ghueghue daar trap ik niet meer inquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat hebben jullie voor Moederdag gedaan?
Heb zelf een hotelbon gegeven en ontbijtje geserveerd, was ze wel blij mee.
Dit topic is me al genoeg geketter!quote:Op maandag 22 april 2013 22:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
koop minecraft voor de pc, nu. dit is een bevel.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Korte rant trouwens; was zondagmiddag nog even langsgeweest bij een gozer die wat.. apart is. Is ook een stuk ouder dan ik, begin dertig. Prima gozer an sich, erg vriendelijk enzo maar mentaal.. wat jonger. Woont ook in een begeleid wonen appartement, al is hij bijna klaar om op zichzelf te wonen.
Zit normaal eigenlijk excuses te zoeken om niet te hoeven gaan, hij is vriendelijk maar 'anders'. 'T is er zo eentje die vlak voor je neus gaat staan, waardoor je zijn gore stinkbek ruikt tijdens het praten. Hij vraagt continu op wapp en Skype en FB of ik een keertje wil 'chillen' (), dus vandaar dat ik elke maand wel een keertje heenga.
Enfin, dus ik even langsgaan om Borderlands () te doen en een biertje te pakken, vraagt hij of ik even wat dingen op zijn facebookspel wil aanklikken terwijl hij verder speelt (
).
Dus ik die muis pakken om die knopjes te klikken, plakt die muis aan mijn hand vastHe-le-maal onder de smeer die muis, ranzig om vast te pakken en zo smerig kleverig dat ik bijna over mijn nek ging.
Geen idee wat die gozer ermee doet maar volgens mij komt hij liters op dat ding (). Handjes wassen en meteen naar huis dus, voor die ge-wel-dige event.
Daar kom ik de eerste maand ook niet meer in de buurt.
Bedankt voor uw aandacht.
jouw agenda klopt nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat hebben jullie voor Moederdag gedaan?
Heb zelf een hotelbon gegeven en ontbijtje geserveerd, was ze wel blij mee.
quote:
lolquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef shaderon het volgende:
Meh, standaard poort op daddycheese kan alleen bij 2gb servers of meer
Da's jammer...quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef shaderon het volgende:
Meh, standaard poort op daddycheese kan alleen bij 2gb servers of meer
de tering hey, daar wordt je toch een psycho van, zo'n kutfamilie?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ha ha ha
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |