Bij gebrek aan kennis opgeven is bewonderenswaardig maar helaas moet je afsluiten met een vaststelling die toch vooral betrekking op jezelf heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ehh, ik ontken niks. Ik heb de acties gezien en zeg net dat ik ze begrijp.
Verder kan ik mijn posts wel weer gaan herhalen maar het dringt toch niet door.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Bij gebrek aan kennis opgeven is bewonderenswaardig maar helaas moet je afsluiten met een vaststelling die toch vooral betrekking op jezelf heeft.
Dankje! Toch nog een vriendelijke afsluiter van je na al die zure vliezerspraat eerder. Soms moet je gewoon toegeven dat je dom hebt zitten lullen. Machinegeweren douwen in de rug van je onschuldige zusje omdat ze toevallig in dezelfde buurt woont als een moordenaar mogelijk schuilt is niet goed te praten.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 22:27 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dankje! Toch nog een vriendelijke afsluiter van je na al die zure vliezerspraat eerder. Soms moet je gewoon toegeven dat je dom hebt zitten lullen.
Tja, als je in sprookjes gelooft is de stap niet zo groot om in een nog groter sprookje te gaan geloven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:05 schreef Isabeau het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
Hoe komt het toch dat dit soort slimme meisjes zo gebrainwashed kunnen worden
Dat gejaag op en gestalk van zo iemand vind ik ook wel vrij triest eigenlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:05 schreef Isabeau het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
Hoe komt het toch dat dit soort slimme meisjes zo gebrainwashed kunnen worden
Het is natuurlijk inderdaad iemand die willekeurig gekozen wordt?!?!?! Ik ken jou relaties niet, maar de mijne weet ik echt wel hoe ik in elkaar steek en wat ik doe.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gejaag op en gestalk van zo iemand vind ik ook wel vrij triest eigenlijk
Ik bedoel door zo'n Telegraaf-achtige krant, dat de FBI haar ondervraagt is natuurlijk logisch, als vrouw van 1 van de 2 verdachten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:53 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het is natuurlijk inderdaad iemand die willekeurig gekozen wordt?!?!?! Ik ken jou relaties niet, maar de mijne weet ik echt wel hoe ik in elkaar steek en wat ik doe.
Ze hebben daar dan ook geen koningslied om over te schrijven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel door zo'n Telegraaf-achtige krant, dat de FBI haar ondervraagt is natuurlijk logisch, als vrouw van 1 van de 2 verdachten.
Interessant, bedankt! De openbare aanklager (?) gaat dus voor levenslang / doostraf. En hij is helemaal bij kennis in tegenstelling tot eerdere berichten waar die nog in coma lag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:39 schreef Tourniquet het volgende:
Transcript van de aanklacht, zoals deze aan Tsarnaev is voorgelezen in het ziekenhuis, inclusief zijn reacties (knikjes en 1 keer "no"):
http://www.nytimes.com/in(...)ppearance.html?_r=1&
Hoe zou jij ze willen noemen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:35 schreef xzaz het volgende:
Hij wordt aangeklaagd voor het gebruik van Weapons of mass destruction
Lastig, je zou wel de jury moeten meekrijgen; alles is "circumstantial" bij de aanslag. Lees de Criminal Complaint maar eens:quote:
Even snel gekeken, maar er is dus nog een tweede aanklacht; malicious destruction of property resulting in death. Tevens wordt er nog wel even ingezoomed op die weapon of mass destruction; namely an improvised explosion device.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Lastig, je zou wel de jury moeten meekrijgen; alles is "circumstantial" bij de aanslag. Lees de Criminal Complaint maar eens:
http://www.nytimes.com/in(...)rnaev-complaint.html
mass destruction en 'personal destruction' is nogal raar. Wat is mass destruction? 100 gewonden 3000 doden? 2 doden? 5 gebouwen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:55 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Even snel gekeken, maar er is dus nog een tweede aanklacht; malicious destruction of property resulting in death. Tevens wordt er nog wel even ingezoomed op die weapon of mass destruction; namely an improvised explosion device.
Als ik het allemaal zo zie, dan is 'mass destruction' gewoon een tegenhanger van zeg maar 'personal destruction', dus tegen een persoon gericht.
Ook weer zo lekker vaagquote:A weapon of mass destruction (WMD) is a weapon that can kill and bring significant harm to a large number of humans (and other life forms) and/or cause great damage to man-made structures (e.g. buildings), natural structures (e.g. mountains), or the biosphere in general.
En hij heeft er maar 1 gedaan, hij is medeplichtig aan de andere.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
Twee bommen lijken me wel weapons of mass destruction.
er is tenminste 1 iemand omgekomen, en over 200 gewonden zoals de aanklacht aangeeft. Daar maakt de advocaat gehakt van gezien andere zaken in het verleden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee sorry hier ga ik geen antwoord op geven, ligt zo voor de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |