Ja ik had al eerder gezegd dat ik denk dat ze het expres 'opgeblazen' hebben om toekomstige opportunistische terroristjes af te schrikken.quote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef Maisnon het volgende:
Denken jullie ook niet dat die enorme zoekactie en het mediacircus eromheen, de boel opblaast (no pun intended) naar een ergere ramp dan dat het al was
dat lijkt mij vreemd, want welk signaal geef je hiermee af; dat een aanslag zoveel impact heeft dat een halve staat een dag lang lam wordt gelegd. Dit is voor terroristen alleen maar gunstig, lijkt mij dat het doel is zoveel chaos als mogelijk te veroorzaken. Daarnaast heb je nu weer dat van die copycats, die ook aandacht willen en zien hoeveel aandacht hierna uitgaat, die nu ook weer actief worden.quote:Op zondag 21 april 2013 18:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja ik had al eerder gezegd dat ik denk dat ze het expres 'opgeblazen' hebben om toekomstige opportunistische terroristjes af te schrikken.
Alsof je het helemaal geheim zou moeten houden om ermee weg te komen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mijn argument tegen complottheorieėn: "Three can keep a secret, if two of them are dead." - Benjamin Franklin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zo gelet op Het commentaar, ging meer om het inside de explosie.
Waar zie je haar?quote:Op zondag 21 april 2013 16:24 schreef Xan21 het volgende:
Oh my ik dacht dat Krystle Campbell op slag dood was maar ze schreeuwt daar nog RIP
http://i.imgur.com/ub9m4RL.gif
rechts in het midden naast het hek (ze heeft donkerblauw shirt), er is ook een video waar ze nog op een brandcard gereanimeerd wordt...quote:
weet je dat wel zeker?.quote:Op zondag 21 april 2013 19:26 schreef Peunage het volgende:
3 keer raden wat er is gebeurd met de Saoedi die ze eerst aan hielden.
Hij is gedeporteerd naar SA.
Oh, lekker dan.quote:Op zondag 21 april 2013 19:31 schreef meth1745 het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker?.
http://gawker.com/5995003(...)l-not-being-deported
Een dagje? Some terrorplot. En je gaat er nog dood van / wordt opgepakt ook.quote:Op zondag 21 april 2013 18:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
dat lijkt mij vreemd, want welk signaal geef je hiermee af; dat een aanslag zoveel impact heeft dat een halve staat een dag lang lam wordt gelegd. Dit is voor terroristen alleen maar gunstig, lijkt mij dat het doel is zoveel chaos als mogelijk te veroorzaken. Daarnaast heb je nu weer dat van die copycats, die ook aandacht willen en zien hoeveel aandacht hierna uitgaat, die nu ook weer actief worden.
Dat ook.quote:Ik denk dat het meer een signaal richting de Amerikaanse bevolking is geweest om te laten zien dat ze een aanslag op grondgebied hoog opnemen en alles zullen inzetten.
ik denk dat er veel anti-amerikaanse ingestelde personen het geweldig vonden dat er zoveel ontregeld wasquote:Op zondag 21 april 2013 20:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Een dagje? Some terrorplot. En je gaat er nog dood van / wordt opgepakt ook.
[..]
Dat ook.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:11 schreef Peunage het volgende:
Not for the faint of heartdat "commentaar" heb je snel gedebunkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zo gelet op Het commentaar, ging meer om het inside de explosie.
"where are the 170 injured? i count 10 people lying down"
op een foto waar 30 mensen staan afgebeeld zul je er geen 170 tellen inderdaad, maar er waren op 2 plaatsen explosies, en deze foto's is van de zwaargewonden. iemand die geraakt wordt door een glasscherf van een ruit 50 meter verderop wordt ook gezien als slachtoffer, gelukkig niet zwaargewond.
"why in the first shot is the guy with sunglasses sitting up fine and in the second shot he's helped by two people"
Als er een bom naast je afgaat heb je zoveel adrenaline dat je de eerste paar secondes weinig pijn zult voelen, pas wanneer die adrenaline afneemt begint het pijn te doen en zul je inelkaar zakken.
"how is the wooden barrier intact?!"
omdat er 4 rijen mensen voorstonden die als schild dienden, daarnaast zie je minder schade aan een houten plank dan aan een mens van vlees en bloed
"Why is the fake amputee guy (dit is al te triest voor woorden) not gushing blood, let alone how does this happen, why is he not receiving medic help
Lijkt mij genoeg bloed te zien, hoe zoiets gebeurd lijkt mij ook heel duidelijk, waarom hij geen medische hulp krijgt, is omdat in deze 10 seconden na de aanslag er nog niet genoeg medische mensen ter plaatsen waren, na 1 minuut krijgt hij wel hulp.
"why is the woman in red sitting up when enough time has passed for the african american woman to leave"
iedereen reageert anders op een situatie als deze, waarschijnlijk is deze vrouw in shock
daarnaast ben ik nu wel klaar met de talloze complot shit, eerst waren het commando's, toen was het een setup, toen weer was het door de regering opgezet, nu zijn het allemaal acteurs... breng die rotzooi naar de prullebak BNW waar het thuishoort.<hr>
Not for the faint of heartDat soort plaatjes met die teksten erbij, zijn te bespottelijk voor woorden, wat een mafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zo gelet op Het commentaar, ging meer om het inside de explosie.![]()
Not for the faint of heartWat een zieke complottheorie. En ik heb echt te doen met die Jeff Bauman.. Poor bastard. Dan is de wereld zo groot en sta uitgerekend jij naast een tas met een bom.. Bizar noodlotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb niet zo gelet op Het commentaar, ging meer om het inside de explosie.
volgens mij heb ik iets gemist in dit topicreeks, wie is Jeff Bauman ?quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat een zieke complottheorie. En ik heb echt te doen met die Jeff Bauman.. Poor bastard. Dan is de wereld zo groot en sta uitgerekend jij naast een tas met een bom.. Bizar noodlot
De man die beide onderbenen is kwijtgeraakt.quote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef TLC het volgende:
[..]
volgens mij heb ik iets gemist in dit topicreeks, wie is Jeff Bauman ?
quote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef Santello het volgende:
Indeed. Klopt zoveel niet aan heel het gebeuren. Meer van dit soort links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
Nee. Voor dit soort flauwekul gaat men maar naar BNW.quote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef wise het volgende:
[..]
Indeed. Klopt zoveel niet aan heel het gebeuren. Meer van dit soort links.
Die kunnen hier:quote:Op zondag 21 april 2013 21:46 schreef Japie77 het volgende:
Hoe bedoel je precies, zonder complotten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |