Succes Gesinkquote:Op zondag 21 april 2013 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Een aantal profielen
Aankomst Jafferau 5,4km - 11,5%
[ afbeelding ]
Aankomst Galibier 18.1 km - 6.9%
[ afbeelding ]
Aankomst Monte Martello 22.7 km - 6.1%
[ afbeelding ]
Aankomst Tre Cime di Lavaredo Laatste 4km - 12% met stukken tot 18%
[ afbeelding ]
Gefixtquote:Op zondag 21 april 2013 22:37 schreef 99.999 het volgende:
Direct linken naar die profielen werkt grotendeels niet blijkbaar.
Brajkovic, Kessiakoff en Aru kunnen hem bergop prima ondersteunen. Dan heb je ook nog Kangert, Tiralongo en Agnoli. Best aardig teampje hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Nibali nog een beetje een sterk blok om zich heen krijgt bij Astana.
Het risico van een heel sterk blok hebben is misschien wel een beetje dat (te lang) op het verkeerde paard gewed wordt. Zie ook de Vuelta 2011.quote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het deelnemersveld nogal onevenwichtig. Met (vermoedelijk) Evans, Menchov, Sanchez, Basso, Cunego, Garzelli, Pellizotti en Di Luca staan er nogal veel renners aan de start bij wie ik vermoed dat hun beste ronde-dagen wel gepasseerd zijn. Dan heb je nog Cobo en Rujano, 2 extreem onvoorspelbare renners en Pozzovivo met zijn gebroken ribben.
Dan blijven Nibali, Hesjedal, Gesink, Scarponi en het Sky-blok over. Ik denk dat Sky, mits op hetzelfde niveau als de vorige koersen, dus vrij eenvoudig kan gaan domineren, 3 of 4 Sky-renners in de top 10 lijkt bijna een evidentie.
Desalniettemin zie ik Wiggins toch niet winnen en denk ik dat ze Nibali tactisch moeten afmaken, waarbij ik eerder Henao als afwerker verwacht (als het lukt).
Haha en in 2012 Froome pakte ook verkeerd uitquote:Op maandag 22 april 2013 11:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het risico van een heel sterk blok hebben is misschien wel een beetje dat (te lang) op het verkeerde paard gewed wordt. Zie ook de Vuelta 2011.
Ik vind Wiggins veel beter dan Froome zijn tijdritten wauwquote:Op maandag 22 april 2013 21:36 schreef Marcoss het volgende:
Dat was anders, daar hadden ze een hele duidelijke kopman, maar die bleek niet goed genoeg (meer) te zijn, maar was alsnog veruit de beste Sky. In 2011 hadden ze 1 duidelijke kopman, maar bleek iemand anders sterker te zijn en hebben ze veel te lang op die ene kopman gegokt.
Dat verwacht ik nu niet eigenlijk, die Colombianen (vooral Henao) rijden heel sterk de laatste jaren, maar qua klassement in een grote ronde komen ze nog niet in de buurt van Wiggo, zeker als hij 100% voorbereid kan starten (wat in de Vuelta 2011 niet zo was).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |