Je kan zeggen wat je wil, maar het lied heeft verbroedering in zich... Jij, WS en ik zitten op één lijn. Dat is redelijk uniek.quote:Op zondag 21 april 2013 12:56 schreef Elfletterig het volgende:
Vind ik wel, want dat het mogelijk niet om de eigen baby van de vrouw gaat, maar om andermans baby, maakt de trieste reactie van Ewbank nog zieliger en kinderachtiger.
Sowieso: wat voor stumperd ben je als je gaat lopen schelden op een baby?
Zo grappig is het niet en na zo'n sneer hoef je zelf niet meer aan te komen met een klacht over gebrek aan respect.quote:Op zondag 21 april 2013 13:10 schreef eriksd het volgende:
Nounounou, het was gewoon een grappige sneer.
Als je je alleen maar omringt door ja-knikkers dan ben je geen kritiek gewend. Ergens dus wel logisch dat ze hier niet mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 21 april 2013 14:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar het lied heeft verbroedering in zich... Jij, WS en ik zitten op één lijn. Dat is redelijk uniek.
Het valt mij iig op dat de bn-ers enorm druk zijn met zeiken over wellicht enkele tweets die over de schreef zijn gegaan, maar niemand veroordeelde deze uitglijder van ewbank (de heer katja schuurman vond het zelfs een leuke tweet).
Ja, met zoveel kritiekloosheid krijg je zo'n enorm klotenummer er wel door!
Schande!quote:Op zondag 21 april 2013 14:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet en na zo'n sneer hoef je zelf niet meer aan te komen met een klacht over gebrek aan respect.
Hij zet zichzelf te kijk. Dat is ook wel weer grappig...quote:
Nou, ik denk dat jongeren die van rapmuziek houden hier nogal om lachen. "W van Willem, 3 vingers in de lucht, W van Wij..." spreek huismoeders, Warchild-donateurs en Hockeyvaders meer aan dan jeugd dat kan genieten van Nederlandse gangstahmuziek als:quote:Op zondag 21 april 2013 13:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. We moeten de band met de gangsta jeugd bewaren. Samen knuffelen.
Nou, iedereen blij. Ik een glimlach, jij ook. John weet iedereen bij elkaar te brengen.quote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf te kijk. Dat is ook wel weer grappig...
En niet alleen in Engeland.quote:
quote:
Je beseft dat Erik je probeert te bespelen?quote:Op zondag 21 april 2013 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het clubje wat doorgaans weinig te melden heeft ja.
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 21 april 2013 14:39 schreef eriksd het volgende:
Nou, iedereen blij. Ik een glimlach, jij ook. John weet iedereen bij elkaar te brengen.
Wat dat betreft zit hij daar wel aardig safe. Iets met dood zou in mineur zijn. Hier is majeur en het refrein loopt trapsgewijs omhoog.quote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef Copycat het volgende:
Het is ook eerder een dodenlied dan een feestelijk lied.
We mogen er dus niks over zeggen van deze gtst clown?quote:Op zondag 21 april 2013 12:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
"Omdat mensen te aso zijn om gewoon hun mening voor zich te houden trekt John Ewbank zijn nummer terug. Lekker bezig #oranjegevoel #nietdus, twittert Ruud Feltkamp.
Hij houdt zelf zijn mond toch ook niet?quote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We mogen er dus niks over zeggen van deze gtst clown?
Denk dat die pipo alleen maar positieve dingen wil horen.quote:Op zondag 21 april 2013 15:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij houdt zelf zijn mond toch ook niet?
De te lange intro alleen al doet mij denken dat het hele koningshuis is uitgemoord.quote:Op zondag 21 april 2013 15:30 schreef Beathoven het volgende:
Wat dat betreft zit hij daar wel aardig safe. Iets met dood zou in mineur zijn. Hier is majeur en het refrein loopt trapsgewijs omhoog.
Oh jawel hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 16:01 schreef Fnx2 het volgende:
Nou is het misschien niet zo'n sterk nummer, maar je kunt niets anders dan heel veel respect voor John Ewbank hebben.
deze is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |