Probleem is dat als iemand een comment maakt er waarschijnlijk altijd wel likes zullen verschijnen en het dus lijkt alsof het altijd leuk gevonden wordt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:58 schreef c0nd0r het volgende:
Oh ja echt wel. Want een like telt inderdaad als een stem voor iets dat echt ergens voor staat.
...
Dat is niet aardig en subtiel, een dislikeknop is dat wel. Met een dislikeknop wordt facebook wel binnen de korste keren een vleeskeuring.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:01 schreef Plamboom het volgende:
Zeg dan iets van:
Wat ik kut status!
Je bent echt lelijk!
Tief een eind op!
Maar dat durf je dan niet...
Ik weet niet op welke feestboek jij zitquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:57 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Wat is facebook voor enge sekte? Alles is leuk, aardig, mooi, fantastisch, flamboyant, en vandaar is er nu alleen een like button maar geen dislike button.
Dit klinkt mij een beetje in de oren als een stemhokje waar je maar op 1 partij kan stemmen omdat de knopjes voor de overige partijen niet aanwezig zijn.
Dan reageer je; ik vind dit niet leuk of dislike.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:03 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Dat is niet aardig en subtiel, een dislikeknop is dat wel. Met een dislikeknop wordt facebook wel binnen de korste keren een vleeskeuring.
Dat is het toch al? Kijk naar die meiden met hun profielfoto met +50 likes. Eigenlijk bedoelen die +50 jongens gewoon dat ze haar zouden doen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:03 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Dat is niet aardig en subtiel, een dislikeknop is dat wel. Met een dislikeknop wordt facebook wel binnen de korste keren een vleeskeuring.
Ja en dus en dus ja en nu?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:03 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Probleem is dat als iemand een comment maakt er waarschijnlijk altijd wel likes zullen verschijnen en het dus lijkt alsof het altijd leuk gevonden wordt.
Ja, een heel nieuw profiel aanmakenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:03 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke feestboek jij zit
Maar ik heb hem wel gewoon hoor,zoals de rest van de wereld.
Je moet feestboek opnieuw installeren!
[ afbeelding ]
Nee daar gaat het niet om, het gaat er gewoon om dat als er een like button is dat er dan ook een dislike button zou moeten zijn. Net zoals er op een tv zowel een aan- en een uit knop hoort te zitten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:01 schreef Plamboom het volgende:
Zeg dan iets van:
Wat ik kut status!
Je bent echt lelijk!
Tief een eind op!
Maar dat durf je dan niet...
Ik weet niet wat voor humor jij hebtquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:03 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke feestboek jij zit
Maar ik heb hem wel gewoon hoor,zoals de rest van de wereld.
Je moet feestboek opnieuw installeren!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |