ik, weet niet meer hoe het ookalweer zat
Trouwens, voor de echte boys met swek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
thxja laatste stuk kwam mooi uit inderdaad wel leuk om te doen zo af en toe
goed ontdekt broeder david; jy bent nog beter dann anonymousChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Welke input?quote:Op maandag 22 april 2013 21:00 schreef d4v1d het volgende:
LOL
er zit een dik XSS lek in hetofficielekoningslied.nl![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 21:04 schreef Curlbrah het volgende:
goed ontdekt broeder david; jy bent nog beter dann anonymous![]()
![]()
Naaaah11 Neee, vang geld bel RTL boulevard.quote:Op maandag 22 april 2013 21:08 schreef d4v1d het volgende:
Nu een e-mail adres zoeken.. Wel zo netjes om het even te melden![]()
Kom ik wss alleen maar in problemenquote:Op maandag 22 april 2013 21:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Naaaah11 Neee, vang geld bel RTL boulevard.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 21:11:35 ]![]()
nieuwe ip. play.fokcraft.nl:25597quote:Op maandag 22 april 2013 21:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wilde op fok craft maar die is down.
play ervoor dus![]()
poort hoefde toch niet meer door je srv record?quote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef shaderon het volgende:
[..]
nieuwe ip. play.fokcraft.nl:25597
play ervoor dus![]()
Zijn nieuwe hoster zijn homo'squote:Op maandag 22 april 2013 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
poort hoefde toch niet meer door je srv record?![]()
![]()
,http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
;Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
bitsj plies.quote:Op maandag 22 april 2013 21:48 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Jou OST IS STOM
Ik wals over je heen met :
KIROV REPORTIN""!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
dynmap stuk?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
tvpOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
not bad..quote:
maar ra2 vind ik beter![]()
![]()
Last van een oog!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
daar zit ik al een hele tijd over na te denkenquote:
ik vind er geen 1 een absolute favoriet..
nu zou ik zeggen dat 90% van ra2 OST op een gedeelde (eerste) plek staat
maar ik zal geheid spellen vergeten waarvan de muziek eigenlijk ook goed van was..
b.v. FF8 vond ik ook fijne muziek hebben![]()
waar gehost?quote:Op maandag 22 april 2013 22:48 schreef d4v1d het volgende:
gvd, volgensmij ligt mijn vps (of mijn hoster) onder DDoS![]()
achter balletjes aanrennen en ondertussen alles onderuit trappenquote:Op maandag 22 april 2013 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
MANCHESTER UNITED KAMPIOEN![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
achter balletjes aanrennen en ondertussen alles onderuit trappen![]()
![]()
dat is weer teveel commerciele crap.. mooie beeldjes die jij als toerist vrijwel zeker niet te zien krijgt..quote:![]()
ha, ik heb anders een groot aantal van die mooie beeldjes zelf op cameraquote:Op maandag 22 april 2013 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is weer teveel commerciele crap.. mooie beeldjes die jij als toerist vrijwel zeker niet te zien krijgt..![]()
![]()
Mschol, is er iets wat jij wel leuk vindt?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 23:42 schreef Flodder450 het volgende:
Misschien geschikt voor de spawnstad?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ben ik de enige die reddit fucking onhandig vindt met afbeeldingen?er staat alleen een kleine thumbnail en om de voledige afbeelding te zien ga je van de pagina af..
![]()
![]()
het beeld van jou die wij hebben in de sc is die van een verzuurde azijn zeiker, die niks leuk vind en over alles klaagt.quote:Op maandag 22 april 2013 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk, waarom zou ik dat niet hebben?
wel knap azijn is basisch, en dan. toch verzuurd zijn.Fear is the grease of society.![]()
FIRED!!
http://gawker.com/reuters(...)-media-edi-477566057
is die kerel die zoveel tweetjes de wereld in stuurde tijdens manhunt boston.Fear is the grease of society.![]()
Ken wel zon film dat een meisje graag mee doet aan voetbal maar ze is een meisje, dat ze zich verkleed als jongen. Double team met haar broer ofzo. en dan aan het eind komt het allemaal goed.Fear is the grease of society.![]()
Denk dat mijn zusje die een keer gezien heeft, met een schuin oog meegekeken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:02 schreef vogelkooi het volgende:
Ken wel zon film dat een meisje graag mee doet aan voetbal maar ze is een meisje, dat ze zich verkleed als jongen. Double team met haar broer ofzo. en dan aan het eind komt het allemaal goed.
Ga zelf wat wedstrijden van de 3 nations cup downloaden en bekijken en daarna evt. nog een film daar over checken.
Wil volgende week een proeftraining bij een regionale club doen, eens kijken of het iets is.![]()
Wat hebben jullie voor Moederdag gedaan?
Heb zelf een hotelbon gegeven en ontbijtje geserveerd, was ze wel blij mee.![]()
ghueghue daar trap ik niet meer inquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb zelf een hotelbon gegeven en ontbijtje geserveerd, was ze wel blij mee.![]()
Dit topic is me al genoeg geketter!quote:Op maandag 22 april 2013 22:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
koop minecraft voor de pc, nu. dit is een bevel.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Korte rant trouwens; was zondagmiddag nog even langsgeweest bij een gozer die wat.. apart is. Is ook een stuk ouder dan ik, begin dertig. Prima gozer an sich, erg vriendelijk enzo maar mentaal.. wat jonger. Woont ook in een begeleid wonen appartement, al is hij bijna klaar om op zichzelf te wonen.
Zit normaal eigenlijk excuses te zoeken om niet te hoeven gaan, hij is vriendelijk maar 'anders'. 'T is er zo eentje die vlak voor je neus gaat staan, waardoor je zijn gore stinkbek ruikt tijdens het praten. Hij vraagt continu op wapp en Skype en FB of ik een keertje wil 'chillen' (), dus vandaar dat ik elke maand wel een keertje heenga.
Enfin, dus ik even langsgaan om Borderlands () te doen en een biertje te pakken, vraagt hij of ik even wat dingen op zijn facebookspel wil aanklikken terwijl hij verder speelt (
).
Dus ik die muis pakken om die knopjes te klikken, plakt die muis aan mijn hand vastHe-le-maal onder de smeer die muis, ranzig om vast te pakken en zo smerig kleverig dat ik bijna over mijn nek ging.
Geen idee wat die gozer ermee doet maar volgens mij komt hij liters op dat ding (). Handjes wassen en meteen naar huis dus, voor die ge-wel-dige event.
Daar kom ik de eerste maand ook niet meer in de buurt.
Bedankt voor uw aandacht.
[ Bericht 6% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 23-04-2013 09:00:07 ]![]()
HoiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Korte rant trouwens; was zondagmiddag nog even langsgeweest bij een gozer die wat.. apart is. Is ook een stuk ouder dan ik, begin dertig. Prima gozer an sich, erg vriendelijk enzo maar mentaal.. wat jonger. Woont ook in een begeleid wonen appartement, al is hij bijna klaar om op zichzelf te wonen.
Zit normaal eigenlijk excuses te zoeken om niet te hoeven gaan, hij is vriendelijk maar 'anders'. 'T is er zo eentje die vlak voor je neus gaat staan, waardoor je zijn gore stinkbek ruikt tijdens het praten. Hij vraagt continu op wapp en Skype en FB of ik een keertje wil 'chillen' (), dus vandaar dat ik elke maand wel een keertje heenga.
Enfin, dus ik even langsgaan om Borderlands () te doen en een biertje te pakken, vraagt hij of ik even wat dingen op zijn facebookspel wil aanklikken terwijl hij verder speelt (
).
Dus ik die muis pakken om die knopjes te klikken, plakt die muis aan mijn hand vastHe-le-maal onder de smeer die muis, ranzig om vast te pakken en zo smerig kleverig dat ik bijna over mijn nek ging.
Geen idee wat die gozer ermee doet maar volgens mij komt hij liters op dat ding (). Handjes wassen en meteen naar huis dus, voor die ge-wel-dige event.
Daar kom ik de eerste maand ook niet meer in de buurt.
Bedankt voor uw aandacht.![]()
![]()
jouw agenda klopt nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
http://www.streetgasm2000(...)gasm-2000-full-movie
Mooie beelden man lijkt me wel tof je tenminste ook een toffe auto hebt
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
There once was a vampire named Mabel
Whose periods were regular and stable
And every full moon
She whipped out a spoon
And drank herself under the table![]()
quote:
lolquote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef shaderon het volgende:
Meh, standaard poort op daddycheese kan alleen bij 2gb servers of meer_!
Wat een kuthoster
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2013 11:44:04 ]![]()
https://www.facebook.com/(...)12624&type=1&theater
https://www.facebook.com/(...)12624&type=1&theater
Gastje hier op fok heeft deze gemaakt en nog paar meer echt mooi gedaan! Hij wou die als zo'n zeefdruk laten maken en verkopen maar dat mocht niet van EA ofzo.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Da's jammer...quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef shaderon het volgende:
Meh, standaard poort op daddycheese kan alleen bij 2gb servers of meerOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
de tering hey, daar wordt je toch een psycho van, zo'n kutfamilie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ha ha ha
[ afbeelding ]![]()
eigenlijk wel ja, ik snap m!quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:53 schreef Ame_thyst het volgende:
IK SNAP HEM NIET ALDIE NU VOEL IK MIJ DOM![]()
![]()
![]()
![]()
leedvermaak.....quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:00 schreef Ame_thyst het volgende:
Bedoel ik snap het ha ha ha gedeelte niet![]()
![]()
Wel apart om je moeder bij de politie te moeten aangeven voor diefstal lijkt meAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
grgr, net een uur uit trouwens die
Trouwens te slecht dat ze geen volume control in de widget hebben zitten
ik wel blinde paniek!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja niemand trapte er inFear is the grease of society.![]()
Remy sukk0lIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had apps dissabled.
alsnog doet hij het neit.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Branch mining is allemaal rijen evenwijdig naast elkaar, meestal met een muur van 2 of 3 dik tussne de gangen.. Ik zie ze niet branch minen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mooie branch mining daar rond een uur.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2013 13:57:37 ]![]()
Tunnelen in een rechte lijn is branch mining. Zeker als je het rond bedrock gaat doen kan het niet vallen onder een cave zoekenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Branch mining is allemaal rijen evenwijdig naast elkaar, meestal met een muur van 2 of 3 dik tussne de gangen.. Ik zie ze niet branch minen?![]()
![]()
!
Waarom lopen en rolstoelen die lui op de zelfde weg
Deed iedereen. We hadden besloten het maar toe te staanquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tunnelen in een rechte lijn is branch mining. Zeker als je het rond bedrock gaat doen kan het niet vallen onder een cave zoeken![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tunnelen in een rechte lijn is branch mining. Zeker als je het rond bedrock gaat doen kan het niet vallen onder een cave zoekeneen enkele tunnel graven is dan echt geen branchmining...quote:Branch mining consists of mining out side tunnels from an access shaft to expose as many blocks as possible with a minimum of blocks removed.![]()
Wel als in de regels stond dat je slechts naar beneden mocht graven op zoek naar een cave. Dan valt tunnelen rond bedrock daar zeker wel onder. Maar goed, ze zeiden al dat je het maar toestonden. Wel beetje lame in UHC maar goed.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
een enkele tunnel graven is dan echt geen branchmining...![]()
Wat is branch minen en waarom zou dat niet mogen
![]()
Ben bumpers aan het maken.
EDIT:
Hij doet 't.![]()
http://www.twitch.tv/thedatdus
[ Bericht 18% gewijzigd door -Datdus- op 23-04-2013 14:45:32 ]![]()
7 uur niks doen en daarvoor 6,25 per uur krijgenquote:Voor de cursusdag geldt een vergoeding van 6,25 uur per dag;
Meer dan een uitkering. Zou bijna zeggen dat je te goed bent voor je huidskleur.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
SPEERBOIII VAN MEIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:00 schreef TJV het volgende:
Meer dan een uitkering. Zou bijna zeggen dat je te goed bent voor je huidskleur.Ik heb geen accent, en ik spreek normaal Nederlands!quote:
quote:____!
Mijn nieuwe policy van geen geheime nummers opnemen trekt alle geheime nummers aan volgens mij. Word helemaal platgebeld.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
HA DAT WORDT EEN AMAquote:De werknemer is verplicht, tijdens en ook na de beëindiging van de arbeidsovereenkomst, tot geheimhouding van al hetgeen hij bij de uitoefening van zijn functie met betrekking tot de zaken en belangen van de werkgever te weten is gekomen.
Nee grapje meneer de Baas
Wat ga je doen Bobje, mosterdgas testen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Echt he, wat zijn de geheimen van vakkenvullen in godsnaam?quote:
Aah, vakkenvullen. ''Meneer, heeft u dit nog?'' - Ik zal even in het magazijn kijken. Vervolgens kom je na een kwartier hevig zwetend van het schijten weer terug en was het artikel helaas op. Goede tijden.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
2413 upvotes.quote:I found an old abandoned church just as the sun was setting on a rural island in the Chesapeake Bay
http://www.reddit.com/r/p(...)rch_just_as_the_sun/
WAUW TOEVALLIG VOND JE DIE KERK NET TOEN DE ZON OP KWAM WAUW WAT TOEVALLIG!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob, ga die dikke van de plus aanduwen johIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja ik loop ook altijd in de wildernis en dan ineens WTF.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
2413 upvotes.
http://www.reddit.com/r/p(...)rch_just_as_the_sun/
WAUW TOEVALLIG VOND JE DIE KERK NET TOEN DE ZON OP KWAM WAUW WAT TOEVALLIG!!!![]()
geirriteerdquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja ik loop ook altijd in de wildernis en dan ineens WTF.
![]()
![]()
Wanneer komt die?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
idkOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: