Best briljant. Doet me trouwens ook denken aan die flyertemplate voor een "big ass festival" met tig namen in de line-up en andere items die zo lekker typerend zijn voor een schreeuwerige flyerquote:
Gevolgd doorquote:Op donderdag 25 april 2013 23:34 schreef PollosHermanos het volgende:
[ afbeelding ]
sterk ook met die rode woorden, dat geeft het direct zoveel meer impactEen hond die tegen je zegt: "baas, wij komen hier samen uit"
Eet die kerel nou een broodje? Submit het op de FP!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:50 schreef Mokkels het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9410.&type=3&theater
En dan naar rechts gaan...
FP?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Eet die kerel nou een broodje? Submit het op de FP!
FrontPagequote:
Een tv heeft ook maar 1 knop.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:06 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om, het gaat er gewoon om dat als er een like button is dat er dan ook een dislike button zou moeten zijn. Net zoals er op een tv zowel een aan- en een uit knop hoort te zitten.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nieuw dieptepunt op mijn facebook. Reageert er zojuist een "facebook-vriend" op een of ander onthoofdingsfilmpje. Komt dan dus ook gewoon op de nieuwslijn voorbij met het screenshot van een vent met een vrouwenhoofd in zijn hand.
Shit ik vond de onthoofde kat al ontzettend erg . Dat wil ik dus echt niet op mijn facebook hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nieuw dieptepunt op mijn facebook. Reageert er zojuist een "facebook-vriend" op een of ander onthoofdingsfilmpje. Komt dan dus ook gewoon op de nieuwslijn voorbij met het screenshot van een vent met een vrouwenhoofd in zijn hand.
Denken die mensen nu echt dat anderen dat willen zien?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Shit ik vond de onthoofde kat al ontzettend erg . Dat wil ik dus echt niet op mijn facebook hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo probeer je iets te zijn in de virtuele wereld als je een foto maakt van jezelf in pak? Als het nou een foto was van iemand met een dure auto, dan zou het misschien opgaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef EDMAN- het volgende:
Ja heb er weer 1. Oud klasgenoten die in 3-delig-pak op de foto staan en dit als profielfoto instellen. Terwijllll ik weet dat zij in principe net zo weinig bereikt hebben als ik, maar proberen iets te zijn in deze viruele wereld (net als half FOK! overigens.)
Klopt..quote:Op donderdag 25 april 2013 14:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent dus ook met jezelf bezig.
Held.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:28 schreef EDMAN- het volgende:
[...]Terwijllll ik weet dat zij in principe net zo weinig bereikt hebben als ik, [...]
WTF.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja zat die tijdens college bij de laptop voor me mee te lezen. Mijn reactie:quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:13 schreef Droathoah het volgende:
Iemand al een vermoeide Bill Cosby tegengekomen?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
iedere keer als je denkt wtf? dan overtreft ze het weer in de volgende regel tekst.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)eizoen-een-gtst.html
Ik heb deze erop gezet. Welgeteld 3 likesquote:
Iedereen shared al die domme zooi, dus ze gaan niet iets liken wat dat belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb deze erop gezet. Welgeteld 3 likesdomme klootjesvolk is not amused denk ik. Alleen de mensen die even de moeite nemen om het te lezen liken, de rest denkt dat het idd wéér zo'n domme shareactie is.
Retarded people.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |