achter balletjes aanrennen en ondertussen alles onderuit trappenquote:Op maandag 22 april 2013 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
MANCHESTER UNITED KAMPIOEN
quote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
achter balletjes aanrennen en ondertussen alles onderuit trappen
dat is weer teveel commerciele crap.. mooie beeldjes die jij als toerist vrijwel zeker niet te zien krijgt..quote:
ha, ik heb anders een groot aantal van die mooie beeldjes zelf op cameraquote:Op maandag 22 april 2013 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is weer teveel commerciele crap.. mooie beeldjes die jij als toerist vrijwel zeker niet te zien krijgt..
quote:Op maandag 22 april 2013 23:42 schreef Flodder450 het volgende:
Misschien geschikt voor de spawnstad?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het beeld van jou die wij hebben in de sc is die van een verzuurde azijn zeiker, die niks leuk vind en over alles klaagt.quote:Op maandag 22 april 2013 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk, waarom zou ik dat niet hebben?
Denk dat mijn zusje die een keer gezien heeft, met een schuin oog meegekeken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:02 schreef vogelkooi het volgende:
Ken wel zon film dat een meisje graag mee doet aan voetbal maar ze is een meisje, dat ze zich verkleed als jongen. Double team met haar broer ofzo. en dan aan het eind komt het allemaal goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |