SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 22-04-2013 10:52:34 ]![]()
Zo, bijna in Hoogeveen. Jammer dat mijn hardloopmaatjes gister lieten weten 8 ipv 16 te lopen...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Laatste drie postquote:quote:Op zondag 21 april 2013 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat! Je loopt toch niet om mooi te zijn?quote:Op zondag 21 april 2013 12:21 schreef streamnl het volgende:
En om mooie dingen te kunnen kopen
Crap... 2de keer achter elkaar...
Ik ben mobiel![]()
Dus als iemand zo vriendelijk wilt zijn??![]()
Hm, Tiki Gelana is dus ondersteboven gereden... Ik zou echt woest zijn op de organisatie als ik haar was!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja. Hoe ze nu doorhobbelt is echt bewonderenswaardig maar wel schandalig.quote:Op zondag 21 april 2013 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Hm, Tiki Gelana is dus ondersteboven gereden... Ik zou echt woest zijn op de organisatie als ik haar was!!Ja doei.![]()
jemig, ik zie net een filmpje.
dat is een flinke knal, maar ze keek ook echt niet uit toen ze helemaal overstak!![]()
"Tiki, jij bent 'm"quote:Op zondag 21 april 2013 12:45 schreef Twinky het volgende:
dat is een flinke knal, maar ze keek ook echt niet uit toen ze helemaal overstak!_!
Ja doei.![]()
En ook van iedereen die je kan raken uitgerekend Tiki Gelana kiezen
Schandalig inderdaad. Normaal gezien starten de wheelers toch altijd voor de elite racers??[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ze is de Olympisch kampioene en gaat hard, ze verwacht geen inhalers tijdens een racequote:Op zondag 21 april 2013 12:45 schreef Twinky het volgende:
dat is een flinke knal, maar ze keek ook echt niet uit toen ze helemaal overstak!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
nee maar ze steekt schuin over, er lopen mensen achter haar, ze had even moeten kijken. Maar je verwacht geen wieliesquote:Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze is de Olympisch kampioene en gaat hard, ze verwacht geen inhalers tijdens een race
wel respect dat ze door heeft kunnen lopen en lekker gefinisht is!![]()
Mooi verslag rd! Wat een zware wedstrijd moet dat geweest zijn, lekker gelopen hoor! Maar goed dat je toch je regen jasje mee had ja, slim om dat te verplichten.
De rest die allemaal nog moet lopen heel veel succes!![]()
Ik heb vanochtend zo'n 19km gelopen op de Posbank, samen met een groepje van een man of 10. Het ging via trailtours.nl en er liep een trainer mee dus kreeg veel tips over mijn loopstijl en over het trailrunnen zelf. In ieder geval erg lekker gelopen, wat een mooie omgeving daar, lekker veel hoogtemeters gemaakt en af en toe lekker los kunnen gaan. Helaas niet heel veel singletrails daar, maar er zat wel een hele leuke bij. De rest was nog wel lekker technisch, veel mul zand en ook heel veel beklimmingen met veel wortels en boomstronken, dus goed opletten. Er liep zelfs iemand mee op blote voeten, dat ging lekker soepel. Lijkt me echt leuk als je dat kan. Hij liep nu 3 jaar en meteen begonnen op blote voeten. Wel goed bezig.
Ik heb in ieder geval goed kunnen genieten daar. Nu lekker rustig aan de marathon van London kijken.![]()
Ik heb zo'n strakke broek, zit heerlijk. Mijn bovenbenen hebben meer steun ofzo lijkt het, ik heb meer power dan. En ik heb mooie billen naar het schijnt dus ik kan het hebben![]()
![]()
Heel apart inderdaad. Was bij Boston wel wat beter geregeld.quote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat bizar rolstoelers tussen de toppers
Dacht trouwens dat de winnares bij de dames dezelfde was als vorige weekmaar het is toch een ander, dacht al, goed herstelvermogen.
![]()
quote:![]()
Klinkt echt ontzettend gaaf!
Ik heb vanmorgen 4x7 minuten gedaan, stiekem toch een derde keer deze weekheerlijk weer!
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 10:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wow, echt heel gaaf! Moet ook lekker zijn om vlak achter een lokale legende te lopen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben net terug van m`n loop(je) en man man man, wát ben ik BLIJ dat ik deze route heb weten uit te stippelen en nog veel blijer dat ik hem zonder te wandelen heb uitgelopen! Route was echt heerlijk om te lopen en ik heb meteen m`n eerste minimalistische trail run ervaring meegemaakt
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/170019561
Lekker rustig gestart (rond 6:20 min/km) en eigenlijk onbewust steeds ietwat sneller gaan lopen. Tot ik bij ongeveer kilometer 5 het bos in ging en bij km 7 het verharde pad ophield. Kwam op een zandpad terecht en de pace ging meteen terug naar de 6:00 min/km. Was ongeveer een km aanpoten en toen weer op de verharde weg verder. Toen ik merkte dat ik de laatste twee kilometer in ging had ik nog best veel energie over en had het gevoel dat ik in dat tempo nog wel 5km kon lopen.
Heb me netjes aan m`n schema gehouden, maar heb de laatste 2 km toch even wat versneld (5:10 min/km).
Brengt me op 2 nieuwe PR's:
1) Afstand (11,33 km)
2) Totale tijd (1:05:52)![]()
@RD, gaaf verslag! En knap dat je zo kunt lopen. M'n benen verzuren al bij het idee .
Lopers van gister , wat zijn jullie snel !!!
Lopers van vandaag, veel succes en plezier gewenst.
Ik ging vanmorgen ook de deur uit , plan was 10km maar het ging gewoon niet.
Km 1 ging goed maar toen kreeg ik een slapende voet , loodzware benen, dus toen maar wandelen , strekken stukje rennen. Op ongeveer 4 km ben ik in het 'bos' op een bankje geploft, en toen dacht ik: hmm ik moet hoe dan ook terug..... Muziek aangezet en toen ging het gelukkig weer wat beter. Uiteindelijk toch nog op 8,5 km uitgekomen maar wat had ik het zwaar met mezelf :-)
1 voordeel van dit soort loopjes , het kan haast niet slechter dus dinsdag ga ik er gewoon weer van genieten.![]()
Die loopjes moeten we allemaal eens hebben he. Goede training van je doorzettingsvermogenquote:Op zondag 21 april 2013 13:54 schreef Shravani het volgende:
@RD, gaaf verslag! En knap dat je zo kunt lopen. M'n benen verzuren al bij het idee .
Lopers van gister , wat zijn jullie snel !!!
Lopers van vandaag, veel succes en plezier gewenst.
Ik ging vanmorgen ook de deur uit , plan was 10km maar het ging gewoon niet.
Km 1 ging goed maar toen kreeg ik een slapende voet , loodzware benen, dus toen maar wandelen , strekken stukje rennen. Op ongeveer 4 km ben ik in het 'bos' op een bankje geploft, en toen dacht ik: hmm ik moet hoe dan ook terug..... Muziek aangezet en toen ging het gelukkig weer wat beter. Uiteindelijk toch nog op 8,5 km uitgekomen maar wat had ik het zwaar met mezelf :-)
1 voordeel van dit soort loopjes , het kan haast niet slechter dus dinsdag ga ik er gewoon weer van genieten.
Maar ik snap wat je bedoelt. Deze loopjes zijn altijd kut om te hebben![]()
Lees net de folder van de Kijkshop. Volgende week hebben ze een drinkgordel incl. 2 bidons in de aanbieding voor ¤9,99.
http://www.kijkshop.nl/pr(...)e-heupriem-bp-101-p/
Wellicht interessant om even te gaan kijken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: