Succes Gesinkquote:Op zondag 21 april 2013 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Een aantal profielen
Aankomst Jafferau 5,4km - 11,5%
[ afbeelding ]
Aankomst Galibier 18.1 km - 6.9%
[ afbeelding ]
Aankomst Monte Martello 22.7 km - 6.1%
[ afbeelding ]
Aankomst Tre Cime di Lavaredo Laatste 4km - 12% met stukken tot 18%
[ afbeelding ]
Gefixtquote:Op zondag 21 april 2013 22:37 schreef 99.999 het volgende:
Direct linken naar die profielen werkt grotendeels niet blijkbaar.
Brajkovic, Kessiakoff en Aru kunnen hem bergop prima ondersteunen. Dan heb je ook nog Kangert, Tiralongo en Agnoli. Best aardig teampje hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Nibali nog een beetje een sterk blok om zich heen krijgt bij Astana.
Het risico van een heel sterk blok hebben is misschien wel een beetje dat (te lang) op het verkeerde paard gewed wordt. Zie ook de Vuelta 2011.quote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het deelnemersveld nogal onevenwichtig. Met (vermoedelijk) Evans, Menchov, Sanchez, Basso, Cunego, Garzelli, Pellizotti en Di Luca staan er nogal veel renners aan de start bij wie ik vermoed dat hun beste ronde-dagen wel gepasseerd zijn. Dan heb je nog Cobo en Rujano, 2 extreem onvoorspelbare renners en Pozzovivo met zijn gebroken ribben.
Dan blijven Nibali, Hesjedal, Gesink, Scarponi en het Sky-blok over. Ik denk dat Sky, mits op hetzelfde niveau als de vorige koersen, dus vrij eenvoudig kan gaan domineren, 3 of 4 Sky-renners in de top 10 lijkt bijna een evidentie.
Desalniettemin zie ik Wiggins toch niet winnen en denk ik dat ze Nibali tactisch moeten afmaken, waarbij ik eerder Henao als afwerker verwacht (als het lukt).
Haha en in 2012 Froome pakte ook verkeerd uitquote:Op maandag 22 april 2013 11:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het risico van een heel sterk blok hebben is misschien wel een beetje dat (te lang) op het verkeerde paard gewed wordt. Zie ook de Vuelta 2011.
Ik vind Wiggins veel beter dan Froome zijn tijdritten wauwquote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Marcoss het volgende:
Dat was anders, daar hadden ze een hele duidelijke kopman, maar die bleek niet goed genoeg (meer) te zijn, maar was alsnog veruit de beste Sky. In 2011 hadden ze 1 duidelijke kopman, maar bleek iemand anders sterker te zijn en hebben ze veel te lang op die ene kopman gegokt.
Dat verwacht ik nu niet eigenlijk, die Colombianen (vooral Henao) rijden heel sterk de laatste jaren, maar qua klassement in een grote ronde komen ze nog niet in de buurt van Wiggo, zeker als hij 100% voorbereid kan starten (wat in de Vuelta 2011 niet zo was).
Denk niet dat hij start in de Giro eigenlijk (ook al staat hij wel op de voorlopige startlijst). Porte zal wel de belangrijkste knecht worden van Froome (en eventueel Wiggins) in de Tour.quote:Op dinsdag 23 april 2013 03:52 schreef BlaZ het volgende:
Richie Porte ? Als die nog de vorm heeft van Baskenland zie ik hem eigenlijk wel hoog eindigen.
Was toch gestopt? Kost ook best veel tijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:09 schreef Szura het volgende:
Waar is DutchSL met z'n geniale voorbeschouwingen?
Porte zal de Giro niet rijden (was wel lang het plan overigens).quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk niet dat hij start in de Giro eigenlijk (ook al staat hij wel op de voorlopige startlijst). Porte zal wel de belangrijkste knecht worden van Froome (en eventueel Wiggins) in de Tour.
Ligt eraan. Er waren een paar heel mooie edities bij, maar ook uitgaves met te weinig spanning.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mooiste grote ronde van het jaar, by far
Alleen al het parcours, de sfeer en de omgeving is niet te overtreffen.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ligt eraan. Er waren een paar heel mooie edities bij, maar ook uitgaves met te weinig spanning.
Spannend was het vorig jaar in ieder geval wel, tot in de laatste tijdrit.
Dat is inderdaad wél zo, maar qua beleving hangt het van mij vaak ook af van het koersverloop.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alleen al het parcours, de sfeer en de omgeving is niet te overtreffen.
Ik zie dit jaar niemand die er op voorhand bovenuit steekt, dus dat komt wel goed deze editie.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wél zo, maar qua beleving hangt het van mij vaak ook af van het koersverloop.
Geen Kiryienka en Portequote:Op woensdag 24 april 2013 17:59 schreef Lunice het volgende:
Team Sky voor de Giro :
Wiggins, Henao, Uran, Cataldo, Puccio, Pate, Knees, Siutsou, Zandio
http://www1.skysports.com(...)-May-s-Giro-d-Italia
Lijkt mij ook. Er zit maar één extreem steile slotklim in dit keer en dat lijkt me voor Nibali niet voldoende om het verlies uit te tijdrit goed te maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:35 schreef Jessedoesburg het volgende:
Nah denk toch echt dat Wiggins hem weer wint, blijft toch een complete renner met een sterk team
Wiggins gaat hem mijns inziens nooit winnen. Veel te veel klimkilometers en te weinig vlakke tijdritkilometers.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:35 schreef Jessedoesburg het volgende:
Nah denk toch echt dat Wiggins hem weer wint, blijft toch een complete renner met een sterk team
1 extreem steile slotklim? Er zitten zoveel klimmen in en Wiggo heeft maar 1 moment om echt veel voorsprong te pakken: die vlakke tijdrit van 50+ kilometers. Voor de rest is het allemaal in zijn nadeel.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Er zit maar één extreem steile slotklim in dit keer en dat lijkt me voor Nibali niet voldoende om het verlies uit te tijdrit goed te maken.
Interessant, Porte doet dus toch niet mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:23 schreef Marcoss het volgende:
Kiryienka en Porte worden dus gespaard voor de Tour, maar met Pate, Knees, Zandio voor het vlakke, Cataldo en Siutsou voor het meer heuvelachtige werk en Uran en Henao voor het echte klimwerk toch gewoon een fantastisch team. Puccio is vooral een klassiekerrenner, volgens mij, maar die zal z'n rol ook wel vervullen.
Niet echt een ploeg voor de ploegentijdrit trouwens.
Het is maar net wat je onder extreem steil verstaat.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:19 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Er zit maar één extreem steile slotklim in dit keer en dat lijkt me voor Nibali niet voldoende om het verlies uit te tijdrit goed te maken.
De klimtijdrit is een loper. Ik denk dat zo'n wattagebeest als Wiggins daar in het voordeel zal zijn ten opzichte van Nibali, ik denk dat hij daar wel een seconde of 30 kan pakken. Die steile aankomsten zijn echt in het voordeel van Nibali, en er zijn ook nog wel wat interessante aankomsten waar hij wat kan proberen. De Galibier lijkt me niet echt meer geschikt voor één van beide.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wiggins gaat hem mijns inziens nooit winnen. Veel te veel klimkilometers en te weinig vlakke tijdritkilometers.
[..]
1 extreem steile slotklim? Er zitten zoveel klimmen in en Wiggo heeft maar 1 moment om echt veel voorsprong te pakken: die vlakke tijdrit van 50+ kilometers. Voor de rest is het allemaal in zijn nadeel.
Ik gok op Nibs.
Het was gunstiger geweest voor Nibali als er een paar aankomsten na een afdaling lagen.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder extreem steil verstaat.
Met aankomsten op Tre Cime, Galibier, Montasio en de Jafferau heb je toch 4 HC aankomsten.
Eerst maar eens afwachten of Wiggins net zo goed is als in de tour vorig jaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het was gunstiger geweest voor Nibali als er een paar aankomsten na een afdaling lagen.
Jaquote:Op donderdag 25 april 2013 15:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
Froome gaat dus deze tour de kopman van sky worden ?
Dat had Bertje met 10 vingers in zijn neus gewonnen, daar kan je zeker van zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Sky wint m niet
Jammer ik had schleck contador wiggins wel tegen elkaar willen zien
Andy Schleck.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Sky wint m niet
Jammer ik had schleck contador wiggins wel tegen elkaar willen zien
Met 10 biefstukken als ontbijt, bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat had Bertje met 10 vingers in zijn neus gewonnen, daar kan je zeker van zijn.
Hij heeft inderdaad een bijzonder talent om miljoenen te verdienen door koersen niet eens uit te rijden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat is gewoon een hele talentvolle jongen hoor
Hij zal die miljoenen niet voor niets krijgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:33 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een bijzonder talent om miljoenen te verdienen door koersen niet eens uit te rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar kreeg hij ze voor een 32e plaats in de Ronde van Oman. Niet helemaal voor niets, maar 't komt toch in de buurt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij zal die miljoenen niet voor niets krijgen
Hij zit gewoon in een lastige fase ook omdat zn broer ook zon vieze viel hem ook zwaar en die blessuresquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg hij ze voor een 32e plaats in de Ronde van Oman. Niet helemaal voor niets, maar 't komt toch in de buurt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij zit gewoon in een lastige fase ook omdat zn broer ook zon vieze viel hem ook zwaar en die blessures
Wat zeg jij hier nou gozer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij zit gewoon in een lastige fase ook omdat zn broer ook zon vieze viel hem ook zwaar en die blessures
Nibali is er ook wie nog meer is Ryder er ook bij ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Best een sterk bezette Giro. Ik denk niet dat Gesink hem kan winnen maar stiekem houd ik toch een sprankje hoop, zeker omdat er net iets minder van die idiote postapocalyptische klimmen inzitten dan afgelopen jaren.Topfavoriet is vanzelfsprekend Wiggins, maar ik zou het ook leuk vinden als Evans de criticasters een flinke klap op de bek kan geven (figuurlijk dan).
Ja! Maar ik denk niet dat hij zijn titel prolongeert eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nibali is er ook wie nog meer is Ryder er ook bij ?
Ik ook niet maar toch het is wel leuk bezet zoquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja! Maar ik denk niet dat hij zijn titel prolongeert eigenlijk.
Zeker. Basso doet trouwens ook mee voorzover ik weet. Beetje vergane glorie misschien maar je kunt hem toch nooit helemaal uitvlakken. En Scarponi en Samuel Sanchez.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik ook niet maar toch het is wel leuk bezet zo
Ja in het thuisland rijd hij sowieso ook beter denk ik en Scarponi en Samuel zijn leuke renners maar natuuelijk geen echte kanidatenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Basso doet trouwens ook mee voorzover ik weet. Beetje vergane glorie misschien maar je kunt hem toch nooit helemaal uitvlakken.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:15 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook weer van de partij.Ook zo'n geweldige pakhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging van AGR winnaar naar Giro winnaar in 1 jaar ofzo
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Brajkovic en Cav ook ik hoop ook dat sagan mee doet geeft altijd wat extra kleurquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. Basso doet trouwens ook mee voorzover ik weet. Beetje vergane glorie misschien maar je kunt hem toch nooit helemaal uitvlakken. En Scarponi en Samuel Sanchez.
Zoek voor de aardigheid eens op in het woordenboek: interpunctie.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Brajkovic en Cav ook ik hoop ook dat sagan mee doet geeft altijd wat extra kleur
Sorry ik ben op me ipad maar ik zal me best doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zoek voor de aardigheid eens op in het woordenboek: interpunctie.
Als je 8e eindigt in de Dauphiné, dan mag je op zijn minst als kanshebber worden gezien voor het jongerenklassement in de Giro, zeker in dit deelnemersveld.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is Kelderman het nieuwe talent dan ?
Hij heeft wel talent ja zag hem vandaag ook lekker mee rijden wat Gesink weer niet konquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je 8e eindigt in de Dauphiné, dan mag je op zijn minst als kanshebber worden gezien voor het jongerenklassement in de Giro, zeker in dit deelnemersveld.
Tim Wellens wordt het sowieso al niet, die heeft afgezegd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef Mani89 het volgende:
Betancur zal wel zijn grootste concurrent zijn ja, hier een lijstje uit een poll op CN:
Fabio Aru
JD Atapuma
Carlos Betancur
Mattia Cattaneo
Jesus Herrada
Wilco Kelderman
Stefano Locatelli
Rafal Majka
Tim Wellens
Aru reed ook nog goed in Trentino.
Kelderman zou deze giro wel eens beter kunnen zijn dan Gesink. Ik heb persoonlijk eigenlijk geen vertrouwen in Gesink voor deze giro.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef Marcoss het volgende:
Klopt, al is er nog wel een verschil tussen Nibali en Gesink natuurlijk. Nibali wil voor eindwinst zal gaan, terwijl dat voor Gesink te hoog gegrepen is. Denk niet dat Kelderman (en ook Kruijswijk trouwens) heel veel zal moeten knechten.
Ik durf er heel veel op te verwedden dat Gesink gewoon hoger gaat eindigen dan Kelderman en ik acht top-5 zeker voor mogelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kelderman zou deze giro wel eens beter kunnen zijn dan Gesink. Ik heb persoonlijk eigenlijk geen vertrouwen in Gesink voor deze giro.
Ik denk dat ie buiten de top 10 komtquote:Op zondag 28 april 2013 21:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik durf er heel veel op te verwedden dat Gesink gewoon hoger gaat eindigen dan Kelderman en ik acht top-5 zeker voor mogelijk.
Met alle respect, maar jij wist nog niet eens wie Kelderman was voor vandaag.quote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik denk dat ie buiten de top 10 komt
Klopt maar Ik bedoel Gesink hequote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met alle respect, maar jij wist nog niet eens wie Kelderman was voor vandaag.
True, maar in hoeverre moet ik dan een voorspelling over het rijden van Gesink serieus gaan nemen. Ik kan ook wel zeggen dat huppeldehup een of andere kamp om een bokswereldtitel gaat winnen, maar aangezien ik nooit boksen kijk en beiden dus niet ken, slaat dat natuurlijk nergens op.quote:
Ik kijk de 3 grote rondes altijd elk jaar dus ik ben niet helemaal een achterlijkequote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
True, maar in hoeverre moet ik dan een voorspelling over het rijden van Gesink serieus gaan nemen. Ik kan ook wel zeggen dat huppeldehup een of andere kamp om een bokswereldtitel gaat winnen, maar aangezien ik nooit boksen kijk en beiden dus niet ken, slaat dat natuurlijk nergens op.
Dat zal dan liggen aan de verwachting van hem, en een ieder ander. Ik zou relatief anoniem teleurstellend vinden. Een ander 7e een wereldprestatie, want het is er 1 van Blanco en dat zijn allemaal prutsers. (Heel zwart-wit dan)quote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
En wat als Gesink op relatief anonieme manier naar een 7e plek rijdt? Dat lijkt me de meest waarschijnlijke piste. Is dat dan goed of slecht?
Plek 7 is lekker t liefst nog een etappe zege en dat hij niet anoniem is natuurlijk en steeds meefietst met de toppersquote:Op zondag 28 april 2013 22:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Anoniem zou jammer zijn, maar met 7e plek zou ik niet ontevreden zijn.
Kelderman deed het leuk natuurlijk, maar drie weken is wel wat anders. Mag je imo niet verwachten dat hij gesink er af rijdt.
Beetje zoals Cunego tegenwoordig zijn grote rondes rijdt.quote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
En wat als Gesink op relatief anonieme manier naar een 7e plek rijdt? Dat lijkt me de meest waarschijnlijke piste. Is dat dan goed of slecht?
Ze hebben het bij nu.nl wel erg enthousiast vertaald. Nibali zegt eigenlijk dat Gesink misschien zou kunnen verrassen.quote:Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef FredWielergek het volgende:
Volgens Nibali moeten we rekening houden met Gesink, als revelatie van de Giro:
http://www.nu.nl/sport/34(...)onde-van-italie.html
In Tijdrijden is ie niet zo goedquote:Op maandag 29 april 2013 21:56 schreef cavia_temmer het volgende:
Gesink zal ergens tussen plek 5 en 12 eindigen vermoed ik, een etappe zege zit er waarschijnlijk niet in, ik zou niet weten hoe hij een etappe moet winnen. Maar een 5e of 6 plek zou echt wel een goede prestatie zijn. Hij moet het verschil met z'n concurrenten vermoed ik maken in de lange tijdrit.
In tijdrijden is hij wel goed hoor. Niet zo goed als Wiggins natuurlijk maar zo'n lange vlakke tijdrit moet hem wel liggen.quote:
Ach een goede ploegarts bij een andere ploeg kan wonderen doen. Als een Richie Porte opeens bij de beste klimmers ter wereld kan horen dan kan Gesink met wat wondermiddeltjes revolutionaire trainingsmethodes terug aan het front keren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:11 schreef MCH het volgende:
Mensen die nog in Gesink geloven, die carrière is allang voorbij.
Heeft hij niet de juiste mentaliteit voor. Gesink denkt in problemen en obstakels en is typisch zo'n net-niet topsporter. Iets minder als Boogerd (die kon nog winnen door de doping) maar die gelaten uitstraling zegt alles.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:30 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach een goede ploegarts bij een andere ploeg kan wonderen doen. Als een Richie Porte opeens bij de beste klimmers ter wereld kan horen dan kan Gesink met wat wondermiddeltjes revolutionaire trainingsmethodes terug aan het front keren.
Probleem is alleen dat er geen vlakke tijdrit in de Giro zit dit keerquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:25 schreef Spies het volgende:
[..]
In tijdrijden is hij wel goed hoor. Niet zo goed als Wiggins natuurlijk maar zo'n lange vlakke tijdrit moet hem wel liggen.
Oh, ik dacht dat ie vlakker was, mijn fout.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat er geen vlakke tijdrit in de Giro zit dit keer
Ploegentijdrit, hele lange en ontzettend zware tijdrit en dan nog de klimtijdrit.
Dit is het profiel van de lange tijdrit:
[ afbeelding ]
quote:Gesink: ‘Geen zorgen over vorm’
Woensdag 01 mei 2013 Elite men - Robert Gesink eindigde in de Ronde van Romandië als 54e, maar maakt zich geen zorgen over zijn vorm. De Blanco-kopman gaat voor een podiumplaats in de Giro. ‘Een week na een hoogtestage heb ik altijd een paar midnere momenten.’
Gesink bereidde zich met een hoogtestage op Tenerife voor op de komende Giro d’Italia. Afgelopen week reed hij ook de Ronde van Romandië om weer wedstrijdritme op te doen. Vooraf had hij al aangegeven daar niet met klassementsambities aan de start te verschijnen. “Ik had in Romandië graag wat meer vertrouwen getankt, maar ik weet van mijzelf dat ik in de week na een hoogtestage altijd een paar mindere momenten heb. Pas na die week heb ik er echt profijt van. Ik maak me dus geen zorgen. Als team hebben we in Romandië heel goed gereden en de puntjes op i gezet. Daar ben ik heel tevreden over. Ik heb er in de aanloop naar Giro alles aan gedaan om goed te zijn en ik heb vertrouwen dat de doelstelling die we als ploeg geformuleerd hebben haalbaar is.”
Cyclingonline
http://www.procyclingstat(...)ia-WT-2013-Startlistquote:
Thanksquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.procyclingstat(...)ia-WT-2013-Startlist
Alleen Garmin en BMC zijn nog niet (volledig) bekend.
Op voorhand lijkt het er dus op dat er niets in de weg staat om een voor hem optimaal resultaat te behalen; dat is mooi. Het zou ook mooi zijn als er dit maal ook tijdens de koers geen noemenswaardige pechgevallen plaatsvinden, zodat we eindelijk kunnen inschatten waar Gesink nu daadwerkelijk staat.quote:
Er even van uitgaande dat Gesink in de Vuelta van vorig jaar fit was weten we toch wel waar hij in staat moet zijn. Of dat voldoende is voor een top 5 klassering in de Giro is afwachten. Er doen een hoop renners op hun retour mee, misschien gaan die allemaal direct voor gaas bij de eerste serieuze bergetappe maar meestal is er nog wel een oude sluwe vos die nog een laatste kunststukje kan laten zien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:23 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Op voorhand lijkt het er dus op dat er niets in de weg staat om een voor hem optimaal resultaat te behalen; dat is mooi. Het zou ook mooi zijn als er dit maal ook tijdens de koers geen noemenswaardige pechgevallen plaatsvinden, zodat we eindelijk kunnen inschatten waar Gesink nu daadwerkelijk staat.
Ik hoop van harte dat hij het goed gaat doen, maar ik vrees dat hij er door de toppers ongenadig hard van af gereden gaat worden.
Ik kan alleen aankomende zaterdag (14.15), maandag (14.30), dinsdag (14.30) en woensdag (14.30) vinden. 14.30 lijkt dus normaal.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanaf hoelaat komen de doordeweekse uitzendingen op tv bij Sporza/ Half drie/ drie uur?
Bwah, als Danielson een beetje in normale doen is blijft die er bergop langer bij dan eender welke knecht van Nibali. Stetina en Vande Velde moeten ook wel kunnen overleven totdat er echt gas gegeven wordt op een slotklim. Millar en Hunter zijn prima krachten om je door vlakkere etappes te loodsen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als we er vanuit gaan dat Nibali, Hesjedal en Wiggins de 3 grootste favorieten zijn, dan is Hesjedal wel heel zwak omringd vergeleken met de andere 2.
Ze dromen van een top 10 plek met de Greef las ik vandaag. Dromen mag altijd natuurlijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:19 schreef Bismarck het volgende:
Wat wordt het plan bij Lotto-Belisol? Sprinten met de luitjes die anders gangmaker van Greipel zouden zijn? En/of hopen op een ontsnapping die stand houdt? Volgens hun website wil De Greef zijn 19de plek van vorig jaar evenaren, dus de lat ligt hoog....
Ze hebben al 3 jaar op een rij een rit gewonnen met het type renner dat ze nu ook hebben meegenomen (Bak, De Clercq, Lloyd).quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:19 schreef Bismarck het volgende:
Wat wordt het plan bij Lotto-Belisol? Sprinten met de luitjes die anders gangmaker van Greipel zouden zijn? En/of hopen op een ontsnapping die stand houdt? Volgens hun website wil De Greef zijn 19de plek van vorig jaar evenaren, dus de lat ligt hoog....
Pauwels hebben we sindsdien ook vrijwel niets meer van vernomen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:42 schreef Bismarck het volgende:
2009 (2x Scarponi, 1x Bertagnolli). Bertagnolli kon profiteren van het feit dat Pauwels door Van Poppel werd teruggeroepen om Sastre bij te staan. José de Cauwer is er nog steeds laaiend over.
2010 (1x Scarponi)
Tiralongo en Kessiakhoff schat ik hoger in dan Danielson. En ook Aru zal nu in goede vorm beter moeten zijn dan Danielson. Stetina valt de meeste ritten tegen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bwah, als Danielson een beetje in normale doen is blijft die er bergop langer bij dan eender welke knecht van Nibali. Stetina en Vande Velde moeten ook wel kunnen overleven totdat er echt gas gegeven wordt op een slotklim. Millar en Hunter zijn prima krachten om je door vlakkere etappes te loodsen.
Zucht... Waarom trek je zo'n renner aan vraag ik me dan af. Dit had je van tevoren toch ook wel kunnen bedenken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Rujano start niet ivm het onderzoek dat naar hem loopt. Willem Wauters is zijn vervanger bij Vacansoleil.
Omdat Vacansoleil.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zucht... Waarom trek je zo'n renner aan vraag ik me dan af. Dit had je van tevoren toch ook wel kunnen bedenken.
Evans is nu wel echt voorbij..quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:36 schreef Marcoss het volgende:
En ook BMC bekend, de laatste ploeg die nog niet definitief was
Adam Blythe (GBR)
Steve Cummings (GBR),
Cadel Evans (AUS)
Klaas Lodewyck (BEL)
Steve Morabito (SUI)
Daniel Oss (ITA)
Taylor Phinney (USA)
Ivan Santaromita (ITA)
Danilo Wyss (SUI)
Veel steun voor Evans bergop..
Dit ja. Achterlijk is dat. Welk onderzoek loopt er eigenlijk?quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zucht... Waarom trek je zo'n renner aan vraag ik me dan af. Dit had je van tevoren toch ook wel kunnen bedenken.
Best netjes opgewarmd en altijd ok in de tijdritten, dus die zit in mijn poultje, liever cadel dan samu.quote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:18 schreef danos het volgende:
[..]
Best netjes opgewarmd en altijd ok in de tijdritten, dus die zit in mijn poultje, liever cadel dan samu.
Zit alleen nog met sprinters, wie gaan er uitrijden? Cav hopelijk wel, Degenkolb en Goss verwacht ik niet.
Ventoso staat er in de Giro ook altijd en die heeft dit jaar bovendien een aantal etappes op zijn lijf geschreven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:18 schreef danos het volgende:
[..]
Best netjes opgewarmd en altijd ok in de tijdritten, dus die zit in mijn poultje, liever cadel dan samu.
Zit alleen nog met sprinters, wie gaan er uitrijden? Cav hopelijk wel, Degenkolb en Goss verwacht ik niet.
Klopt, en die komt in de semi sprintetappes ook nog wel het laatste heuveltje goed door.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:44 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ventoso staat er in de Giro ook altijd en die heeft dit jaar bovendien een aantal etappes op zijn lijf geschreven.
Welk poultje trouwens?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:46 schreef danos het volgende:
[..]
Klopt, en die komt in de semi sprintetappes ook nog wel het laatste heuveltje goed door.
Cav zal vast ook niet uitrijden, denk dat alleen de sprinters uitrijden die zeker geen Tour rijden, zoals Modolo..quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:18 schreef danos het volgende:
[..]
En andere Italianen zoals Viviani, Ferrari en Gavazzi, Zou Bouhanni de Giro uitrijden? Weet niet wat FDJ van plan is voor de Tour. Demare of Bouhani...quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cav zal vast ook niet uitrijden, denk dat alleen de sprinters uitrijden die zeker geen Tour rijden, zoals Modolo..
Volgens mij is het de bedoeling dat ze allebei starten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:31 schreef Bismarck het volgende:
[..]
En andere Italianen zoals Viviani, Ferrari en Gavazzi, Zou Bouhanni de Giro uitrijden? Weet niet wat FDJ van plan is voor de Tour. Demare of Bouhani...
Sportpools.net, das 15 renners met max 20 punten selecteren.quote:
Kwaliteitsploeg kan Cannondale dan afvaardigen hoorquote:
Ben ook wel erg benieuwd wat Vacansoleil met dit topploegje gaat presteren.quote:Blanco Pro Cycling Team
GESINK Robert
CLEMENT Stef
KRUIJSWIJK Steven
KELDERMAN Wilco
TJALLINGII Maarten
MARTENS Paul
GARATE Juan Manuel
WYNANTS Maarten
BOBRIDGE Jack
Vacansoleil - DCM
BOLE Grega
KEIZER Martijn
LAMMERTINK Maurits
LIGTHART Pim
MARCATO Marco
RUIJGH Rob
WAUTERS Willem
VALLS Rafael
VEUCHELEN Frederik
Team Argos - Shimano
DE BACKER Bert
DAMUSEAU Thomas
DEGENKOLB John
GRETSCH Patrick
JI Cheng
DE KORT Koen
LUDVIGSSON Tobias
MEZGEC Luka
TIMMER Albert
Garmin - Sharp
DEKKER Thomas
Lotto Belisol Team
BELLEMAKERS Dirk
BULGAC Brian
Orica GreenEDGE
MOURIS Jens
WEENING Pieter
Team Saxo-Tinkoff
KROON Karsten
Zal Sarmiento dan moeten worden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:04 schreef Marcoss het volgende:
Wel opvallend, Basso komt amper vooruit dit jaar, start dus ook niet in de Giro, maar een andere fatsoenlijke klassementsrenner hebben ze ook niet..
Yep.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zal Sarmiento dan moeten worden.
Btw, Basso heeft schijnbaar een grote cyste op z'n achterste.
Cannondale heeft eigenlijk alleen Sagan als speerpunt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kwaliteitsploeg kan Cannondale dan afvaardigen hoor
(Ik ben nog steeds bedroefd over het uit elkaar vallen van Liquigas)
Cheng Ji de eerste Chinees ooit in de Giro d'Italia.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef Drebbelman het volgende:
Voor in de OP:
[..]
Ben ook wel erg benieuwd wat Vacansoleil met dit topploegje gaat presteren.
Met de prestaties van Sagan is 15e staan op de CQranking een prestatie op zich.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Cannondale heeft eigenlijk alleen Sagan als speerpunt.
Bellemakers ook nog bij Lotto.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:12 schreef Drebbelman het volgende:
Voor in de OP:
[..]
Ben ook wel erg benieuwd wat Vacansoleil met dit topploegje gaat presteren.
Nope.quote:
Heeft die nieuwe excuuschinees al een seconde op een fiets gezeten?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:42 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Cheng Ji de eerste Chinees ooit in de Giro d'Italia.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef mincemeat het volgende:
Hij moest zich denk ik wel even voorstellen aan Wiggens en Nibali.
Ze hebben hem inderdaad al steeds bij de favorieten staan, als het om promotie gaat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef TheArt het volgende:
Ze zetten hem er wel gewoon tussen:
[ afbeelding ]
Ze moeten hopen dat Valls een keer een goeie dag heeft en in een mooie ontsnapping zit. Bole valt ook altijd tegen. Dan moet je je hoop vestigen op Marcato die nooit echt gemotiveerd is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:19 schreef Marcoss het volgende:
Etappezege zal wel het maximale zijn, ze hebben met Bole wel iemand die iets kan in een sprint zonder de "echte" sprinters.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef mincemeat het volgende:
Het is echt belachelijk jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik sommigen hier op FOK! moet geloven dan moet Gesink blij zijn als hij volgend jaar nog profwielrenner is.
Zou Pozzovivo daar ook nog ergens verborgen staan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef TheArt het volgende:
Ze zetten hem er wel gewoon tussen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heeft die nieuwe excuuschinees al een seconde op een fiets gezeten?
Jawel, maar die komt niet boven de tafel uit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou Pozzovivo daar ook nog ergens verborgen staan?
Nieuwe Chinees, nieuwe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:20 schreef Bismarck het volgende:
[..]![]()
Dit seizoen al 2028 kilometer aan uitgereden wedstrijden. Daarnaast heeft hij nog een aantal wedstrijden niet uitgereden, waarvan de kilometers dan niet voor de CQ-ranking meetellen. Tel dan nog zijn trainingskilometers er bij op, plus het feit dat hij al vanaf 2007 voor Skil-Shimano rijdt, en dan is het antwoord 'Ja, deze excuusChinees heeft de nodige seconden op een fiets gezeten.' Vorig jaar kreeg hij zelfs de prijs voor de strijdlust na de 19de etappe van de Vuelta. Verder heeft hij ooit nog eens een etappe gewonnen in de Ronde van de Zuid-Chinese zee. Hij woont in Hengelo (OV) en hij schijnt heel lekkere coca cola chicken wings te maken.
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=4970
Dat vroeg ik me dus af ja, vorig jaar kwam hij er net op..quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, maar die komt niet boven de tafel uit.
En dat gezeik over Gesink slaat helaas ook steeds verder door. Dat hij zijn initiële verwachtingen niet waarmaakt dat klopt ja. Maar dat mensen doen alsof hij niet eens top tien zou kunnen rijden slaat echt helemaal nergens op
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus af ja, vorig jaar kwam hij er net op..![]()
[ afbeelding ]
Ik doe weer mee. Al zal ik er deze keer niks van bakken, aangezien ik totaal geen tijd heb om de Giro te volgen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Is er nog animo voor een FOK!-subleague bij Tourcoach?
Aangemaakt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Is er nog animo voor een FOK!-subleague bij Tourcoach?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was niet de bedoeling om Gesink de grond in te boren. Ik ben nogal bot al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:01 schreef mincemeat het volgende:
We zullen zien, ik hoop gewoon op een leuke Giro met een mooi Nederlands tintje. Al dat gezeik en gesober op voorhand heb ik niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Morgen begint het ik hoop dat Gesink ons allemaal de mond snoert maar dat zie ik hem niet doen
We mogen best wel wat verwachten van die grootverdieners..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zullen zien, ik hoop gewoon op een leuke Giro met een mooi Nederlands tintje. Al dat gezeik en gesober op voorhand heb ik niet zoveel mee.
Hopen op een verrassing, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zullen zien, ik hoop gewoon op een leuke Giro met een mooi Nederlands tintje. Al dat gezeik en gesober op voorhand heb ik niet zoveel mee.
Wat zou jij een verrassing vinden?quote:
Valt ook wel mee toch? Als je kijkt naar de grote namen die starten, doen Nibali, Scarponi, Henao, Pozzovivo en Uran geen Tour. Daarvan heeft alleen Nibali echt een rol van betekenis gespeeld in de afgelopen Tours, de rest is er nooit gestart of heeft weinig indruk gemaakt. Wiggins, Gesink, Hesjedal en Evans starten ook in de Tour, weet alleen niet wat Samuel Sanchez van plan is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
We mogen best wel wat verwachten van die grootverdieners..
trouwens ik zie heelveel "grote namen" in de giro rijden dat betekend dus waarschijnlijk een mindere tour
Sanchez gaat normaal gesproken de Tour niet rijden. Anton en Nieve mogen het daar proberen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch? Als je kijkt naar de grote namen die starten, doen alleen Nibali, Scarponi, Henao, Pozzovivo en Uran geen Tour. Daarvan heeft alleen Nibali echt een rol van betekenis gespeeld in de afgelopen Tours, de rest is er nooit gestart of heeft weinig indruk gemaakt. Wiggins, Gesink, Hesjedal en Evans starten ook in de Tour, weet alleen niet wat Samuel Sanchez van plan is.
Klopt. Kopmanschap in de Tour ligt bij Anton en Nieve. SamSan doet combi Giro-Vuelta.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sanchez gaat normaal gesproken de Tour niet rijden. Anton en Nieve mogen het daar proberen.
Dus een extra leuke Giro!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
We mogen best wel wat verwachten van die grootverdieners..
trouwens ik zie heelveel "grote namen" in de giro rijden dat betekend dus waarschijnlijk een mindere tour
Aha, dan hoef je dus ook niet zoveel te verwachten van Euskaltel in de Tour.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt. Kopmanschap in de Tour ligt bij Anton en Nieve. SamSan doet combi Giro-Vuelta.
Nieve zou zomaar naar de 10e plek kunnen sluipen, dat is zijn specialiteit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aha, dan hoef je dus ook niet zoveel te verwachten van Euskaltel in de Tour.
In zijn vorm van dit jaar mag hij al blij zijn met een plek bij de eerste 100.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nieve zou zomaar naar de 10e plek kunnen sluipen, dat is zijn specialiteit.
wowquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:04 schreef Drebbelman het volgende:
Die promo's worden ook steeds maar epischer:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aangemaakt.Ik doe meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kippenvelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:04 schreef Drebbelman het volgende:
Dit zal wel invloed hebben op hun prestatiesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch? Als je kijkt naar de grote namen die starten, doen Nibali, Scarponi, Henao, Pozzovivo en Uran geen Tour. Daarvan heeft alleen Nibali echt een rol van betekenis gespeeld in de afgelopen Tours, de rest is er nooit gestart of heeft weinig indruk gemaakt. Wiggins, Gesink, Hesjedal en Evans starten ook in de Tour, weet alleen niet wat Samuel Sanchez van plan is.
Kloptquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus een extra leuke Giro!
Je moet het positief bekijken
Dat is afwachten, maar qua namen vind ik de Tour 2013 sowieso niet minder dan 2012, ook als de Giro-gangers geen rol van betekenis spelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dit zal wel invloed hebben op hun prestaties
Ja klopt contador is terug en ook andy schleckquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is afwachten, maar qua namen vind ik de Tour 2013 sowieso niet minder dan 2012, ook als de Giro-gangers geen rol van betekenis spelen.
Haha, Schleck zegt ie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja klopt contador is terug en ook andy schleck
Ik hoop trouwens wel dat Froome weggaat bij Sky
Abandyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja klopt contador is terug en ook andy schleck
Nicequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:04 schreef Drebbelman het volgende:
Natuurlijk niet. Alleen bij Sky kan ie hoogtestages doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik ook. Verwacht niet al te veel; dit seizoen nog erg weinig laten zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef flyguy het volgende:
Benieuwd wat Degenkolb kan in de lastigere sprint-/puncheuretappes
inderdaad zeg. Lijkt wel een computerspel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:43 schreef baggerbaas het volgende:
Prima liveticker zo te zien:
http://www.gazzetta.it/Gi(...).shtml?t=01&lang=it#
Jawel kan die en keer tegen Wiggins in plaats dat ze elkaar steeds sparenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Alleen bij Sky kan ie hoogtestages doen.
Ik denk dat als Froome bij Sky vertrekt, hij opeens geen deuk meer in een pakje boter rijdt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jawel kan die en keer tegen Wiggins in plaats dat ze elkaar steeds sparen
Behalve de tijdrittenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat als Froome bij Sky vertrekt, hij opeens geen deuk meer in een pakje boter rijdt.
Ik!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kippenvel
Nog mensen die meedoen aan Sportpools?
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jammer dat dit niet zoveel aandacht krijgt of de tour
Giro en de tour zijn de mooiste , de Vuelta vind ik maar niets..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:22 schreef OProg het volgende:
[..]
En ik geniet er al jaren bijna nog meer van de tour
Al ik het alleen al de antipathie die je haast krijgt als mensen die de sport totaal niet volgen een mening krijgen.
Toch ook nog wel genoten van sommige Vuelta's hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Giro en de tour zijn de mooiste , de Vuelta vind ik maar niets..
Ik denk dat het door de ligging komt van de kalender.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Toch ook nog wel genoten van sommige Vuelta's hoor.
Maar de afgelopen tien jaar denk ik toch het meeste van de Giro.
Misschien wel. maar de Giro heeft ook net die mythische strijd over zich. Niet eens terecht soms.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de ligging komt van de kalender.
De giro is de eerste klassieker en iedereen kijkt er naar uit, maar de vuelta is eind seizoen en het is net alsof van ''Zucht nu nog de vuelta."
Ben eens benieuwd wat er zou gebeuren moest je de Giro en de vuelta omwisselenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien wel. maar de Giro heeft ook net die mythische strijd over zich. Niet eens terecht soms.
En ik zie bijna elke wedstrijd, dan komen bij de tour ineens mensen de hele zaak duiden die alleen de tour zien. Zwaktebod, maar ergernis speelt dan mee in het leuk vinden van een koers.
Jep, naam: kaas . Vorig jaar met een allerlaatste moment een team in elkaar gooien 3e geworden overall met de giropoolquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kippenvel
Nog mensen die meedoen aan Sportpools?
Ik denk toch de Giro de overliggende koers. Tenzij de renners zich ook aan gaan passen. Maar ik heb de afgelopen jaren zowel schitterende Giro gezien als, eerste wat in me opkomt 2007, waarin Andy er ineens was. Simoni op die schitterende Zoncalan beklimming boven kwam. Mazzoleni er achteraan reed en zij laatste grote koers deed of DiLuca dat jaar kon overtuigen kon.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben eens benieuwd wat er zou gebeuren moest je de Giro en de vuelta omwisselen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aangemaakt.Schaamteloze quote. Ik mis nog hoop vaste wielervolgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was 2008 toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:46 schreef OProg het volgende:
Hoewel ik wel weer genoot van die Vuelta. Met Contador terwijl Leiphimer ook heel sterk was.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, naam: kaas . Vorig jaar met een allerlaatste moment een team in elkaar gooien 3e geworden overall met de giropool. Denk dat ik dat dit jaar niet ga halen
quote:
quote:
Leuk! Ik heb een subleague aangemaakt: FOK!2013. Geen wachtwoord.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:24 schreef cavia_temmer het volgende:
ik doe ik ook mee met sportpools. Gave giro promo trouwens
Doe ook mee aan Sportpools dan! Je hebt nog een klein uurquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schaamteloze quote. Ik mis nog hoop vaste wielervolgers.
Op de Belg natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:24 schreef Piethur het volgende:
Volgens mij is dit nog niet eerder genoemd in dit topic maar waar wordt de Giro uitgezonden?
De Vuelta zat tot het midden van de jaren '90 nog vóór de Giro en stelde toen nog iets minder voor dan nu.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
De giro is de eerste klassieker en iedereen kijkt er naar uit, maar de vuelta is eind seizoen en het is net alsof van ''Zucht nu nog de vuelta."
Prachtige beelden maar die voice-overquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:04 schreef Drebbelman het volgende:
Die heb ik ook gehad, uiteindelijk toch gesink vanwege de tijdrittenquote:
Vooral die van vorig jaar, mijn god wat was dat saai.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Giro en de tour zijn de mooiste , de Vuelta vind ik maar niets..
Met Cobo ?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral die van vorig jaar, mijn god wat was dat saai.
Dat was alweer 2 jaar geleden. Maar je moet het niet te ver weg zoeken, dan zijn ze het 'vergeten'quote:
Nu op Eurosport, over 10 minuten op Sporza.quote:
Stom, ik zie het nu pas. Al die pools ook, ik zou bijna vergeten van de Giro te genieten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Doe ook mee aan Sportpools dan! Je hebt nog een klein uur.
Hoi MBquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu op Eurosport, over 10 minuten op Sporza.
Hallo Pienjoquote:
Okequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was alweer 2 jaar geleden. Maar je moet het niet te ver weg zoeken, dan zijn ze het 'vergeten'
Ik hoop het. Skyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oke
Die Nibali maakt Wiggins in de bergen af
Wat is er met Dannyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Danny al weer terug op eurosport? Of komt dat niet meer goed.
Denk het nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Danny al weer terug op eurosport? Of komt dat niet meer goed.
Kan wel het is ook geen makkelijke jongen die Dannyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..](officieel wel tenminste, misschien hebben de Fransen dat als excuus gebruikt)
En vroeger waren er nog wel Nederlanders die Engels commentaar dedenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..](officieel wel tenminste, misschien hebben de Fransen dat als excuus gebruikt)
Basso doet niet meequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wiggins Evans Nibali Hesjedal Gesink Basso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |