Onder de 40 graden koorts kan je best nog veel doen hoor.quote:
Klopt.quote:Op zondag 21 april 2013 21:39 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel moet het zelf weten.... Ik ga hem niet pushen, hij moet zelf de knop omzetten.
Nee joh, totaal niet!quote:Op zondag 21 april 2013 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt.
Het is alleen af en toe wel jammer dat hij zo ontzettend ontkennend en eigenwijs is
Dat zeg ik ontkennendquote:
Oh, jullie hebben van die prikklokken op school?quote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Kom ik net dit tegen![]()
Aanwezig: 523 lesuren,
Geoorloofd afwezig: 14 lesuren,
Ongeoorloofd afwezig: 5 lesuren,
bezoek vervolgopleiding: 1 dag
Te laat: 1 uur 16 minuten,
verslapen: 4 lesuren,
ziek: 2 dagen
Op de minuut specifiek hoeveel minuten je telaat was
Zo, ook weer terug en direct een hele smiley art postenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben van die prikklokken op school?
[ afbeelding ]
Nee, we hebben een lasersysteem, als de bel is gegaan gaat infrarood erop en op het moment dat er dan een leerling de klas binnenloopt wordt dat geregristreerdquote:Op zondag 21 april 2013 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben van die prikklokken op school?
[ afbeelding ]
Onbetrouwbaar die systemen. Gewoon ouderwetse prikklok (en klasgenoot voor je laten inprikkenquote:Op zondag 21 april 2013 22:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Nee, we hebben een lasersysteem, als de bel is gegaan gaat infrarood erop en op het moment dat er dan een leerling de klas binnenloopt wordt dat geregristreerd
quote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar die systemen. Gewoon ouderwetse prikklok (en klasgenoot voor je laten inprikken)
Hé ik ben nog niet zo bejaard dat ik niet weet hoe het er nu op middelbare scholen aan toegaat hoorquote:Op zondag 21 april 2013 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Dat was een grap
Laser systemen really, lijkt Esses wel, die staat bij de poort met zijn gun je af te klokken als je de poort binnen rijdt.
Maar we hebben ook niet zo'n priksysteem, gewoon als je telaat bent melden bij de balie, krijg je een briefje geprint waarmee je de les binnen mag en volgende dag 8 uur melden.
Sjagerijnquote:
Nu serieusquote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb alle dagen wel een stekker
[ afbeelding ]
Kijk naar BB's UI, hij loopt nog steeds op blote voetenquote:
rond Juni I guess, maar als ik m'n oude schoeisel kan verkopen haal ik een paar Lowa's, gewoon voor casual.quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef m.k het volgende:
Lijkt me geen strak plan dan, wanneer krijg je je kisten?
Klinkt als een succes planquote:Op zondag 21 april 2013 23:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
rond Juni I guess, maar als ik m'n oude schoeisel kan verkopen haal ik een paar Lowa's, gewoon voor casual.
Oke, dan haal ik eerst wel een paar Lowa's, als jij nou ff meehelpt, paar Adidas sneakers voor 80 eu van jou, maar wacht! er is meer, als u 2 paar aanschaft krijgt u gratis vetersquote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef m.k het volgende:
Ik kan wel, het lijkt me alleen niet zo'n goed plan voor je voeten.
Zijn nog gloednieuw vriend, nieuwprijs 105,-quote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef m.k het volgende:
Adidas sneakers voor 80 euro, tweedehands.jij handelaar
Goede Lowa's heb je niet onder de ¤ 150quote:Op zondag 21 april 2013 23:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oke, dan haal ik eerst wel een paar Lowa's, als jij nou ff meehelpt, paar Adidas sneakers voor 80 eu van jou, maar wacht! er is meer, als u 2 paar aanschaft krijgt u gratis veters
Renegade, ik zei is voor casual, hoef geen 3KG onder m'n poten.quote:Op zondag 21 april 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goede Lowa's heb je niet onder de ¤ 150
Ik heb Lowa Renegades heb er bij perry ik meen 170-180 euro voor betaald.quote:Op zondag 21 april 2013 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Renegade, ik zei is voor casual, hoef geen 3KG onder m'n poten.
Ik haal ze bij Bever, ff via mailtje vragen of ze die bredere versie in 't asso kunnen zetten voor een dagje, dat ik ff langskom om wat spul te passen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb Lowa Renegades heb er bij perry ik meen 170-180 euro voor betaald.
hoge, de Renegade Mid's dus. Heb ze gepast bij de Decathlon in de Bijlmer, zaten wel lekker, maar denk dat die iets bredere toch net wat chiller zitten.quote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef m.k het volgende:
Je hebt lage en hoge van de Renegade. welke doel je op?
Waar doel je op?quote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef m.k het volgende:
180 euro? zou je er niet gewoon een paar munten extra tegenaan gooien en schoenen kopen die potentieel 8-10 jaar mee gaan? En tevens een kwaliteitsschaal of 3 hoger zitten.
Ik denk het niet, ik gok Haix, daar hebben ze nog genoeg van. Maar kan alleen maar beter zijn als we Meindl's krijgen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef m.k het volgende:
Ja als het goed is krijg jij die verstrekt. Ik heb ze uit rosendaal gehaald.
Wil ze best van je overnemen als je ze niet hoeft. Maatje 285m toevallig?quote:Op maandag 22 april 2013 08:03 schreef Rave_NL het volgende:
Brief gekregen dat m'n schoenen verstuurd worden.
Fighters first.
Ik heb ook een brief gekregen... oktober ben ik aan de beurt...quote:Op maandag 22 april 2013 08:03 schreef Rave_NL het volgende:
Brief gekregen dat m'n schoenen verstuurd worden.
Fighters first.
Ik pas ergens in 2014quote:Op maandag 22 april 2013 08:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb ook een brief gekregen... oktober ben ik aan de beurt...
Gezien de verstrekkingsvolgorde moet jij dan wel een fucking pakicospecopsnavysealgsg9 figuur zijn...quote:
Dat kan ik niet ontkennen noch bevestigenquote:Op maandag 22 april 2013 09:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien de verstrekkingsvolgorde moet jij dan wel een fucking pakicospecopsnavysealgsg9 figuur zijn...
Three hundred!quote:Op maandag 22 april 2013 08:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wil ze best van je overnemen als je ze niet hoeft. Maatje 285m toevallig?
Grote patas heb jequote:
Ik!!quote:Op maandag 22 april 2013 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
Schoenen? Wie heeft er nou schoenen nodig?
Geef mij maar een paar teva'squote:Op maandag 22 april 2013 10:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik!!
Jij loopt zeker liever op dit?
[ afbeelding ]
Lees ik hier een open sollicitatie?quote:Op maandag 22 april 2013 10:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Grote patas heb je
Kun je genoeg nukubu's een flinke trap onder hun hol mee geven.
Leidenquote:Op maandag 22 april 2013 12:06 schreef m.k het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)den_opgepakt___.html
Dat moet dan weer uit mijn dorp komen
Alles dat onder de Waal ligtquote:
Geen grote bakkes hè? Boerepummel da ge zeitquote:
Chatten met oud collega's van de Stinger groep van vroegahquote:
Fixedquote:Op maandag 22 april 2013 13:35 schreef BredeBroeder het volgende:
2e en 3e bro ook afgewezen bij V&VBen fucking loser zo.
Ik begrijp jou toch nooit.quote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of heb jij gefaald door mij weer eens verkeerd te begrijpen?
Zal ik is met mijn taaltje gaan pratenquote:Op maandag 22 april 2013 14:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WatdenkjezellufDe rest snapt mij prima, althans, dat denk ik
Kom maar op met je taaltjequote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zal ik is met mijn taaltje gaan praten, ik wed dat alleen de 25-'ers het zullen begrijpen. Het is alleen jou verborgen mening achter je Nederlands wat soms moeilijk is op te vatten
Al.quote:Op maandag 22 april 2013 14:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, dan wordt ik voor gek verklaart.
Ik weet heel erg zeker dat de rest hier wel snapt wat 'al' betekend als antwoord.quote:Op maandag 22 april 2013 14:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus![]()
Al. Al watAlloo?
Tevens, ik zit niet op school.
Ok man, geen trobbie.quote:Op maandag 22 april 2013 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet heel erg zeker dat de rest hier wel snapt wat 'al' betekend als antwoord.
Ik ben niet de gene die para wordt om een paar spelfoutenquote:Op maandag 22 april 2013 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik niet, de enige met trobbie hier dat ben je zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |