Hmm. even checken welk kanaal BCC dan isquote:Op zondag 21 april 2013 09:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Paula Radcliffe ziet er trouwens goed uit![]()
De start zelf is om 10:00 uur he, op de BBC zijn ze alleen nog maar aan het voorbeschouwen
De Horizonbox heeft dat knopje nietquote:Op zondag 21 april 2013 10:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een "guide" knop. Krijg je gewoon een tvgids op beeld. Rete handig.
Ik heb mijn wanapparaat ook ingeruild voor een CI+ module, heerlijk! En zelf je zendervolgorde indelen.quote:Op zondag 21 april 2013 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ik heb gelukkig ziggo en een TV die CI+ ondersteunt. Dus geen extra setup box nodig voor digitale tv.
Dit...quote:Op zondag 21 april 2013 10:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De Horizonbox heeft dat knopje nietOok geen info-knopje. Het is dan ook een traag wanapparaat.
SPOILER: bronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook maar eens. Kort-kort hier, met daar overheen wel trainingsbroek en jack, voor warming up enzoquote:Op zondag 21 april 2013 10:14 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga me ook maar eens naar buiten schoppen. 3/4e tight is wel een goed idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:Op zondag 21 april 2013 10:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Mooi verslag! En ik zeg het vaker.... Wat ben ik jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Wauw! Wat stoer van Russel! En jij bent net zon held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ik loop trouwens in een blauw shirt, een zwarte korte broek met een beetje oranje erin en ook deels oranje asics. Jeffrey is mijn naam.quote:Op zondag 21 april 2013 10:30 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat een mooi verslag RD, heel wat anders dan het egale pad van de meeste hardlopers![]()
Hier gaat over 5 minuten de eerste renners van start voor de marathon. En over anderhalf uur ga ik ze voorzien van een bekertje water, ergens op km 30 geloof ik, dus dan zijn de snelsten wel voorbij. En dat is ook de km 4 voor de halve marathon rond 2 uur. Kijken hoe dat verschilt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |