Zn arm is gewoon naar achter en hij denkt gelijk dat zn rugzak er nog zit ☺quote:
my goodness.. de reacties op dat filmpje zijn zowaar nog sneu-er dan het filmpje zelf.quote:
Je zit in het verkeerde subforumquote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef wise het volgende:
Een huiszoeking in Boston na de aanslagen
welkom martial law.
Deze ingestudeerde "aanslag" was een oefening om te kijken of een complete lockdown van een stad mogelijk was. Politiestaat op zijn best.
Alle lagen van politie en notabene het leger om één 19 jarige knul op te zoeken.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Hier kun je beter heenquote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef wise het volgende:
welkom martial law.
Deze ingestudeerde "aanslag" was een oefening om te kijken of een complete lockdown van een stad mogelijk was. Politiestaat op zijn best.
Alle lagen van politie en notabene het leger om één 19 jarige knul op te zoeken.¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Voor aluhoedjes hebben we een speeltuin genaamd BNW. Hier praten we serieus over het nieuws.quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef wise het volgende:
welkom martial law.
Hoe vaak moet je het nog zeggen he?quote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Voor aluhoedjes hebben we een speeltuin genaamd BNW. Hier praten we serieus over het nieuws.
quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef wise het volgende:
welkom martial law.
Dzokhar was de jongere broer, de oudere is Tamerlan.quote:Op maandag 22 april 2013 12:41 schreef Meesternadim het volgende:
was dzokhar tsarnaev de kleine of grote broer? En hoe heette de andere broer dan? dus de broer van dzokhar tsarnaev. Woonden ze in Boston? Waren ze Muslim? Heeft Obama al een speech gegeven hierover?
Meesternadim
Tamerlan was de grote broer, het waren moslims. Jongere broer is Amerikaans staatsburger en ze zijn etnisch Tsjetsjeens. Obama heeft al aangekondigd dat ze daarom Tsjechië gaan binnenvallen.quote:Op maandag 22 april 2013 12:41 schreef Meesternadim het volgende:
was dzokhar tsarnaev de kleine of grote broer? En hoe heette de andere broer dan? dus de broer van dzokhar tsarnaev. Woonden ze in Boston? Waren ze Muslim? Heeft Obama al een speech gegeven hierover?
Meesternadim
Haha goede grap.quote:Op maandag 22 april 2013 12:46 schreef Kirov het volgende:
[..]
Tamerlan was de grote broer, het waren moslims. Jongere broer is Amerikaans staatsburger en ze zijn etnisch Tsjetsjeens. Obama heeft al aangekondigd dat ze daarom Tsjechië gaan binnenvallen.
Edit: Ze woonden beide in Cambridge.
Ze zijn 10 jaar geleden naar 'Murica verhuist.quote:Op maandag 22 april 2013 12:47 schreef Meesternadim het volgende:
[..]
Haha goede grap.
Maar Dozkhar en Tamerlan waren geboren in USA? Of waren ze op oudere leeftijd verhuisd?
Meesternadim
Inwoners met een geweer in hun rug hun huis uit sleuren en tegen ze lopen schreeuwen alsof ze die bomaanslagen hebben gepleegd noem ik nieuws. Misschien dat jij iedere dag een gemaskerde bende met machinegeweren tegenkomt die je behandelen alsof ze je uit een of andere modderhut in Afghanistan halen? En het is al heel lang geen BNW meer dat de Amerikaanse overheid de afgelopen jaren een hele hoop nieuwe veiligheidswetten heeft aangenomen om de mensen daar ''veilig'' te houden. Dat die wetten voor het eerst op zo'n schaal worden toegepast om iemand te vinden die met alle respect voor de slachtoffers toch een niet zo'n heel bijzonder lange lijst met doden op zijn naam heeft noem ik nieuws.quote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Voor aluhoedjes hebben we een speeltuin genaamd BNW. Hier praten we serieus over het nieuws.
Wat hadden ze anders moeten doen? Die man was extreem gevaarlijk, hield zich waarschijnlijk met meerdere explosieven op in een woonwijk. Ik begrijp het optreden van de politie volkomen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:01 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Inwoners met een geweer in hun rug hun huis uit sleuren en tegen ze lopen schreeuwen alsof ze die bomaanslagen hebben gepleegd noem ik nieuws. Misschien dat jij iedere dag een gemaskerde bende met machinegeweren tegenkomt die je behandelen alsof ze je uit een of andere modderhut in Afghanistan halen? En het is al heel lang geen BNW meer dat de Amerikaanse overheid de afgelopen jaren een hele hoop nieuwe veiligheidswetten heeft aangenomen om de mensen daar ''veilig'' te houden. Dat die wetten voor het eerst op zo'n schaal worden toegepast om iemand te vinden die met alle respect voor de slachtoffers toch een niet zo'n heel bijzonder lange lijst met doden op zijn naam heeft noem ik nieuws.
Goed begrepen. Hou het paranoïde geneuzel waar het hoort.quote:Maar je moet schijnbaar al het enge overheidsnieuws tegenwoordig in een speciaal forum stoppen waar superieure mensen zoals jij niet komen.
Rot voor jequote:Op maandag 22 april 2013 00:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dat haat ik aan youtube, zie je zo'n thumbnail maar de video is iets heel anders wat al gisteren voorbijkwam
Je ziet het gebeuren en nog is het paranoïde geneuzel. Als iemand hier mentaal niet in orde is dan is het wel degene die hd beeldmateriaal ontkent. Die man was extreem gevaarlijk dus dan ga je maar machinegeweren in mensen hun rug douwen die niet eens op de dader lijken en random inwoners intimideren en terroriseren.quote:Op maandag 22 april 2013 21:16 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Wat hadden ze anders moeten doen? Die man was extreem gevaarlijk, hield zich waarschijnlijk met meerdere explosieven op in een woonwijk. Ik begrijp het optreden van de politie volkomen.
[..]
Goed begrepen. Hou het paranoïde geneuzel waar het hoort.
Ehh, ik ontken niks. Ik heb de acties gezien en zeg net dat ik ze begrijp.quote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je ziet het gebeuren en nog is het paranoïde geneuzel. Als iemand hier mentaal niet in orde is dan is het wel degene die hd beeldmateriaal ontkent.
Tamerlan was de vriend van een van de vermoorden, maar liet zich niet zien bij de begrafenis of andere bijeenkomsten. De moordenaar is binnengelaten, dus is het waarschijnlijk een bekende.quote:Onopgeloste moord
De Amerikaanse justitie onderzoekt of Tsarnajev betrokken is geweest bij een onopgeloste drievoudige moord in de omgeving van Boston.
Tamerlan was een vriend van een van drie mannen die in september 2011 werden neergestoken in een woning in Waltham, een voorstad van Boston. Destijds liet justitie weten dat het erop leek dat de slachtoffers hun moordenaar hadden gekend en dat de aanval niet willekeurig was.
De website Buzzfeed.com meldde dat enkele bekenden van de Boston-verdachte vermoeden dat hij iets met de moorden te maken heeft. Justitie stelde daarop een onderzoek in. ''We zullen iedere nieuwe aanwijzing absoluut onderzoeken'', zei een woordvoerster.
De moorden vonden plaats in het appartement van Brendan Mess, die zelf ook omkwam. Mess kende Tamerlan van de sportschool.
Bron: nu.nl
Bij gebrek aan kennis opgeven is bewonderenswaardig maar helaas moet je afsluiten met een vaststelling die toch vooral betrekking op jezelf heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 21:43 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Ehh, ik ontken niks. Ik heb de acties gezien en zeg net dat ik ze begrijp.
Verder kan ik mijn posts wel weer gaan herhalen maar het dringt toch niet door.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:52 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Bij gebrek aan kennis opgeven is bewonderenswaardig maar helaas moet je afsluiten met een vaststelling die toch vooral betrekking op jezelf heeft.
Dankje! Toch nog een vriendelijke afsluiter van je na al die zure vliezerspraat eerder. Soms moet je gewoon toegeven dat je dom hebt zitten lullen. Machinegeweren douwen in de rug van je onschuldige zusje omdat ze toevallig in dezelfde buurt woont als een moordenaar mogelijk schuilt is niet goed te praten.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 22:27 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dankje! Toch nog een vriendelijke afsluiter van je na al die zure vliezerspraat eerder. Soms moet je gewoon toegeven dat je dom hebt zitten lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |