Hoe kunnen ze dat nu verneuken? Banden op de verkeerde plek teruggezet ofzo?quote:
Geen idee, zou kunnen maar het is een beetje een kutgarage. Ga gewoon weer naar de dealer binnenkort.quote:Op zondag 21 april 2013 21:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dat nu verneuken? Banden op de verkeerde plek teruggezet ofzo?
Gisteren speelden ze alweer 1-1?quote:Op zondag 21 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Mjah beetje mindere dag van Ajax gisteren. 1-1 was wel magertjes.
Uh vrijdag bedoel ikquote:Op zondag 21 april 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren speelden ze alweer 1-1?
Heeheh, dat was een willekeurig geplaatste nohommer.quote:Op zondag 21 april 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Zwolle hoeft dat niet.
Als je nou Almere had gezegd.
Maar dat is hoog niveau.quote:Op zondag 21 april 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Als er CL wedstrijden zijn kijk ik ook vaak.
Doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 21 april 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Vorig jaar bij het EK was ik mod in het EK-forum, ik kan je vertellen, je kunt dan niet echt normaal naar een wedstrijd kijken. Af en toe werd ik echt helemaal gek.
tellen uitdoelpunten dubbel?quote:Op zondag 21 april 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
Vorig jaar bij het EK was ik mod in het EK-forum, ik kan je vertellen, je kunt dan niet echt normaal naar een wedstrijd kijken. Af en toe werd ik echt helemaal gek.
Was ook misschien niet zo heel slim inderdaad. Al was het bij de rustige wedstrijden wel leuk om te doen. Maar ik ben er een beetje te soft voor denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet.
Dat weet je vantevoren al door normale tv uitzendingen.
Dat ja bijvoorbeeld en dan 100x hetzelfdequote:Op zondag 21 april 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tellen uitdoelpunten dubbel?
waarom heeft die keeper een helmpje op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |