Het is inderdaad net kanker.quote:Op maandag 22 april 2013 12:46 schreef novel het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze deze gevoelens ook wel weer in een formatje met onderliggend verdienmodelletje weten te vatten....
(Nadat ze zijn bijgekomen van deze verrassing)

Oooo, meester. Hij zei kanker!quote:

Tuurlijk. De So You Think You Can Write A Koningslied pilot zal binnenkort wel op tv verschijnen!quote:Op maandag 22 april 2013 12:46 schreef novel het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze deze gevoelens ook wel weer in een formatje met onderliggend verdienmodelletje weten te vatten....
(Nadat ze zijn bijgekomen van deze verrassing)

quote:Op maandag 22 april 2013 13:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tuurlijk. De So You Think You Can Write A Koningslied pilot zal binnenkort wel op tv verschijnen!

En waar blijven de kamervragen?quote:Op maandag 22 april 2013 13:16 schreef novel het volgende:
Is er trouwens al bekend wat de RVD besluit over deze nationale crisis?

Die heeft Ali B nog niet eens de schuld gegevenquote:Op maandag 22 april 2013 13:27 schreef Luigi het volgende:
Nu realiseer ik het me. Ik mis de PVV in dit hele drama!

Dat zegt Krajicek dus, niet Borsato.quote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Ali B. liet zich gisteren al niet heel positief uit over het nummer en de stamppot-rap (waaraan hij zelf deelnam, maar waarvan hij zei dat hij er niet achterstond), nu pakt Borsato hem terug: ."Op de rap 'W van Willem' door Ali B na, vind ik het een onwijs mooi nummer. Jammer dat veel mensen er kippenvel op een negatieve manier van krijgen." Leuk dat zwartepieten
http://www.rtl.nl/compone(...)het_lied_zo_mooi.xml

Ah ja, je hebt gelijkquote:Op maandag 22 april 2013 14:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat zegt Krajicek dus, niet Borsato.

Dit is echt nivootje 'HET ZAL EN HET MOET GVD GEZALLIG WORDEN JA!!!111111' hoorquote:Op maandag 22 april 2013 14:15 schreef MrBadGuy het volgende:
"Kern is en blijft de gedachte om gezamenlijk op 30 april een lied te zingen voor de koning".
 .
.

Het voelt een beetje als het kerstdiner bij je schoonmoeder, op deze manierquote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef Tijn het volgende:
Ja, we moeten en zullen gaan zingen, of we nou een lied hebben of niet
 .
.

quote:
 Jongens zolang er geen satellietwagen van CNN zoals op onderstaand plaatje staat is het te klein en te miezerig om lang bij stil te blijven staan.
 Jongens zolang er geen satellietwagen van CNN zoals op onderstaand plaatje staat is het te klein en te miezerig om lang bij stil te blijven staan.  

zelfmoord gepleegd door zijn eigen nummer met koptelefoon op te luisteren?quote:Op maandag 22 april 2013 14:31 schreef Luigi het volgende:
JONGENS IK LEES NET DAT JOHN EWBANK DOOD IS IK ZET HET VLUG OP DE TWITTERT!!11111

Kijk nou ui-uit!quote:Op maandag 22 april 2013 14:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het lijkt wel of John Ewbank dood is.

Oeh, als er een referendum was geweest over wie de schrijver/componist van het Koningslied moest worden, zou Ewbank dan hebben gewonnen?quote:

hoop het niet zeg, moet ik dat teringnummer nog vaker horenquote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef novel het volgende:
Ik voorspel dat het de Rickroll gaat vervangen

Dat zou wel mooi zijnquote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef novel het volgende:
Ik voorspel dat het de Rickroll gaat vervangen
 .
.  .
.  

Is Ewbank ook al in trek bij zulke jonge guppies?quote:Op maandag 22 april 2013 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, als er een referendum was geweest over wie de schrijver/componist van het Koningslied moest worden, zou Ewbank dan hebben gewonnen?
En nee, dan hadden we hysterische meisjes van 15 niet laten SMSen

Z'n vriendinnetje is 21.quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Ewbank ook al in trek bij zulke jonge guppies?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |