Zegt wel iets over die man.quote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar om je er nou druk om te gaan lopen maken.
Nee. We moeten de band met de gangsta jeugd bewaren. Samen knuffelen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef Elkedagwatanders het volgende:
Gewoon dat kansloze rapgedeelte eruit slopen en dan is het prima.
Eens! Georgina voor koningin!quote:Op zondag 21 april 2013 02:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mensen die de grap niet begrijpen
Het is echt veruit de grappigste tweet die ik hierover gezien heb.
Jammer dat de melodie 100% gestolen is.quote:Op zondag 21 april 2013 13:00 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Zegt wel iets over die man.
Ik vind het allemaal maar vreemde mensen met dat gezever. Ik vond het lied trouwens niet zo suuuuuper lelijk.
Ze mogen elkaar niet afvallen, want ze zitten in een elkaar wederzijds verplichtende relatie.quote:Op zondag 21 april 2013 12:10 schreef OProg het volgende:
De melodramatische reacties van sommige van die 'BN'ers'.
En de tekst dramatisch. Het ergste nog is dat het niet eens alleen inhoudelijk dramatisch was, maar vooral taalkundig, en dat wilden wij dan onze kinderen laten zingen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jammer dat de melodie 100% gestolen is.
Nounounou, het was gewoon een grappige sneer.quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vooral als je bedenkt dat die vrouw kraamverzorgende van beroep is. Het is dus zeer goed mogelijk dat het andermans kind is op die foto. Sowieso natuurlijk triest om een onschuldige baby mee te slepen in dit conflict, omdat je als componist op je teentjes bent getrapt. Dan ben je zelf toch geen haar beter dan de mensen die jou beledigen?
Trouwens: hoe moet dat met de mensen die inmiddels officieel het nummer hadden gekocht? Moeten die nu hun mp3 weer inleveren?
Nee.quote:Op zondag 21 april 2013 13:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nounounou, het was gewoon een grappige sneer.
Ach, vent krijgt bakken met shit over zich heen, dan heb je wel eens de spreekwoordelijke druppel. Zeker als het zo'n te lieve miep is. Dan zou ik ook wel even terugvuren denk ik.quote:
Neuh, hij moet gewoon tegen kritiek kunnen en niet gaan janken. Bovendien zei die vrouw niets vreselijks, het was een normale opmerking. Hij laat zich in ieder geval wel mooi kennen.quote:Op zondag 21 april 2013 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, vent krijgt bakken met shit over zich heen, dan heb je wel eens de spreekwoordelijke druppel. Zeker als het zo'n te lieve miep is. Dan zou ik ook wel even terugvuren denk ik.
Ach, als media"persoonlijkheid" sta je nu eenmaal enorm in de belangstelling en weet je dat dit kan gebeuren. Als je iets goed doet dan krijg je alle lof toegezwaaid, en als je het niet goed doet krijg je kritiek. Daar moet je tegen kunnen, dat hoort erbij. Dan moeten ze maar een dikke huid kweken.quote:Op zondag 21 april 2013 13:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, vent krijgt bakken met shit over zich heen, dan heb je wel eens de spreekwoordelijke druppel. Zeker als het zo'n te lieve miep is. Dan zou ik ook wel even terugvuren denk ik.
Ach, het is ook maar een mens.quote:Op zondag 21 april 2013 13:15 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Neuh, hij moet gewoon tegen kritiek kunnen en niet gaan janken. Bovendien zei die vrouw niets vreselijks, het was een normale opmerking. Hij laat zich in ieder geval wel mooi kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Snap ook niet waarom er zo'n drama van wordt gemaakt.quote:
Grappig. Jamai is één van de redenen waarom ik me soms schaam voor Nederland.quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef TC03 het volgende:
Bijv. dat Jamai () zich schaamt Nederlander te zijn, daarmee doet hij net alsof heel NL massaal over de schreef gaat en dat is onzin.
je bent ook weer de enige die zijn eigen agenda er weer even uittrektquote:Op zondag 21 april 2013 13:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. We moeten de band met de gangsta jeugd bewaren. Samen knuffelen.
quote:Op zondag 21 april 2013 13:19 schreef Jian het volgende:
Der in den Niederlanden sehr bekannte Sänger Johan Vlemmix lästerte: „Dieses Lied ist nicht Einheit, sondern Chaos.
Bild zit ons weer te stangen, is het geen voetbal dan is het dit wel
Inderdaadquote:Op zondag 21 april 2013 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
je bent ook weer de enige die zijn eigen agenda er weer even uittrekt
quote:Op zondag 21 april 2013 13:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het wachten is nu op een of ander lulverhaal over de mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig.quote:
Hakken op het koningslied is getting oud.quote:
Ontroerend!quote:
Laat die kinderkes toch.quote:
Vind het knap dat je zo rustig blijft. Het zijn altijd dezelfde, niet?quote:
Het clubje wat doorgaans weinig te melden heeft ja.quote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind het knap dat je zo rustig blijft. Het zijn altijd dezelfde, niet?
Je kan zeggen wat je wil, maar het lied heeft verbroedering in zich... Jij, WS en ik zitten op één lijn. Dat is redelijk uniek.quote:Op zondag 21 april 2013 12:56 schreef Elfletterig het volgende:
Vind ik wel, want dat het mogelijk niet om de eigen baby van de vrouw gaat, maar om andermans baby, maakt de trieste reactie van Ewbank nog zieliger en kinderachtiger.
Sowieso: wat voor stumperd ben je als je gaat lopen schelden op een baby?
Zo grappig is het niet en na zo'n sneer hoef je zelf niet meer aan te komen met een klacht over gebrek aan respect.quote:Op zondag 21 april 2013 13:10 schreef eriksd het volgende:
Nounounou, het was gewoon een grappige sneer.
Als je je alleen maar omringt door ja-knikkers dan ben je geen kritiek gewend. Ergens dus wel logisch dat ze hier niet mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 21 april 2013 14:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar het lied heeft verbroedering in zich... Jij, WS en ik zitten op één lijn. Dat is redelijk uniek.
Het valt mij iig op dat de bn-ers enorm druk zijn met zeiken over wellicht enkele tweets die over de schreef zijn gegaan, maar niemand veroordeelde deze uitglijder van ewbank (de heer katja schuurman vond het zelfs een leuke tweet).
Ja, met zoveel kritiekloosheid krijg je zo'n enorm klotenummer er wel door!
Schande!quote:Op zondag 21 april 2013 14:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zo grappig is het niet en na zo'n sneer hoef je zelf niet meer aan te komen met een klacht over gebrek aan respect.
Hij zet zichzelf te kijk. Dat is ook wel weer grappig...quote:
Nou, ik denk dat jongeren die van rapmuziek houden hier nogal om lachen. "W van Willem, 3 vingers in de lucht, W van Wij..." spreek huismoeders, Warchild-donateurs en Hockeyvaders meer aan dan jeugd dat kan genieten van Nederlandse gangstahmuziek als:quote:Op zondag 21 april 2013 13:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, iedereen blij. Ik een glimlach, jij ook. John weet iedereen bij elkaar te brengen.quote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf te kijk. Dat is ook wel weer grappig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |