Je kan het ook niet uitzetten ofzo..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
TEACH ME MASTERquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 20:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Aan de rechterkant staat use subreddit style aangevinkt. Dat uitzetten.
quote:
Dit!quote:
quote:
Ik heb geen RES, maakt dat iets uit?quote:
Waarom heb je geen RES?quote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen RES, maakt dat iets uit?
Weet niet eens wat het echt is, iets van Reddit Enhancement Suit ofzo, mja boeit mij niet veelquote:
goede internet verbinding enzoquote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.twitch.tv/cyanideepic/c/2179688
Hoe krijgt die daap zo'n goeie kwaliteit.
Ik hoorde dit liedje en ik dacht. Dit is de muziek die bobber tof vind.quote:Op maandag 22 april 2013 20:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Weet niet eens wat het echt is, iets van Reddit Enhancement Suit ofzo, mja boeit mij niet veel
Te hoog Nicki Minaj gehalte.quote:Op maandag 22 april 2013 20:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik hoorde dit liedje en ik dacht. Dit is de muziek die bobber tof vind.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het zal er wel aan liggen dat alles software trials zijn.
is die shizzle niet te piraten?quote:Op maandag 22 april 2013 20:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het zal er wel aan liggen dat alles software trials zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |