ik wel blinde paniek!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja niemand trapte er in
zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had apps dissabled.
alsnog doet hij het neit.
Branch mining is allemaal rijen evenwijdig naast elkaar, meestal met een muur van 2 of 3 dik tussne de gangen.. Ik zie ze niet branch minen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mooie branch mining daar rond een uur.
Tunnelen in een rechte lijn is branch mining. Zeker als je het rond bedrock gaat doen kan het niet vallen onder een cave zoekenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Branch mining is allemaal rijen evenwijdig naast elkaar, meestal met een muur van 2 of 3 dik tussne de gangen.. Ik zie ze niet branch minen?
Deed iedereen. We hadden besloten het maar toe te staanquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tunnelen in een rechte lijn is branch mining. Zeker als je het rond bedrock gaat doen kan het niet vallen onder een cave zoeken
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tunnelen in een rechte lijn is branch mining. Zeker als je het rond bedrock gaat doen kan het niet vallen onder een cave zoeken
een enkele tunnel graven is dan echt geen branchmining...quote:Branch mining consists of mining out side tunnels from an access shaft to expose as many blocks as possible with a minimum of blocks removed.
Wel als in de regels stond dat je slechts naar beneden mocht graven op zoek naar een cave. Dan valt tunnelen rond bedrock daar zeker wel onder. Maar goed, ze zeiden al dat je het maar toestonden. Wel beetje lame in UHC maar goed.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
een enkele tunnel graven is dan echt geen branchmining...
7 uur niks doen en daarvoor 6,25 per uur krijgenquote:Voor de cursusdag geldt een vergoeding van 6,25 uur per dag;
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:00 schreef TJV het volgende:
Meer dan een uitkering. Zou bijna zeggen dat je te goed bent voor je huidskleur.
Ik heb geen accent, en ik spreek normaal Nederlands!quote:
quote:
HA DAT WORDT EEN AMAquote:De werknemer is verplicht, tijdens en ook na de beëindiging van de arbeidsovereenkomst, tot geheimhouding van al hetgeen hij bij de uitoefening van zijn functie met betrekking tot de zaken en belangen van de werkgever te weten is gekomen.
Echt he, wat zijn de geheimen van vakkenvullen in godsnaam?quote:
2413 upvotes.quote:I found an old abandoned church just as the sun was setting on a rural island in the Chesapeake Bay
Ja ik loop ook altijd in de wildernis en dan ineens WTF.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:11 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
2413 upvotes.
http://www.reddit.com/r/p(...)rch_just_as_the_sun/
WAUW TOEVALLIG VOND JE DIE KERK NET TOEN DE ZON OP KWAM WAUW WAT TOEVALLIG!!!
geirriteerdquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja ik loop ook altijd in de wildernis en dan ineens WTF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |