quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 11:48 schreef outcast_within het volgende:
I didn't know how fucked up people were until i saw their shares
quote:Op zondag 7 april 2013 18:09 schreef ChatGirl het volgende:
Om vervolgens het vertrouwen in de mensheid weer tot een absoluut dieptepunt te laten zakkenDe reacties onder dit bericht zijn echt van een dieptriest niveau.
http://www.facebook.com/nlvaderland/posts/637586652923339
Erger je los.quote:Op zondag 7 april 2013 19:28 schreef CAT988h het volgende:
https://www.facebook.com/(...)land/360481554060373
Heb er een andere ingegooid die ik tegen kwam.quote:Op maandag 22 april 2013 12:02 schreef donroyco het volgende:
De bovenste afbeelding doet het hier niet, of is dat ook een ergernis?
Ik kan ook erg slecht tegen zinnen die niet met een hoofdletter beginnen.quote:Op maandag 22 april 2013 13:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
zelfs ondanks, tautologie. Maar goed, als ik me druk moet gaan maken om spelfouten in FB statussen word ik manisch depressief.
GELUKKIG BEGINT MIJN ZIN WEL MET EEN HOOFDLETTER!!!quote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ik kan ook erg slecht tegen zinnen die niet met een hoofdletter beginnen.
quote:Op maandag 22 april 2013 13:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
GELUKKIG BEGINT MIJN ZIN WEL MET EEN HOOFDLETTER!!!
Dan zet je toch "niemand geeft een neuk" onder die post.quote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
Veel aandachtshoeren bij mij op Facebook. Er is er een die zo'n 12 foto's post de afgelopen 5 minuten. Geen hond die erop reageerd. En zojuist post ze dat ze hoofdpijn heeft !![]()
![]()
. Wederom van niemand een reactie. Snapt ze de hints niet ?
Waarom is iemand die een webshop heeft geen ondernemer? Ik ken een meisje die daar behoorlijk goed van rond kan komen. Iemand met een winkeltje noem je toch ook ondernemer?quote:Op maandag 22 april 2013 13:53 schreef Groenevlinder het volgende:
Wat ik ook irritant vind, of ja, eerder lachwekkend zijn van die vrouwen die dan bij "werkt bij"
zetten dat ze eigen ondernemer zijn.
Een kennis van mij ook, alleen de realiteit is dat ze fulltime op een callcenter werkt (wat niemand weet) en DAARNAAST af en toe een opdrachtje heeft.... Maar dat staat er dan natuurlijk niet in, want dat staat niet zo "interessant"
Sowieso jezelf "ondernemer" noemen als je bijvoorbeeld een webshop hebt....
Kusje op je tepel, groetjes aan de kids.quote:Op maandag 22 april 2013 13:38 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ik kan ook erg slecht tegen zinnen die niet met een hoofdletter beginnen.
Is ze dat zelf ofzo?quote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Als timeline cover photo_________________!
Zo`n persoon heb ik ook op facebook. meid is 14 maar loopt álleen maar foto`s van d`rzelf te posten. En statusupdates die grotendeels óf in het engels zijn(Texten van liedjes...) óf het zijn klaag updates.quote:Op maandag 22 april 2013 13:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
Veel aandachtshoeren bij mij op Facebook. Er is er een die zo'n 12 foto's post de afgelopen 5 minuten. Geen hond die erop reageerd. En zojuist post ze dat ze hoofdpijn heeft !![]()
![]()
. Wederom van niemand een reactie. Snapt ze de hints niet ?
fles is evengroot als haar torsoquote:Op maandag 22 april 2013 14:30 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Als timeline cover photo_________________!
Jup.quote:
Ja, een 3 liter fles.quote:
dit niet snappen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:42 schreef Ugjerke het volgende:
Ok, wtf, waarom zit iedereen foto's te delen van de manier waarop hun rol wc-papier hangt?
Ha, ik wilde reageren met "Nee, het grote debat is friet/patat". Maar daar had je al rekening mee gehouden.quote:Op maandag 22 april 2013 15:45 schreef wise het volgende:
[..]
dit niet snappen.
the great debate:
[ afbeelding ]
zelfde als friet/patat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |