Ze hadden het ook kunnen afschermen en alleen toegankelijk maken voor mensen met toegang tot de groep.quote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is t nogal lomp om dat compleet openbaar op Facebook te gooien
Dat deed Mirthe ook niet.quote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hadden het ook kunnen afschermen en alleen toegankelijk maken voor mensen met toegang tot de groep.
Dus iedereen die is ingelogd kan dat zien? Niet zo slim inderdaad.quote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso is t nogal lomp om dat compleet openbaar op Facebook te gooien
quote:Op zondag 21 april 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Koos Spee zo'n waardeloze kutlul he?
Nee, als het meer prive was had ik het ook niet letterlijk gekopieerdquote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus iedereen die is ingelogd kan dat zien? Niet zo slim inderdaad.
Oh ja natuurlijk, stom van mijquote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, als het meer prive was had ik het ook niet letterlijk gekopieerd
Ik heb een account met een naam die ik niet meer weet, iets als Karinafok of zo en waarvan ik het wachtwoord niet meer weet, dat is alles.quote:
ja. daarom werd ik ook voor die troep uitgenodigdquote:
Weet je wat zo irritant is? Ik krijg mailtjes van FB, ken je die ken je die, die markeer ik als spam, maar dat werkt dus niet... ik blijf ze gewoon in mijn inbox krijgenquote:Op zondag 21 april 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja. daarom werd ik ook voor die troep uitgenodigd
Facebook en Hyves hebben dat allebeiquote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je wat zo irritant is? Ik krijg mailtjes van FB, ken je die ken je die, die markeer ik als spam, maar dat werkt dus niet... ik blijf ze gewoon in mijn inbox krijgen
idioot dat je dat niet als spam kunt markeren. Ik wil die mensen niet kennen. Sterker: meestal KEN ik ze ook niet eens.quote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Facebook en Hyves hebben dat allebei
Ik krijg om de zoveel tijd een mailtje van Netlog dat een maat van me die overleden is vriend van me wil wordenquote:Op zondag 21 april 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je wat zo irritant is? Ik krijg mailtjes van FB, ken je die ken je die, die markeer ik als spam, maar dat werkt dus niet... ik blijf ze gewoon in mijn inbox krijgen
quote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik krijg om de zoveel tijd een mailtje van Netlog dat een maat van me die overleden is vriend van me wil worden
Ach, waarschijnlijk kan ik dat wel blokkeren, maar ik moet er soms wel om lachen.quote:
Vooral toen hij net overleden was lijkt het me toch niet zo fijn.quote:Op zondag 21 april 2013 21:26 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk kan ik dat wel blokkeren, maar ik moet er soms wel om lachen.
Verder hier ook geen Facebook, Twitter, en smartphone. Kost veel te veel tijd allemaal als ik dat zo om me heen zie.
Zoveel Fokken ben je ook aardig druk mee idd.quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral toen hij net overleden was lijkt het me toch niet zo fijn.
Twitter heb ik wel, in het begin postte ik daar af en toe iets, nu niet meer. Af en toe lees ik wat, maar eigenlijk alleen als er iets "aan de hand" is, zoals bijvoorbeeld gisteren met dat Koningsliedgedoe.
Als ik collega's zie, die zitten de godsganselijke dag op FB te kijken.
Maar goed, ik heb natuurlijk wel boter op mijn hoofd, ik kijk de hele dag op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |