Welke 'laatste beelden' ? Die van de aanslag?quote:Op zondag 21 april 2013 15:02 schreef paddy het volgende:
[..]
De pers is ver weg gehouden van de plaats waar hij lag begrijp ik. Begreep dat ze wel info kregen, maar waar die vandaan kwam weet ik niet. De ramp was er al voor de pers, en eerlijk gezegd vind ik het prima dat ze meteen doorgepakt hebben.
Mijn gevoel zegt me wel (meer naar aanleiding van de info over die jongen van negentien in zijn dagelijks leven) dat hij is meegesleept. Maakt hem niet minder verantwoordelijk, maar geeft voor mij een ander beeld. De laatste beelden van hem en de beelden van een tijd daarvoor zit enorm veel verschil in de blik in zijn ogen.
Maar als die twee mannen het voor een vrij tjetjenie of weet ik veel wat voor reden hebben gedaan is het ook een complot.quote:Op zondag 21 april 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kunnen hier:
BNW / Bom Boston door Illuminati? dl 6
Niet in de zin van BNW waar er een heel leger aan medeplichtigen in de overheidsdiensten moet zijn om de verhalen van de logica te kunnen redden.quote:Op zondag 21 april 2013 22:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Maar als die twee mannen het voor een vrij tjetjenie of weet ik veel wat voor reden hebben gedaan is het ook een complot.
Heb je wel eens van compartmentalization en need to know basis gehoord?quote:Op zondag 21 april 2013 22:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet in de zin van BNW waar er een heel leger aan medeplichtigen in de overheidsdiensten moet zijn om de verhalen van de logica te kunnen redden.
Nee, mij compleet onbekend. Ik hoor er graag meer over.quote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb je wel eens van compartmentalization en need to know basis gehoord?
Zo werken ze namelijk bij geheime diensten en blackops.
Google is je vriend! Ik mag in dit topic verder ook niet over complotten posten dus ik ben weg.quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee, mij compleet onbekend. Ik hoor er graag meer over.
Mwa, heb z'n andere blogs ook eens gelezen, gok dat ie ofwel de "Turner Diaries" ofwel de "Protocols of the Elders of Zion" naast z'n bed heeft liggen, en "My Struggle" van der adolfquote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef wise het volgende:
[..]
Indeed. Klopt zoveel niet aan heel het gebeuren. Meer van dit soort links.
Wel gaaf om te zienquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef stijn_ het volgende:
Deze al gepost?
Infrarood beelden vanuit helicopter
Ja, en dan die vrouw die niet van haar plek gegaan is. Dat is raar volgens complottheoristen, maar hebben ze wel eens mensen in shock meegemaakt? Iedereen kan zó anders reageren, daar zijn geen richtlijnen voor. Er is geen normale reactie voor mensen in shock.quote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef heywoodu het volgende:
Die complotbullshit, jezus zeg. Je zal jezelf zien liggen met zonder 2 benen met als bijschrift dingen als "fake amputee guy" en "amputee actor"
inderdaad, maar ook die "robot" die is ingezet, dat lijkt hier toch gewoon een auto met een grijparm op 't dak, weet iemand misschien wat dit is, misschien een wikipedia of foto van hoe dit ding eruit ziet?quote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wel gaaf om te zien
Flashbangs in de boot
quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad, maar ook die "robot" die is ingezet, dat lijkt hier toch gewoon een auto met een grijparm op 't dak, weet iemand misschien wat dit is, misschien een wikipedia of foto van hoe dit ding eruit ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]jeugdsentimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
inderdaad, maar ook die "robot" die is ingezet, dat lijkt hier toch gewoon een auto met een grijparm op 't dak, weet iemand misschien wat dit is, misschien een wikipedia of foto van hoe dit ding eruit ziet?
wel leuk dingetje, ziet er best bepantserd uitquote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lenco Bearcat met armpje voorop.
zul je hier in nederland niet snel zien nee,quote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt ongelofelijk wat een machtsvertoon de politie daar kan inzetten. Het is bijna net het leger.
De maker van deze pantserwagens bevindt zich ook in Massachusetts.quote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
wel leuk dingetje, ziet er best bepantserd uit
Oskosh ligt in Wisconsin 😉quote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef stijn_ het volgende:
[..]
De maker van deze pantserwagens bevindt zich ook in Massachusetts.
National Guard deed ook mee dacht ik.quote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt ongelofelijk wat een machtsvertoon de politie daar kan inzetten. Het is bijna net het leger.
maar als ik het artikel goed begrijp weten ze dat niet zeker, maar concluderen ze het omdat ze die "device" hebben gevonden in de auto en op de eerste shooting scene. ik ben benieuwd naar de uitkomst van de ondervragingen!quote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef TeleportingKing het volgende:
'Broers waren van plan meer aanslagen te plegen'
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-22240327
Doe niet zo popi-jopie zonder kennis van zaken te hebben. Kijk eens hoe we hier een kaping oploste al een jaar of 35 geleden:quote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
zul je hier in nederland niet snel zien nee,
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef Fides het volgende:
[..]
Doe niet zo popi-jopie zonder kennis van zaken te hebben. Kijk eens hoe we hier een kaping oploste al een jaar of 35 geleden:
In Nederland heeft de politie ook gewoon van dit soort units te beschikking voor dit soort crises:
http://img198.imageshack.us/img198/3897/yprrampunt.jpg (copy/paste deze link)
http://www.112vallei.nl/u(...)ecbea20cc601b5ad.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/8752/amf0792.jpg (copy/paste deze link)
http://img255.imageshack.us/i/politie.jpg (copy/paste deze link)
dat haat ik aan youtube, zie je zo'n thumbnail maar de video is iets heel anders wat al gisteren voorbijkwamquote:
Er hangen ook altijd McBacons aan.quote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede zaak. Hoop dat ze zoveel mogelijk te weten komen. Ben ook benieuwd wat voor bewijzen elders gevonden worden, zoals bij de broers thuis.quote:Op maandag 22 april 2013 01:18 schreef burningbridges het volgende:
"Boston Marathon bombing suspect Dzhokhar Tsarnaev is awake and responding sporadically in writing to questions about other potential cell members and other unexploded bombs, law enforcement sources told ABC News."
Same. Vind het sowieso apart dat daar nog niets over gezegd is, normaal hoor je dat namelijk vrijwel meteen.quote:Op maandag 22 april 2013 01:23 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Goede zaak. Hoop dat ze zoveel mogelijk te weten komen. Ben ook benieuwd wat voor bewijzen elders gevonden worden, zoals bij de broers thuis.
Dit exacte type, of dit merk? Zie dat ze een uitgebreid aanbod hebben. OC is pepper spray, CN is mace, CS is het meest gebruikelijke traangas..quote:Op zondag 21 april 2013 23:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
dit is dus ook in die boot geschoten, tenminste dat zeiden ze live op de politiescanner, is nog niet bevestigd door de mainstream media
nee gewoon oc vapor in het algemeen geen idee wat voor een ze specifiek gebruikt hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 01:33 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Dit exacte type, of dit merk? Zie dat ze een uitgebreid aanbod hebben. OC is pepper spray, CN is mace, CS is het meest gebruikelijke traangas..
http://www.marklsupply.com/CTS_bymfg_22-3-1.html
Ken me paar jaar terug nog wel actie herinderen waarbij er terrorisme dreiging was, toen stond men ook met groot materieel bij de ijtunnel.quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]ja maar het was dan ook een garpje. ik denk zelf dat in nederland de situatie tactvolle en beter was afgehandeld, zonder een groot circus eromheen. dus toch, je zult zoiets in nederland niet snel zien.
Zeer waarschijnlijk traangas omdat dat dat zich veel makkelijker verspreid, pepperspray is vooral effectief als iemand het direct in zijn gezicht krijgt en weinig blijvend resultaat heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 01:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nee gewoon oc vapor in het algemeen geen idee wat voor een ze specifiek gebruikt hebben
Echte mannen kunnen ertegen:quote:Op maandag 22 april 2013 01:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
nee gewoon oc vapor in het algemeen geen idee wat voor een ze specifiek gebruikt hebben
wel heftig als je zo kunt blijven doorgaan, maar toch zie je dat de eerste 30 seconden hij eigenlijk weinig kan.quote:
Wat een bikkel!quote:
twitter:BuzzFeedAndrew twitterde op maandag 22-04-2013 om 02:47:17NBC has a story up the bombing suspect responding to questions. http://t.co/rfQB0VI0DB reageer retweet
waarom nou altijd '77 erbij halen als je ook 2004 hebtquote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef Fides het volgende:
[..]
Doe niet zo popi-jopie zonder kennis van zaken te hebben. Kijk eens hoe we hier een kaping oploste al een jaar of 35 geleden:
In Nederland heeft de politie ook gewoon van dit soort units te beschikking voor dit soort crises:
http://img198.imageshack.us/img198/3897/yprrampunt.jpg (copy/paste deze link)
http://www.112vallei.nl/u(...)ecbea20cc601b5ad.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/8752/amf0792.jpg (copy/paste deze link)
http://img255.imageshack.us/img255/4038/politie.jpg (copy/paste deze link)
Hier een stukje docu:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
zul je hier in nederland niet snel zien nee,
[ afbeelding ]
Kappen met die complotonzin. Hier praten we serieus over het nieuws.quote:
Ze wilden hem toch zo snel mogelijk ondervragen over medeplichtigen? Die man misschien.quote:Op maandag 22 april 2013 10:20 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Kappen met die complotonzin. Hier praten we serieus over het nieuws.
Zn arm is gewoon naar achter en hij denkt gelijk dat zn rugzak er nog zit ☺quote:
my goodness.. de reacties op dat filmpje zijn zowaar nog sneu-er dan het filmpje zelf.quote:
Je zit in het verkeerde subforumquote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef wise het volgende:
Een huiszoeking in Boston na de aanslagen
welkom martial law.
Deze ingestudeerde "aanslag" was een oefening om te kijken of een complete lockdown van een stad mogelijk was. Politiestaat op zijn best.
Alle lagen van politie en notabene het leger om één 19 jarige knul op te zoeken.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Hier kun je beter heenquote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef wise het volgende:
welkom martial law.
Deze ingestudeerde "aanslag" was een oefening om te kijken of een complete lockdown van een stad mogelijk was. Politiestaat op zijn best.
Alle lagen van politie en notabene het leger om één 19 jarige knul op te zoeken.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Voor aluhoedjes hebben we een speeltuin genaamd BNW. Hier praten we serieus over het nieuws.quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef wise het volgende:
welkom martial law.
Hoe vaak moet je het nog zeggen he?quote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Voor aluhoedjes hebben we een speeltuin genaamd BNW. Hier praten we serieus over het nieuws.
quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef wise het volgende:
welkom martial law.
Dzokhar was de jongere broer, de oudere is Tamerlan.quote:Op maandag 22 april 2013 12:41 schreef Meesternadim het volgende:
was dzokhar tsarnaev de kleine of grote broer? En hoe heette de andere broer dan? dus de broer van dzokhar tsarnaev. Woonden ze in Boston? Waren ze Muslim? Heeft Obama al een speech gegeven hierover?
Meesternadim
Tamerlan was de grote broer, het waren moslims. Jongere broer is Amerikaans staatsburger en ze zijn etnisch Tsjetsjeens. Obama heeft al aangekondigd dat ze daarom Tsjechië gaan binnenvallen.quote:Op maandag 22 april 2013 12:41 schreef Meesternadim het volgende:
was dzokhar tsarnaev de kleine of grote broer? En hoe heette de andere broer dan? dus de broer van dzokhar tsarnaev. Woonden ze in Boston? Waren ze Muslim? Heeft Obama al een speech gegeven hierover?
Meesternadim
Haha goede grap.quote:Op maandag 22 april 2013 12:46 schreef Kirov het volgende:
[..]
Tamerlan was de grote broer, het waren moslims. Jongere broer is Amerikaans staatsburger en ze zijn etnisch Tsjetsjeens. Obama heeft al aangekondigd dat ze daarom Tsjechië gaan binnenvallen.
Edit: Ze woonden beide in Cambridge.
Ze zijn 10 jaar geleden naar 'Murica verhuist.quote:Op maandag 22 april 2013 12:47 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Haha goede grap.
Maar Dozkhar en Tamerlan waren geboren in USA? Of waren ze op oudere leeftijd verhuisd?
Meesternadim
Inwoners met een geweer in hun rug hun huis uit sleuren en tegen ze lopen schreeuwen alsof ze die bomaanslagen hebben gepleegd noem ik nieuws. Misschien dat jij iedere dag een gemaskerde bende met machinegeweren tegenkomt die je behandelen alsof ze je uit een of andere modderhut in Afghanistan halen? En het is al heel lang geen BNW meer dat de Amerikaanse overheid de afgelopen jaren een hele hoop nieuwe veiligheidswetten heeft aangenomen om de mensen daar ''veilig'' te houden. Dat die wetten voor het eerst op zo'n schaal worden toegepast om iemand te vinden die met alle respect voor de slachtoffers toch een niet zo'n heel bijzonder lange lijst met doden op zijn naam heeft noem ik nieuws.quote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Voor aluhoedjes hebben we een speeltuin genaamd BNW. Hier praten we serieus over het nieuws.
Wat hadden ze anders moeten doen? Die man was extreem gevaarlijk, hield zich waarschijnlijk met meerdere explosieven op in een woonwijk. Ik begrijp het optreden van de politie volkomen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:01 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Inwoners met een geweer in hun rug hun huis uit sleuren en tegen ze lopen schreeuwen alsof ze die bomaanslagen hebben gepleegd noem ik nieuws. Misschien dat jij iedere dag een gemaskerde bende met machinegeweren tegenkomt die je behandelen alsof ze je uit een of andere modderhut in Afghanistan halen? En het is al heel lang geen BNW meer dat de Amerikaanse overheid de afgelopen jaren een hele hoop nieuwe veiligheidswetten heeft aangenomen om de mensen daar ''veilig'' te houden. Dat die wetten voor het eerst op zo'n schaal worden toegepast om iemand te vinden die met alle respect voor de slachtoffers toch een niet zo'n heel bijzonder lange lijst met doden op zijn naam heeft noem ik nieuws.
Goed begrepen. Hou het paranoïde geneuzel waar het hoort.quote:Maar je moet schijnbaar al het enge overheidsnieuws tegenwoordig in een speciaal forum stoppen waar superieure mensen zoals jij niet komen.
Rot voor jequote:Op maandag 22 april 2013 00:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat haat ik aan youtube, zie je zo'n thumbnail maar de video is iets heel anders wat al gisteren voorbijkwam
Je ziet het gebeuren en nog is het paranoïde geneuzel. Als iemand hier mentaal niet in orde is dan is het wel degene die hd beeldmateriaal ontkent. Die man was extreem gevaarlijk dus dan ga je maar machinegeweren in mensen hun rug douwen die niet eens op de dader lijken en random inwoners intimideren en terroriseren.quote:Op maandag 22 april 2013 21:16 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Wat hadden ze anders moeten doen? Die man was extreem gevaarlijk, hield zich waarschijnlijk met meerdere explosieven op in een woonwijk. Ik begrijp het optreden van de politie volkomen.
[..]
Goed begrepen. Hou het paranoïde geneuzel waar het hoort.
Ehh, ik ontken niks. Ik heb de acties gezien en zeg net dat ik ze begrijp.quote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je ziet het gebeuren en nog is het paranoïde geneuzel. Als iemand hier mentaal niet in orde is dan is het wel degene die hd beeldmateriaal ontkent.
Tamerlan was de vriend van een van de vermoorden, maar liet zich niet zien bij de begrafenis of andere bijeenkomsten. De moordenaar is binnengelaten, dus is het waarschijnlijk een bekende.quote:Onopgeloste moord
De Amerikaanse justitie onderzoekt of Tsarnajev betrokken is geweest bij een onopgeloste drievoudige moord in de omgeving van Boston.
Tamerlan was een vriend van een van drie mannen die in september 2011 werden neergestoken in een woning in Waltham, een voorstad van Boston. Destijds liet justitie weten dat het erop leek dat de slachtoffers hun moordenaar hadden gekend en dat de aanval niet willekeurig was.
De website Buzzfeed.com meldde dat enkele bekenden van de Boston-verdachte vermoeden dat hij iets met de moorden te maken heeft. Justitie stelde daarop een onderzoek in. ''We zullen iedere nieuwe aanwijzing absoluut onderzoeken'', zei een woordvoerster.
De moorden vonden plaats in het appartement van Brendan Mess, die zelf ook omkwam. Mess kende Tamerlan van de sportschool.
Bron: nu.nl
Bij gebrek aan kennis opgeven is bewonderenswaardig maar helaas moet je afsluiten met een vaststelling die toch vooral betrekking op jezelf heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ehh, ik ontken niks. Ik heb de acties gezien en zeg net dat ik ze begrijp.
Verder kan ik mijn posts wel weer gaan herhalen maar het dringt toch niet door.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Bij gebrek aan kennis opgeven is bewonderenswaardig maar helaas moet je afsluiten met een vaststelling die toch vooral betrekking op jezelf heeft.
Dankje! Toch nog een vriendelijke afsluiter van je na al die zure vliezerspraat eerder. Soms moet je gewoon toegeven dat je dom hebt zitten lullen. Machinegeweren douwen in de rug van je onschuldige zusje omdat ze toevallig in dezelfde buurt woont als een moordenaar mogelijk schuilt is niet goed te praten.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 22:27 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dankje! Toch nog een vriendelijke afsluiter van je na al die zure vliezerspraat eerder. Soms moet je gewoon toegeven dat je dom hebt zitten lullen.
Tja, als je in sprookjes gelooft is de stap niet zo groot om in een nog groter sprookje te gaan geloven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:05 schreef Isabeau het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
Hoe komt het toch dat dit soort slimme meisjes zo gebrainwashed kunnen worden
Dat gejaag op en gestalk van zo iemand vind ik ook wel vrij triest eigenlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:05 schreef Isabeau het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
Hoe komt het toch dat dit soort slimme meisjes zo gebrainwashed kunnen worden
Het is natuurlijk inderdaad iemand die willekeurig gekozen wordt?!?!?! Ik ken jou relaties niet, maar de mijne weet ik echt wel hoe ik in elkaar steek en wat ik doe.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gejaag op en gestalk van zo iemand vind ik ook wel vrij triest eigenlijk
Ik bedoel door zo'n Telegraaf-achtige krant, dat de FBI haar ondervraagt is natuurlijk logisch, als vrouw van 1 van de 2 verdachten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:53 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het is natuurlijk inderdaad iemand die willekeurig gekozen wordt?!?!?! Ik ken jou relaties niet, maar de mijne weet ik echt wel hoe ik in elkaar steek en wat ik doe.
Ze hebben daar dan ook geen koningslied om over te schrijven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel door zo'n Telegraaf-achtige krant, dat de FBI haar ondervraagt is natuurlijk logisch, als vrouw van 1 van de 2 verdachten.
Interessant, bedankt! De openbare aanklager (?) gaat dus voor levenslang / doostraf. En hij is helemaal bij kennis in tegenstelling tot eerdere berichten waar die nog in coma lag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:39 schreef Tourniquet het volgende:
Transcript van de aanklacht, zoals deze aan Tsarnaev is voorgelezen in het ziekenhuis, inclusief zijn reacties (knikjes en 1 keer "no"):
http://www.nytimes.com/in(...)ppearance.html?_r=1&
Hoe zou jij ze willen noemen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:35 schreef xzaz het volgende:
Hij wordt aangeklaagd voor het gebruik van Weapons of mass destruction
Lastig, je zou wel de jury moeten meekrijgen; alles is "circumstantial" bij de aanslag. Lees de Criminal Complaint maar eens:quote:
Even snel gekeken, maar er is dus nog een tweede aanklacht; malicious destruction of property resulting in death. Tevens wordt er nog wel even ingezoomed op die weapon of mass destruction; namely an improvised explosion device.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Lastig, je zou wel de jury moeten meekrijgen; alles is "circumstantial" bij de aanslag. Lees de Criminal Complaint maar eens:
http://www.nytimes.com/in(...)rnaev-complaint.html
mass destruction en 'personal destruction' is nogal raar. Wat is mass destruction? 100 gewonden 3000 doden? 2 doden? 5 gebouwen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:55 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Even snel gekeken, maar er is dus nog een tweede aanklacht; malicious destruction of property resulting in death. Tevens wordt er nog wel even ingezoomed op die weapon of mass destruction; namely an improvised explosion device.
Als ik het allemaal zo zie, dan is 'mass destruction' gewoon een tegenhanger van zeg maar 'personal destruction', dus tegen een persoon gericht.
Ook weer zo lekker vaagquote:A weapon of mass destruction (WMD) is a weapon that can kill and bring significant harm to a large number of humans (and other life forms) and/or cause great damage to man-made structures (e.g. buildings), natural structures (e.g. mountains), or the biosphere in general.
En hij heeft er maar 1 gedaan, hij is medeplichtig aan de andere.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
Twee bommen lijken me wel weapons of mass destruction.
er is tenminste 1 iemand omgekomen, en over 200 gewonden zoals de aanklacht aangeeft. Daar maakt de advocaat gehakt van gezien andere zaken in het verleden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee sorry hier ga ik geen antwoord op geven, ligt zo voor de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |