Wil ze best van je overnemen als je ze niet hoeft. Maatje 285m toevallig?quote:Op maandag 22 april 2013 08:03 schreef Rave_NL het volgende:
Brief gekregen dat m'n schoenen verstuurd worden.
Fighters first.
Ik heb ook een brief gekregen... oktober ben ik aan de beurt...quote:Op maandag 22 april 2013 08:03 schreef Rave_NL het volgende:
Brief gekregen dat m'n schoenen verstuurd worden.
Fighters first.
Ik pas ergens in 2014quote:Op maandag 22 april 2013 08:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb ook een brief gekregen... oktober ben ik aan de beurt...
Gezien de verstrekkingsvolgorde moet jij dan wel een fucking pakicospecopsnavysealgsg9 figuur zijn...quote:
Dat kan ik niet ontkennen noch bevestigenquote:Op maandag 22 april 2013 09:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien de verstrekkingsvolgorde moet jij dan wel een fucking pakicospecopsnavysealgsg9 figuur zijn...
Three hundred!quote:Op maandag 22 april 2013 08:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wil ze best van je overnemen als je ze niet hoeft. Maatje 285m toevallig?
Grote patas heb jequote:
Ik!!quote:Op maandag 22 april 2013 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
Schoenen? Wie heeft er nou schoenen nodig?
Geef mij maar een paar teva'squote:Op maandag 22 april 2013 10:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik!!
Jij loopt zeker liever op dit?
[ afbeelding ]
Lees ik hier een open sollicitatie?quote:Op maandag 22 april 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Grote patas heb je
Kun je genoeg nukubu's een flinke trap onder hun hol mee geven.
Leidenquote:Op maandag 22 april 2013 12:06 schreef m.k het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)den_opgepakt___.html
Dat moet dan weer uit mijn dorp komen
Alles dat onder de Waal ligtquote:
Geen grote bakkes hè? Boerepummel da ge zeitquote:
Chatten met oud collega's van de Stinger groep van vroegahquote:
Fixedquote:Op maandag 22 april 2013 13:35 schreef BredeBroeder het volgende:
2e en 3e bro ook afgewezen bij V&VBen fucking loser zo.
Ik begrijp jou toch nooit.quote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of heb jij gefaald door mij weer eens verkeerd te begrijpen?
Zal ik is met mijn taaltje gaan pratenquote:Op maandag 22 april 2013 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WatdenkjezellufDe rest snapt mij prima, althans, dat denk ik
Kom maar op met je taaltjequote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zal ik is met mijn taaltje gaan praten, ik wed dat alleen de 25-'ers het zullen begrijpen. Het is alleen jou verborgen mening achter je Nederlands wat soms moeilijk is op te vatten
Al.quote:Op maandag 22 april 2013 14:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, dan wordt ik voor gek verklaart.
Ik weet heel erg zeker dat de rest hier wel snapt wat 'al' betekend als antwoord.quote:Op maandag 22 april 2013 14:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus![]()
Al. Al watAlloo?
Tevens, ik zit niet op school.
Ok man, geen trobbie.quote:Op maandag 22 april 2013 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet heel erg zeker dat de rest hier wel snapt wat 'al' betekend als antwoord.
Ik ben niet de gene die para wordt om een paar spelfoutenquote:Op maandag 22 april 2013 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik niet, de enige met trobbie hier dat ben je zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |