Stampot.quote:Op zondag 21 april 2013 16:31 schreef Joeri. het volgende:
Ik ben toch benieuwd wie van de artiesten de stamppot inzending heeft gedaan
Wat is dat?quote:
Nog een fout in dat lied dus.quote:Op zondag 21 april 2013 16:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stamppot
Ik snap het. Hij had het druk met hele andere dingen dan het koningslied. Duh. Maar zeg dat dan gewoon.quote:Op zondag 21 april 2013 16:21 schreef iBenny het volgende:
Wuuut?! Dit is de vriendin van John?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie heeft dat überhaupt bedachtquote:Op zondag 21 april 2013 16:41 schreef Strani het volgende:
Ik vind het overigens best treurig voor de mens John Ewbank. Ik ken 'm amper en weet niet hoe hij is, maar felle kritiek van miljoenen landgenoten kan nooit makkelijk zijn.
Ik blijf erbij dat de grootste fout werd gemaakt door het comité, door te denken dat een koningslied ooit succes zou kunnen hebben.
Ik had daar een topic over geopendquote:Op zondag 21 april 2013 16:41 schreef iBenny het volgende:
http://www.maximemmen.nl/ (NSFW!!!!)
Vergeet het koningslied, drie vingers op je tiet.
Goed initiatief!
Joh. In de sing-along-versie stond stampot.quote:Op zondag 21 april 2013 16:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stamppot
hij bedoeld dat het niet meer verkocht kan worden omdat bekend is dat het plagiaat is maar ze het nog wel mogen zingen.quote:Op zondag 21 april 2013 16:07 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Maar hoe bedoelt hij dan dat hij zich terugtrekt als het lied nog wordt gezongen?![]()
Denk dan dat alleen de bn'ers gaan zingen want nogal moeilijke tekst. Jammer eigenlijk.
oohquote:Op zondag 21 april 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Joh. In de sing-along-versie stond stampot.
quote:Op zondag 21 april 2013 16:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat verdwijnt in de doofpot. stamppot.
Ah, de pot waar het mee begon, natuurlijk!quote:Op zondag 21 april 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Joh. In de sing-along-versie stond stampot.
't is een speciale pot waar je moblo's in kan doen omdat de stam er al in zit, ofzo.quote:
Een goed lied, een lekker meezinger zou zeker een succes geworden zijn, kijk naar viva hollandia als fc knudde in actie komt.quote:Op zondag 21 april 2013 16:41 schreef Strani het volgende:
Ik vind het overigens best treurig voor de mens John Ewbank. Ik ken 'm amper en weet niet hoe hij is, maar felle kritiek van miljoenen landgenoten kan nooit makkelijk zijn.
Ik blijf erbij dat de grootste fout werd gemaakt door het comité, door te denken dat een koningslied ooit succes zou kunnen hebben.
't Lied is dus ook namens de LeHoBi's van de samenlevingquote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, de pot waar het mee begon, natuurlijk!
Arme Johnquote:Op zondag 21 april 2013 17:32 schreef icloud het volgende:
Over de kritiek op het rapgedeelte uit het lied schrijft ze: ''De rappers hebben hun eigen teksten geschreven, en rapteksten moet je niet gaan uitpluizen, het gaat om het gevoel. Dat er zoveel ophef is over de 'W van wakker, stamppot eten' vind ik nogal flauw.''
Alles is zoals het zou moeten zijn - Daphne Deckers De rappers hebben hun eigen teksten geschreven, en rapteksten moet je niet gaan uitpluizen, het gaat om het gevoel. Dat er zoveel ophef is over 'de W van wakker, stamppot eten' vind ik nogal flauw. Er worden allemaal Nederlandse dingen genoemd door de rappers, óók 'miljoenen coaches die het beter weten'. Ha, dát was profetisch. Iedereen blijkt opeens een taalpurist. De rest van de tekst is voor een groot gedeelte van John, en daarna van Guus Meeuwis, Jack Poels, Alain Clark en mezelf. Als inspiratie zijn tekstregels gebruikt die duizenden Nederlanders hebben ingezonden. Daaruit kwam bijvoorbeeld: samen, zij en zij, wind en regen, beschermen, dromen, land uit water, samen dingen waarmaken, de leeuw, mijn haven, baken in de nacht. Mooi toch? Het Koningslied gaat over beschermen wat je lief is, over naast elkaar blijven staan. Ik vind het erg mooi geworden, en gezien het grote aantal mensen wat het heeft gedownload zijn er wel meer mensen die het aanspreekt. Maar de hetze heeft gewonnen, en John heeft het Koningslied teruggetrokken. Dus iedereen kan weer rustig slapen!quote:Op zondag 21 april 2013 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arme JohnWaarom laten ze Nederlandse rappers zelf schrijven
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |