SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 22-04-2013 10:52:34 ]![]()
Zo, bijna in Hoogeveen. Jammer dat mijn hardloopmaatjes gister lieten weten 8 ipv 16 te lopen...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Laatste drie postquote:quote:Op zondag 21 april 2013 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat! Je loopt toch niet om mooi te zijn?quote:Op zondag 21 april 2013 12:21 schreef streamnl het volgende:
En om mooie dingen te kunnen kopen
Crap... 2de keer achter elkaar...
Ik ben mobiel![]()
Dus als iemand zo vriendelijk wilt zijn??![]()
Hm, Tiki Gelana is dus ondersteboven gereden... Ik zou echt woest zijn op de organisatie als ik haar was!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja. Hoe ze nu doorhobbelt is echt bewonderenswaardig maar wel schandalig.quote:Op zondag 21 april 2013 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Hm, Tiki Gelana is dus ondersteboven gereden... Ik zou echt woest zijn op de organisatie als ik haar was!!Ja doei.![]()
jemig, ik zie net een filmpje.
dat is een flinke knal, maar ze keek ook echt niet uit toen ze helemaal overstak!![]()
"Tiki, jij bent 'm"quote:Op zondag 21 april 2013 12:45 schreef Twinky het volgende:
dat is een flinke knal, maar ze keek ook echt niet uit toen ze helemaal overstak!_!
Ja doei.![]()
En ook van iedereen die je kan raken uitgerekend Tiki Gelana kiezen
Schandalig inderdaad. Normaal gezien starten de wheelers toch altijd voor de elite racers??[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ze is de Olympisch kampioene en gaat hard, ze verwacht geen inhalers tijdens een racequote:Op zondag 21 april 2013 12:45 schreef Twinky het volgende:
dat is een flinke knal, maar ze keek ook echt niet uit toen ze helemaal overstak!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
nee maar ze steekt schuin over, er lopen mensen achter haar, ze had even moeten kijken. Maar je verwacht geen wieliesquote:Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze is de Olympisch kampioene en gaat hard, ze verwacht geen inhalers tijdens een race
wel respect dat ze door heeft kunnen lopen en lekker gefinisht is!![]()
Mooi verslag rd! Wat een zware wedstrijd moet dat geweest zijn, lekker gelopen hoor! Maar goed dat je toch je regen jasje mee had ja, slim om dat te verplichten.
De rest die allemaal nog moet lopen heel veel succes!![]()
Ik heb vanochtend zo'n 19km gelopen op de Posbank, samen met een groepje van een man of 10. Het ging via trailtours.nl en er liep een trainer mee dus kreeg veel tips over mijn loopstijl en over het trailrunnen zelf. In ieder geval erg lekker gelopen, wat een mooie omgeving daar, lekker veel hoogtemeters gemaakt en af en toe lekker los kunnen gaan. Helaas niet heel veel singletrails daar, maar er zat wel een hele leuke bij. De rest was nog wel lekker technisch, veel mul zand en ook heel veel beklimmingen met veel wortels en boomstronken, dus goed opletten. Er liep zelfs iemand mee op blote voeten, dat ging lekker soepel. Lijkt me echt leuk als je dat kan. Hij liep nu 3 jaar en meteen begonnen op blote voeten. Wel goed bezig.
Ik heb in ieder geval goed kunnen genieten daar. Nu lekker rustig aan de marathon van London kijken.![]()
Ik heb zo'n strakke broek, zit heerlijk. Mijn bovenbenen hebben meer steun ofzo lijkt het, ik heb meer power dan. En ik heb mooie billen naar het schijnt dus ik kan het hebben![]()
![]()
Heel apart inderdaad. Was bij Boston wel wat beter geregeld.quote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat bizar rolstoelers tussen de toppers
Dacht trouwens dat de winnares bij de dames dezelfde was als vorige weekmaar het is toch een ander, dacht al, goed herstelvermogen.
![]()
quote:![]()
Klinkt echt ontzettend gaaf!
Ik heb vanmorgen 4x7 minuten gedaan, stiekem toch een derde keer deze weekheerlijk weer!
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 10:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wow, echt heel gaaf! Moet ook lekker zijn om vlak achter een lokale legende te lopen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben net terug van m`n loop(je) en man man man, wát ben ik BLIJ dat ik deze route heb weten uit te stippelen en nog veel blijer dat ik hem zonder te wandelen heb uitgelopen! Route was echt heerlijk om te lopen en ik heb meteen m`n eerste minimalistische trail run ervaring meegemaakt
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/170019561
Lekker rustig gestart (rond 6:20 min/km) en eigenlijk onbewust steeds ietwat sneller gaan lopen. Tot ik bij ongeveer kilometer 5 het bos in ging en bij km 7 het verharde pad ophield. Kwam op een zandpad terecht en de pace ging meteen terug naar de 6:00 min/km. Was ongeveer een km aanpoten en toen weer op de verharde weg verder. Toen ik merkte dat ik de laatste twee kilometer in ging had ik nog best veel energie over en had het gevoel dat ik in dat tempo nog wel 5km kon lopen.
Heb me netjes aan m`n schema gehouden, maar heb de laatste 2 km toch even wat versneld (5:10 min/km).
Brengt me op 2 nieuwe PR's:
1) Afstand (11,33 km)
2) Totale tijd (1:05:52)![]()
@RD, gaaf verslag! En knap dat je zo kunt lopen. M'n benen verzuren al bij het idee .
Lopers van gister , wat zijn jullie snel !!!
Lopers van vandaag, veel succes en plezier gewenst.
Ik ging vanmorgen ook de deur uit , plan was 10km maar het ging gewoon niet.
Km 1 ging goed maar toen kreeg ik een slapende voet , loodzware benen, dus toen maar wandelen , strekken stukje rennen. Op ongeveer 4 km ben ik in het 'bos' op een bankje geploft, en toen dacht ik: hmm ik moet hoe dan ook terug..... Muziek aangezet en toen ging het gelukkig weer wat beter. Uiteindelijk toch nog op 8,5 km uitgekomen maar wat had ik het zwaar met mezelf :-)
1 voordeel van dit soort loopjes , het kan haast niet slechter dus dinsdag ga ik er gewoon weer van genieten.![]()
Die loopjes moeten we allemaal eens hebben he. Goede training van je doorzettingsvermogenquote:Op zondag 21 april 2013 13:54 schreef Shravani het volgende:
@RD, gaaf verslag! En knap dat je zo kunt lopen. M'n benen verzuren al bij het idee .
Lopers van gister , wat zijn jullie snel !!!
Lopers van vandaag, veel succes en plezier gewenst.
Ik ging vanmorgen ook de deur uit , plan was 10km maar het ging gewoon niet.
Km 1 ging goed maar toen kreeg ik een slapende voet , loodzware benen, dus toen maar wandelen , strekken stukje rennen. Op ongeveer 4 km ben ik in het 'bos' op een bankje geploft, en toen dacht ik: hmm ik moet hoe dan ook terug..... Muziek aangezet en toen ging het gelukkig weer wat beter. Uiteindelijk toch nog op 8,5 km uitgekomen maar wat had ik het zwaar met mezelf :-)
1 voordeel van dit soort loopjes , het kan haast niet slechter dus dinsdag ga ik er gewoon weer van genieten.
Maar ik snap wat je bedoelt. Deze loopjes zijn altijd kut om te hebben![]()
Lees net de folder van de Kijkshop. Volgende week hebben ze een drinkgordel incl. 2 bidons in de aanbieding voor ¤9,99.
http://www.kijkshop.nl/pr(...)e-heupriem-bp-101-p/
Wellicht interessant om even te gaan kijken![]()
![]()
Nou het is zeker voor 70% een mentale sport voor mij dat hardlopen :-)
En nu ik lekker fris gedoucht op het balkon een ijsje zit te eten ben ik weer blij dat ik het toch maar weer gedaan heb.![]()
Uiteraard is het veel mentaal, zelfde idee als wielrennenquote:Op zondag 21 april 2013 14:24 schreef Shravani het volgende:
Nou het is zeker voor 70% een mentale sport voor mij dat hardlopen :-)
En nu ik lekker fris gedoucht op het balkon een ijsje zit te eten ben ik weer blij dat ik het toch maar weer gedaan heb.![]()
Wat is het functionele verschil tussen bijv. zo'n strak shirt of een los t-shirt en een strakke broek of een losse broek..
Ik ben een beetje aan het zoeken voor wat kleding om hard te lopen aangezien ik het nu nog maar moet doen met wat gymschoenen, voetbalbroekje etc..
Maar heb niet echt een idee wat nou goede combinaties zijn.
Vond bijv. deze wel interessant: http://www.zalando.nl/nik(...)l-n1242b19w-202.html
samen met http://www.zalando.nl/nik(...)l-n1242a04s-202.html
en zo-iets: http://www.zalando.nl/nik(...)t-n1242b05m-858.html
Prima combinatie? (om hard te lopen op een stenen ondergrond maar ook hard zand..)![]()
Was dat niet hetzelfde verhaal als Jan van Halst, die had getraind met runkeeper en door niet kloppende GPS dacht dat-ie de marathon wel ff ging doen en er tijdens de wedstrijd pas achterkwam hoe erg zijn Runkeeper ernaast zat?quote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef Lastpost het volgende:
Zag onderstaand filmpje net in een ander topic ... geniaal.![]()
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 14:21 schreef Levitas het volgende:
Lees net de folder van de Kijkshop. Volgende week hebben ze een drinkgordel incl. 2 bidons in de aanbieding voor ¤9,99.
http://www.kijkshop.nl/pr(...)e-heupriem-bp-101-p/
Wellicht interessant om even te gaan kijken![]()
Overigens niets voor mij, ik kan me echt groen en geel ergeren aan de kleinste zaken wanneer ik moet schakelen van lekker lopen naar afzien/bikkelen en dan moet ik geen zaken op/om of aan hebben die niet strikt noodzakelijk zijn.![]()
Gewoon een waterflesje in de hand gaat nog, een armband voor de gps is al een grensgebied, al het andere ...![]()
![]()
Voor schoenen ga je gewoon naar een hardloop winkel. Die zullen een analyse doen van je loopstijl en bijpassende schoenen aanmeten.quote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat is het functionele verschil tussen bijv. zo'n strak shirt of een los t-shirt en een strakke broek of een losse broek..
Ik ben een beetje aan het zoeken voor wat kleding om hard te lopen aangezien ik het nu nog maar moet doen met wat gymschoenen, voetbalbroekje etc..
Vond bijv. deze wel interessant: http://www.zalando.nl/nik(...)l-n1242b19w-202.html
Prima combinatie? (om hard te lopen op een stenen ondergrond maar ook hard zand..)
Functioneel verschil tussen een tight en normale short is dat een tight schuren voorkomt. En tegenwoordig heb je tights IN een short. Persoonlijk vind ik die erg prettig, omdat de tight erg kort is (net als een boxer) en daardoor goed werkt tegen schuren en daarnaast veel "vrij" laat voor verkoeling. In de winter draag ik een lange tight.
Functioneel verschil tussen een strak en loszittend shirt kan ik niet zo snel bedenken en lijkt me meer een kwestie van voorkeur.
In het algemeen geldt wel dat de wat duurdere kleding gemaakt is van prettiger materiaal en beter comfort biedt door bijvoorbeeld naadloos te zijn.![]()
ik heb ook wel gemerkt dat de wat duurdere kleding ook echt gewoon beter is (is ook logisch, maar het is echt zo) mijn lange broek is van de H&M en ik kan niet wachten tot ik in het kort mag (want die is van een beter merk)
![]()
![]()
H&M broeken zijn leuk, maar echt goed ondersteunen ze niet (vind ik)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ga lekker naar een hardloopspeciaalzaak en kijk rond, doe dingen aan, laat je adviseren. Maar laat vooral, zoals Swets zegt, je schoenen daar aanmeten dmv een analyse. Dat het kleurtje precies bij de kleding past bij je wil is grappig, maar niet belangrijkquote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Prima combinatie? (om hard te lopen op een stenen ondergrond maar ook hard zand..).
![]()
zelfde met het vestje trouwens (die je echt vaak ziet, zwart of roze). Het is ontzettend slobberig, de rits is heel zwaar en het zit gek enzo.!quote:Op zondag 21 april 2013 14:44 schreef SEMTEX het volgende:
H&M broeken zijn leuk, maar echt goed ondersteunen ze niet (vind ik)
Heb er nu ook echt spijt van dat ik die kleren heb gekocht, want nu geen geld voor wat beters/nieuws dus moet ik het nog even daarmee doen
ik heb wel trouwens in de uitverkoop bij Zalando van hun huismerk een heerlijk winterjack gekocht. Echt fantastisch jasje is dat! en toevallig zelfde kleur als mijn veters![]()
![]()
Decathlon kwam hier ook prima uit de testquote:Op zondag 21 april 2013 14:45 schreef Shravani het volgende:
Ik heb veel van de decathlon dus geen merk , maar prima kwaliteit voor zachte prijzen.
Ja doei.![]()
nou genieten was er niet bijquote:tot 2km ging het lastig vanwege de spierpijn, dus heel rustig begonnen met opwarmen enz. Daarna ging het 2 minuutjes lekker, en toen verlangde ik al naar het einde
![]()
Wel daarna nog 4km door de vermoeidheid heen gelopen, dus dat was dan wel weer een goede ervaring. Mooie oefening voor als ik de HM ga lopen komende maand, dan zal ik ook wel 4km door de vermoeidheid heen moeten harken![]()
Oh, en 9 Runkeeper pr's gelopen dit weekend. Das wel leuk![]()
![]()
Hier ook.quote:Op zondag 21 april 2013 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Decathlon kwam hier ook prima uit de test
(al is mijn fijnste shirt wel van Nike)
![]()
Had je nou sinds dinsdag al spierpijn trouwensquote:Op zondag 21 april 2013 14:54 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
nou genieten was er niet bijtot 2km ging het lastig vanwege de spierpijn, dus heel rustig begonnen met opwarmen enz. Daarna ging het 2 minuutjes lekker, en toen verlangde ik al naar het einde
![]()
Wel daarna nog 4km door de vermoeidheid heen gelopen, dus dat was dan wel weer een goede ervaring. Mooie oefening voor als ik de HM ga lopen komende maand, dan zal ik ook wel 4km door de vermoeidheid heen moeten harken![]()
Oh, en 9 Runkeeper pr's gelopen dit weekend. Das wel leukOf was dat iemand anders?
![]()
Net wedstrijdje gelopen, heerlijk weer zeg!
Was erg goed geregeld en ook leuk dat er wat toeschouwers waren langs het parcours.
Helaas voor de 10km wel 2x hetzelfde rondje, maar vond het minder erg dan ik had verwacht.
PR gelopen!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/179524976/3962456![]()
Boterhammetje erin naast al die suikerquote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef streamnl het volgende:
Ik heb een appel, een kiwi en een banaan op, en ik heb nog steeds trek.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 14:57 schreef gcjoel het volgende:
Was erg goed geregeld en ook leuk dat er wat toeschouwers waren langs het parcours.
Helaas voor de 10km wel 2x hetzelfde rondje, maar vond het minder erg dan ik had verwacht.
PR gelopen!![]()
2 bekertjes
![]()
![]()
![]()
Mooie eindsprint! En PRquote:Op zondag 21 april 2013 14:57 schreef gcjoel het volgende:
PR gelopen!![]()
![]()
was ik ja. Beetje risico op overbelasting, maar ik wilde wel eens zien hoe het lichaam zich zou houden. Das goed gelukt allemaal, alleen wat pijnlijke kuiten, vermoeide bovenbenen en voeten die voelen alsof je een dag gewinkeld hebt.quote:Op zondag 21 april 2013 14:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Had je nou sinds dinsdag al spierpijn trouwensOf was dat iemand anders?
Ik ga nu doordeweeks ook ff weinig doen, moet wel heel blijven natuurlijk![]()
![]()
Interessant wat je je lichaam aandoet, ondanks signalen.quote:Op zondag 21 april 2013 14:59 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
was ik ja. Beetje risico op overbelasting, maar ik wilde wel eens zien hoe het lichaam zich zou houden. Das goed gelukt allemaal, alleen wat pijnlijke kuiten, vermoeide bovenbenen en voeten die voelen alsof je een dag gewinkeld hebt.
Ik ga nu doordeweeks ook ff weinig doen, moet wel heel blijven natuurlijk![]()
![]()
Ja ik moest die man die voor mij liep inhalen, hij wandelde steeds en haalde daarna mij weer in. Nou dat mocht van mij echt niet gebeurenquote:![]()
![]()
Yeah!! Goed werk!quote:Op zondag 21 april 2013 14:57 schreef gcjoel het volgende:
PR gelopen!![]()
Dat soort mensen MOETEN ingehaald wordenquote:Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik moest die man die voor mij liep inhalen, hij wandelde steeds en haalde daarna mij weer in. Nou dat mocht van mij echt niet gebeuren![]()
Good job!![]()
no pain no gain!quote:Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Interessant wat je je lichaam aandoet, ondanks signalen.Maar ik kijk wel uit hoor. Vermoeidheid is een kwestie van doorbijten vind ik, als pezen pijn gaan doen, steken in spieren etc, dan is het een ander vehaal. Toch?
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/179452511/5661302
Endomondo tijd van de 10km spieren voor spieren, officiële is mij nog niet bekend
Beetje te hard gestart, maar ben blij met mijn voorlopige tijd, onder 55 min![]()
![]()
![]()
Morgen weer naar de loopclub, wel met de langzaamste groep meeen me eindelijk écht inschrijven en écht lid worden (had trial lidmaatschap)
![]()
Ja doei.![]()
Ik denk dat ik m`n keuze heb gemaakt trouwens, wat betreft m`n twijfel tussen HM en 10km in september. Ik denk dat het simpelweg verstandiger is om voor de 10km te gaan. Een eerste HM in een ander klimaat, andere stad met heuvels, etc. is gewoon niet optimaal, zeker niet met mijn ervaring.
Het plan is om m`n huidige schema uit te lopen, en wel te werken naar een HM, maar niet deel te nemen aan. Vervolgens ga ik een schema pakken wat op snelheid is gericht, en kortere afstand (wellicht 10km). En dan voor volgend jaar een HM uitzoeken in Nederland (CPC??) en daar naartoe trainen.
Dus dit gaat `m dus (hopelijk) worden:
11 augustus 2013: City2Surf - 14km
22 september 2013: Sydney Harbour Bridge Run - 10km
9 maart 2014: CPC - HMOnder de 55 min is heel netjes! Ik zeg goed bezig!quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Miezziej het volgende:
Endomondo tijd van de 10km spieren voor spieren, officiële is mij nog niet bekend
Beetje te hard gestart, maar ben blij met mijn voorlopige tijd, onder 55 min![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door Levitas op 21-04-2013 15:24:23 ]![]()
Vet snel!quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Miezziej het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Miezziej het volgende:
![]()
![]()
![]()
En met playlist
[ Bericht 1% gewijzigd door streamnl op 21-04-2013 15:14:10 ]![]()
Tja, misschien moet ik dat dan maar doen.quote:Op zondag 21 april 2013 14:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga lekker naar een hardloopspeciaalzaak en kijk rond, doe dingen aan, laat je adviseren. Maar laat vooral, zoals Swets zegt, je schoenen daar aanmeten dmv een analyse. Dat het kleurtje precies bij de kleding past bij je wil is grappig, maar niet belangrijk.
Heb toevallig vorige week een bon gekregen van Run2Day, voor een gratis hardloop analyse en 20 euro korting op schoenen en een gratis t-shirt..![]()
Nou..quote:Op zondag 21 april 2013 15:02 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
no pain no gain!Maar ik kijk wel uit hoor. Vermoeidheid is een kwestie van doorbijten vind ik, als pezen pijn gaan doen, steken in spieren etc, dan is het een ander vehaal. Toch?
Nu ben ik uiteraard geen dokter/fysio, maar als spierpijn na 2, misschien 3 dagen niet weg is, moet je niet gaan lopen. Liever fietsen/wandelen/zwemmen, oftewel: Actieve rust.
Je kan dan zelfs rekening gaan houden met behoorlijke schade die je spieren hebben opgelopen als je spierpijn nog steeds niet weg is.
Bovendien, als je rustig hebt opgebouwd dmv een goed schema, is de kans op spierpijn nauwelijks aanwezig.
Maar! Het is jouw lichaam. Ik zou er wat zuiniger mee omgaan, that's all. Lijkt me zonde om je lichaam stuk te lopen.
![]()
We zijn fier op u!quote:Op zondag 21 april 2013 14:57 schreef gcjoel het volgende:
PR gelopen!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/179524976/3962456
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Kijk, ideaal zo'n bonquote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Tja, misschien moet ik dat dan maar doen.
Heb toevallig vorige week een bon gekregen van Run2Day, voor een gratis hardloop analyse en 20 euro korting op schoenen en een gratis t-shirt..![]()
![]()
Eerste 20 min had ik nog een podcast op staanquote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En met playlist![]()
(interessant wat "men" luistert)Maar die heeft ie er niet in meegenomen ofzo. 165BPM om in te komen
Bedankt voor de leuke reacties mensen![]()
![]()
![]()
Genoeg wijsneuzerig gedaan voor vandaag
Parcourswacht was leuk, druk loopje met zo'n 500 man waar 250 verwacht werdenDe laatste van de 10 km kwam al rond 1:04:00 langs bij 9,5 km, dus aardig tempo
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Miezziej het volgende:
![]()
![]()
Bam, jonguh!quote:Beste Rob Driessen,
Bedankt voor jouw inschrijving voor de Harbour Run. Je hebt jezelf ingeschreven voor 10 kilometer - 11.00 uur Haven terminal 3.
Kijk regelmatig op www.harbourrun.nl en volg ons op Twitter en Facebook voor de laatste informatie over de Harbour Run. Voorafgaand aan het evenement ontvang je van ons per mail alle benodigde informatie. Op zaterdag 19 oktober 2013 ligt het startnummer en T-shirt voor je klaar bij de registratiebalie.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
JAAAAAaaaaaaahhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry
Lopen in korte broek en shirt, wat was dat lekker.
Enige nadeel is dan weer zo'n klotevliegje die achterin je strot moet vliegen![]()
![]()
proteïnenquote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef Arquero het volgende:
JAAAAAaaaaaaahhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry
Lopen in korte broek en shirt, wat was dat lekker.
Enige nadeel is dan weer zo'n klotevliegje die achterin je strot moet vliegen![]()
![]()
Leuk!quote:
Zit er nog even over na te denken of dit gaat lukken of niet. Lijkt me wel hele leuke loop, maar dat weekend vieren we waarschijnlijk de verjaardag van m'n oudste dochter.![]()
En haar kado is een inschrijving voor de Harbour Run!quote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef Arquero het volgende:
[..]
Leuk!
Zit er nog even over na te denken of dit gaat lukken of niet. Lijkt me wel hele leuke loop, maar dat weekend vieren we waarschijnlijk de verjaardag van m'n oudste dochter.
Dan moet ze vroeg opstaan... Weinig kansquote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En haar kado is een inschrijving voor de Harbour Run!
Ff bijgelezen, leuk verslag RD. En ook diverse anderen die goed gelopen hebben![]()
![]()
Miezziej en gcjoel!goed bezig! Gefeliciteerd met jullie mooie tijden!
Mijn Garmin is er vanochtend na de trailrun mee opgehouden, hij heeft vannacht aan de lader gelegen, en nu na een uur aan de lader doet ie nog niets. Denk dat 'ie dus echt dood isRIP Garmin... Dinsdag maar even opbellen, gelukkig nog wel garantie.
![]()
Die van mij was 2 weken terug ook ineens overleden, heb gebeld en toen hebben ze me geholpen met in welke stappen ik knopjes in moest drukken en toen was ie gereset naar fabrieks instellingen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn Garmin is er vanochtend na de trailrun mee opgehouden, hij heeft vannacht aan de lader gelegen, en nu na een uur aan de lader doet ie nog niets. Denk dat 'ie dus echt dood isRIP Garmin... Dinsdag maar even opbellen, gelukkig nog wel garantie.
stom dat ik dat toen niet opgeschreven heb.![]()
Netjes!quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Miezziej het volgende:
Zin in het lopen weer helemaal teug gevonden?![]()
![]()
1:30:50
Redelijk tevreden gezien het aantal trainingen van de afgelopen tijd
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja die knopjes weet ik wel, maar hij doet gewoon helemaal niets. Geeft ook helemaal geen beeld. Die knopjes lang indrukken enzo helpt ook niet helaas. Mja, gewoon even mooi opsturen..quote:Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef Shravani het volgende:
[..]
Die van mij was 2 weken terug ook ineens overleden, heb gebeld en toen hebben ze me geholpen met in welke stappen ik knopjes in moest drukken en toen was ie gereset naar fabrieks instellingen.
stom dat ik dat toen niet opgeschreven heb.![]()
![]()
Netjes hoor!quote:Op zondag 21 april 2013 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hier is een clubrecord gesneuveld. London Marathon in 2.54.50![]()
dat hoop ik ooit te kunnen lopen!
![]()
![]()
Oh, ik loop volgend jaar met de Kiplagats op, dan heb ik tenminste wat ruimte om me heen, heb ik besloten
Ja doei.![]()
Dat is waar, wel uitkijken voor rolstoel deelnemers!quote:Op zondag 21 april 2013 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik loop volgend jaar met de Kiplagats op, dan heb ik tenminste wat ruimte om me heen, heb ik besloten![]()
![]()
lol dat filmpje van Wennemars![]()
Ik dacht dat het nep was ofzo, dus ging even googlen. Maar nee, het is de waarheid![]()
Hier de lange versie:
Iemand een linkje naar het verhaal van Jan van Halst toevallig?
Gevonden. citaatjes:
"Trainingen gingen super en soepel. Weet nu ook waarom. Mijn Nike app gaf grote afstanden en toptijden aan. Denk wordt makkie."
"Kom er net achter dat Nike app drama is. Heeft aangegeven dat ik vandaag 53 km heb gelopen. Dus na 42 km gaf Nike aan te stoppen. Moest ik er nog 10... Daarom niet één mannetje met hamer tegen gekomen, maar stuk of 5..., haha #failnike"
@Liek1983: Dat is geen failnike maar failgebruiker die niet gecalibreerd heeft.
Ohhhh..... Lekker slim van me!
[ Bericht 31% gewijzigd door Stefanovic83 op 21-04-2013 16:32:14 ]![]()
Ja, die was ik ook van plan voor te blijvenquote:Op zondag 21 april 2013 16:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is waar, wel uitkijken voor rolstoel deelnemers!
Ja doei.![]()
Lol, en meteen een biertje wegtankenquote:Op zondag 21 april 2013 16:28 schreef robdriessen het volgende:
Supporters bij de London Marathon
[ afbeelding ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zoo dat was een mooie eerste wedstrijd. Samem met Onama heerlijk door enschede gelopen en gefinished in 55.10 ongeveer. Vanavond verslag. En Onama bedankt![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nog zo'n mooie tijdquote:Op zondag 21 april 2013 16:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Zoo dat was een mooie eerste wedstrijd. Samem met Onama heerlijk door enschede gelopen en gefinished in 55.10 ongeveer. Vanavond verslag. En Onama bedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mikte op 50 / 52 maar het was te massaal.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij bedankt Daywalk3r! Zonder jou als personal pacer had ik niet zo snel gelopen!
Vanochtend was het nog bewolkt, maar zodra ik richting het Saxion liep begon de zon toch wel door te breken. Eerste contact met Daywalk3r gehad en toen ik eenmaal richting de start liep werdt ik aangesproken door zijn moeder, die had me al herkent.
Onder het genot van een kopje koffie hebben we met Daywalk3rs moeder, vader en broer de marathonners zien finishen op het grote scherm.
Toen het tijd werdt om richting het startvak te lopen Daywalk3r maar eens gevraagd of hij het erg vond of ik met hem mee liep omdat hij een erg mooie doeltijd had staan. Dit vondt hij prima en ik was dus helemaal blij.
De start kwam onverwachts, er was geen muziek en niemand telde af ofzo. Toen we eenmaal liepen kwamen we erachter dat het toch wel heel druk op het parcours was. Gelukkig was het publiek ook goed aanwezig. Het parcours was prettig maar soms iets te smal voor het aantal deelnemers. Regelmatig moesten Daywalk3r en ik om wandelaars heen zigzaggen en veel mensen liepen langzaam links, maar dat is bij elke wedstrijd wel een probleem.
Na kilometer 7 kreeg ik het mentaal even zwaar maar dankzij Daywalk3 heeft het tempo er niet onder geleden. High-fives geven aan kinderen langs de kant en het erg fanatieke publiek hielpen erg goed. Toen we eenmaal de laatste kilometer ingingen en het publiek langs de kant zagen kreeg ik weer een energieboost en heb ik nog even de versnelling erin gegooid. Daywalk3r kreeg opeens ook nog een blik bier in zijn handen geduwd van een groep vrienden langs de kant en voldaan zijn we samen over de finish gestapt.
Toen begon de extreem langzame shuffle van de finish af. Het was erg druk en stapvoets liepen we als een stel pinguins door de mensenmassa heen. Het was een echte bottleneck en bezorgde echtgenote met kinderwagens en fietsen hielpen niet echt om de massa te laten verdwijnen.
Even nagepraat nog met zijn allen en toen was het weer tijd om naar huis te gaan.
Daywalk3r bedankt dat ik achter je aan mocht lopen, zonder jouw had ik dit tempo niet vast kunnen houden. Daywalk3rs ouders bedank ik voor het letten op mijn tas, wat erg fijn was.![]()
Op naar de Cityrun in Roermond
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Lichte rugpijn....
Dus vorlopig maar wandelen ipv hardlopen.
Wel belachelijk mooi weer vandaag
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
quote:
Jammer dat je niet de 50/52 hebt gered Daywalk3r, volgende keer![]()
Tof dat jullie samen hebben gelopen Onama en Daywalk3r! Tof!![]()
Damn dude... Toch niet je kuit zoals in Venlo toch?quote:The sun in your Eyes
Goed gelopen allemaal vandaag!
Hier ook de Spieren voor Spieren gelopen, zeker aan het begin een hoop drukte en geslalom,maar wel tevreden met de tijd. Hoop dat de officiële tijd onder de 53 min duikt![]()
http://www.endomondo.com/workouts/179617430/2287360So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
hamstring was dat, en ja: deze keer weer. Verschil met Venlo is dat ie daar bij het 20km punt pas opspeelde en toen ben ik nog gefinished. Nu schoot het er op 2,5km al in en ben ik bij 5km uitgestapt.quote:Op zondag 21 april 2013 17:10 schreef Onama het volgende:
[..]
Damn dude... Toch niet je kuit zoals in Venlo toch?![]()
![]()
Wat vervelend. Hoop dat je het opgelost krijgt... Je was zo lekker bezig.quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
hamstring was dat, en ja: deze keer weer. Verschil met Venlo is dat ie daar bij het 20km punt pas opspeelde en toen ben ik nog gefinished. Nu schoot het er op 2,5km al in en ben ik bij 5km uitgestapt.The sun in your Eyes
Wat balenquote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
hamstring was dat, en ja: deze keer weer. Verschil met Venlo is dat ie daar bij het 20km punt pas opspeelde en toen ben ik nog gefinished. Nu schoot het er op 2,5km al in en ben ik bij 5km uitgestapt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Jawelquote:Op zondag 21 april 2013 15:57 schreef Arquero het volgende:
[..]
Netjes!
Zin in het lopen weer helemaal teug gevonden?Ik ga nu gewoon lekker lopen en niet meer mezelf dwingen om 3 keer per week te gaan. Ik merk dat mijn benen dat niet echt helemaal leuk vinden, dus ik blijf nu even bij 2 keer per week om te kijken hoe het gaat. Ik wil natuurlijk wel de 10EM in september gaan lopen
Vandaag ging dus ook wel lekker. Ging wel te hard van start en na ongeveer 3km besloten om wat gas terug te nemen, anders zou ik de finish misschien niet eens halenVanaf dat punt liep er ook steeds een vrouw voor me, dan weer achter me, dan weer naast me... Denk dat we elkaars tempo wel prettig vonden
Haha.
Na 6km haakte ze af en kwam er iemand anders vlakbij mij lopen haha. Vanaf ongeveer 8km stond ik er alleen voor, ik zag een groepje voor me, dan een tijdje niets, ik, weer een tijdje niets, en dan een groepje achter me
Ondanks dat mijn benen een klein beetje protesteerde aan het einde heb ik nog een kleine (150 meter ongeveer) eindsprint gedaan, ik zag die klok steeds dichterbij de 55 komen, en ik was toch al zo dichtbij, dus ik moest en zou er onder blijven! En dat is gelukt dus ik ben tevreden![]()
![]()
Wat klotequote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
hamstring was dat, en ja: deze keer weer. Verschil met Venlo is dat ie daar bij het 20km punt pas opspeelde en toen ben ik nog gefinished. Nu schoot het er op 2,5km al in en ben ik bij 5km uitgestapt.Je ging zo lekker toch?
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
hamstring was dat, en ja: deze keer weer. Verschil met Venlo is dat ie daar bij het 20km punt pas opspeelde en toen ben ik nog gefinished. Nu schoot het er op 2,5km al in en ben ik bij 5km uitgestapt.![]()
Hoop dat je snel hersteld!![]()
Gelukkig is dit topic er nog:-) Nu ik nachtdiensten draai is dit het enige wat ik doe wat met hardlopen te maken heeft, erover lezen. Ik hoop dat ik morgen een keer zo goed slaap dat ik morgenavond toch even iets kan doen, maar als het zo gaat als vandaag en morgen dan ben ik bang dat ik daar echt geen puf voor heb.
Ik blijf enthousiast en ik kijk nog het meest uit naar mijn vrije dagen omdat ik dan weer kan hardlopen. En dan staat er nog genoeg andere leuke dingen op het programma. (weer zoveel dat ik dan weer bang ben dat het hardlopen erbij in schiet)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Hey, goed shirtquote:Op zondag 21 april 2013 15:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Ook mijn favoriete trainingsshirtquote:Op zondag 21 april 2013 18:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zevenheuvelenloop, heerlijk shirt!en natuurlijk een leuke loop!
Als het goed is ga ik deze week mijn allereerste startnummer ooit thuis gestuurd krijgen. Best wel spannend!![]()
![]()
Die van mij past weer bijna perfect. 25e editieshirtis 't alweer zó lang geleden dat ik heb gelopen?
Ja doei.![]()
En nog goede tijden ook nogquote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef YUR het volgende:
Erben Wennemars is ook echt een idioot he
http://www.ad.nl/ad/nl/18(...)ns-in-een-week.dhtml
Idioot is het juiste woord ja![]()
Erben is cool ja![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
hamstring was dat, en ja: deze keer weer. Verschil met Venlo is dat ie daar bij het 20km punt pas opspeelde en toen ben ik nog gefinished. Nu schoot het er op 2,5km al in en ben ik bij 5km uitgestapt.![]()
Maar ff rust houden, sterkte![]()
Als je 2 marathons onder de 3 uur loopt in één week ben je niet goed bij je hoofd -> Idioot. Period.quote:
Hehe, heb toch wel veel respect voor deze prestatie![]()
![]()
Nou, vind zo'n topsporter nog wel meevallen wb idioot..maar de mensen die elke dag een marathon lopen, of een jaar lang elke week..quote:Op zondag 21 april 2013 19:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als je 2 marathons onder de 3 uur loopt in één week ben je niet goed bij je hoofd -> Idioot. Period.
![]()
![]()
Of je loopt er iedere dag 1 gedurende een jaar, zelfde rijtjequote:Op zondag 21 april 2013 19:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Als je 2 marathons onder de 3 uur loopt in één week ben je niet goed bij je hoofd -> Idioot. Period.
![]()
Of je loopt er gewoon 1quote:Op zondag 21 april 2013 19:01 schreef Arquero het volgende:
[..]
Of je loopt er iedere dag 1 gedurende een jaar, zelfde rijtje
F means you're fucked![]()
En ze kapen alle Endomondoprijzen wegquote:Op zondag 21 april 2013 19:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, vind zo'n topsporter nog wel meevallen wb idioot..maar de mensen die elke dag een marathon lopen, of een jaar lang elke week..![]()
Ja doei.![]()
Dat is nog het allerergstequote:Op zondag 21 april 2013 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En ze kapen alle Endomondoprijzen weg![]()
![]()
![]()
Zeg CPC'ers van dit jaar! M'n moeder zit op uitslagen.nl te kijken en de CPC van dit jaar staat niet in haar lijstje. En bij mij ook niet schijnt. En bij jullie?
Bij mij welquote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg CPC'ers van dit jaar! M'n moeder zit op uitslagen.nl te kijken en de CPC van dit jaar staat niet in haar lijstje. En bij mij ook niet schijnt. En bij jullie?F means you're fucked![]()
Bij mij wel.quote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg CPC'ers van dit jaar! M'n moeder zit op uitslagen.nl te kijken en de CPC van dit jaar staat niet in haar lijstje. En bij mij ook niet schijnt. En bij jullie?![]()
![]()
![]()
Ja, ik krijg net een sms'je "laat maar, ik zie het al. Het heet Dunea 10kmquote:"
Is ook moeilijk, the interwebz
Hmz, van mij mag deze week wel erg snel gaan. Volgend weekend heeft Swets leuke route in Rotterdam uitgestippeld. Zin in!![]()
![]()
Mama Gup is veel te hip voor the interwebzquote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, ik krijg net een sms'je "laat maar, ik zie het al. Het heet Dunea 10km"
Is ook moeilijk, the interwebz
Of je bent Eddy Izzard. Heldquote:Op zondag 21 april 2013 19:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, vind zo'n topsporter nog wel meevallen wb idioot..maar de mensen die elke dag een marathon lopen, of een jaar lang elke week..![]()
Tegen half 11 onderaan de brug? Je kan daar gewoon parkeren. Eloise werkt Zaterdag dus die moet ff een beetje bijslapen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef Arquero het volgende:
Hmz, van mij mag deze week wel erg snel gaan. Volgend weekend heeft Swets leuke route in Rotterdam uitgestippeld. Zin in!![]()
Ja, is prima.quote:Op zondag 21 april 2013 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tegen half 11 onderaan de brug? Je kan daar gewoon parkeren. Eloise werkt Zaterdag dus die moet ff een beetje bijslapen.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 19:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, vind zo'n topsporter nog wel meevallen wb idioot..maar de mensen die elke dag een marathon lopen, of een jaar lang elke week..
Wait, whut?! Zijn er serieus mensen die dat doen?!?!quote:Op zondag 21 april 2013 19:01 schreef Arquero het volgende:
[..]
Of je loopt er iedere dag 1 gedurende een jaar, zelfde rijtje![]()
Wat romantischquote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef Arquero het volgende:
![]()
QFT.quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Mama Gup is veel te hip voor the interwebz![]()
http://www.dailymail.co.u(...)s-breaks-record.htmlquote:Op zondag 21 april 2013 19:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Wait, whut?! Zijn er serieus mensen die dat doen?!?!
1e hit, maar er zijn er veeeeeeeeeeeelen![]()
![]()
Ik hoorde het! Verbazingwekkend dat hij er niet op in gaat!quote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We probeerde Yur al te verleiden tot een trio... lekker kinky.![]()
Ik moet nog ff kijken of ik uberhaupt ga lopen deze week. Ik merk dat gisterochtend al te veel, te snel, te hard en te vroeg na de marathon wasquote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We probeerde Yur al te verleiden tot een trio... lekker kinky.
Hij kan die langzame pace niet aan denk ikquote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoorde het! Verbazingwekkend dat hij er niet op in gaat!![]()
Zoek de Erben in jezelf!quote:Op zondag 21 april 2013 19:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken of ik uberhaupt ga lopen deze week. Ik merk dat gisterochtend al te veel, te snel, te hard en te vroeg na de marathon was![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 19:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Wait, whut?! Zijn er serieus mensen die dat doen?!?!
366 marathons in 365 dagen;
http://www.annettefredskov.dk/![]()
Overigens, mocht iemand anders volgende week zin hebben in een rondje hobbelen met Arquero en mij:
http://www.endomondo.com/routes/179164215![]()
Wees blij, dan was GotC heel de tijd hardloop schema's aan het influisteren.quote:Op zondag 21 april 2013 19:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik k-k-k-k-k-k-k-k-k-k-an m nie-nie-nie-nie-nie-niet vinden![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 19:13 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)s-breaks-record.html
1e hit, maar er zijn er veeeeeeeeeeeelenOké.. Erben is geen idioot. Deze mensen wel!quote:Op zondag 21 april 2013 19:17 schreef Arquero het volgende:
[..]
366 marathons in 365 dagen;
http://www.annettefredskov.dk/![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 19:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
[..]
Oké.. Erben is geen idioot. Deze mensen wel!![]()
![]()
Interessant rondje. Punt is alleen dat ik ruim een uur van Rotterdam woonquote:Op zondag 21 april 2013 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens, mocht iemand anders volgende week zin hebben in een rondje hobbelen met Arquero en mij:
http://www.endomondo.com/routes/179164215![]()
![]()
Nou enquote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Interessant rondje. Punt is alleen dat ik ruim een uur van Rotterdam woon
Hoeft inderdaad geen probleem te zijn, mits in het weekend. Bijkomend nadeel is dat op zaterdag de hele dag moet werken.quote:
//Edit
Oh wacht.. A.s zaterdag vrij. Zou eigenlijk naar Parijs gaan met ex-vriendin, maar dat is nu uit. Iemand nog interesse in een hotel, hartje Parijs voor 26 t/m 28 april, inlc. ontbijt? Is al betaald.![]()
Gelukkig is het a.s. zondagquote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hoeft inderdaad geen probleem te zijn, mits in het weekend. Bijkomend nadeel is dat op zaterdag de hele dag moet werken.
M'n gezicht is rood, m'n benen zijn stuk, m'n voeten doen zeer en m'n maag knort. Kortom, een fijne dag gehad. Met een paar bekenden een stukkie meegehobbeld (Gup).
En ik weet niet of het aan geld ligt, maar mensen met geld zijn moeilijk. "Ik kan niet naar m'n straat door jullie". Nouja meneer, u kunt daar oversteken en dan komt u wel in uw straat. "Ja, maar das niet makkelijk". Ja, maar hier kunt u echt niet door. <insert meer gezeur>. Dwazen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zag bij de marathon van rotterdam ook mensen oversteken op momenten dat het eigenlijk helemaal niet kon.quote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef slacker_nl het volgende:
M'n gezicht is rood, m'n benen zijn stuk, m'n voeten doen zeer en m'n maag knort. Kortom, een fijne dag gehad. Met een paar bekenden een stukkie meegehobbeld (Gup).
En ik weet niet of het aan geld ligt, maar mensen met geld zijn moeilijk. "Ik kan niet naar m'n straat door jullie". Nouja meneer, u kunt daar oversteken en dan komt u wel in uw straat. "Ja, maar das niet makkelijk". Ja, maar hier kunt u echt niet door. <insert meer gezeur>. Dwazen.![]()
![]()
bij mij wil het ook nog niet echt lukken.quote:Op zondag 21 april 2013 19:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken of ik uberhaupt ga lopen deze week. Ik merk dat gisterochtend al te veel, te snel, te hard en te vroeg na de marathon was![]()
Dit waren automobilisten die twee borden met "Weg afgesloten wegens evenement" negeren.quote:Op zondag 21 april 2013 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zag bij de marathon van rotterdam ook mensen oversteken op momenten dat het eigenlijk helemaal niet kon.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik denk dat we geduld moeten hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 19:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
bij mij wil het ook nog niet echt lukken.
Helaas daywalk3r, ik heb je niet gezien. Of beter, misschien wel gezien, maar in die massa die de 10 km rende was ik allang blij dat ik al die sponzen uitgedeeld kreeg
omdat het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sport verbroederd: http://www.nieuwsblad.be/(...)00549151&pid=2405329In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Was dit tijdens de 10km? Ik zag een situatie gebeuren die heel erg leek op wat jij nu beschrijft. Ik ving een vlaag op van een gesprek van een man in een Mercedes die echt niet om wou draaien.quote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef slacker_nl het volgende:
En ik weet niet of het aan geld ligt, maar mensen met geld zijn moeilijk. "Ik kan niet naar m'n straat door jullie". Nouja meneer, u kunt daar oversteken en dan komt u wel in uw straat. "Ja, maar das niet makkelijk". Ja, maar hier kunt u echt niet door. <insert meer gezeur>. Dwazen.
Rond de 5 was er ook een bestelbusje dat dwars door de renners heen overstak! Hoe kan je zo associaal zijn? Gelukkig reed hij zich 50 meter verder vast voor een afzetting.Dat was bij die post waar die kinderen de hele tijd "water" bleven roepen toch? Ik moest daar best om lachen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Helaas daywalk3r, ik heb je niet gezien. Of beter, misschien wel gezien, maar in die massa die de 10 km rende was ik allang blij dat ik al die sponzen uitgedeeld kreeg
omdat het kan
Slacker_nl en Deepfreeze bedankt voor het vrijwilligen! Zonder jullie zouden wij niet lekker onze wedstrijdjes kunnen lopen. Hulde
The sun in your Eyes
Onama en Daywalk3r, goed bezig!Erg leuk dat jullie samen hebben gelopen. Dat geeft toch wel weer een lekkere motivatie.
De vrijwilligers ook perfect!Jullie verrichten goed werk!
![]()
De kinderen bij de eerste watertafels inderdaad. Heerlijk enthousiast. En ze deden hun best, dus dan moet het kunnen toch?quote:Op zondag 21 april 2013 20:17 schreef Onama het volgende:
Dat was bij die post waar die kinderen de hele tijd "water" bleven roepen toch? Ik moest daar best om lachen.
Slacker_nl en Deepfreeze bedankt voor het vrijwilligen! Zonder jullie zouden wij niet lekker onze wedstrijdjes kunnen lopen. Hulde
En dat laatste, ik was blij dat ik toch nog iets kon doen met mijn lamme pootje.. Lekker sfeer proeven, en in ieder geval iemand helpen om de finish wel te halen![]()
![]()
iedereen prachtig gelopen dit weekend maar vooral natuurlijk Miezziej en gcjoel!!
verder even nog een foto van de Tail End Charlies (aka de lopende bezemwagen) van gister om een beeld te scheppen van de omstandigheden...
Zonder vrijwilligers geen wedstrijden!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
was het zwaar?
Ja het was zwaar
http://www.endomondo.com/workouts/179709590/3690596
maar weer een ervaring rijkerHoogeveen was prima om te lopen
[ Bericht 9% gewijzigd door Jumparound op 21-04-2013 20:35:42 ]Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Bij de 5 en 10km zaten van die dwazen...quote:Op zondag 21 april 2013 20:17 schreef Onama het volgende:
[..]
Was dit tijdens de 10km? Ik zag een situatie gebeuren die heel erg leek op wat jij nu beschrijft. Ik ving een vlaag op van een gesprek van een man in een Mercedes die echt niet om wou draaien.
Rond de 5 was er ook een bestelbusje dat dwars door de renners heen overstak! Hoe kan je zo associaal zijn? Gelukkig reed hij zich 50 meter verder vast voor een afzetting.
[..]
Dat was bij die post waar die kinderen de hele tijd "water" bleven roepen toch? Ik moest daar best om lachen.
Slacker_nl en Deepfreeze bedankt voor het vrijwilligen! Zonder jullie zouden wij niet lekker onze wedstrijdjes kunnen lopen. HuldeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Mooi gelopen allen
Hebben jullie ooit van deze mevrouw gehoord? http://translate.google.c(...)HwDQ&ved=0CDcQ7gEwAA
Die loopt dus 366 marathons in 365 dagen en heeft de diagnose MS. Allemaal geregistreerde marathons en op dagen dat er geen is organiseert ze er zelf een.
Haar visie: marathon is geen aanslag op mijn lijf, het is goed voor mijn lijf.
Knap, zou gaaf voor haar zijn als ze het vol kan maken, maar ze is er al bijna![]()
![]()
Alle lopers en vrijwilligers van vandaag
En wat bizar van die wheeler in Londen zegHier was het een lekker rustig zondagje, wel lekker los gefietst heen en weer naar de kerk, geen spierpijn niks, alleen ietwat gevoelige knieën, maar niet zo erg als vorige week, dus ik ben blij
Ik kan woensdag nu met een gerust hart nog even een LDL doen en morgen een herstelloopje naar en van de training die ik moet geven
![]()
En dan op naar Schotland
En ik zag dat op Endomondo er ruim 50 actieve lopers in het leaderboard stonden van afgelopen week
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gestoord.quote:Op zondag 21 april 2013 20:35 schreef Nirak het volgende:
Mooi gelopen allen
Hebben jullie ooit van deze mevrouw gehoord? http://translate.google.c(...)HwDQ&ved=0CDcQ7gEwAA
Die loopt dus 366 marathons in 365 dagen en heeft de diagnose MS. Allemaal geregistreerde marathons en op dagen dat er geen is organiseert ze er zelf een.
Haar visie: marathon is geen aanslag op mijn lijf, het is goed voor mijn lijf.
Knap, zou gaaf voor haar zijn als ze het vol kan maken, maar ze is er al bijnaIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Whehe geniale foto!quote:Op zondag 21 april 2013 20:39 schreef linebear het volgende:
Het was een heerlijk rondje in Hilversum. Goed aangemoedigd door Slacker. En zeker fijn dat ik een persoonlijke verzorgingspost had op 8,5 km. Daar stonden zus, zwager en moeder met een glas water voor me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat water was toevallig aangelengd met hop?
Trouwens ook de NB-marathon schoenen? Goed gelopen ook, nette tijd!![]()
![]()
![]()
nee het was een kartonnen superman bekertjequote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Whehe geniale foto!
En dat water was toevallig aangelengd met hop?![]()
![]()
Oh lol!quote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef linebear het volgende:
[..]
nee het was een kartonnen superman bekertje![]()
![]()
Toffe foto en tijd!quote:Op zondag 21 april 2013 20:39 schreef linebear het volgende:
Het was een heerlijk rondje in Hilversum. Goed aangemoedigd door Slacker. En zeker fijn dat ik een persoonlijke verzorgingspost had op 8,5 km. Daar stonden zus, zwager en moeder met een glas water voor me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 20:39 schreef linebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ziet er leuk uit!
![]()
Cool pic!quote:Op zondag 21 april 2013 20:39 schreef linebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En swets, mooi spandoek!![]()
I has a happy![]()
Vandaag in Hilversum gelopen voor de Spieren voor Spieren, wat was het leuk! Het weer was heerlijk, en het publiek geweldig!
Het was een mooi evenement, goed georganiseerd. Ik was samen met Lars, een goede vriend van me die ik ook aangestoken heb met lopen. En sinds z'n eerste evenement in maart, is ie om en wil ie meer. Zo doende dat we aan de start stonden van de 5km in Hilversum. Onverwacht zelfs nog met twee supporters, dat was superleuk!
Eenmaal in het startvak hebben we nog even flink geklapt voor de vrijwilligers (Slacker!!), en toen waren we opeens weg. Ik was nog maar net op tijd met het aanzetten van m'n Garmin! Het was best even druk na de start, en m'n eerste km is dan ook het langzaamste. Maar dat geeft niet, ik kon op die manier ook niet te snel starten
![]()
Hilversum is mooi! En ik ken het eigenlijk alleen maar uit de kunstgeschiedenisboeken, maar het is echt mooi. Dudok FTWFeest der herkenning!
Eigenlijk ging het best wel lekker! Voor ik het wist was de tweede km ook alweer voorbij! Ik had van te voren het parcours goed bestudeerd, zodat ik wist waar Slacker stond te parcourswachten. Even extra goed opletten! Op een gegeven moment moest de 10km naar rechts, en de 5km rechtdoor. Mooi, bij de volgende bocht moet Slacker dan staanBlijven rennen!
En jaaa!! Die ken ik!! Handen in de lucht, want na een hele dag lopers kijken moet ik wel opvallen!! Maar dat lukte, en Slacker hobbelde een stukje met me mee. "hoe gaat t?" "warm!!" "komt goed, je bent over de helft" ""
Bliep, 3km. Verrek, ik ben inderdaad over de helft!! Blijven rennen. We gingen alweer richting het centrum. Mooi, dat ken ik, we moeten er dan bijna zijn. Blijven rennen.
Bliep, 4km. Nu moeten we er echt bijna zijn, ik hoor de finish al! Er zijn ook steeds meer winkels, herken ik al iets...? De Slegte (oh leuk!!), de Hunkemöller, nee, nog niet... De McDonalds, jaaa die heb ik volgens mij in de buurt van de finish gezien! Sumo Sushi, jaaa nu ben ik er bijna!! Blijven rennen!!
Finish!! Ik ben er en ik heb niet gewandeldoh yeah!!
Ik ben BLIJ man![]()
http://www.endomondo.com/workouts/179712327/2734897
Wellicht niet bijzonder snel, maar het oude niveau is on the way backen ik ben niet het laatste poppetje!
Oh en Lars is in z'n tweede evenement door z'n PR geknald! En dat terwijl z'n PR nog niet eens droog wasvan 24:26 naar 23:49
talentje!! Ik ben benieuwd hoeveel rek daar nog in gaat zitten
Hij traint nu namelijk maar 1 a 2x per week, ivm tijdsgebrek
![]()
Mooi verslag + foto'squote:Op zondag 21 april 2013 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
I has a happy![]()
Vandaag in Hilversum gelopen voor de Spieren voor Spieren, wat was het leuk! Het weer was heerlijk, en het publiek geweldig!
Het was een mooi evenement, goed georganiseerd. Ik was samen met Lars, een goede vriend van me die ik ook aangestoken heb met lopen. En sinds z'n eerste evenement in maart, is ie om en wil ie meer. Zo doende dat we aan de start stonden van de 5km in Hilversum. Onverwacht zelfs nog met twee supporters, dat was superleuk!
Eenmaal in het startvak hebben we nog even flink geklapt voor de vrijwilligers (Slacker!!), en toen waren we opeens weg. Ik was nog maar net op tijd met het aanzetten van m'n Garmin! Het was best even druk na de start, en m'n eerste km is dan ook het langzaamste. Maar dat geeft niet, ik kon op die manier ook niet te snel starten
![]()
Hilversum is mooi! En ik ken het eigenlijk alleen maar uit de kunstgeschiedenisboeken, maar het is echt mooi. Dudok FTWFeest der herkenning!
Eigenlijk ging het best wel lekker! Voor ik het wist was de tweede km ook alweer voorbij! Ik had van te voren het parcours goed bestudeerd, zodat ik wist waar Slacker stond te parcourswachten. Even extra goed opletten! Op een gegeven moment moest de 10km naar rechts, en de 5km rechtdoor. Mooi, bij de volgende bocht moet Slacker dan staanBlijven rennen!
En jaaa!! Die ken ik!! Handen in de lucht, want na een hele dag lopers kijken moet ik wel opvallen!! Maar dat lukte, en Slacker hobbelde een stukje met me mee. "hoe gaat t?" "warm!!" "komt goed, je bent over de helft" ""
Bliep, 3km. Verrek, ik ben inderdaad over de helft!! Blijven rennen. We gingen alweer richting het centrum. Mooi, dat ken ik, we moeten er dan bijna zijn. Blijven rennen.
Bliep, 4km. Nu moeten we er echt bijna zijn, ik hoor de finish al! Er zijn ook steeds meer winkels, herken ik al iets...? De Slegte (oh leuk!!), de Hunkemöller, nee, nog niet... De McDonalds, jaaa die heb ik volgens mij in de buurt van de finish gezien! Sumo Sushi, jaaa nu ben ik er bijna!! Blijven rennen!!
Ik ben BLIJ man![]()
Wellicht niet bijzonder snel, maar het oude niveau is on the way backen ik ben niet het laatste poppetje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en Lars is in z'n tweede evenement door z'n PR geknald! En dat terwijl z'n PR nog niet eens droog wasvan 24:26 naar 23:49
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Je had een armkoelkast vol bier meegenomen?quote:Op zondag 21 april 2013 20:39 schreef linebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
Cool Gup!
Zelf heb ik vandaag lekker een dagje sauna gedaan met Gogo. Supergezellig, lekker in het zonnetje gelegen en aan m'n slackerkleurtje gewerkt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oo, nadat ik vanmorgen 9km op m'n Kinvara's heb gelopen en daarna de hele heb gestaan zijn m'n voeten nu wel heel heel heel erg moe. Straks heb ik morgen nog alleen spierpijn in m'n voeten![]()
![]()
Wat een mooi loopweekend weer. Allemaal proficiat met de prestaties. En degenen met kwetsuren veel beterschap!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
was mijn draagbare epo infuusquote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je had een armkoelkast vol bier meegenomen?![]()
![]()
Weet je wat me opviel trouwens, mensen die echt stoppen bij bekenden in het publiek, gaan zoenen, praatje maken ed. Ik bevat het niet... Maar ik vind het dan wel aandoenlijk om te zien. Enige waar ik aan denk is: "Je tijd!!, je tijd!!!"In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
@ Gup
Leuk verslagje van de dag! Ik ga proberen minstens net zo leuk te schrijven, hoewel ik betwijfel of ik wel zo leuk als jij kan schrijven![]()
Dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
Weet je wat me opviel trouwens, mensen die echt stoppen bij bekenden in het publiek, gaan zoenen, praatje maken ed. Ik bevat het niet... Maar ik vind het dan wel aandoenlijk om te zien. Enige waar ik aan denk is: "Je tijd!!, je tijd!!!"maar het is ook wel weer schattig
liep nog te twijfelen om even mijn neefje mee te laten rennen, maar hij zag me niet. Dus ben door gelopenquote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
Weet je wat me opviel trouwens, mensen die echt stoppen bij bekenden in het publiek, gaan zoenen, praatje maken ed. Ik bevat het niet... Maar ik vind het dan wel aandoenlijk om te zien. Enige waar ik aan denk is: "Je tijd!!, je tijd!!!"![]()
Maar wat als de tijd niet meer boeit (al ouder, of al tig keer gelopen)? Gewoon genieten. En als dat genieten met een praatje is, top toch?quote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
Weet je wat me opviel trouwens, mensen die echt stoppen bij bekenden in het publiek, gaan zoenen, praatje maken ed. Ik bevat het niet... Maar ik vind het dan wel aandoenlijk om te zien. Enige waar ik aan denk is: "Je tijd!!, je tijd!!!"Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja dat heb ik dus ook. Net zoals dat mensen van hier stoppen om een foto te maken. Ik wil juist doorgaan met lopen en in m'n ritme blijven.quote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
Weet je wat me opviel trouwens, mensen die echt stoppen bij bekenden in het publiek, gaan zoenen, praatje maken ed. Ik bevat het niet... Maar ik vind het dan wel aandoenlijk om te zien. Enige waar ik aan denk is: "Je tijd!!, je tijd!!!"
Oké, als je moet wandelen ivm schema, conditie, whatever, dan snap ik het wel hoor![]()
Gewoon schrijven, het is sowieso leuk!!quote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef Levitas het volgende:
@ Gup
Leuk verslagje van de dag! Ik ga proberen minstens net zo leuk te schrijven, hoewel ik betwijfel of ik wel zo leuk als jij kan schrijven
Volgens mij zijn wedstrijdjes juist waar je met een schema naartoe werkt. Het lijkt me niet de bedoeling dat je gezellig je Evy-lesjes afwerkt tijdens wedstijdjes. Voor jezelf misschien prima, maar voor de overige deelnemers echt heel erg irritant.quote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Net zoals dat mensen van hier stoppen om een foto te maken. Ik wil juist doorgaan met lopen en in m'n ritme blijven.
Oké, als je moet wandelen ivm schema, conditie, whatever, dan snap ik het wel hoor![]()
Ik zeg toch, aandoenlijk. Zolang ze mijn tijd niet om zeep helpen vinnik alles best. Als dat voor hun het lopen en het evenement leuker maakt, ik ben voor.quote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar wat als de tijd niet meer boeit (al ouder, of al tig keer gelopen)? Gewoon genieten. En als dat genieten met een praatje is, top toch?
Ook leuk, liep een stelletje bij de 5km en die maaktten de bocht en wilde toen plots teruglopen. Publiek en verkeersregelaar: Nee!! Terug!! Die kant op. Hehehe. Tis best hilarisch dat vrijwilligen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vandaag naar de Ten Miles in Antwerpen geweest. Schoonzus liep de Ladies Run en m'n broer de Ten Miles.
Ik kan er helemaal naar fluiten (Ladies Run) omdat ik tijdens het gewoon gaan veel last heb ongeacht welke schoenen ik aanheb
Werewolf![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
Weet je wat me opviel trouwens, mensen die echt stoppen bij bekenden in het publiek, gaan zoenen, praatje maken ed. Ik bevat het niet... Maar ik vind het dan wel aandoenlijk om te zien. Enige waar ik aan denk is: "Je tijd!!, je tijd!!!"joggers....quote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdmaar het is ook wel weer schattig
super gelopen Guppy!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
You gotta love them!!quote:
En dank je!
quote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
Weet je wat me opviel trouwens, mensen die echt stoppen bij bekenden in het publiek, gaan zoenen, praatje maken ed. Ik bevat het niet... Maar ik vind het dan wel aandoenlijk om te zien. Enige waar ik aan denk is: "Je tijd!!, je tijd!!!"![]()
![]()
you serious?quote:
Niks te nadele van je prestatie natuurlijk Gup, maar jij hebt veel mooiere.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jamaar niks verslaat de klompen-medaillequote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
you serious?
Niks te nadele van je prestatie natuurlijk Gup, maar jij hebt veel mooiere.
Da's de mooiste! By far!quote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar niks verslaat de klompen-medailleZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind m ook leuk!!quote:
Leuk verslag! We hebben samen in het startvak gestaan. Ik had een 25 jaar jonger neefje uitgedaagd voor een wedstrijdje op de 5. Gelukkig heb ik van hem gewonnen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
I has a happy![]()
![]()
Ik ben BLIJ man![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Daarnaast had ik als doel om onder de 24 te lopen, maar ik was laat in het startvak omdat ik met mijn suffe hoofd niet doorhad dat ik in de kudde 10 km lopers stond te wachten. Daardoor de eerste kilometer eindeloos moeten slalommen. Daarna lekker gelopen.
Uiteindelijk binnen op 24:00 eigen meting. Toen hoopte ik dat de officiële meting een seconde milder zou zijn, zodat ik toch onder de 24 had gelopen, maar helaas is het eindoordeel 24:01.
Wel een hele leuke loopmiddag gehad.Life is what you make it.![]()
En weer thuis op de bank![]()
Gisteren alles al klaar gelegd want ik moest natuurlijk niets aan het lot overlaten. Toen ik bij m'n vrienden zat bedacht ik ineens dat mijn garmin nog aan de oplader moest. (gelukkig is dat 3 straten lopen). Wekker gezet op 10 uur maar ik was al eerder wakker en nadat ik nog even lekker had gelegen en alles overdacht had ben ik eruit gegaan en had ik me omgekleed. 2 broodjes gegeten, op tv een stuk van de marathon gekeken en toen zelf op de fiets naar de trein.
In Enschede aangekomen gelijk doorgelopen naar de uitgifte van startnummers (saxion), wat niet super geregeld was. Maar ik had mijn nummer en ik kon weer door. Rustig aan richting start gelopen en toen whatsappte Onama dat hij richting het saxion ging. Na een beetje heen en weer gewhatsapp hebben we elkaar getroffen en hebben we op een plein vlak bij de start lopen kijken naar het laatste deel marathon en een deel halve marathon. Op een gegeven moment zelf ook naar de startvakken gegaan en daar lopen wachten op de start. Die kwam eigenlijk zomaar ineens zonder een duidelijke start, maar we konden langzaam bewegen. Het begin ging tergend langzaam door de massa maar op een gegeven moment konden we beter tempo maken. (had iets sneller willen starten).
Tijdens het lopen steeds iets sneller gelopen en mooi wat mensen in kunnen halen. Ondertussen heerlijk kunnen genieten van de mensen en de enthousiaste kids langs de kant. De eerste waterpost over geslagen, maar bij de tweede was het echt wel welkom! (bedankt DeepFreeze). Lekker door kunnen hobbelen tot het eind op die manier. Aan het eind kwam ik eerst mijn vrienden tegen en kon ik een halve liter grolsch aanpakken, en daarna stond aan de andere kant mijn ouders en broer, en even verderop stond onverwachts mijn andere broer en een aantal vrienden. Een beter onthaal kun je je niet wensen!
Na de finish helaas in een fuik van mensen belandt waardoor alles heel langzaam ging en je niet lekker je hartslag uit kon lopen. Wel een medaille en een flesje AA-Drink ontvangen en toen mijn ouders weer opgezocht. Leuke trofee gekregen en nadat we nog even bij hadden gepraat zijn mijn ouders, broer en Onama naar de trein gelopen en heb ik genietend van de reeds ontvangen halve liter grolsch mijn benen weer in beweging gezet naar de oude markt. Daar zaten mijn fijne vrienden en kreeg ik wederom een halve liter bier voor mijn neus. (ik ben dus een jogger)
Na een poos naar het huis gegaan van 1 van mijn vrienden en daar nog heerlijk in de tuin gezeten en gadogado gegeten. Nog nooit gehad maar potdomme wat lekker! Vooral na 2 broodjes en een halve banaan.
Met 2 vrienden in de auto weer naar huis kunnen rijden en nu net klaar met dit verhaal.
Onama bedankt. Fijn om met iemand samen te kunnen lopen![]()
Stats! Die dus ook opgaan voor Onama.
http://www.endomondo.com/workouts/179720419/7102294Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Weer een klein stukje gelopen. Vandaag was de laatste keer 8 + 10 + 8, volgende week 12 + 12 + 8/10. Ben benieuwd of dat gaat lukken![]()
http://www.endomondo.com/workouts/179644892/1836758
Kwam onderweg ook nog een wild zwijn tegen![]()
![]()
alles beter dan de eeuwige roem d.m.v. een simpele vermelding in de anonieme ranglijsten op de interwebz die mij bijna altijd ten deel vallenquote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar niks verslaat de klompen-medaille
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
stuk mooier dan die van vorig jaar...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Het respect, de lof en cheers in dit topic kunnen niet op tegen een medaille.quote:Op zondag 21 april 2013 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alles beter dan de eeuwige roem d.m.v. een simpele vermelding in de anonieme ranglijsten op de interwebz die mij bijna altijd ten deel vallenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die halvezool reed ook vlak achter ons langs de weg over.quote:Op zondag 21 april 2013 20:17 schreef Onama het volgende:
[..]
Was dit tijdens de 10km? Ik zag een situatie gebeuren die heel erg leek op wat jij nu beschrijft. Ik ving een vlaag op van een gesprek van een man in een Mercedes die echt niet om wou draaien.
Rond de 5 was er ook een bestelbusje dat dwars door de renners heen overstak! Hoe kan je zo associaal zijn? Gelukkig reed hij zich 50 meter verder vast voor een afzetting.
[..]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je bedoelt dit andersom of zit je iedereen te dissen?!quote:Op zondag 21 april 2013 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het respect, de lof en cheers in dit topic kunnen niet op tegen een medaille.Life is what you make it.![]()
Leuk, zie nu pas mijn rondetijden met Daywalk3r! Mooie split gelopen, jammer inderdaad dat we in het begin niet zo snel weg konden.The sun in your Eyes
Superleuk!!quote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leuk verslag! We hebben samen in het startvak gestaan. Ik had een 25 jaar jonger neefje uitgedaagd voor een wedstrijdje op de 5. Gelukkig heb ik van hem gewonnen.
Daarnaast had ik als doel om onder de 24 te lopen, maar ik was laat in het startvak omdat ik met mijn suffe hoofd niet doorhad dat ik in de kudde 10 km lopers stond te wachten. Daardoor de eerste kilometer eindeloos moeten slalommen. Daarna lekker gelopen.
Uiteindelijk binnen op 24:00 eigen meting. Toen hoopte ik dat de officiële meting een seconde milder zou zijn, zodat ik toch onder de 24 had gelopen, maar helaas is het eindoordeel 24:01.
Wel een hele leuke loopmiddag gehad.
Dat was wel even lastig, om te zien waar de 5km en de 10km was. Vooral Lars durfde niet zo goed door de massa 10km's te dringen, dus ik heb z'n hand gepakt en ben door de lopers ge-elleboogd
Hij bedoelt vast dat het respect, de lof en cheers veel toffer zijn dan de medaillequote:Op zondag 21 april 2013 21:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je bedoelt dit andersom of zit je iedereen te dissen?!
Ik vind die van vorig jaar juist mooier.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Show eens dan??quote:Op zondag 21 april 2013 21:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vind die van vorig jaar juist mooier.
Doen! Tof om alle verschillende ervaringen te lezenquote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef Levitas het volgende:
@ Gup
Leuk verslagje van de dag! Ik ga proberen minstens net zo leuk te schrijven, hoewel ik betwijfel of ik wel zo leuk als jij kan schrijven![]()
![]()
Uhhh, geen idee waar die ligt (en zit bij paps en mams).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Van de week even opzoeken danquote:Op zondag 21 april 2013 21:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Uhhh, geen idee waar die ligt (en zit bij paps en mams).eerst ons helemaal lekker zitten maken, en dan niks kunnen laten zijn
Een tijdje niet hier gepost. toen heette het zelfs nog voor beginners..
Maar ik ben nog steeds bezig met hardlopen al heeft het tussendoor wel even stilgelegen. Maar doordat ik korte tijd op een PAAZ (was al "psychiatrisch" patient) heb gelegen eind vorig jaar,, achtte ik het tijd om het weer goed op te pakken..![]()
Dat alles heeft er toe geleid dat ik komende woensdag mee ga lopen op de 4km tijdens de Hypotheker-Beekloop hier in Eindhoven. Heb er enorm veel zin in."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Er zijn hier nog steeds beginners hoor. Goed dat je het weer oppakt! Denk dat het ook goed is voor je gemoedstoestand. Die 4KM ga je halen natuurlijk! En kudo's voor je usericon! (Freddiequote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ben nog steeds bezig met hardlopen al heeft het tussendoor wel even stilgelegen. Maar doordat ik korte tijd op een PAAZ (was al "psychiatrisch" patient) heb gelegen eind vorig jaar,, achtte ik het tijd om het weer goed op te pakken..![]()
Dat alles heeft er toe geleid dat ik komende woensdag mee ga lopen op de 4km tijdens de Hypotheker-Beekloop hier in Eindhoven. Heb er enorm veel zin in.)
Ik doelde dan ook op trainingen, foto's maken tijdens trainingenquote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wedstrijdjes juist waar je met een schema naartoe werkt. Het lijkt me niet de bedoeling dat je gezellig je Evy-lesjes afwerkt tijdens wedstijdjes. Voor jezelf misschien prima, maar voor de overige deelnemers echt heel erg irritant.
Volgende week zondag. Rondje van ca. 12km. Of in Rotterdam, of hier in de omgeving.quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef Stefanovic83 het volgende:
leuk die wedstriidverslagen
wat gaat iedereen volgend weekend doen?
En nu lekker vroeg naar bed, wat rust pakken. Morgen komt - Als PostNL het niet verneukt - m`n Timex horloge binnen is (zag trouwens dat ze sponsor waren bij de marathon van Londen). Ben erg benieuwd naar m`n aankoop en kan haast niet wachten om er ook mee te gaan spelen/lopen![]()
![]()
Mooi ja, mooi horloge is het! Hoop dat je er erg veel plezier van hebt!quote:Op zondag 21 april 2013 22:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op trainingen, foto's maken tijdens trainingen
[..]
Volgende week zondag. Rondje van ca. 12km. Of in Rotterdam, of hier in de omgeving.
En nu lekker vroeg naar bed, wat rust pakken. Morgen komt - Als PostNL het niet verneukt - m`n Timex horloge binnen is (zag trouwens dat ze sponsor waren bij de marathon van Londen). Ben erg benieuwd naar m`n aankoop en kan haast niet wachten om er ook mee te gaan spelen/lopen
Mijn Garmin is er mee opgehouden, hoop dat ik hem dinsdag kan opsturen en dan gerepareerd of een nieuwe weer terugkrijg. Anders ben ik te laat voor die actie van jouw horloge..
![]()
Wow, wat een wedstrijdverslagenBehalve stippeltjestreepje (hoop voor je dat het meevalt!) alleen maar positieve verhalen
![]()
Vanmorgen meegeweest naar de Zier Lenteloop bij HAAG, waar Mr Q en zwager liepen (en 498 anderen). Terwijl zij in de rij stonden voor een startnummer ben ik lekker de atletiekbaan opgedoken. En dat was GENIETEN. Eindelijk weer lopen
Rondje 1 en 2 pijnloos en natuurlijk had ik het daarbij moeten laten. Na rondje 3 begon de boel weer op te spelen
Het is al meer als vandeweek, maar natuurlijk niet ideaal... Trappetje af gaat nu weer vervelend
![]()
Vervolgens gezellig met Yur in de zon gezeten, daar waar alle 5k lopers finishten en de 10k voor nog een rondje de duinen ingingen en finishten. Zat daar geweldig, terwijl GotC nuttig bezig was als parcourswachtErna een gezellig biertje gedaan, was leuk
volgende rondje is écht van mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
true!!!! er inderdaad vanuitgaande dat je het andersom bedoeltquote:Op zondag 21 april 2013 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het respect, de lof en cheers in dit topic kunnen niet op tegen een medaille.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jero_nimo je staat trouwens mooi op de trainingsfotos van de strongmanrun.
Doh! Idd andersom!quote:Op zondag 21 april 2013 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
true!!!! er inderdaad vanuitgaande dat je het andersom bedoeltJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vooral dat hij tweede keer harder gingquote:Op zondag 21 april 2013 19:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
![]()
topquote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef Bos81 het volgende:
Dat alles heeft er toe geleid dat ik komende woensdag mee ga lopen op de 4km tijdens de Hypotheker-Beekloop hier in Eindhoven. Heb er enorm veel zin in.doe je Endomondo aan?
![]()
Wat leuk om al die loopverslagen te lezen! Zelf gisteren een lekker rondje gelopen, 10-20 met 1 minuut wandelen. Morgen weer 15-15, het einde van mijn schema nadert!![]()
![]()
Goed man!quote:Op zondag 21 april 2013 21:34 schreef Daywalk3r het volgende:
En weer thuis op de bank![]()
Met 2 vrienden in de auto weer naar huis kunnen rijden en nu net klaar met dit verhaal.
Onama bedankt. Fijn om met iemand samen te kunnen lopen![]()
Stats! Die dus ook opgaan voor Onama.
http://www.endomondo.com/workouts/179720419/7102294En ook nog een prima tijd! Leuk he, zo'n eerste wedstrijd?
![]()
Overigens: voor iedereen (moest nogal wat teruglezen; gaat snel!): perfecte resultaten na zo'n perfect weekend!
Ik heb vanochtend lekker een LDL gedaan van 12 km (http://www.endomondo.com/workouts/179494469/9221684). Had een workout via de Garmin gestart, met als doel een bepaald tempo te lopen. Werkt wel goed!![]()
Geeft hij het dan ook aan als je te langzaam gaat? Wil van de week eens op tempo gaan lopen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef toto73 het volgende:
Overigens: voor iedereen (moest nogal wat teruglezen; gaat snel!): perfecte resultaten na zo'n perfect weekend!
Ik heb vanochtend lekker een LDL gedaan van 12 km (http://www.endomondo.com/workouts/179494469/9221684). Had een workout via de Garmin gestart, met als doel een bepaald tempo te lopen. Werkt wel goed!The sun in your Eyes
Ja, geeft aan wanneer je te snel en wanneer je te langzaam gaat.quote:Op zondag 21 april 2013 22:44 schreef Onama het volgende:
[..]
Geeft hij het dan ook aan als je te langzaam gaat? Wil van de week eens op tempo gaan lopen.
TIP: zet het geluid uit wanneer je je omgeving niet tot last wil zijn![]()
![]()
Nahja dan hoor ik ook niet hoe snel ik loopquote:Op zondag 21 april 2013 22:46 schreef toto73 het volgende:
[..]
Ja, geeft aan wanneer je te snel en wanneer je te langzaam gaat.
TIP: zet het geluid uit wanneer je je omgeving niet tot last wil zijnIk heb gelukkig een goed stel oortjes voor die ene keer dat ik ze nodig heb.
Bedankt voor de info
The sun in your Eyes
Welke Garmin heb je? Die van mij piept en trilt. Door het geluid uit te zetten, voel je hem nog wel trillen!quote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef Onama het volgende:
[..]
Nahja dan hoor ik ook niet hoe snel ik loopIk heb gelukkig een goed stel oortjes voor die ene keer dat ik ze nodig heb.
Bedankt voor de info
![]()
Primeur voor jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Whoeps, ik ben er niet meer helemaal bij. Ik las Endomondo, want daar kun je ook op tempo trainen. Die functie is een van de redenen dat ik toch maar ben begonnen met sparen voor een Garmin. Telefoon meeslepen iedere keer wordt erg vervelend.quote:Op zondag 21 april 2013 22:54 schreef toto73 het volgende:
[..]
Welke Garmin heb je? Die van mij piept en trilt. Door het geluid uit te zetten, voel je hem nog wel trillen!The sun in your Eyes
quote:Op zondag 21 april 2013 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
Primeur voor jullie
fantastisch doel, om naar toe te werken en aan te schenken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Primeur voor jullie
Mooi doel, alle twee that isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Primeur voor jullie
stoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snel die HM lopen dusquote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef Onama het volgende:
[..]
Whoeps, ik ben er niet meer helemaal bij. Ik las Endomondo, want daar kun je ook op tempo trainen. Die functie is een van de redenen dat ik toch maar ben begonnen met sparen voor een Garmin. Telefoon meeslepen iedere keer wordt erg vervelend.
Vond ik ook. En een HM uitlopen daar zou ook al awesome zijn, en al kan ik maar één bank doneren, dan is dat ook goed. En nu slapen. Rust is ook training![]()
Ja doei.![]()
Primeur voor jullie
Mooie doelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel succes met de training.![]()
Primeur voor jullie
StoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mooi doel. Heel veel succes met het er naartoe werken
Streamnl, mag ik in de OP?
1
2[b]29 september 2013 - [url=www.posbankloop.nl]ATAG Posbankloop (Velp)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 6km
Hopelijk heb ik de code zo goed, op mobiel
quote:Op maandag 22 april 2013 08:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Streamnl, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
Vanavond wanneer ik op school ben, is dat het eerste wat ik doe![]()
![]()
Ik zet hem er wel bij, het topic is vast vol voor de dag om is en dan staat hij er in het nieuwe topic meteen netjes bij.
***![]()
U bent een schatquote:Op maandag 22 april 2013 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zet hem er wel bij, het topic is vast vol voor de dag om is en dan staat hij er in het nieuwe topic meteen netjes bij.![]()
![]()
![]()
Dank je welquote:Op maandag 22 april 2013 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zet hem er wel bij, het topic is vast vol voor de dag om is en dan staat hij er in het nieuwe topic meteen netjes bij.
Op naar de volgende runIn mei eigenlijk nog niks gepland. Maar kijk al wel uit naar 2 juni, een HM.
![]()
Goed doel MoBlo!
En hoe lekker m'n loopje gisteren ook was, m'n voeten zeggen dat ik m'n Kinvara's nog even niet aan mag bij duurloopjes. Ik denk onder het motto van: als jij wilt dat wij je zo lang elke stap maar weer ondersteunen, willen wij graag ook wat ondersteuning. Ik snap ze wel, ergens.![]()
Mooi doel MoBlo!
Hier nog ff een bakkie koffie en dan ook weer even buiten een rondje huppelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Moblo, mooi doel!
Onamo en daywalk3r, leek het nu gisteren warm, of viel dat tijdens het rennen wel mee? Veel verschillende tenues, van lang-lang met handschoen tot kort-kort. En eentje in een werkbroek
Gisteren ruim 4 uur op mijn benen bestaan en ik voel mijn scheen amper. Dus ik hoop dat het er zo uitgaat. Eind deze week misschien een wat langer stukje wandelen. En het weekend rennen, als het echt eruit is..
En dan toch een nieuw doel zoeken..![]()
Mooi doel om naar toe te werken en top doel om voor te rennen!
Heb even het ekiden lijstje bijgewerkt en we gaan al richting de 4 teams (als alle ovb'tjes meelopen ten minste)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
We kunnen ons onderhand wel laten sponsoren door fok.quote:Op maandag 22 april 2013 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
Mooi doel om naar toe te werken en top doel om voor te rennen!
Heb even het ekiden lijstje bijgewerkt en we gaan al richting de 4 teams (als alle ovb'tjes meelopen ten minste)
Misschien moeten de modjes hier Danny maar eens lief aankijken![]()
![]()
Waarom zouden de modjes dat moeten doen?Stel zelf een leuk plannetje op en mail dat naar forum@fok.nl!
Ja doei.![]()
Was nogal onduidelijk ja.. Ik werd een paar minuten nadat de 5k weg was ook aangesproken door een clubgenoot die de 5k moest lopen en vroeg wanneer ze nou gingen startenquote:Op zondag 21 april 2013 21:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Superleuk!!
Dat was wel even lastig, om te zien waar de 5km en de 10km was. Vooral Lars durfde niet zo goed door de massa 10km's te dringen, dus ik heb z'n hand gepakt en ben door de lopers ge-elleboogd.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Doe wat je niet laten kan, voor mij hoeft het niet zo nodig, het gaat mij meer om de gezelligheid en dat iedereen lekker zijn ding kan doen op die dag. Met het groter trekken dmv sponsoren, leg je de lat voor iedereen ook weer wat hoger en dat is niet mijn insteek. Het moet juist een evenement zijn, waar geen druk van het lopen van een bepaalde tijd op staat...quote:Op maandag 22 april 2013 09:24 schreef Arquero het volgende:
[..]
We kunnen ons onderhand wel laten sponsoren door fok.
Misschien moeten de modjes hier Danny maar eens lief aankijken<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nou, dat is ook weer overdreven, me dunkt. Gewoon wat FOK!shirts zou natuurlijk gewoon lachen zijn, FOK! verwacht niet van je dat je de boel wint ofzo
Ja doei.![]()
Van mij hoeft het ook niet zo hoor. Fok!shirts zijn cool, mits functioneel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanavond maar weer eens een tweede poging doen om op die pokke ademhaling van mij te letten. Iemand daar nog tips voor?
(Ik moet mijn hoge borst-ademhaling omzetten in een lage buik-ademhaling en t schijnt dat rennen daar goed voor is.)L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Nee, dat snap ik ook wel, maar het kan juist een drempel zijn voor verschillende mensen om niet mee te doen en dat wil ik voorkomenquote:Op maandag 22 april 2013 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dat is ook weer overdreven, me dunkt. Gewoon wat FOK!shirts zou natuurlijk gewoon lachen zijn, FOK! verwacht niet van je dat je de boel wint ofzoEn tja, als het standaard shirts zijn, dan zijn ze zeker van katoen
Kunnen we beter onze bbq na afloop sponsoren![]()
Hoe is dat geregeld eigenlijk, moet je daar ook iets voor doen vanuit de groep, of kun je je daarvoor ook (apart) inschrijven?![]()
Ik moet daar nog even naar kijken, maar denk dat ik dat soort dingen pas na de pinksteren bekijk, dan ga ik ons ook inschrijven...quote:Op maandag 22 april 2013 09:55 schreef Arquero het volgende:
Kunnen we beter onze bbq na afloop sponsoren![]()
Hoe is dat geregeld eigenlijk, moet je daar ook iets voor doen vanuit de groep, of kun je je daarvoor ook (apart) inschrijven?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het was zeker warm! Het was niet onaangenaam ofzo, maar het moest niet veel warmer worden. Dat je dan met lang-lang gaat lopen kan ik niet begrijpen, maargoed ze zullen echt wel weten wat het beste voor hen werkt.quote:Op maandag 22 april 2013 09:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Onamo en daywalk3r, leek het nu gisteren warm, of viel dat tijdens het rennen wel mee? Veel verschillende tenues, van lang-lang met handschoen tot kort-kort. En eentje in een werkbroekJe gaat echt niet van de een op andere dag je ademhaling van fout naar goed omzetten. Blijf lekker wat rennen en je zult merken dat je lichaam uiteindelijk toch wel de meest effectieve manier van ademenen gaat vinden. Je had mij 3 maanden geleden moeten horen piepenquote:Op maandag 22 april 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond maar weer eens een tweede poging doen om op die pokke ademhaling van mij te letten. Iemand daar nog tips voor?
(Ik moet mijn hoge borst-ademhaling omzetten in een lage buik-ademhaling en t schijnt dat rennen daar goed voor is.)Dat is allemaal goedgekomen na een maandje.
The sun in your Eyes
lekker even een klein rondje van net over 3km gedaan in een sukkeldrafje om de benen los te lopen.
good as gold again..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb mezelf tot doel gesteld om volgend jaar de 10km binnen 50 minuten te lopen. Ik heb nog nooit hardgelopen, dus dat zal wel zwaar worden.
Vond het gisteren leuk om aan de zijlijn te staan, maar een keer meedoen moet toch ook kunnen.
Maar eens gaan kijken of ik volgens een programma ga trainen of dat ik gewoon ga hardlopen en kijken hoe ver ik kom.
(heb wel squash-conditie, maar mijn hardloopconditie is 3x niks)![]()
Streamnl, als ik u niet ontrief?
1
2[b]19 oktober 2013 - [url=www.harbourrun.nl]Harbour Run (Rotterdam)[/url][/b]
[*]robdriessen - 10km
Omdat ik altijd zo graag minstens één keer in de OP vermeld wil worden
MoBlo mooie bestemming voor het geld. Dat je het hier nu post houdt wel in dat we je eraan houden hé?![]()
![]()
Het was een van de redenen dat ik 't hier postte!quote:Op maandag 22 april 2013 10:46 schreef Quoi het volgende:
MoBlo mooie bestemming voor het geld. Dat je het hier nu post houdt wel in dat we je eraan houden hé?![]()
En dit jaar September ga ik daar de 10K doen. Is ook precies na het inleveren van m'n scriptie en alles, dus dat is wel even een welkom evenement/vakantietripje.![]()
En verkenning van het parcours is wel handig.
Ja doei.![]()
Waaromquote:Op maandag 22 april 2013 10:47 schreef Quoi het volgende:
* Quoi is aan 't googlen voor een zwemoutfit![]()
? Zwemmen is
The sun in your Eyes
![]()
Zie net een stel, flink wat overgewicht, voorbij joggen door het park vanaf m'n nieuwe werkplek in 'slaapkamer 3'
Dat ik ze nog maar veel vaker voorbij mag zien lopen en dat de omtrekken minder mogen worden!
!
Ja doei.![]()
Gaaf MoBlo. Sponsorlopen geven een extra kick als je loopt voor een doel dat nauw aan je hart ligt.quote:Op maandag 22 april 2013 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was een van de redenen dat ik 't hier postte!![]()
En dit jaar September ga ik daar de 10K doen. Is ook precies na het inleveren van m'n scriptie en alles, dus dat is wel even een welkom evenement/vakantietripje.![]()
En verkenning van het parcours is wel handig.
Alvast heel veel plezier en succes toegewenst en te zijner tijd niet vergeten om hier met de pet rond te gaan
Rob, hij staat er bij!Met een programma trainen is wel een goede om mee te starten. Er zijn er hier een flink aantal heel enthousiast van start gegaan op basis van 'ik kan heel goed, lang en hard fietsen' of 'ik voetbal drie keer in de week' die dan uiteindelijk nat gingen op overbelastings-blessures omdat hardlopen een compleet andere belasting geeft.quote:Op maandag 22 april 2013 10:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mezelf tot doel gesteld om volgend jaar de 10km binnen 50 minuten te lopen. Ik heb nog nooit hardgelopen, dus dat zal wel zwaar worden.
Vond het gisteren leuk om aan de zijlijn te staan, maar een keer meedoen moet toch ook kunnen.
Maar eens gaan kijken of ik volgens een programma ga trainen of dat ik gewoon ga hardlopen en kijken hoe ver ik kom.
(heb wel squash-conditie, maar mijn hardloopconditie is 3x niks)
***![]()
Ik ga straks weer eens Abel Township verdedigen tijdens een Zombies! Run! missie. In feite een 5k met twee of drie verrassings-intervallen er in (braaaaains!). Zin in
Owja kloptquote:Op maandag 22 april 2013 10:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Omdat ik niet ben gaan hardlopen om te gaan zwemmen. Sorry, baaldag...Was even vergeten dat je ging zwemmen om actief te blijven tijdens je blessure...
![]()
Maargoed, "zwemmen zodat ik straks beter kan gaan hardlopen" klinkt beter dan "zwemmen omdat ik niet kan hardlopen".The sun in your Eyes
en gelijk heb je... zwemmen isquote:Op maandag 22 april 2013 10:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Omdat ik niet ben gaan hardlopen om te gaan zwemmen. Sorry, baaldag...![]()
als zwemmen leuk was hadden we wel kieuwen gehad'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit. Zwemmen is zo saai.quote:Op maandag 22 april 2013 10:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en gelijk heb je... zwemmen is![]()
als zwemmen leuk was hadden we wel kieuwen gehadZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Kreaquote:Op maandag 22 april 2013 10:44 schreef Kreator het volgende:
(heb wel squash-conditie, maar mijn hardloopconditie is 3x niks)![]()
![]()
Ik zal wel een schema volgen om je benen niet kapot te lopen. Ik had ook conditie genoeg van de sportschool maar mijn benen konden mijn conditie niet waarderen en gingen vrij snel protesteren Dus bouw het rustig op en dan moet die 10K in een half jaartje wel lukken en dan kun je ook zeker wel daarna opbouwen naar 50 minuten. (In een wedstrijd gok ik?)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je moet toch een doel hebben, anders heeft het ook geen zin.quote:Op maandag 22 april 2013 10:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Krea![]()
![]()
Ik zal wel een schema volgen om je benen niet kapot te lopen. Ik had ook conditie genoeg van de sportschool maar mijn benen konden mijn conditie niet waarderen en gingen vrij snel protesteren Dus bouw het rustig op en dan moet die 10K in een half jaartje wel lukken en dan kun je ook zeker wel daarna opbouwen naar 50 minuten. (In een wedstrijd gok ik?). Ik zal eens een trainingsprogramma opzoeken dan. Ik dacht ik begin gewoon te rennen en als ik moe ben, ga ik een stukje lopen. Dat zal in het begin echt niet langer dan een km rennen zijn, want mijn conditie is beroerder dan beroerd.
![]()
Nee dat snap ikquote:Op maandag 22 april 2013 10:00 schreef Onama het volgende:
Je gaat echt niet van de een op andere dag je ademhaling van fout naar goed omzetten. Blijf lekker wat rennen en je zult merken dat je lichaam uiteindelijk toch wel de meest effectieve manier van ademenen gaat vinden. Je had mij 3 maanden geleden moeten horen piepenDat is allemaal goedgekomen na een maandje.
Ik heb nog tot eind November en zelfs dat is kortdag om iets wat je al 34 jaar anders doet, en wat natuur is geworden, af te leren. Maar ik adem heel oppervlakkig en helemaal vanuit m'n borst. Ik trek dus m'n buik IN bij het inademen om m'n borst vol te zuigen, terwijl ik moet leren mijn buik UIT te zetten bij t inademen en in moet trekken als ik uitadem. Voor mnij voelt dat absoluut helemaal tegennatuurlijk
Dus dat het een lang proces zal zijn dat had ik wel verwacht
Nou ja, dan gata ondertussen de conditie ook mooi mee omhoog!
Heb je nog ergens speciaal op gelet qua adem?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Begin maar gewoon 's met een paar minuten!quote:Op maandag 22 april 2013 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet toch een doel hebben, anders heeft het ook geen zin.. Ik zal eens een trainingsprogramma opzoeken dan. Ik dacht ik begin gewoon te rennen en als ik moe ben, ga ik een stukje lopen. Dat zal in het begin echt niet langer dan een km rennen zijn, want mijn conditie is beroerder dan beroerd.
In de OP staan wat hendige schema's/Ja doei.![]()
Wat moblo zegt. En regel een paar goeie schoenen. Step One in Borne of Run2Day in Hengelo kunnen je daar mee helpen.quote:Op maandag 22 april 2013 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet toch een doel hebben, anders heeft het ook geen zin.. Ik zal eens een trainingsprogramma opzoeken dan. Ik dacht ik begin gewoon te rennen en als ik moe ben, ga ik een stukje lopen. Dat zal in het begin echt niet langer dan een km rennen zijn, want mijn conditie is beroerder dan beroerd.
Nergens speciaal op gelet. Geleidelijk ging het steeds natuurlijker en makkelijker. Enige "trucje" dat geholpen heeft is om het advies "inademen door de neus, uitademen door de mond" te negeren. Dat werkt gewoon niet voor mij.quote:Op maandag 22 april 2013 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat snap ikIk heb nog tot eind November en zelfs dat is kortdag om iets wat je al 34 jaar anders doet, en wat natuur is geworden, af te leren. Maar ik adem heel oppervlakkig en helemaal vanuit m'n borst. Ik trek dus m'n buik IN bij het inademen om m'n borst vol te zuigen, terwijl ik moet leren mijn buik UIT te zetten bij t inademen en in moet trekken als ik uitadem. Voor mnij voelt dat absoluut helemaal tegennatuurlijk
Dus dat het een lang proces zal zijn dat had ik wel verwacht
Nou ja, dan gata ondertussen de conditie ook mooi mee omhoog!
Heb je nog ergens speciaal op gelet qua adem?
Verder gewoon lekker gaan hobellen en je zult merken dat je erg snel verbetering zult zien. Ik zou zeker als je net begint met lopen niet teveel focussen op de dingen die nog niet goed gaan, dat demotiveert alleen maar.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
Forum Opties Forumhop: Hop naar: