Zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 14:59 schreef icloud het volgende:
[..]
Er klopt niet alleen iets aan haar muzikaal gevoel.................
Ben je jaloers heequote:Op zondag 21 april 2013 15:21 schreef Fascination het volgende:
Dat leeftijdsverschil met z'n vriendin overigens.!!
Uiteraard, het kan natuurlijk niet zo zijn dat het gewoon zowel in muzikaal als tekstueel opzicht echt een miskleun van jewelste is. Nee, dan smijten we met de hedendaagse Godwin: de onderbuik.quote:Op zondag 21 april 2013 14:50 schreef remlof het volgende:
Wat een sneu, negatief volkje zijn wij Nederlanders toch geworden om zo te keer te gaan tegen de artiesten die geheel vrijblijvend moeite in dit Koningslied hebben gestoken.
Ik heb het net eens helemaal van begin tot eind afgespeeld en meegelezen en ik vind er heel weinig mis mee. Jammer dat dit zo is afgefakkeld vanuit de onderbuik. Ondankbaar Nederlands kutvolk
Oh ja, want ik ben vrouw, he.quote:
1. Het lied is bedoeld voor de koning. Tenminste... dat zou je zeggen. Kijk je naar de tekst is het simpelweg en letterlijk een samenrapsel van onsamenhangende teksten, die voor een groot deel nergens op slaan.quote:Op zondag 21 april 2013 14:50 schreef remlof het volgende:
Wat een sneu, negatief volkje zijn wij Nederlanders toch geworden om zo te keer te gaan tegen de artiesten die geheel vrijblijvend moeite in dit Koningslied hebben gestoken.
Ik heb het net eens helemaal van begin tot eind afgespeeld en meegelezen en ik vind er heel weinig mis mee. Jammer dat dit zo is afgefakkeld vanuit de onderbuik. Ondankbaar Nederlands kutvolk
Dit was de enige keer dat ik wat van het lied heb meegekregenquote:
ik kan nieteens verder dan de 2e zin kijken, dat is iig duidelijk het type targetpubliek denk ik, beetje 'kijk mij ik ga iets leuks doen ff mezelf opnemen' hipster gekleed..quote:Op zondag 21 april 2013 15:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit was de enige keer dat ik wat van het lied heb meegekregen
Nee. De rel is kapot.quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er nog nieuwe sappige tweets voorbij gekomen de afgelopen uurtjes?
quote:
jaquote:Op zondag 21 april 2013 16:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe is zoiets nou mee te zingen, inderdaad.Maar het lied wordt toch nog steeds gezongen bij de inhuldiging?
Maar hoe bedoelt hij dan dat hij zich terugtrekt als het lied nog wordt gezongen?quote:
nee.quote:Op zondag 21 april 2013 16:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoe is zoiets nou mee te zingen, inderdaad.Maar het lied wordt toch nog steeds gezongen bij de inhuldiging?
quote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef icloud het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)er-koningslied.dhtml![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er nog nieuwe sappige tweets voorbij gekomen de afgelopen uurtjes?
twitter:JandeHoop twitterde op zondag 21-04-2013 om 12:06:32Koningslied was opening NOS journaal. Vanmiddag waarschijnlijk een spoedzitting van het kabinet. Noord-Korea heeft nog niet gereageerd. reageer retweet
Kan best toch? Bekend, rijk en ziet er (redelijk) goed uit.quote:Op zondag 21 april 2013 16:21 schreef iBenny het volgende:
Wuuut?! Dit is de vriendin van John?
[ afbeelding ]
Daar wil ik wel een stamppotje mee etenquote:Op zondag 21 april 2013 16:21 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs als ontbijt zeker?quote:Op zondag 21 april 2013 16:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een stamppotje mee eten
Janquote:Op zondag 21 april 2013 16:14 schreef iBenny het volgende:
[..]twitter:JandeHoop twitterde op zondag 21-04-2013 om 12:06:32Koningslied was opening NOS journaal. Vanmiddag waarschijnlijk een spoedzitting van het kabinet. Noord-Korea heeft nog niet gereageerd. reageer retweet
Nee.quote:Op zondag 21 april 2013 16:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
Maar het lied wordt toch nog steeds gezongen bij de inhuldiging?
Ja hij is 21 jaar ouderquote:Op zondag 21 april 2013 16:21 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |